Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Очікувана вартість
63 630,00 UAH
UA-2018-09-12-000748-c ● e63b729626854328a316b437289911d5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДИТЯЧА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №3" ДОР |
Код ЄДРПОУ: | 05446350 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, ВУЛИЦЯ КОМСОМОЛЬСЬКА, будинок 68 |
Контактна особа: |
Стоматологічна поліклініка +380562426961,+380954557626,+380975265436 dsp3dnepr.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно рішень Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання, Департаменту охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради, Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області та в м. Дніпро тільки Комунальне підприємство «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради є єдиним постачальником послуг з перевезення хворих спеціальними машинами швидкої допомоги, за тарифами погодженими Департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради за наказом Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 року
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Завірена копія листа Регіонального сервісного центру в Дніпропетровській області від 23.11.2017 р. №31/4-4329.
2. Завірена копія листа Постійної комісії з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та міжнародних зв’язків Дніпровської міської ради УІІ скликання від 29.11.2017 р. №12/20 ПК/ОЗ.
3. Завірена копія Статуту Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради.
4. Завірена копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
5. Завірена копія ліцензії на право здійснення діяльності «Медична практика» Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР серія АЕ №571775 від 11.12.2014 р.
6. Проект Договору про закупівлю автопослуг з завіреною копією наказу Комунального підприємства «Автопідприємство санітарного транспорту» Дніпровської міської ради № 131 від 16.11.2017 р. до проекту Договору на тарифи користування спецавтотранспорту, погодженими Департаментом охорони здоров'я населення Дніпровської міської ради.
7. Розрахунок очікуваної вартості автопослуг.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2018 11:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 вересня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних питань) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутність при цьому альтернативи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги спеціалізованого санітарного транспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 вересня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
12 вересня 2018 10:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #01995663 |
Переможець |
63 630,00
UAH
|
12 вересня 2018 11:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2018 20:57
|
Додаткова угода на суму зменшення договору.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2018 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2018 15:07
|
Договір ДСП 3.pdf | укладений |
25 вересня 2018 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 848 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 848 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |