Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
4 535 910,40 UAH
UA-2018-09-11-003266-c d2d774d0868f42cab4cff2e172b6d4a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Їжак Ольга Миколаївна

+380385833185 dunorg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дунаєвецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04060714
Вебсайт: http://dunrada.gov.ua
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., місто, Дунаївці
Контактна особа: Їжак Ольга Миколаївна
+380385833185
dunorg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 18:48
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 18:48
Початок аукціону: 28 вересня 2018 12:23
Очікувана вартість: 4 535 910,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2018 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 18:44
Тендерна документація Тернавка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000067 ● 8806b4cf29a24d62919f23e8a0514752
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 березня 2019 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.03.2019 № 13

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК

Додаток

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2019 № 13

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2018-09-11-003266-c 11.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель О. БОЙЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку На Ваш висновок про встановлення порушень під час проведення процедури ID: UA-2018-09-11-003266-c на закупівлю «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація надаємо аргументовані заперечення та пояснюємо наступне. Відповідно до оголошення № UA-2018-09-11-003266-c Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація згідно вимог чинного законодавства. 1. Щодо оприлюднення додатків до Тендерної документації окремо. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. Окрім того, повідомляємо про неможливість внесення змін до тендерної документації, адже в системі публічних закупівель оприлюднено звіт про результати торгів, а внесення змін до тендерної документації можливе лише під час подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо строків укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону – рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовником оприлюднено рішення про намір укласти договір в системі публічних закупівель 02.10.2018 року у відповідності до вимог ст. 10 Закону. Ч. 2 ст. 32 Закону передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з врахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 5 ст.254 Цивільного кодексу України - якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. В нашому випадку останній 20 день укладення договору припадав на 21.10.2018 року (неділя), першим робочим днем був 22.10.2018 року, який відповідно до норм Цивільного кодексу України є останнім днем укладення Договору. Враховуючи вищевикладене, Дунаєвецькою міською радою укладено Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року згідно норм чинного законодавства. Ст.3 Закону передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Станом на 15.04.2019 року також повідомляємо, що Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року добросовісно виконується Сторонами належним чином, у строки, визначені календарним графіком виконання робіт, за цінами згідно договірної ціни та кошторисної документації. У зв’язку з вищевикладеним, Замовником дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти.

2019-04-15 15:53:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 4 446 018,00
UAH з ПДВ
4 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Гермес-С" 4 484 910,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 17:53
екологія.jpg
27 вересня 2018 17:53
Персональні 2.jpg
27 вересня 2018 17:53
Персональні 1.jpg
27 вересня 2018 17:14
Лист_для_клieнтiв.7z
27 вересня 2018 17:14
Довiренiст__Фролова.7z
27 вересня 2018 17:14
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
27 вересня 2018 17:13
6102-18.7z
27 вересня 2018 17:12
Дог 4.jpg
27 вересня 2018 17:12
Дог 3.jpg
27 вересня 2018 17:12
Дог 2.jpg
27 вересня 2018 17:12
Баланс 3.jpg
27 вересня 2018 17:12
Баланс 2.jpg
27 вересня 2018 17:11
Баланс 1.jpg
27 вересня 2018 16:56
Виписка 2.jpg
27 вересня 2018 16:56
Виписка 1.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 9.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 8.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 7.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 6.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 5.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 4.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 3.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 2.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 1.jpg
27 вересня 2018 16:53
Строительная лицензия 2.jpg
27 вересня 2018 16:53
Строительная лицензия 1.jpg
27 вересня 2018 16:52
ПДВ.jpg
27 вересня 2018 16:52
пасп код бухгалтер.jpg
27 вересня 2018 16:51
Разрешение КТА-25.jpg
27 вересня 2018 16:50
Разрешение Z-45-22.jpg
27 вересня 2018 16:47
Kod Sosula.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 4.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 2.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 1.jpg
27 вересня 2018 16:45
osula 3.jpg
27 вересня 2018 16:43
Nakaz direktor.jpg
27 вересня 2018 16:43
Nakaz BUHGALTER.jpg
27 вересня 2018 16:42
Загальні д2.jpg
27 вересня 2018 16:42
Загальні д 1.jpg
27 вересня 2018 15:19
Дог 7.jpg
27 вересня 2018 15:19
Дог 6.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 5.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 4.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 3.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 2.jpg
27 вересня 2018 15:17
Дог 1.jpg
27 вересня 2018 14:33
Лист істотні умови.jpg
27 вересня 2018 14:32
Лист ст 17.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 45.jpg
27 вересня 2018 14:26
ДЦ 2.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 22.jpg
27 вересня 2018 14:26
Аналогічні 1.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 42.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 47.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 32.jpg
27 вересня 2018 14:26
ДЦ 1.jpg
27 вересня 2018 14:26
МТБ 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 3.jpg
27 вересня 2018 14:25
Лист критерії.jpg
27 вересня 2018 14:25
Аналогічні 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 4.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 21.jpg
27 вересня 2018 14:25
Звіт з праці 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 31.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 43.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 46.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 13.jpg
27 вересня 2018 14:25
Пропозиція.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 6.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 3.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 12.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Звіт з праці 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 44.jpg
27 вересня 2018 14:25
ЗКР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 4.jpg
27 вересня 2018 14:25
МТБ 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 41.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 5.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 7.jpg
27 вересня 2018 14:25
ЗКР 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Довідка ІТР.jpg
27 вересня 2018 14:25
Лист санкції.jpg
27 вересня 2018 14:25
Довідка персонал.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

МПП "Гермес-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
#33468780
Переможець 4 399 900,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
#33468780
4 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:41
ду тернавка.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 11:53
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 11:51
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 17:42
договір укладений
22 жовтня 2018 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначено суму бюджетних асигнувань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 23-1018
Договір:
Номер додаткової угоди: 23-1018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23-1018
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 395 803,61
UAH (в тому числі ПДВ 732 633,93 UAH)