Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
44 470,00 UAH
UA-2018-09-11-003162-c 16438e5960b34164942c7def034bd2a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоніжко Марина Олександрівна

380442575060 upszn_it@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37414016
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Контактна особа: Білоніжко Марина Олександрівна
380442575060
upszn_it@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2018 14:29
Очікувана вартість: 44 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 222,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 вересня 2018 08:01
Дата відповіді: 12 вересня 2018 11:50
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В умовах до закупівлі не вказано чіткої марки товару, а лише характеристики: "Папір офісний, білий, А4, 80г/м2, 500 арк, клас С+". Тому в пропозиції до закупівлі предметом закупівлі може бути товар відповідний до вказаних харатеристик.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 43 350,00
UAH з ПДВ
36 133,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 38 224,50
UAH з ПДВ
37 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2018 14:54
Пропозиція оновлена.PDF

Публічні документи

13 вересня 2018 16:41
СТАТУТ.pdf
13 вересня 2018 16:41
Протокол_2.pdf
13 вересня 2018 16:41
Лист про несертифікацію.pdf
13 вересня 2018 16:41
Лист про неліцензування.pdf
13 вересня 2018 16:41
згода з договором.pdf
13 вересня 2018 16:41
Відомості про учасника.pdf
13 вересня 2018 16:41
Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2018 16:41
Витяг ЄДРПОУ_30_08_2018.pdf
13 вересня 2018 16:41
Виписка.pdf
13 вересня 2018 16:41
ЕКО44_Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2018 16:41
ЕКО44_Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 36 133,50
UAH з ПДВ
17 вересня 2018 17:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2018 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
36 133,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода ТОВ Український папір.PDF зміни до договору
16 жовтня 2018 13:45
Договір ТОВ Український папір.PDF укладений
25 вересня 2018 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода зі зміною термінів доставки товару
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML