Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (мітли, щітки та інше прибиральне приладдя)
Очікувана вартість
19 920,00 UAH
UA-2018-09-12-000528-c af2276d2a36b4448a388b08251ed545d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Миколаївна Купка

+380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22981300
Місцезнаходження: 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5
Контактна особа: Юлія Миколаївна Купка
+380503009237
kupka-ym@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2018 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 13:35
Очікувана вартість: 19 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
332 одиниця
Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2018 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 10:26
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 12 вересня 2018 10:59
Дата відповіді: 12 вересня 2018 14:15
Доброго дня. "1.1 Довідка у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного*, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури. 1.2 Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв'язку з неналежним виконанням зобов’язань." Дана вимога є дискримінаційною вона позбавляє можливості приймати участь підприємства які вперше прийняли рішення прийняти участь в торгах в системі прозоро, або не мали аналогічних контрактів в практиці роботи в системі прозоро. В зв'язку з тим, що товари не мають якихось високотехнологічних вимог чи характеристик просимо ці вимоги виключити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) визначає обов’язок Замовника встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори» та відповідно до наведеної вище норми Замовник самостійно має визначити перелік документів, що будуть підтверджувати інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям. Практика Антимонопольного Комітету України щодо визначення аналогічних договорів, має різні рішення, проте у разі визначення поняття «аналогічний договір» в тендерній документації Замовника, позиція АМКУ – учасник має підтвердити виконання визначеного аналогічного договору. Таким чином Замовник не вбачає підстав вважати, що вимога щодо виконання аналогічних договорів є дискримінаційною, оскільки така вимога прямо передбачена статтею 16 Закону.
Согласование технических характеристик продукции
Дата подання: 12 вересня 2018 13:35
Дата відповіді: 13 вересня 2018 11:57
У нас метла полипропиленовая круглая соответствует всем вашим требованиям, но ручка у нашей метлы -деревянная в/с. Допускаете ли Вы нашу организацию с метлой с деревянной ручкой к участию в тендере? Фото можем предоставить У нас веник сорго не прошивной, а вязанный трехпалый в/с. Допускаете ли вы нашу организацию с трехпалым веником веник к участию в тендере? Фото для согласования можем предоставить. Лопаты снегоуборочные у нас отвечают вашему запросу. Спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Усі характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам технічної специфікації визначеної в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 18 044,40
UAH з ПДВ
17 845,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Буд Логістик 19 431,93
UAH з ПДВ
18 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 15:38
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 15:38
Погодження з договором.pdf
28 вересня 2018 15:38
Паспорт та код.pdf
28 вересня 2018 15:38
Основні дані.pdf
28 вересня 2018 15:38
Довідка по ст 17.pdf
28 вересня 2018 15:38
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Буд Логістик

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3089021873
Переможець 17 845,20
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 14:06

Документи

02 жовтня 2018 14:06
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:05
ПР 135 від 02.10.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3089021873
17 845,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 14:06
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:05
ПР 135 від 02.10.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 16:45
Договір 16-1191 від 17.10.18.pdf укладений
17 жовтня 2018 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 17 845,20
UAH з ПДВ