Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
4 535 910,40 UAH
UA-2018-09-11-003266-c d2d774d0868f42cab4cff2e172b6d4a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Дунаєвецька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04060714
Вебсайт замовника: http://dunrada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 32400, Україна, Хмельницька обл., місто, Дунаївці
Контактна особа замовника: Їжак Ольга Миколаївна
+380385833185
dunorg@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 18:48
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 18:48
Початок аукціону: 28 вересня 2018 12:23
Очікувана вартість: 4 535 910,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 вересня 2018 18:48
Електронний цифровий підпис
11 вересня 2018 18:44
Тендерна документація Тернавка.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-28-000067 ● 8806b4cf29a24d62919f23e8a0514752
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-28 14:44:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

27.03.2019 № 13

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК

Додаток

до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 27.03.2019 № 13

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2018-09-11-003266-c 11.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель О. БОЙЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку На Ваш висновок про встановлення порушень під час проведення процедури ID: UA-2018-09-11-003266-c на закупівлю «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація надаємо аргументовані заперечення та пояснюємо наступне. Відповідно до оголошення № UA-2018-09-11-003266-c Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація згідно вимог чинного законодавства. 1. Щодо оприлюднення додатків до Тендерної документації окремо. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. Окрім того, повідомляємо про неможливість внесення змін до тендерної документації, адже в системі публічних закупівель оприлюднено звіт про результати торгів, а внесення змін до тендерної документації можливе лише під час подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо строків укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону – рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовником оприлюднено рішення про намір укласти договір в системі публічних закупівель 02.10.2018 року у відповідності до вимог ст. 10 Закону. Ч. 2 ст. 32 Закону передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з врахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 5 ст.254 Цивільного кодексу України - якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. В нашому випадку останній 20 день укладення договору припадав на 21.10.2018 року (неділя), першим робочим днем був 22.10.2018 року, який відповідно до норм Цивільного кодексу України є останнім днем укладення Договору. Враховуючи вищевикладене, Дунаєвецькою міською радою укладено Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року згідно норм чинного законодавства. Ст.3 Закону передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Станом на 15.04.2019 року також повідомляємо, що Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року добросовісно виконується Сторонами належним чином, у строки, визначені календарним графіком виконання робіт, за цінами згідно договірної ціни та кошторисної документації. У зв’язку з вищевикладеним, Замовником дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти.

2019-04-15 15:53:01

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Дунаєвецька міська рада, 04060714, Україна, місто, Дунаївці
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування), 4535910.4UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: d2d774d0868f42cab4cff2e172b6d4a2, 2018-09-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 28 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі в річному плані; аналіз відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства у сфері закупівель; аналіз тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників закупівлі, дотримання вимог законодавства при укладанні та виконанні договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозицій учасників закупівлі, інформацію щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір. Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Дунаєвецькою міською радою (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури відритих торгів за номером ID: UA-2018-09-11-003266-c щодо закупівлі робіт із капітального ремонту русла р. Тернавка і ліквідації підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці, Хмельницької області (коригування) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 535 910,40 грн, за результатами проведення якої було укладено договір із Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» (ЄДРПОУ – 33468780) №23-1018 від 22.10.2018, на суму 4 399 900,00 грн. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що річний план закупівель на 2018 рік щодо проведення зазначеної закупівлі оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «Прозорро» за номером UA-P-2018-09-11-001775-a з дотриманням вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено. Предмет закупівлі Замовником визначено відповідно до вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454). Порушень законодавства в сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі не встановлено. Аналізом тендерної документації встановлено наступне: згідно із наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) затверджено примірну форму тендерної документації для процедури – відкриті торги. Відповідно до Наказу №680 примірна тендерна документація містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, У графі «1» зазначається нумерація, у графі «2» – перелік складових тендерної документації, у графі «3» - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону, інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель та додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Тендерна документація, оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу містить п’ять додатків, які всупереч Наказу №680 не завантажені Замовником до електронної системи закупівель окремими файлами. Таким чином, Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимог Наказу №680. Аналізом змісту тендерної документації вимогам статті 22 Закону порушення не виявлені. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників зазначеної закупівлі порушення не встановлені. Відповідно до абзацу 1 частини першої статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Згідно частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно із абзацом 6 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Враховуючи вищевикладена, проведеним аналізом вказаної закупівлі було встановлено, що під час оцінки тендерних пропозицій учасників, згідно із протокольним рішенням тендерного комітету від 01.10.2018 №57 тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» (ЄДРПОУ – 33468780) визнана переможцем зазначеної закупівлі. Зазначене протокольне рішення завантажено в електронну систему закупівель та відповідно до вимог статті 10 Закону Замовником протягом одного дня оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, враховуючи що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте Замовником 01.10.2018 (Протокол від 01.10.2018 №57), кінцевим строком для укладення договору є 21.10.2018. Тому, з метою дотримання положень статті 32 Закону Замовник зобов’язаний був укласти договір із переможцем закупівлі не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Враховуючи що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 01.10.2018 (Протокол від 01.10.2018 №57), а повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 02.10.2018 то Замовник повинен був укласти договір в термін не раніше 13.10.2018, але не пізніше 21.10.2018. Водночас, Замовником в порушення вимог частини другої статті 32 Закону було укладено договір 22.10.2018 тобто через 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Додатково зазначаємо, що згідно із абзацом 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону., 09 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону «Про публічні закупівлі». Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 4 446 018,00
UAH з ПДВ
4 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Гермес-С" 4 484 910,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 17:53
екологія.jpg
27 вересня 2018 17:53
Персональні 2.jpg
27 вересня 2018 17:53
Персональні 1.jpg
27 вересня 2018 17:14
Лист_для_клieнтiв.7z
27 вересня 2018 17:14
Довiренiст__Фролова.7z
27 вересня 2018 17:14
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
27 вересня 2018 17:13
6102-18.7z
27 вересня 2018 17:12
Дог 4.jpg
27 вересня 2018 17:12
Дог 3.jpg
27 вересня 2018 17:12
Дог 2.jpg
27 вересня 2018 17:12
Баланс 3.jpg
27 вересня 2018 17:12
Баланс 2.jpg
27 вересня 2018 17:11
Баланс 1.jpg
27 вересня 2018 16:56
Виписка 2.jpg
27 вересня 2018 16:56
Виписка 1.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 9.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 8.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 7.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 6.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 5.jpg
27 вересня 2018 16:55
Статут 4.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 3.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 2.jpg
27 вересня 2018 16:53
Статут 1.jpg
27 вересня 2018 16:53
Строительная лицензия 2.jpg
27 вересня 2018 16:53
Строительная лицензия 1.jpg
27 вересня 2018 16:52
ПДВ.jpg
27 вересня 2018 16:52
пасп код бухгалтер.jpg
27 вересня 2018 16:51
Разрешение КТА-25.jpg
27 вересня 2018 16:50
Разрешение Z-45-22.jpg
27 вересня 2018 16:47
Kod Sosula.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 4.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 2.jpg
27 вересня 2018 16:45
Sosula 1.jpg
27 вересня 2018 16:45
osula 3.jpg
27 вересня 2018 16:43
Nakaz direktor.jpg
27 вересня 2018 16:43
Nakaz BUHGALTER.jpg
27 вересня 2018 16:42
Загальні д2.jpg
27 вересня 2018 16:42
Загальні д 1.jpg
27 вересня 2018 15:19
Дог 7.jpg
27 вересня 2018 15:19
Дог 6.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 5.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 4.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 3.jpg
27 вересня 2018 15:18
Дог 2.jpg
27 вересня 2018 15:17
Дог 1.jpg
27 вересня 2018 14:33
Лист істотні умови.jpg
27 вересня 2018 14:32
Лист ст 17.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 45.jpg
27 вересня 2018 14:26
ДЦ 2.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 22.jpg
27 вересня 2018 14:26
Аналогічні 1.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 42.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 47.jpg
27 вересня 2018 14:26
Договір БМР 32.jpg
27 вересня 2018 14:26
ДЦ 1.jpg
27 вересня 2018 14:26
МТБ 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 3.jpg
27 вересня 2018 14:25
Лист критерії.jpg
27 вересня 2018 14:25
Аналогічні 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 4.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 21.jpg
27 вересня 2018 14:25
Звіт з праці 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 31.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 43.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 46.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 13.jpg
27 вересня 2018 14:25
Пропозиція.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 6.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 3.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМУ 12.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
Звіт з праці 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 44.jpg
27 вересня 2018 14:25
ЗКР 2.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 4.jpg
27 вересня 2018 14:25
МТБ 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Договір БМР 41.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 5.jpg
27 вересня 2018 14:25
ПВР 7.jpg
27 вересня 2018 14:25
ЗКР 1.jpg
27 вересня 2018 14:25
Довідка ІТР.jpg
27 вересня 2018 14:25
Лист санкції.jpg
27 вересня 2018 14:25
Довідка персонал.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
#33468780
Переможець 4 399 900,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 17:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
#33468780
4 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 жовтня 2018 17:42
договір укладений
22 жовтня 2018 17:36
sign.p7s зміни до договору
11 квітня 2019 11:53
додаткова угода.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - визначено суму бюджетних асигнувань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 23-1018
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку