Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
Очікувана вартість
7 200 000,00 UAH
UA-2018-09-11-001674-c ● b3990aaffc1947e9bd41b6ed13ed4dec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Додаткові контактні особи: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Viktoriia +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Additional contacts: |
Вікторія +380443515944 lavochnykova_vm@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2019 14:42 |
Очікувана вартість: | 7 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 216000 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2018 13:56 |
Enquiries until: | 04 грудня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 грудня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 7 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 36 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 послуга
ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
State classification code 021-2015: «79110000-8 Legal advisory and representation services (Legal advisory and representation services)»
CPV: 79110000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2018 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2018 15:02 |
Зміни 2 Тендерна документація Юридичні послуги.doc | |
06 грудня 2018 15:02 |
Зміни 2.pdf | |
20 вересня 2018 10:19 |
Роз'яснення 2.pdf | |
19 вересня 2018 14:42 |
Роз'яснення та зміни.pdf |
06 грудня 2018 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
06 грудня 2018 15:02 |
Зміни 2 Тендерна документація Юридичні послуги.doc
|
|||||||||||||||
06 грудня 2018 15:02 |
Зміни 2.pdf
|
|||||||||||||||
20 вересня 2018 10:19 |
Роз'яснення 2.pdf
|
|||||||||||||||
19 вересня 2018 14:42 |
Роз'яснення та зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо кількості послуг, які плануються до закупівлі за тендером Лот: ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва», №2901008 (UA-2018-09-11-001674-c)
Дата подання: 14 вересня 2018 10:42
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:45
Висловлюємо Вам свою повагу та хочемо попросити надати роз’язнення щодо вказаної орієнтовної кількості послуг, які плануються до закупівлі: 250. Яку одиницю виміру слід розуміти під вказаною кількістю? Кількість справ або інше?
Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Під одиницею виміру 250 послуг зазначено кількість судових інстанцій (перша, апеляційна, касаційна).
Уточнення щодо кількості послуг, розбіжностей між Технічним завданням і Проектом договору про закупівлю, а також поняття окремих послуг за предметом закупівлі
Дата подання: 17 вересня 2018 18:53
Дата відповіді: 20 вересня 2018 10:13
1. Відповідно до Цінової пропозиції на закупівлю (Додаток 2 до Тендерної документації) кількість послуг з юридичного консультування та юридичного представництва складає 250. Як свідчить відповідна примітка, така кількість послуг "вказана орієнтовно". У зв'язку з цим просимо роз'яснити:
• Чому кількість послуг вказана орієнтовно?
• Коли, ким і в якому порядку буде визначена остаточна кількість послуг?
• На що впливає запропонована учасником кількість послуг?
2. Відповідно до пункту 1 Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) до послуг, які повинні бути надані за завданням (заявкою) Замовника, серед іншого, належать окремо – представництво та захист інтересів в судах першої, апеляційної та касаційної інстанцій, і окремо – підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів та інші послуги за пунктом 1 Технічного завдання. Водночас, згідно з пунктом 1.2.1.3 Проекту договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів та інші послуги за пунктом 1.2.1 Проекту договору про закупівлю є складовою частиною послуг з юридичного представництва в межах однієї судової інстанції. У зв'язку з цим просимо роз'яснити:
• З чим пов'язана розбіжність між формулюванням предмету закупівлі у Технічному завданні і у Проекті договору про закупівлю? Яке формулювання предмету закупівлі слід вважати правильним?
• Чи є "підготовка, підписання та подання позовної заяви, апеляційних та касаційних скарг, інших процесуальних документів" та інші послуги за пунктом 1.2.1 Проекту договору про закупівлю окремими послугами за даною закупівлею?
• Що за даною закупівлею вважається окремою послугою (однією із 250 вказаних у Ціновій пропозиції)?
• Просимо навести перелік послуг, які є окремими послугами за предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під «окремою послугою», орієнтовна кількість яких за закупівлею складає 250 (двісті п’ятдесят), слід розуміти дії (сукупність дій), що вказані у статті 1 Технічного завдання (Додаток № 3 до Тендерної документації), необхідні для надання правової допомоги з питань, пов’язаних з веденням судових справ, а також забезпеченням представництва та захисту прав та інтересів Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (далі – Украерорух) в межах однієї судової інстанції (першої, апеляційної або касаційної).
Кількість послуг вказана орієнтовна тому, що заздалегідь неможливо точно спрогнозувати в якій кількості судових справ Украерорух буде виступати стороною та у якій кількості судових інстанцій буде розглядатися одна судова справа, проте для формування очікуваної вартості закупівлі, необхідно брати певний кількісний показник.
Розбіжність між формулюванням предмету закупівлі пов’язана з тим, що у Договорі ширше розписано, що мають включати у себе послуги, які будуть надаватися. Але обидва формулювання слід вважати правильними, оскільки у п.п. 1.1.7. п. 1.1. статті 1 Технічного завдання зазначено, що окрім дій зазначених у попередніх підпунктах, можуть надаватися інші юридичні послуги, пов’язані з представництвом та захистом прав та інтересів Украероруху в органах судової влади.
Кількість послуг вказана орієнтовна тому, що заздалегідь неможливо точно спрогнозувати в якій кількості судових справ Украерорух буде виступати стороною та у якій кількості судових інстанцій буде розглядатися одна судова справа, проте для формування очікуваної вартості закупівлі, необхідно брати певний кількісний показник.
Розбіжність між формулюванням предмету закупівлі пов’язана з тим, що у Договорі ширше розписано, що мають включати у себе послуги, які будуть надаватися. Але обидва формулювання слід вважати правильними, оскільки у п.п. 1.1.7. п. 1.1. статті 1 Технічного завдання зазначено, що окрім дій зазначених у попередніх підпунктах, можуть надаватися інші юридичні послуги, пов’язані з представництвом та захистом прав та інтересів Украероруху в органах судової влади.
Уточнення щодо географії надання послуг згідно із закупівлею «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)»
Дата подання: 20 вересня 2018 11:12
Дата відповіді: 25 вересня 2018 10:21
Доброго дня!
Згідно з нещодавнім роз'ясненням до тендерної документації, "Під одиницею виміру 250 послуг зазначено кількість судових інстанцій (перша, апеляційна, касаційна).
Питання:
1) Який процент справ розглядатиметься поза межами Київської області?
2) Який процент справ розглядатиметься в інших юрисдикціях, аніж Україна?
Дякуємо!
Відповідь: Заздалегідь неможливо спрогнозувати, яка кількість судових спорів розглядатиметься поза межами Київської області та поза межами України.
Дискримінаційна умова
Дата подання: 24 вересня 2018 17:44
Дата відповіді: 27 вересня 2018 14:11
Відповідно до п. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».
Вказана умова є дискримінаційною, так як вказані рейтинги є комерційними. Чому саме до цих рейтингів повинна бути включена компанія ? І чому не може прийняти участь компанія, яка включена до інших аналогічних рейтенгів ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проведення якісної та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників потребує отримання інформації від компетентних осіб, які проводять рейтинги та володіють відповідними професійними знаннями, та мають значний досвід роботи в сфері незалежної оцінки учасників ринку надання юридичних послуг.
Надання інформації та документів, що визначені в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» буде додатковим підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та наявності відповідної кваліфікації, в т.ч. працівників, які мають необхідні звання та досвід.
Отже, послуги, які є предметом закупівлі, якісно та у вказані строки зможуть виконати компанії, у складі яких працюють адвокати, що мають досвід ведення подібної категорії справ та що включені до національних та міжнародних рейтингів.
Вказані рейтинги є об’єктивними та загальновідомими в Україні, а встановлення вказаної вимоги не обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки на юридичному ринку України є достатня кількість фахівців з необхідним досвідом, що включені у 2017 році до рейтингів, перелік яких наведений в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції»
Надання інформації та документів, що визначені в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» буде додатковим підтвердженням наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору та наявності відповідної кваліфікації, в т.ч. працівників, які мають необхідні звання та досвід.
Отже, послуги, які є предметом закупівлі, якісно та у вказані строки зможуть виконати компанії, у складі яких працюють адвокати, що мають досвід ведення подібної категорії справ та що включені до національних та міжнародних рейтингів.
Вказані рейтинги є об’єктивними та загальновідомими в Україні, а встановлення вказаної вимоги не обмежує конкуренцію серед учасників, оскільки на юридичному ринку України є достатня кількість фахівців з необхідним досвідом, що включені у 2017 році до рейтингів, перелік яких наведений в п.п. 9 п. 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-001674-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Юридичне агентство "Абсолют", Код ЄДРПОУ:35861894
Дата подання: 21 вересня 2018 18:56
ВИМОГА ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН
ВИМОГА (в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – «Закон») щодо внесення змін в Тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)», затвердженої Протоколом засідання тендерного комітету від 18.09.2018 №2 (далі – «Тендерна документація»).
Назва предмета закупівлі (далі – «Предмет закупівлі»): ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)». Код ДК 021-2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва.
Відповідно до підпункту 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником зазначено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з копіями таких документів на підтвердження технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
• учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
• учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
• учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
• учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».» - далі за текстом все разом за підпунктом 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації скорочені як «Рейтинги».
Замовником не наведеного жодного положення чинного законодавства України, що передбачає порядок, обов’язок та підстави відповідності учасника критерію визначеного в підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, в той час як на інші обов’язкові критерії посилання здійснюється, а саме на:
(і) Закону України «Про санкції» в частині встановлення критерію відсутності спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів в підпункті 11 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іі) Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» в частині відповідності електронного документу визначеного за пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(ііі) Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 в частині відповідності формі та змісту банківської гарантії передбаченої пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іv) Закону в частині відповідності учасника імперативно визначеним вимогам такого Закону.
Вважаємо, що вимоги підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації є дискримінаційними, такими що направлені на виключення рівності конкуренції учасників та підлягають беззаперечному виключенню.
Замовником жодним чином не обґрунтовано та не зазначено у Тендерній документації:
(1) які беззаперечні, безвідкличні гарантії надані Замовнику з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх безумовної відповідності вимогам та умовам Предмету закупівлі і Тендерній документації в тому числі та якими доказами такі гарантії підтверджені;
(2) який розмір матеріальної відповідальності перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та якими доказами така відповідальність підтверджується;
(3) чи є беззаперечною гарантією сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах та якими доказами така гарантія підтверджується;
(4) відповідно до якої норми чинного законодавства України та в якому порядку Замовник засвідчив компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо встановлення абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь, відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) яким державним органом засвідчено компетентність осіб, що проводять Рейтинги з надання гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймають участь в Рейтингах для виконання Предмету закупівлі;
(6) які саме критерії Рейтингів встановлюють відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником який не приймав участь в Рейтингах;
(7) в чому саме полягає необхідність наявності в учасників відомостей щодо Рейтингів;
(8) в чому саме полягає неможливість належного виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів у зв’язку із неприйняттям таким учасником участі у перелічених рейтингах;
(9) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на вибір Замовником переможця аукціону, якщо єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення є 100 відсотків ціна;
(10) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах;
(11) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах, а приймає участь в інших, не визначених Замовником рейтингах;
(12) за якими саме критеріями та в якому порядку Замовник визначив що саме зазначені Рейтинги повністю відповідають вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(13) якими саме положеннями чинного законодавства України визначений обов’язок юридичних, фізичних осіб, при здійсненні ними господарської діяльності, приймати участь у Рейтингах;
(14) якими саме положеннями чинного законодавства України врегульовані засади діяльності осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі але не виключно (і) встановлено порядок проведення Рейтингів, (іі) порядок участі в Рейтингах, (ііі) порядок оформлення результатів Рейтингів, (іv), порядок використання результатів Рейтингів та їх суспільне значення;
(15) якими чином Замовник здійснює перевірку достовірності наданих учасниками відомостей, щодо участі в Рейтингах;
(16) яким чином Замовник здійснює перевірку (і) дійсності участі потенційного учасника торгів у Рейтингах, (іі) дійсності, законності та реальності забезпечення відповідними особами змагальності потенційного учасника торгів у Рейтингах з іншими учасниками таких Рейтингів, (ііі) дійсності, законності результатів Рейтингів;
Відсутність в Тендерній документації обґрунтувань та роз’яснень обставин, визначених за пунктом 1 - 16 вищезазначеного переліку, а також без альтернативність такої вимоги, очевидно та однозначно свідчить про свідоме зловживання Замовником правами, що визначені Законом, а також свідомого порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону, в тому числі недискримінації учасників з метою проведення дійсного аукціону для неправомірного визначення заздалегідь відомого Замовнику Переможця аукціону.
З огляду на зазначене, вбачається пряма та беззаперечна дискримінація учасників за встановленим критерієм у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, що свідчить про переслідування Замовником мети свідомого порушення вимог Закону, Кримінального кодексу України, з метою отримання неправомірної вигоди та з метою забезпечити неправомірне збагачення третіх осіб за рахунок бюджетних коштів.
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає принципу добросовісної конкуренції серед учасників оскільки не встановлює та не може встановлювати для Замовника та мети закупівлі в цілому:
(1) беззаперечні, безвідкличні гарантії з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх беззаперечної та прямої відповідності вимогам, умовам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(2) матеріальну відповідальність перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах;
(3) беззаперечну гарантію сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах;
(4) компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь та відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником, який не приймав участь в Рейтингах;
(6) гарантії виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів що приймав участь у Рейтингах;
(7) перевагу над єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення, що є 100 відсотків ціна.
Частиною 1 статті 5 Закону імперативно та чітко визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В той же час, встановлений Замовником критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації прямо та однозначно виключає рівність умов в дійсній процедурі закупівлі.
ВАЖЛИВО! на законодавчому рівні не внормовано обов’язку вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм приймати участь у будь-яких «ТОП» та рейтингах, а також не унормовано, що для здійснення господарювання та в тому числі надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, вітчизняним та іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм необхідно приймати участь у «ТОП» та рейтингах із обов’язковим займанням відповідних місць.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку із цим, Замовником встановлено умову, відповідність до якої (наявність участі у рейтингах, «ТОП») не є ані обов’язковою, ані рекомендованою для жодної особи в Україні, що незаконно обмежує конкуренцію.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНИЙ У Тендерній документації як обов’язковий, недотримання якого є наслідком відхилення пропозиції учасника.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації має бути прямо зазначений Замовником як «додатковий/факультативний» та такий, що не впливає і не може вплинути на результати оцінники Замовником пропозиції учасника та не може слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
Ігнорування цієї вимоги Замовником порушує рівність учасників у закупівлі та незаконно обмежує конкуренцію, так як Замовник незаконно надає перевагу лише тому учаснику, який добровільно висловив свій намір приймати участь у рейтингах та «ТОП», які не є обов’язковими, діяльність та порядок проведення яких не внормовано на законодавчому рівні, а результати не визнаються офіційно державою Україна, тобто такі результати не сертифікуються державою Україна і не засвідчуються вповноваженими державними органами.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З врахуванням вищенаведеного, керуючись статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, шляхом внесення в зазначену Тендерну документацію наступних змін, а саме: видалити підпункт 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Назва предмета закупівлі (далі – «Предмет закупівлі»): ДК 021:2015 «79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)». Код ДК 021-2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва.
Відповідно до підпункту 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником зазначено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з копіями таких документів на підтвердження технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
• учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
• учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
• учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
• учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».» - далі за текстом все разом за підпунктом 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації скорочені як «Рейтинги».
Замовником не наведеного жодного положення чинного законодавства України, що передбачає порядок, обов’язок та підстави відповідності учасника критерію визначеного в підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, в той час як на інші обов’язкові критерії посилання здійснюється, а саме на:
(і) Закону України «Про санкції» в частині встановлення критерію відсутності спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів в підпункті 11 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іі) Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронний цифровий підпис» в частині відповідності електронного документу визначеного за пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(ііі) Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321 в частині відповідності формі та змісту банківської гарантії передбаченої пунктом 3.2. розділу 3«Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
(іv) Закону в частині відповідності учасника імперативно визначеним вимогам такого Закону.
Вважаємо, що вимоги підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації є дискримінаційними, такими що направлені на виключення рівності конкуренції учасників та підлягають беззаперечному виключенню.
Замовником жодним чином не обґрунтовано та не зазначено у Тендерній документації:
(1) які беззаперечні, безвідкличні гарантії надані Замовнику з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх безумовної відповідності вимогам та умовам Предмету закупівлі і Тендерній документації в тому числі та якими доказами такі гарантії підтверджені;
(2) який розмір матеріальної відповідальності перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги щодо порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та якими доказами така відповідальність підтверджується;
(3) чи є беззаперечною гарантією сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах та якими доказами така гарантія підтверджується;
(4) відповідно до якої норми чинного законодавства України та в якому порядку Замовник засвідчив компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо встановлення абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь, відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) яким державним органом засвідчено компетентність осіб, що проводять Рейтинги з надання гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймають участь в Рейтингах для виконання Предмету закупівлі;
(6) які саме критерії Рейтингів встановлюють відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником який не приймав участь в Рейтингах;
(7) в чому саме полягає необхідність наявності в учасників відомостей щодо Рейтингів;
(8) в чому саме полягає неможливість належного виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів у зв’язку із неприйняттям таким учасником участі у перелічених рейтингах;
(9) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на вибір Замовником переможця аукціону, якщо єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення є 100 відсотків ціна;
(10) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах;
(11) яким чином участь учасника у Рейтингах впливає на відповідність учасника вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації в порівнянні з учасником який не приймає участі в Рейтингах, а приймає участь в інших, не визначених Замовником рейтингах;
(12) за якими саме критеріями та в якому порядку Замовник визначив що саме зазначені Рейтинги повністю відповідають вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(13) якими саме положеннями чинного законодавства України визначений обов’язок юридичних, фізичних осіб, при здійсненні ними господарської діяльності, приймати участь у Рейтингах;
(14) якими саме положеннями чинного законодавства України врегульовані засади діяльності осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі але не виключно (і) встановлено порядок проведення Рейтингів, (іі) порядок участі в Рейтингах, (ііі) порядок оформлення результатів Рейтингів, (іv), порядок використання результатів Рейтингів та їх суспільне значення;
(15) якими чином Замовник здійснює перевірку достовірності наданих учасниками відомостей, щодо участі в Рейтингах;
(16) яким чином Замовник здійснює перевірку (і) дійсності участі потенційного учасника торгів у Рейтингах, (іі) дійсності, законності та реальності забезпечення відповідними особами змагальності потенційного учасника торгів у Рейтингах з іншими учасниками таких Рейтингів, (ііі) дійсності, законності результатів Рейтингів;
Відсутність в Тендерній документації обґрунтувань та роз’яснень обставин, визначених за пунктом 1 - 16 вищезазначеного переліку, а також без альтернативність такої вимоги, очевидно та однозначно свідчить про свідоме зловживання Замовником правами, що визначені Законом, а також свідомого порушення Замовником принципів здійснення закупівель, визначених частиною 1 статті 3 Закону, в тому числі недискримінації учасників з метою проведення дійсного аукціону для неправомірного визначення заздалегідь відомого Замовнику Переможця аукціону.
З огляду на зазначене, вбачається пряма та беззаперечна дискримінація учасників за встановленим критерієм у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації, що свідчить про переслідування Замовником мети свідомого порушення вимог Закону, Кримінального кодексу України, з метою отримання неправомірної вигоди та з метою забезпечити неправомірне збагачення третіх осіб за рахунок бюджетних коштів.
Дана вимога є дискримінаційною та не відповідає принципу добросовісної конкуренції серед учасників оскільки не встановлює та не може встановлювати для Замовника та мети закупівлі в цілому:
(1) беззаперечні, безвідкличні гарантії з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах та їх беззаперечної та прямої відповідності вимогам, умовам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(2) матеріальну відповідальність перед Замовником з боку осіб, що проводять Рейтинги в розрізі порушення наданих гарантій беззаперечної якості виконання будь-яких юридичних послуг особами, що приймали участь в Рейтингах;
(3) беззаперечну гарантію сто відсоткової якості виконання Предмету закупівлі за фактом участі в Рейтингах;
(4) компетентність осіб, що проводять Рейтинги, в тому числі щодо абсолютних та беззаперечних гарантій якості виконання будь-яких юридичних послуг особами що в Рейтингах приймають участь та відповідність Рейтингів та їх результатів саме вимогам Предмету закупівлі та Тендерній документації;
(5) відповідність учасника, що приймав участь у Рейтингах умовам Тендерної документації та Предмету закупівлі в порівнянні з учасником, який не приймав участь в Рейтингах;
(6) гарантії виконання умов Предмету закупівлі, Договору про закупівлю (Додаток 4) учасником торгів що приймав участь у Рейтингах;
(7) перевагу над єдиним критерієм вибору такого переможця згідно Оголошення, що є 100 відсотків ціна.
Частиною 1 статті 5 Закону імперативно та чітко визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. В той же час, встановлений Замовником критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації прямо та однозначно виключає рівність умов в дійсній процедурі закупівлі.
ВАЖЛИВО! на законодавчому рівні не внормовано обов’язку вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм приймати участь у будь-яких «ТОП» та рейтингах, а також не унормовано, що для здійснення господарювання та в тому числі надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, вітчизняним та іноземним учасникам всіх форм власності та організаційно-правових форм необхідно приймати участь у «ТОП» та рейтингах із обов’язковим займанням відповідних місць.
Відповідно до частини 3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку із цим, Замовником встановлено умову, відповідність до якої (наявність участі у рейтингах, «ТОП») не є ані обов’язковою, ані рекомендованою для жодної особи в Україні, що незаконно обмежує конкуренцію.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНИЙ У Тендерній документації як обов’язковий, недотримання якого є наслідком відхилення пропозиції учасника.
Критерій у підпункті 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації має бути прямо зазначений Замовником як «додатковий/факультативний» та такий, що не впливає і не може вплинути на результати оцінники Замовником пропозиції учасника та не може слугувати підставою для відхилення такої пропозиції.
Ігнорування цієї вимоги Замовником порушує рівність учасників у закупівлі та незаконно обмежує конкуренцію, так як Замовник незаконно надає перевагу лише тому учаснику, який добровільно висловив свій намір приймати участь у рейтингах та «ТОП», які не є обов’язковими, діяльність та порядок проведення яких не внормовано на законодавчому рівні, а результати не визнаються офіційно державою Україна, тобто такі результати не сертифікуються державою Україна і не засвідчуються вповноваженими державними органами.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
З врахуванням вищенаведеного, керуючись статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути дискримінаційні умови Тендерної документації, шляхом внесення в зазначену Тендерну документацію наступних змін, а саме: видалити підпункт 9 пункту 3.1. розділу 3 «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 10:28
Відхилено вимогу та надано роз’яснення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-001674-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 24 вересня 2018 17:48
Дискримінайційна умова
Відповідно до п. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».
Вказані рейтенги є комерційними! Окрім вказаних рейтенгів існує безліч інших. За яким принципом обирались саме ці рейтенги.
Розгорнути
Згорнути
9) гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про те, що учасника включено у 2017 році до всіх нижчезазначених переліків (рейтингів):
учасника включено до ТОП-50 провідних юридичних фірм України за версією видання «Юридична практика» та/або включено до лідерів юридичного ринку за версією видання «Юридична практика» (за даними ULF 2017);
учасника включено до переліку юридичних фірм за версією «UkrainianLawFirms: A Handbook For Foreign Clients»;
учасника або його працівників рекомендовано авторитетним міжнародним виданням «The Legal 500: Europe, Middle East & Africa»;
учасника включено до рейтингу «Лідери ринку: рейтинг юридичних компаній України» за версією видання «Юридична газета».
Вказані рейтенги є комерційними! Окрім вказаних рейтенгів існує безліч інших. За яким принципом обирались саме ці рейтенги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2018 14:14
Відхилено вимогу та надано роз’яснення
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-11-001674-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "КАМЕНСЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:40309030
Дата подання: 05 жовтня 2018 19:10
Дата подання: 05 жовтня 2018 19:10
Скарга на умови тендерної документації
Скарга на умови тендерної документації в доданому файлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2018 18:11
Рішення від 09.10.2018 № 10365 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2018 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2018 № 10987.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2018 15:31
Рішення від 26.10.2018 № 10987.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2018 19:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення АМКУ №10987-р/пк-пз від 26.10.2018 внесено зміни до Тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2018 15:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ПІГРУП" |
Очікується рішення
Документи
|
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "АНТЕ" | — | Документи | |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕТЕРНА ЛО" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "МОРІС ҐРУП" | — | Документи | |
ТОВ "ПІГРУП" | — | Немає | |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРАЙСУОТЕРХАУСКУПЕРС ЛІГАЛ" | — | Документи | |
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПАВЛЕНКО ЛІГАЛ ГРУП" | — | Документи | |
ТОВ "ЮРИДИЧНЕ БЮРО ЕКОВІС БОНДАР ТА БОНДАР" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 грудня 2018 17:39 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (в обсязі, який визначений у тендерній документації та за заявленими параметрами) |
Документи:
26 грудня 2018 17:39
|
Електронний підпис |
26 грудня 2018 17:35
|
ПР №8 відміна.pdf |