Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дунаєвецька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04060714 |
Вебсайт: | http://dunrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто, Дунаївці |
Контактна особа: |
Їжак Ольга Миколаївна +380385833185 dunorg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2018 18:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2018 18:48 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2018 12:23 |
Очікувана вартість: | 4 535 910,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,44% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2018 18:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2018 18:44 |
Тендерна документація Тернавка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-28-000067 ● 8806b4cf29a24d62919f23e8a0514752
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2019 14:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2019 № 13
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2019 № 13
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-09-11-003266-c 11.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель О. БОЙЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку На Ваш висновок про встановлення порушень під час проведення процедури ID: UA-2018-09-11-003266-c на закупівлю «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація надаємо аргументовані заперечення та пояснюємо наступне. Відповідно до оголошення № UA-2018-09-11-003266-c Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація згідно вимог чинного законодавства. 1. Щодо оприлюднення додатків до Тендерної документації окремо. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. Окрім того, повідомляємо про неможливість внесення змін до тендерної документації, адже в системі публічних закупівель оприлюднено звіт про результати торгів, а внесення змін до тендерної документації можливе лише під час подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо строків укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону – рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовником оприлюднено рішення про намір укласти договір в системі публічних закупівель 02.10.2018 року у відповідності до вимог ст. 10 Закону. Ч. 2 ст. 32 Закону передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з врахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 5 ст.254 Цивільного кодексу України - якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. В нашому випадку останній 20 день укладення договору припадав на 21.10.2018 року (неділя), першим робочим днем був 22.10.2018 року, який відповідно до норм Цивільного кодексу України є останнім днем укладення Договору. Враховуючи вищевикладене, Дунаєвецькою міською радою укладено Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року згідно норм чинного законодавства. Ст.3 Закону передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Станом на 15.04.2019 року також повідомляємо, що Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року добросовісно виконується Сторонами належним чином, у строки, визначені календарним графіком виконання робіт, за цінами згідно договірної ціни та кошторисної документації. У зв’язку з вищевикладеним, Замовником дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти.
2019-04-15 15:53:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" |
4 446 018,00
UAH з ПДВ
|
4 399 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале приватне підприємство "Гермес-С" |
4 484 910,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" #33468780 |
Переможець |
4 399 900,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:41
|
ду тернавка.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2019 11:53
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2019 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2018 17:42
|
договір | укладений |
22 жовтня 2018 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначено суму бюджетних асигнувань на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 23-1018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-1018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5 ч.4 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 23-1018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |