Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ТЕСТ-СМУЖКИ ДЛЯ ГЛЮКОМЕТРА ACCU-CHEK
Очікувана вартість
13 000,00 UAH
UA-2018-09-11-000651-b 9b02e9a0f5244b8590f1399cc4258bd6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмиря Світлана Ігорівна

+380629334569 centr5.mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Українського козацтва, будинок 56
Контактна особа: Жмиря Світлана Ігорівна
+380629334569
centr5.mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2018 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2018 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2018 12:35
Очікувана вартість: 13 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 уп
ТЕСТ-СМУЖКИ ДЛЯ ГЛЮКОМЕТРА ACCU-CHEK PERFORMA (50 шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
600 шт
Ланцети стерильні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Українського козацтва, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс 6 933,60
UAH з ПДВ
6 933,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 9 349,32
UAH з ПДВ
9 349,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

17 вересня 2018 17:19
ViewFile.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалог Діагностікс

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
Переможець 6 933,60
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 09:59

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діалог Діагностікс
#34839344
6 933,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода 1.docx зміни до договору
31 жовтня 2018 15:10
договір 6032 17 жовтня 2018 укладений
17 жовтня 2018 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою запобігання перевищення граничної торговельної (роздрібної) надбавки більше ніж 10 відсотків закупівельної ціни партії товару, що є предметом закупівлі за Договором № 6032 від 17 жовтня 2018 р., згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» від 17.10.2008 р. № 955, відповідно до пункту 5 частини 4 Статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму Договору на 366,39 грн. Загальна вартість товару 6576,21 коп, в т.ч. ПДВ 429,63 коп.
Номер договору про закупівлю: 6032
Договір:
Номер додаткової угоди: 6032
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML