Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області»
Очікувана вартість
7 578 718,00 UAH
UA-2018-09-11-000653-b ● 0119383550a643f5a86fc87a51f0d799
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Расько Юлія Олександрівна +380532606468 yrustuukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2018 15:47 |
Очікувана вартість: | 7 578 718,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 757,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39702, Україна, Полтавська область, Кременчуцький район, с. Кривуші, вул. Б. Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування: | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
Строк виконання: | 15% |
64-60: | 15% |
69-65: | 10% |
74-70: | 5% |
75: | 0% |
13 вересня 2018 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2018 16:51 |
ТД (нова редакція).doc | |
13 вересня 2018 16:51 |
таблиця змiн до ТД.doc | |
11 вересня 2018 19:05 |
ТД.doc |
13 вересня 2018 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2018 16:51 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||
13 вересня 2018 16:51 |
таблиця змiн до ТД.doc
|
|||
11 вересня 2018 19:05 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Статут
Дата подання: 24 вересня 2018 13:23
Дата відповіді: 27 вересня 2018 16:57
Відповідно до Розділу V п.2, Прошу зазначити в якому електронному реєстрі юридичних осіб необхідно зберегти в електронному вигляді Статут та надати код доступу?
Відповідь: У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», учасник у вищеназваному документі повинен зазначити код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Специфікація
Дата подання: 24 вересня 2018 13:35
Дата відповіді: 27 вересня 2018 17:00
Відповідно до р. ІІІ п. 1
1. Які документи необхідно подати для специфікації на придбання обладнання ( устаткування) для об'єкту відповідно до додатку №4?
2. Чи необхідно подавати на кожне обладнання окремо сертифікат якості?
Відповідь: 1. Перелік обладнання, що зазначине в додатку 4. У разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання та обладнання, що визначена в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
2. В складі тендерної пропозиції ні.
2. В складі тендерної пропозиції ні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000653-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 11 жовтня 2018 17:12
Вимога
Дана пропозиція подана з порушеннями ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме:
1. Поданий проект договору без додатків до нього, а саме відсутня специфікація та договірна ціна.
2. Відповідно до довідки субпідрядні організації залучатися не будуть, а кількість зазначених працівників не дає можливості виконати зазначений об'єкт при таких великих об'ємах робіт. Більшість працівників оформленні згідно цивільно правових договорів! Отже вони працюють на не постійній основі.
3. Досвід виконання аналогічних робіт не встановлено, так як надано тільки один договір аналогічних робіт. Отже замовник обрав переможцем підприємство, яке не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам установлених у тендерній документації.
4. Всі надані довідки мають дуже короткий та стислий зміст.
Обраний переможець не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
1. Поданий проект договору без додатків до нього, а саме відсутня специфікація та договірна ціна.
2. Відповідно до довідки субпідрядні організації залучатися не будуть, а кількість зазначених працівників не дає можливості виконати зазначений об'єкт при таких великих об'ємах робіт. Більшість працівників оформленні згідно цивільно правових договорів! Отже вони працюють на не постійній основі.
3. Досвід виконання аналогічних робіт не встановлено, так як надано тільки один договір аналогічних робіт. Отже замовник обрав переможцем підприємство, яке не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам установлених у тендерній документації.
4. Всі надані довідки мають дуже короткий та стислий зміст.
Обраний переможець не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2018 11:39
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 11.10.2018 № б/н щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-11-000653-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 7 578 718,00 грн. з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 10.10.2018 № 266 відхилена тендерна пропозиція ПП «Будмонтажпроект - 17» (далі - Скаржник) на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Щодо пункту 1 скарги
Пунктом 4 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням всіх реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності).
Відповідно до норм матеріального права проект договору не є договором, а тому наявність/відсутність додатків до нього не є порушенням щодо вимог тендерної документації.
Згідно з загальними положеннями укладення договорів, а саме: ч. 2 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Відповідно до ч. 1 ст. 641 ЦК України пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна зі сторін майбутнього договору.
Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.
Згідно з ч. 1 ст. 638 ЦК України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених даним Законом.
Так, спеціальними нормами матеріального права цивільного законодавства, що кореспондуються з п. 4 Розділу VI тендерної документації, встановлено наступний перелік істотних умов, які обов’язково повинні бути включені до договору:
- місце і дата укладення договору;
- предмет договору;
- ціна предмету договору;
- строки початку та закінчення робіт;
- строки дії договору.
Також ч. 2 ст. 181 Господарського кодексу України передбачено, що проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
Відтак, надання учасником проекту договору без специфікації та договірної ціни є правомірним, оскільки останні є додатками до договору, а не до проекту договору, і лише додатки до договору є його невід’ємною частиною.
Щодо пункту 2 скарги
Додатком 3 тендерної документації передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження даного критерію учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Так, тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо наявності встановленої (мінімальної/максимальної/граничної тощо) кількості осіб, які повинні мати необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі та виконання договору.
Тобто, твердження Скаржника щодо неможливості виконати роботи по вищевказаному об’єкту з огляду на недостатню кількість працівників є хибним, оскільки дане поняття є оціночним.
До того ж, що ТОВ «Грифон Груп», якому присвоєно статус переможця у даній закупівлі протоколом тендерного комітету від 11.10.2018 № 268, довідкою від 02.10.2018 № 75 зобов’язується додатково долучити потрібну кількість співробітників з відповідним досвідом та професійною кваліфікацією у разі необхідності.
Також слід зазначити, що твердження Скаржника про оформлення працівників цивільно-правовими договорами. Цивільно-правовий договір - домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків відповідно до ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 ЦК України. Цивільно-правовий договір є однією з підстав виникнення зобов’язальних правовідносин (п. 1 ч. 2 ст. 11, ч. 2 ст. 509 Цивільного кодексу України). Цивільно-правовий договір є юридичною конструкцією, що опосередковує широкий спектр різноманітних дій учасників цивільних правовідносин майнового та організаційного характеру.
Таким чином, цивільно-правовий договір безсумнівно підтверджує факт працевлаштування згідно з чинним законодавством України. У такому разі строки дії цивільно-правових угод тендерною документацією не вимагаються та взагалі встановлюються на розсуд роботодавця у відносинах з працівниками.
Щодо пункту 3 скарги
Додатком 3 тендерної документації також передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв досвід виконання аналогічного договору. Пунктом 2 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Учасник для підтвердження виконання такого договору повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору. Кількість договорів не встановлена тендерною документацією, тому підтвердження виконання аналогічного договору є достатнім та законним також у кількості одного такого договору.
Щодо пункту 4 скарги
Тендерною документацією вимагаються довідки у довільній формі та за встановленими формами. Усі довідки, надані переможцем, є законними, чинними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженнями Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вважає, що дана скарга задоволенню не підлягає.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-11-000653-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 7 578 718,00 грн. з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 10.10.2018 № 266 відхилена тендерна пропозиція ПП «Будмонтажпроект - 17» (далі - Скаржник) на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Щодо пункту 1 скарги
Пунктом 4 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає підписаний проект договору (з відображенням всіх реквізитів) та може містити відбиток печатки (в разі наявності).
Відповідно до норм матеріального права проект договору не є договором, а тому наявність/відсутність додатків до нього не є порушенням щодо вимог тендерної документації.
Згідно з загальними положеннями укладення договорів, а саме: ч. 2 ст. 638 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Відповідно до ч. 1 ст. 641 ЦК України пропозицію укласти договір (оферту) може зробити кожна зі сторін майбутнього договору.
Пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття.
Згідно з ч. 1 ст. 638 ЦК України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених даним Законом.
Так, спеціальними нормами матеріального права цивільного законодавства, що кореспондуються з п. 4 Розділу VI тендерної документації, встановлено наступний перелік істотних умов, які обов’язково повинні бути включені до договору:
- місце і дата укладення договору;
- предмет договору;
- ціна предмету договору;
- строки початку та закінчення робіт;
- строки дії договору.
Також ч. 2 ст. 181 Господарського кодексу України передбачено, що проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін.
Відтак, надання учасником проекту договору без специфікації та договірної ціни є правомірним, оскільки останні є додатками до договору, а не до проекту договору, і лише додатки до договору є його невід’ємною частиною.
Щодо пункту 2 скарги
Додатком 3 тендерної документації передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження даного критерію учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Так, тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо наявності встановленої (мінімальної/максимальної/граничної тощо) кількості осіб, які повинні мати необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі та виконання договору.
Тобто, твердження Скаржника щодо неможливості виконати роботи по вищевказаному об’єкту з огляду на недостатню кількість працівників є хибним, оскільки дане поняття є оціночним.
До того ж, що ТОВ «Грифон Груп», якому присвоєно статус переможця у даній закупівлі протоколом тендерного комітету від 11.10.2018 № 268, довідкою від 02.10.2018 № 75 зобов’язується додатково долучити потрібну кількість співробітників з відповідним досвідом та професійною кваліфікацією у разі необхідності.
Також слід зазначити, що твердження Скаржника про оформлення працівників цивільно-правовими договорами. Цивільно-правовий договір - домовленість (правочин) двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків відповідно до ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 ЦК України. Цивільно-правовий договір є однією з підстав виникнення зобов’язальних правовідносин (п. 1 ч. 2 ст. 11, ч. 2 ст. 509 Цивільного кодексу України). Цивільно-правовий договір є юридичною конструкцією, що опосередковує широкий спектр різноманітних дій учасників цивільних правовідносин майнового та організаційного характеру.
Таким чином, цивільно-правовий договір безсумнівно підтверджує факт працевлаштування згідно з чинним законодавством України. У такому разі строки дії цивільно-правових угод тендерною документацією не вимагаються та взагалі встановлюються на розсуд роботодавця у відносинах з працівниками.
Щодо пункту 3 скарги
Додатком 3 тендерної документації також передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв досвід виконання аналогічного договору. Пунктом 2 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Учасник для підтвердження виконання такого договору повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору. Кількість договорів не встановлена тендерною документацією, тому підтвердження виконання аналогічного договору є достатнім та законним також у кількості одного такого договору.
Щодо пункту 4 скарги
Тендерною документацією вимагаються довідки у довільній формі та за встановленими формами. Усі довідки, надані переможцем, є законними, чинними та такими, що відповідають вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженнями Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вважає, що дана скарга задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000653-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17", Код ЄДРПОУ:41139963
Дата подання: 11 жовтня 2018 18:40
ВИМОГА
ВИМОГА
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-11-000653-b. Приватним підприємством «Будмонтажпроект-17» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та Тендерної документації (ТД).
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 266 від 10.10.2018 р.).
Учасник торгів ПП «Будмонтажпроект-17» який зайняв перше місце в аукціоні не погоджується з рішення замовника про дискваліфікування нашої пропозиції в тендері в тендер UA-2018-09-11-000653-b, з наступних підстав:
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови не дискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі тендерної пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17» надано довідку про наявність в ПП «Будмонтажпроект-17» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору вих. №05/18-94 від 04.10.2018 р.
Замовник зазначив порушення, що в довідці зазначена не повна інформація про навчальні заклади. Звертаємо вашу увагу, що зазначено не було про загальну середню освіту. Відповідно до ЗУ «Про загальну середню освіту» до закладів загальної середньої освіти відносять початкова школа, гімназії, ліцеї тощо. ПП «Будмонтажпроект-17» не зазначив назви шкіл підсобним робітникам. Звертаємо вашу увагу, що назва школи не яким чином не вплине на виконання робіт по зазначеному об’єкту. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «Будмонтажпроект-17», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, що підтверджується поданими документами.
ПП «Будмонтажпроект-17» зазначивши не вірні ініціали трактористу Любімцеву Є. О. припустився описки. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме –технічні помилки та описки. Отже зазначені в довідки не правильні ініціали працівника Любімцева Є. О. не яким чином не впливають на зміст пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17». Тендерний комітет порушуючи норми Закону неправомірно відхилив Пропозицію ПП «Будионтажпроект-17».
2. Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.2 Додатку №3, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів виконаних робіт.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору.
ПП «Будмонтажпроект -17» надано 4 (чотири) аналогічні договори та Акти виконаних робіт які підтверджують їх виконання. Тендерний комітет вважає, що сума договору більша за суму довідки про вартість виконаних робіт, що учасник надав не повне підтвердження виконання договору.
ПП «Будмонтажпроект-17» має великий досвід у виконанні аналогічних договорів та позитивні відгуки від замовників. Звертаємо вашу увагу, що із всіх учасників відкритих торгів ПП «Будмонтажпроект-17» надав найбільшу кількість аналогічних договорів та має великий досвід у будівництві.
Відповідно до Додатка № 3Тендерної документації – у разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій. В даній довідці щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору №05/18-95 від 04.10.2018 р. зазначені контакти замовника з яким можно зв’язатися та дізнатися про фактичне виконанні зазначених договорів.
Враховуючи вищевикладене, Тендерний комітет порушив вимоги Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що висновок ЗАМОВНИКА про не виконання ПП «Будмонтажпроект-17» вимог тендерної документації, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
З урахуванням вищезазначеного та того, що виконання робіт має складний та спеціалізований характер, повинно виконуватись відповідно до розробленого технічного завдання, було б безвідповідальним зі сторони Замовника допускати до участі в закупівлі недобросовісних та непрофесійних компаній, що не можуть підтвердити кваліфікацію.
Вказана вимоги є дискримінуючою та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Грифон Груп».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «Будмонтажпроект-17» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПП «Будмонтажпроект-17» є реальним учасником на ринку будівництва.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 266 від «10» жовтня 2018 року та рішення про визначення переможцем ТОВ Грифон груп» зазначене у протоколі №268 від «11» жовтня 2018 року.
Розгорнути
Згорнути
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-11-000653-b. Приватним підприємством «Будмонтажпроект-17» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та Тендерної документації (ТД).
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 266 від 10.10.2018 р.).
Учасник торгів ПП «Будмонтажпроект-17» який зайняв перше місце в аукціоні не погоджується з рішення замовника про дискваліфікування нашої пропозиції в тендері в тендер UA-2018-09-11-000653-b, з наступних підстав:
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови не дискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У складі тендерної пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17» надано довідку про наявність в ПП «Будмонтажпроект-17» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору вих. №05/18-94 від 04.10.2018 р.
Замовник зазначив порушення, що в довідці зазначена не повна інформація про навчальні заклади. Звертаємо вашу увагу, що зазначено не було про загальну середню освіту. Відповідно до ЗУ «Про загальну середню освіту» до закладів загальної середньої освіти відносять початкова школа, гімназії, ліцеї тощо. ПП «Будмонтажпроект-17» не зазначив назви шкіл підсобним робітникам. Звертаємо вашу увагу, що назва школи не яким чином не вплине на виконання робіт по зазначеному об’єкту. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «Будмонтажпроект-17», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, що підтверджується поданими документами.
ПП «Будмонтажпроект-17» зазначивши не вірні ініціали трактористу Любімцеву Є. О. припустився описки. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме –технічні помилки та описки. Отже зазначені в довідки не правильні ініціали працівника Любімцева Є. О. не яким чином не впливають на зміст пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17». Тендерний комітет порушуючи норми Закону неправомірно відхилив Пропозицію ПП «Будионтажпроект-17».
2. Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.2 Додатку №3, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів виконаних робіт.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору.
ПП «Будмонтажпроект -17» надано 4 (чотири) аналогічні договори та Акти виконаних робіт які підтверджують їх виконання. Тендерний комітет вважає, що сума договору більша за суму довідки про вартість виконаних робіт, що учасник надав не повне підтвердження виконання договору.
ПП «Будмонтажпроект-17» має великий досвід у виконанні аналогічних договорів та позитивні відгуки від замовників. Звертаємо вашу увагу, що із всіх учасників відкритих торгів ПП «Будмонтажпроект-17» надав найбільшу кількість аналогічних договорів та має великий досвід у будівництві.
Відповідно до Додатка № 3Тендерної документації – у разі необхідності Замовник має право звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій. В даній довідці щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору №05/18-95 від 04.10.2018 р. зазначені контакти замовника з яким можно зв’язатися та дізнатися про фактичне виконанні зазначених договорів.
Враховуючи вищевикладене, Тендерний комітет порушив вимоги Тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що висновок ЗАМОВНИКА про не виконання ПП «Будмонтажпроект-17» вимог тендерної документації, порушують вимоги ст.ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
З урахуванням вищезазначеного та того, що виконання робіт має складний та спеціалізований характер, повинно виконуватись відповідно до розробленого технічного завдання, було б безвідповідальним зі сторони Замовника допускати до участі в закупівлі недобросовісних та непрофесійних компаній, що не можуть підтвердити кваліфікацію.
Вказана вимоги є дискримінуючою та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Грифон Груп».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «Будмонтажпроект-17» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПП «Будмонтажпроект-17» є реальним учасником на ринку будівництва.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «Будмонтажпроект-17» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 266 від «10» жовтня 2018 року та рішення про визначення переможцем ТОВ Грифон груп» зазначене у протоколі №268 від «11» жовтня 2018 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 жовтня 2018 11:31
Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Департамент), розглянувши скаргу від 11.10.2018 № б/н щодо порушення Департаментом порядку проведення процедури закупівлі, повідомляє наступне.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-11-000653-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 7 578 718,00 грн. з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 10.10.2018 № 266 відхилена тендерна пропозиція ПП «Будмонтажпроект - 17» (далі - Скаржник) на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Щодо пункту 1 скарги
Додатком 3 тендерної документації передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження даного критерію учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Колонкою 5 даної таблиці «Інформація про освіту, в т.ч. назву навчального закладу» передбачена Замовником вимога щодо обов’язкового зазначення назв навчальних закладів, які закінчили працівники, що працюють на відповідному підприємстві.
Відповідно до п.п. 1, 2 ч. 3 Розділу XII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про освіту» до приведення законодавства і установчих документів закладів освіти у відповідність з даним Законом терміни «навчальний заклад» і «заклад освіти» є ідентичними, а всі суб’єкти владних повноважень і навчальні заклади керуються всіма положеннями цього Закону, що стосуються закладів освіти, а також положеннями законодавства, що стосуються навчальних закладів у частині, що не суперечить цьому Закону.
Термін «заклад освіти», що вживається у цьому Законі та спеціальних законах, відповідає терміну «навчальний заклад», що вживається в Конституції України.
Таким чином, заклад освіти (навчальний заклад) - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про освіту» заклад освіти як суб’єкт господарювання може діяти в одному з таких статусів:
бюджетна установа;
неприбутковий заклад освіти;
прибутковий заклад освіти.
Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.
Заклад освіти може здійснювати освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти та за різними видами освіти, утворювати для цього структурні підрозділи.
Таким чином, твердження Скаржника щодо необов’язковості зазначення видів навчальних закладів є хибним, оскільки загальна середня освіта є рівнем освіти, та не є тотожним поняттю «навчальний заклад».
Додатком 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Слід зазначити, що зі змісту довідки ПП «Будмонтажпроект - 17» від 04.10.2018 № 05/18-94 вбачається наявність на наданому підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору, вказано тракториста Любімцева С.Є., проте наказу на призначення, або іншого документу, що підтверджував би факт працевлаштування в учасника на тракториста Любімцева С.Є., у складі документів пропозиції не надано.
У складі тендерної документації ПП «Будмонтажпроект - 17» надано наказ від 19.09.2018 № 33-ос про прийняття тракториста Любімцева Євгенія Олександровича. Однак є невідповідність у ініціалах та імені по батькові громадянина Любімцева. Встановлена форма таблиці Додатку 3 передбачає зазначення повністю прізвища, імені, по батькові, а не вільне тлумачення змісту даної колонки з вибірковим зазначенням даних (повністю/скорочено).
Зазначена невідповідність не може визнаватись формальною помилкою, оскільки тендерною документацією передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Щодо пункту 2 скарги
Додатком 3 тендерної документації також передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв досвід виконання аналогічного договору. Пунктом 2 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно зі ст. 599 Цивільного кодексу України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Відтак, досвід виконання аналогічного договору повинен бути оформлений відповідно до чинного законодавства України.
Тендерною документацією передбачено, що на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію/ї документу/ів, які підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше).
Ураховуючи, що сума договору більша за суму довідки про вартість виконаних робіт, тендерний комітет вважає, що учасник надав неповне підтвердження виконання договору.
Даний факт свідчить про невиконання учасником вимог тендерної документації.
Також слід зазначити, що має право звернення Замовника за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій у разі необхідності є правом Замовника, а не його обов’язком.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженнями Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вважає, що дана скарга задоволенню не підлягає.
Замовником було оголошено закупівлю в системі Prozorro за номером в ЦБД № UA-2018-09-11-000653-b на закупівлю робіт по об'єкту: «Будівництво амбулаторії по вул. Б. Хмельницького в с. Кривуші Кременчуцького району Полтавської області» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) з очікуваною вартістю 7 578 718,00 грн. з ПДВ.
Протоколом тендерного комітету Замовника від 10.10.2018 № 266 відхилена тендерна пропозиція ПП «Будмонтажпроект - 17» (далі - Скаржник) на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон).
Щодо пункту 1 скарги
Додатком 3 тендерної документації передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження даного критерію учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Колонкою 5 даної таблиці «Інформація про освіту, в т.ч. назву навчального закладу» передбачена Замовником вимога щодо обов’язкового зазначення назв навчальних закладів, які закінчили працівники, що працюють на відповідному підприємстві.
Відповідно до п.п. 1, 2 ч. 3 Розділу XII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про освіту» до приведення законодавства і установчих документів закладів освіти у відповідність з даним Законом терміни «навчальний заклад» і «заклад освіти» є ідентичними, а всі суб’єкти владних повноважень і навчальні заклади керуються всіма положеннями цього Закону, що стосуються закладів освіти, а також положеннями законодавства, що стосуються навчальних закладів у частині, що не суперечить цьому Закону.
Термін «заклад освіти», що вживається у цьому Законі та спеціальних законах, відповідає терміну «навчальний заклад», що вживається в Конституції України.
Таким чином, заклад освіти (навчальний заклад) - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про освіту» заклад освіти як суб’єкт господарювання може діяти в одному з таких статусів:
бюджетна установа;
неприбутковий заклад освіти;
прибутковий заклад освіти.
Заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.
Заклад освіти може здійснювати освітню діяльність одночасно на різних рівнях освіти та за різними видами освіти, утворювати для цього структурні підрозділи.
Таким чином, твердження Скаржника щодо необов’язковості зазначення видів навчальних закладів є хибним, оскільки загальна середня освіта є рівнем освіти, та не є тотожним поняттю «навчальний заклад».
Додатком 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Слід зазначити, що зі змісту довідки ПП «Будмонтажпроект - 17» від 04.10.2018 № 05/18-94 вбачається наявність на наданому підприємстві працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору, вказано тракториста Любімцева С.Є., проте наказу на призначення, або іншого документу, що підтверджував би факт працевлаштування в учасника на тракториста Любімцева С.Є., у складі документів пропозиції не надано.
У складі тендерної документації ПП «Будмонтажпроект - 17» надано наказ від 19.09.2018 № 33-ос про прийняття тракториста Любімцева Євгенія Олександровича. Однак є невідповідність у ініціалах та імені по батькові громадянина Любімцева. Встановлена форма таблиці Додатку 3 передбачає зазначення повністю прізвища, імені, по батькові, а не вільне тлумачення змісту даної колонки з вибірковим зазначенням даних (повністю/скорочено).
Зазначена невідповідність не може визнаватись формальною помилкою, оскільки тендерною документацією передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад, замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення).
Щодо пункту 2 скарги
Додатком 3 тендерної документації також передбачено одним із обов’язкових кваліфікаційних критеріїв досвід виконання аналогічного договору. Пунктом 2 вищевказаного Додатку тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за встановленою формою.
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно зі ст. 599 Цивільного кодексу України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Відтак, досвід виконання аналогічного договору повинен бути оформлений відповідно до чинного законодавства України.
Тендерною документацією передбачено, що на підтвердження виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію/ї документу/ів, які підтверджують факт виконання аналогічного договору (наприклад, копію/ї актів виконаних робіт та інше).
Ураховуючи, що сума договору більша за суму довідки про вартість виконаних робіт, тендерний комітет вважає, що учасник надав неповне підтвердження виконання договору.
Даний факт свідчить про невиконання учасником вимог тендерної документації.
Також слід зазначити, що має право звернення Замовника за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій у разі необхідності є правом Замовника, а не його обов’язком.
Таким чином, тендерний комітет Департаменту категорично не погоджується з твердженнями Скаржника щодо неправомірності рішення Замовника щодо порушень чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та вважає, що дана скарга задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ"Соцпроектбуд" |
7 578 000,00
UAH з ПДВ
|
7 578 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 304 600 | Документи |
ТОВ ГРИФОН ГРУП |
7 568 700,00
UAH з ПДВ
|
7 568 700,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 298 090 | Документи |
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" |
7 147 242,41
UAH з ПДВ
|
7 147 242,41
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 003 069.69 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" #41139963 |
Відхилено |
7 147 242,41
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 16:49
|
ТОВ ГРИФОН ГРУП #39519966 |
Переможець |
7 568 700,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2018 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 11:59
|
кривуші.PDF | зміни до договору |
29 липня 2020 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:13
|
амбулаторія хмельницького ду 5.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 10:40
|
с. Кривуші.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2019 18:31
|
д.у 3.PDF | зміни до договору |
22 квітня 2019 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 19:37
|
1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2018 19:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2018 20:17
|
Договір | укладений |
23 жовтня 2018 20:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та продовження строків виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/200 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3,5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/200 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03-18/200 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" та ч. 6 Розділу Х |
Номер договору про закупівлю: | 03-18/200 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |