Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2018-09-11-001674-c b3990aaffc1947e9bd41b6ed13ed4dec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія

+380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Viktoriia
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero
Additional contacts: Вікторія
+380443515944
lavochnykova_vm@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 21 січня 2019 14:42
Очікувана вартість: 7 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216000 UAH
Publication date: 11 вересня 2018 13:56
Enquiries until: 04 грудня 2018 15:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2018 15:00

Information

Estimated total value: 7 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 36 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 послуга
ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:02
Зміни 2 Тендерна документація Юридичні послуги.doc
06 грудня 2018 15:02
Зміни 2.pdf
20 вересня 2018 10:19
Роз'яснення 2.pdf
19 вересня 2018 14:42
Роз'яснення та зміни.pdf
06 грудня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:02
Зміни 2 Тендерна документація Юридичні послуги.doc
19 вересня 2018 14:42
Зміни Тендерна документація Юридичні послуги.doc
11 вересня 2018 13:56
Тендерна документація Юридичні послуги.doc
06 грудня 2018 15:02
Зміни 2.pdf
20 вересня 2018 10:19
Роз'яснення 2.pdf
19 вересня 2018 14:42
Роз'яснення та зміни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо кількості послуг, які плануються до закупівлі за тендером Лот: ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва», №2901008 (UA-2018-09-11-001674-c)
Дата подання: 14 вересня 2018 10:42
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:45
Висловлюємо Вам свою повагу та хочемо попросити надати роз’язнення щодо вказаної орієнтовної кількості послуг, які плануються до закупівлі: 250. Яку одиницю виміру слід розуміти під вказаною кількістю? Кількість справ або інше? Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Під одиницею виміру 250 послуг зазначено кількість судових інстанцій (перша, апеляційна, касаційна).
Уточнення щодо кількості послуг, розбіжностей між Технічним завданням і Проектом договору про закупівлю, а також поняття окремих послуг за предметом закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2018 18:53
Дата відповіді: 20 вересня 2018 10:13
1. Відповідно до Цінової пропозиції на закупівлю (Додаток 2 до Тендерної документації) кількість послуг з юридичного консультування та юридичного представництва складає 250. Як свідчить відповідна примітка, така кількість послуг "вказана орієнтовно". У зв'язку з цим просимо роз'яснити: • Чому кількість послуг вказана орієнтовно? • Коли, ким і в якому порядку буде визначена остаточна кількість послуг? • На що впливає запропонована учасником кількість послуг? 2. Відповідно до пункту 1 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) до послуг, які повинні бути надані за завданням (заявкою) Замовника, серед іншого, належать окремо – представництво та захист інтересів в судах першої, апеляційної та касаційної інстанцій, і окремо – підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів та інші послуги за пунктом 1 Технічного завдання. Водночас, згідно з пунктом 1.2.1.3 Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів та інші послуги за пунктом 1.2.1 Проекту договору про закупівлю є складовою частиною послуг з юридичного представництва в межах однієї судової інстанції. У зв'язку з цим просимо роз'яснити: • З чим пов'язана розбіжність між формулюванням предмету закупівлі у Технічному завданні і у Проекті договору про закупівлю? Яке формулювання предмету закупівлі слід вважати правильним? • Чи є "підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів" та інші послуги за пунктом 1.2.1 Проекту договору про закупівлю окремими послугами за даною закупівлею? • Що за даною закупівлею вважається окремою послугою (однією із 250 вказаних у Ціновій пропозиції)? • Просимо навести перелік послуг, які є окремими послугами за предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під «окремою послугою», орієнтовна кількість яких за закупівлею складає 250 (двісті п’ятдесят), слід розуміти дії (сукупність дій), що вказані у статті 1 Технічного завдання (Додаток № 3 до Тендерної документації), необхідні для надання правової допомоги з питань, пов’язаних з веденням судових справ, а також забезпеченням представництва та захисту прав та інтересів Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (далі – Украерорух) в межах однієї судової інстанції (першої, апеляційної або касаційної).
Кількість послуг вказана орієнтовна тому, що заздалегідь неможливо точно спрогнозувати в якій кількості судових справ Украерорух буде виступати стороною та у якій кількості судових інстанцій буде розглядатися одна судова справа, проте для формування очікуваної вартості закупівлі, необхідно брати певний кількісний показник.
Розбіжність між формулюванням предмету закупівлі пов’язана з тим, що у Договорі ширше розписано, що мають включати у себе послуги, які будуть надаватися. Але обидва формулювання слід вважати правильними, оскільки у п.п. 1.1.7. п. 1.1. статті 1 Технічного завдання зазначено, що окрім дій зазначених у попередніх підпунктах, можуть надаватися інші юридичні послуги, пов’язані з представництвом та захистом прав та інтересів Украероруху в органах судової влади.
Уточнення щодо географії надання послуг згідно із закупівлею «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
Дата подання: 20 вересня 2018 11:12
Дата відповіді: 25 вересня 2018 10:21
Доброго дня! Згідно з нещодавнім роз'ясненням до тендерної документації, "Під одиницею виміру 250 послуг зазначено кількість судових інстанцій (перша, апеляційна, касаційна). Питання: 1) Який процент справ розглядатиметься поза межами Київської області? 2) Який процент справ розглядатиметься в інших юрисдикціях, аніж Україна? Дякуємо!
Відповідь: Заздалегідь неможливо спрогнозувати, яка кількість судових спорів розглядатиметься поза межами Київської області та поза межами України.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 24 вересня 2018 17:44
Дата відповіді: 27 вересня 2018 14:11
Відповідно до п. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: 9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів): учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017); учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»; учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»; учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета». Вказана умова є дискримінаційною, так як вказані рейтинги є комерційними. Чому саме до цих рейтингів повинна бути включена компанія ? І чому не може прийняти участь компанія, яка включена до інших аналогічних рейтенгів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проведення якісної та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників потребує отримання інформації від компетентних осіб, які проводять рейтинги та володіють відповідними професійними знаннями, та мають значний досвід роботи в сфері незалежної оцінки учасників ринку надання юридичних послуг.
Надання інформації та документів, що визначені в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» буде додатковим підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та наявності відповідної кваліфікації, в т.ч. працівників, які мають необхідні звання та досвід.
Отже, послуги, які є предметом закупівлі, якісно та у вказані строки зможуть виконати компанії, у складі яких працюють адвокати, що мають досвід ведення подібної категорії справ та що включені до національних та міжнародних рейтингів.
Вказані рейтинги є об’єктивними та загальновідомими в Україні, а встановлення вказаної вимоги не обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки на юридичному ринку України є достатня кількість фахівців з необхідним досвідом, що включені у 2017 році до рейтингів, перелік яких наведений в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції»
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-11-001674-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридичне агентство "Абсолют", Код ЄДРПОУ:35861894
Дата подання: 21 вересня 2018 18:56
ВИМОГА ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ВИМОГА (в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – «Закон») щодо внесення змін в Тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету від 18.09.2018 №2 (далі – «Тендерна документація»).
Назва предмета закупівлі (далі – «Предмет закупівлі»): ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)». Код ДК 021-2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва.
Відповідно до підпункту 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником зазначено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з копіями таких документів на підтвердження технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
• учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
• учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
• учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
• учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».» - далі за текстом все разом за підпунктом 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації скорочені як «Рейтинги».
Замовником не наведеного жодного положення чинного законодавства України, що передбачає порядок, обов’язок та підстави відповідності учасника критерію визначеного в підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, в той час як на інші обов’язкові критерії посилання здійснюється, а саме на:
(і) Закону України «Про санкції» в частині встановлення критерію відсутності спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів в підпункті 11 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іі) Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» в частині відповідності електронного документу визначеного за пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(ііі) Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 в частині відповідності формі та змісту банківської гарантії передбаченої пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іv) Закону в частині відповідності учасника імперативно визначеним вимогам такого Закону.
Вважаємо, що вимоги підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації є дискримінаційними, такими що направлені на виключення рівності конкуренції учасників та підлягають беззаперечному виключенню.
Замовником жодним чином не обґрунтовано та не зазначено у Тендерній документації:
(1) які беззаперечні, безвідкличні гарантії надані Замовнику з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх безумовної відповідності вимогам та умовам Предмету закупівлі і Тендерній документації в тому числі та якими доказами такі гарантії підтверджені;
(2) який розмір матеріальної відповідальності перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та якими доказами така відповідальність підтверджується;
(3) чи є беззаперечною гарантією сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах та якими доказами така гарантія підтверджується;
(4) відповідно до якої норми чинного законодавства України та в якому порядку Замовник засвідчив компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо встановлення абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь, відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) яким державним органом засвідчено компетентність осіб, що проводять Рейтинги з надання гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймають участь в Рейтингах для виконання Предмету закупівлі;
(6) які саме критерії Рейтингів встановлюють відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником який не приймав участь в Рейтингах;
(7) в чому саме полягає необхідність наявності в учасників відомостей щодо Рейтингів;
(8) в чому саме полягає неможливість належного виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів у зв’язку із неприйняттям таким учасником участі у перелічених рейтингах;
(9) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на вибір Замовником переможця аукціону, якщо єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення є 100 відсотків ціна;
(10) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах;
(11) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах, а приймає участь в інших, не визначених Замовником рейтингах;
(12) за якими саме критеріями та в якому порядку Замовник визначив що саме зазначені Рейтинги повністю відповідають вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(13) якими саме положеннями чинного законодавства України визначений обов’язок юридичних, фізичних осіб, при здійсненні ними господарської діяльності, приймати участь у Рейтингах;
(14) якими саме положеннями чинного законодавства України врегульовані засади діяльності осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі але не виключно (і) встановлено порядок проведення Рейтингів, (іі) порядок участі в Рейтингах, (ііі) порядок оформлення результатів Рейтингів, (іv), порядок використання результатів Рейтингів та їх суспільне значення;
(15) якими чином Замовник здійснює перевірку достовірності наданих учасниками відомостей, щодо участі в Рейтингах;
(16) яким чином Замовник здійснює перевірку (і) дійсності участі потенційного учасника торгів у Рейтингах, (іі) дійсності, законності та реальності забезпечення відповідними особами змагальності потенційного учасника торгів у Рейтингах з іншими учасниками таких Рейтингів, (ііі) дійсності, законності результатів Рейтингів;
Відсутність в Тендерній документації обґрунтувань та роз’яснень обставин, визначених за пунктом 1 - 16 вищезазначеного переліку, а також без альтернативність такої вимоги, очевидно та однозначно свідчить про свідоме зловживання Замовником правами, що визначені Законом, а також свідомого порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону, в тому числі недискримінації учасників з метою проведення дійсного аукціону для неправомірного визначення заздалегідь відомого Замовнику Переможця аукціону.
З огляду на зазначене, вбачається пряма та беззаперечна дискримінація учасників за встановленим критерієм у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, що свідчить про переслідування Замовником мети свідомого порушення вимог Закону, Кримінального кодексу України, з метою отримання неправомірної вигоди та з метою забезпечити неправомірне збагачення третіх осіб за рахунок бюджетних коштів.
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає принципу добросовісної конкуренції серед учасників оскільки не встановлює та не може встановлювати для Замовника та мети закупівлі в цілому:
(1) беззаперечні, безвідкличні гарантії з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх беззаперечної та прямої відповідності вимогам, умовам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(2) матеріальну відповідальність перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах;
(3) беззаперечну гарантію сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах;
(4) компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь та відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником, який не приймав участь в Рейтингах;
(6) гарантії виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів що приймав участь у Рейтингах;
(7) перевагу над єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення, що є 100 відсотків ціна.
Частиною 1 статті 5 Закону імперативно та чітко визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В той же час, встановлений Замовником критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації прямо та однозначно виключає рівність умов в дійсній процедурі закупівлі.
ВАЖЛИВО! на законодавчому рівні не внормовано обов’язку вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм приймати участь у будь-яких «ТОП» та рейтингах, а також не унормовано, що для здійснення господарювання та в тому числі надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, вітчизняним та іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм необхідно приймати участь у «ТОП» та рейтингах із обов’язковим займанням відповідних місць.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку із цим, Замовником встановлено умову, відповідність до якої (наявність участі у рейтингах, «ТОП») не є ані обов’язковою, ані рекомендованою для жодної особи в Україні, що незаконно обмежує конкуренцію.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНИЙ У Тендерній документації як обов’язковий, недотримання якого є наслідком відхилення пропозиції учасника.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації має бути прямо зазначений Замовником як «додатковий/факультативний» та такий, що не впливає і не може вплинути на результати оцінники Замовником пропозиції учасника та не може слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
Ігнорування цієї вимоги Замовником порушує рівність учасників у закупівлі та незаконно обмежує конкуренцію, так як Замовник незаконно надає перевагу лише тому учаснику, який добровільно висловив свій намір приймати участь у рейтингах та «ТОП», які не є обов’язковими, діяльність та порядок проведення яких не внормовано на законодавчому рівні, а результати не визнаються офіційно державою Україна, тобто такі результати не сертифікуються державою Україна і не засвідчуються вповноваженими державними органами.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З врахуванням вищенаведеного, керуючись статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, шляхом внесення в зазначену Тендерну документацію наступних змін, а саме: видалити підпункт 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 10:28
Відхилено вимогу та надано роз’яснення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-001674-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 24 вересня 2018 17:48
Дискримінайційна умова
Відповідно до п. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».


Вказані рейтенги є комерційними! Окрім вказаних рейтенгів існує безліч інших. За яким принципом обирались саме ці рейтенги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2018 14:14
Відхилено вимогу та надано роз’яснення

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-11-001674-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КАМЕНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:40309030
Дата подання: 05 жовтня 2018 19:10
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації в доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2018 18:11
Рішення від 09.10.2018 № 10365 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 18:11
Рішення від 26.10.2018 № 10987.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №10987-р/пк-пз від 26.10.2018 внесено зміни до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2018 15:11

Документи подані скаржником

05 жовтня 2018 19:10
Платіжне Доручення.pdf
05 жовтня 2018 19:10
Скарга до АМК.pdf

Документи подані замовником

06 грудня 2018 15:11
Зміни 2.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-09-11-001674-cb3990aaffc1947e9bd41b6ed13ed4dec
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ" Документи
Очікується рішення
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ПІГРУП"
Очікується рішення
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ" Документи
Очікується рішення
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 12:50
dovidka_st17-2.pdf
11 жовтня 2018 16:38
Statut_pdv_opys_vidomosti.pdf
11 жовтня 2018 16:38
pracivnyky_kvalif.pdf
11 жовтня 2018 16:38
materialna_baza.pdf
11 жовтня 2018 16:38
dovidky_lysty.pdf
11 жовтня 2018 16:38
dovidka_st17.pdf
11 жовтня 2018 16:38
analog_dogovory.pdf

Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 18:25
Електронний підпис
13 грудня 2018 18:17
Лицензия.zip
13 грудня 2018 18:17
Доверенность 121.zip
13 грудня 2018 18:17
Гарантия 6776-1.zip
11 жовтня 2018 17:33
Електронний підпис
11 жовтня 2018 16:50
Ліцензія завірена.zip
11 жовтня 2018 16:50
Гарантия 6776.zip

Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:38
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:33
Підписаний_Лицензия.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Підписаний_G1018-3698-GL_tender.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Довідка ст.17.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Опис.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Статут.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Копія трудової Бєлкін.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Копія трудової Бабій.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Соботник.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Бєлкін.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Бабій.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Договір оренди.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 12:51
GI18230.pdf.p7s.p7s.p7s
12 жовтня 2018 12:51
GI18230.pdf

Конфіденційні документи

12 жовтня 2018 12:51
4.2. Довідка про наявність документального підтвердження досвіду.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У додатку до довідки містяться копії договорів про надання правової допомоги, які містять інформацію, що захищається адвокатською таємницею.

Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:40
18375_1 Зміни.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 14:36
Електронний підпис
14 грудня 2018 14:03
дов_дка банкрутство.pdf
14 грудня 2018 14:03
наказ.pdf
14 грудня 2018 14:03
витяг єдиний податок.pdf
14 грудня 2018 14:03
трудова Повара О.М..pdf
14 грудня 2018 14:03
трудова Бондаря О.В..pdf
14 грудня 2018 14:03
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП"

ТОВ "ПІГРУП"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП"

ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ" Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП" Документи
ТОВ "ПІГРУП" Немає
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ" Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП" Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР" Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 12:50
dovidka_st17-2.pdf
11 жовтня 2018 16:38
Statut_pdv_opys_vidomosti.pdf
11 жовтня 2018 16:38
pracivnyky_kvalif.pdf
11 жовтня 2018 16:38
materialna_baza.pdf
11 жовтня 2018 16:38
dovidky_lysty.pdf
11 жовтня 2018 16:38
dovidka_st17.pdf
11 жовтня 2018 16:38
analog_dogovory.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 18:25
Електронний підпис
13 грудня 2018 18:17
Лицензия.zip
13 грудня 2018 18:17
Доверенность 121.zip
13 грудня 2018 18:17
Гарантия 6776-1.zip
11 жовтня 2018 17:33
Електронний підпис
11 жовтня 2018 16:50
Ліцензія завірена.zip
11 жовтня 2018 16:50
Гарантия 6776.zip

Публічні документи

13 грудня 2018 18:16
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:38
Електронний підпис
12 жовтня 2018 10:33
Підписаний_Лицензия.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Kovalenko_1948-K-O эцп.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Підписаний_G1018-3698-GL_tender.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Витяг ПДВ.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Довідка ст.17.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Опис.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Статут.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Копія трудової Бєлкін.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Копія трудової Бабій.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Соботник.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Бєлкін.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Свідоцтво Бабій.pdf
12 жовтня 2018 10:33
Договір оренди.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 12:51
GI18230.pdf.p7s.p7s.p7s
12 жовтня 2018 12:51
GI18230.pdf

Конфіденційні документи

12 жовтня 2018 12:51
4.2. Довідка про наявність документального підтвердження досвіду.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У додатку до довідки містяться копії договорів про надання правової допомоги, які містять інформацію, що захищається адвокатською таємницею.

Публічні документи

13 грудня 2018 14:59
Електронний підпис
13 грудня 2018 14:40
18375_1 Зміни.pdf.p7s

Публічні документи

14 грудня 2018 14:36
Електронний підпис
14 грудня 2018 14:03
дов_дка банкрутство.pdf
14 грудня 2018 14:03
наказ.pdf
14 грудня 2018 14:03
витяг єдиний податок.pdf
14 грудня 2018 14:03
трудова Повара О.М..pdf
14 грудня 2018 14:03
трудова Бондаря О.В..pdf
14 грудня 2018 14:03
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП"

ТОВ "ПІГРУП"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП"

ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 грудня 2018 17:39
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (в обсязі, який визначений у тендерній документації та за заявленими параметрами)
Документи:
26 грудня 2018 17:39
Електронний підпис
26 грудня 2018 17:35
ПР №8 відміна.pdf