Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Очікувана вартість
1 228 000,00 UAH
UA-2018-09-11-000481-c ● 783674c401274fffaeea0d61812e4273
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Циганок Анджела Михайлівна 380444199838 katorgina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2018 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2018 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 228 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12280 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 грудня 2018
Розгорнути
Згорнути
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. м. Київ, Оболонський район, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 грудня 2018
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, місто Київ, Київ, заклади освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2018 17:23 |
ТД послуги з обслуговування пожежної сигналізації Оболонський відділ освіти зі змінами.docx | |
18 вересня 2018 17:22 |
зміни до тендерної документації обслуговування пожежної.doc | |
11 вересня 2018 10:15 |
ТД послуги з обслуговування пожежної сигналізації Оболонський відділ освіти.docx |
18 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2018 17:23 |
ТД послуги з обслуговування пожежної сигналізації Оболонський відділ освіти зі змінами.docx
|
|||
18 вересня 2018 17:22 |
зміни до тендерної документації обслуговування пожежної.doc
|
|||
11 вересня 2018 10:15 |
ТД послуги з обслуговування пожежної сигналізації Оболонський відділ освіти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
прочее
Дата подання: 11 вересня 2018 11:24
Дата відповіді: 14 вересня 2018 10:00
Доброго дня! Надайте будь ласка перелік обладнання з моделями, яке по даній закупівлі потребує технічне обслуговування. Дякуємо!
Відповідь: В якості технічних засобів виявлення пожежі в захищуваних приміщеннях прийняті:
- для приміщень, в яких виникнення пожежі супроводжується появою диму – димові неадресовані сповіщувачі СПД-3.
- для приміщень, в яких виникнення пожежі супроводжується появою тепла – теплові неадресовані сповіщувачі ТПТ-3.
На шляхах евакуації та біля виходів назовні встановлюються ручні по-жежні сповіщувачі SPR-1 на висоті 1,5 м від рівня підлоги.
Типи пожежних сповіщувачів підібрані з урахуванням призначення захищуваного приміщення, характеру згораємих матеріалів і первинних ознак пожежі.
Для прийняття сигналів про спрацювання пожежних сповіщувачів передбачено прилад приймально-контрольний пожежний «Тірас-16П».
- для приміщень, в яких виникнення пожежі супроводжується появою диму – димові неадресовані сповіщувачі СПД-3.
- для приміщень, в яких виникнення пожежі супроводжується появою тепла – теплові неадресовані сповіщувачі ТПТ-3.
На шляхах евакуації та біля виходів назовні встановлюються ручні по-жежні сповіщувачі SPR-1 на висоті 1,5 м від рівня підлоги.
Типи пожежних сповіщувачів підібрані з урахуванням призначення захищуваного приміщення, характеру згораємих матеріалів і первинних ознак пожежі.
Для прийняття сигналів про спрацювання пожежних сповіщувачів передбачено прилад приймально-контрольний пожежний «Тірас-16П».
Додаток 4
Дата подання: 11 вересня 2018 11:54
Дата відповіді: 14 вересня 2018 10:20
У Додатку № 4 зазначено : "Прилади пожежної сигналізації, що встановлюються, повинні бути сертифікованими. Виконавець повинен надавати сертифікат відповідності та/або інший документ, що підтверджує якість приладів пожежної сигналізації." Надайте будь ласка роз'яснення, що Ви мали на увазі, тому що не зрозуміло яке відношення має заміна приладів, до технінчого обслуговування. Заміна обладнання не є поточним ремонтом. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі відсутності потреби у наданні сертифікатів приладів пожежної сигналізації, надайте довідку-пояснення щодо відсутності потреби у надання відповідних сертифікатів
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-11-000481-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 02 жовтня 2018 14:52
Вимога-Скарга
Відповідно до Протоколу № 115/1 засідання тендерного комітету Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 01.10.2018 р. пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» по закупівлі «Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення» було відхилено.
Вважаємо підстави для відхилення пропозиції такими, що не відповідають дійсності.
Замовником було відзначено невідповідність пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» умовам тендерної документації, а саме:
1. П.1.3., п.1.4 таб. 2 дод. 3 ТД (паспорт наданий не у повному обсязі, довідка «Відомості про учасника» не містить усієї необхідної передбаченої інформації)
Пунктом 1.3 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати «1.3. Копія паспорту (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі).
Звертаємо увагу, що вимогою п. 1.3. таблиці 2 Додатку 3 передбачено надання копії паспорту саме для фізичних осіб (учасник у складі пропозиції подано довідку про документ, які учасник не подає у складі пропозиції, де аргументовано, що учасник не є фізичною особою, тому не подає документи, які вимагаються для фізичних осіб), а для юридичних осіб - документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. Документи, які підтверджують повноваження осіб підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі, визначені Замовником в п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації: копія протоколу (або копією виписки з протоколу) засновників та копія наказу про призначення, або довіреність, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) Учасника.
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було подано усі копія протоколу засновників та копія наказу про призначення, що відповідає вимогам п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації та п. 1.3. таблиці 2 Додатку 3. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника.
В якості додаткових документів у складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було подано сторінки 1-7 та 10-13 паспорту директора Горбушина Миколи Олександровича. При цьому у складі пропозиції було подано Довідку про особу, уповноважену підписувати пропозицію та договір за результатами закупівлі, де чітко визначено, що сторінки паспорту, які не подані у складі пропозиції, не містять жодних відміток.
Пунктом 1.4. таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації вимагалось надати «1.4. Довідка «Відомості про учасника», що може бути надана згідно зразка наведеного в Додатку 11 до тендерної документації, із зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; дата реєстрації учасника; місцезнаходження; телефон; факс; E-mail; форма тасистема оподаткування; форма власності; місце реєстрації учасника; профілюючий вид діяльності; Найменування банку (банків), в якому (яких) Учасник є клієнтом; розрахунковий рахунок; МФО (код банку) та його ЄДРПОУ; прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи) посада, коротка довідка про діяльність підприємства, особа учасника, уповноважена здійснювати комунікацію із замовником, її контактний телефон».
Таким чином Замовником було надано зразок заповнення даної довідки в Додатку 11.
В пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано довідку «Відомості про учасника», яка повністю відповідає формі довідки в Додатку 11 тендерної документації, а також містить додаткові відомості, відповідно до п. 1.4 таблиці 2 Додатку 3. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника.
2. П.1. таб.1 дод.1 ТД (довідка про матеріально-технічну базу надана без всіх передбачених додатків, зокрема, технічних паспортів, що містять інформацію про технічний стан ТЗ).
В примітках до таблиці 4 Додатку 7 тендерної документації визначено, що до довідки додаються: технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан.
В Постанові КМУ від 7.09.1998 р. № 1388 «Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів» поняття технічного паспорта та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є синонімічними. У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» подано скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які містять інформацію про їх технічний стан. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника.
3. П.3 дод. 10 ТД (строк дії банківської гарантії не відповідає встановленим вимогам щодо 120 днів) тощо.
В п. 3 Додатку 10 тендерної документації визначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме - 120 днів з дати її розкриття.»
У складі пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з терміном дії до 26 січня 2019 р. включно, що складає 122 дні з дня закінчення строку подання пропозицій. Таким чином, учасником дотримано вимогу Замовника щодо відповідності строку дії забезпечення тендерної пропозиції строку дії пропозиції, оскільки строк 122 дні містить в собі визначений термін – 120 днів з дати розкриття пропозицій. Таким чином, учасником дотримано вимоги Замовника.
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
Вимагаємо анулювати рішення про відхилення пропозиції ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», забезпечити об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В протилежному випадку ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» буде вимушене звертатись до перевіряючих та контролюючих органів (Департамент захисту економіки Національної Поліції України, Рахункова палата України, Державна аудиторська служба України, Антимонопольній комітет України) та відповідно до законодавства, просимо оприлюднити інформацію щодо рішення Замовника на офіційному веб порталі з здійснення закупівель у встановленій діючим законодавством України терміни.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-11-000481-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:51
Дата подання: 11 жовтня 2018 09:51
Скарга
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було прийнято участь у процедурі закупівлі UA-2018-09-11-000481-c на Послуги Технічне обслуговування автоматичних систем: пожежної сигналізації, пожежогасіння та димовидалення на об’єктах відповідно до документації.
Учасника ТОВ «ПЄРУН» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України.
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» уважно розглянувши документи пропозиції ПП "Пожмастер", помітило суттєву невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема,
1. п. 1.2 Додатку 2 вимагалось Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі). ТОВ «ПЄРУН» було надано документ (паспорт) не в повному обсязі, було виключено ряд сторінок документу
2. Відсутнє підтвердження подовження дії договору оренди офісного приміщення № 11016-2 від 01.10.2016 (дія договору 1 рік), що не підтверджує вимогу щодо наявності адміністративного офісу (таблиця 4 Додатку 7 тендерної документації)
3. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «наявність та кількість транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні договору, згідно технічного завдання (правові підстави: оренда чи власні, якщо транспортні засоби орендовані, - надати договори оренди);». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано довідку та правові підстави наявності одного транспортного засобу.
4. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан.». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано технічний паспорт на один транспортний засіб.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України -
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запопігання корупційним діям та зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково
Дата: 11 жовтня 2018 09:55
Рішення від 16.10.2018 № 10548.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2018 17:10
Номер скарги: UA-2018-09-11-000481-c.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:36865774
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:05
Дата подання: 11 жовтня 2018 10:05
Вимога
Учасника ТОВ «ПЄРУН» було обрано переможцем процедури безпідставним, необґрунтованим та такими, що не відповідає чинному законодавству України.
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» уважно розглянувши документи пропозиції ТОВ «ПЄРУН» помітило суттєву невідповідність пропозиції вимогам замовника. Зокрема,
1. п. 1.2 Додатку 2 вимагалось Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, а для юридичних осіб – надається документ на осіб, уповноважених підписувати документи тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі). ТОВ «ПЄРУН» було надано документ (паспорт) не в повному обсязі, було виключено ряд сторінок документу
2. Відсутнє підтвердження подовження дії договору оренди офісного приміщення № 11016-2 від 01.10.2016 (дія договору 1 рік), що не підтверджує вимогу щодо наявності адміністративного офісу (таблиця 4 Додатку 7 тендерної документації)
3. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «наявність та кількість транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні договору, згідно технічного завдання (правові підстави: оренда чи власні, якщо транспортні засоби орендовані, - надати договори оренди);». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано довідку та правові підстави наявності одного транспортного засобу.
4. В Додатку 7 таблиці 4 вказано «технічні паспорти на транспортні засоби, які будуть задіяні у виконанні договору, із зазначенням інформації про їх технічний стан.». При цьому ТОВ «ПЄРУН» було надано технічний паспорт на один транспортний засіб.
Вважаємо, що дії комітету з конкурсних торгів є незаконними, містять корупційну складову, носять дискримінаційний характер по відношенню до учасників. Беззаперечним є факт лобіювання членами комітету з конкурсних торгів інтересів цих учасників, поверхневе вивчення, поданих ними пропозицій конкурсних торгів, внаслідок чого порушені основні принципи здійснення державних закупівель, передбачені ст. 3 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі зазначеного та керуючись Законом України -
ПРОСИМО (ВИМАГАЄМО):
ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагає анулювати рішення про обрання переможця процедури та забезпечити законний та об’єктивний розгляд процедури.
Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель, як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запопігання корупційним діям та зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 16.10.2018 № 10548.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 10:11
Номер скарги: UA-2018-09-11-000481-c.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 19 жовтня 2018 19:14
Дата подання: 19 жовтня 2018 19:14
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2018 12:06
рішення від 23.10.2018 №10846+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2018 12:06
рішення від 07.11.2018 №11383.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2018 18:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" |
1 003 000,00
UAH з ПДВ
|
895 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
1 075 200,00
UAH з ПДВ
|
896 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПЄРУН |
1 183 999,10
UAH з ПДВ
|
1 183 999,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" #36865774 |
Відхилено |
895 300,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 15:14
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Відхилено |
896 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 11:23
|
ТОВ ПЄРУН #32706074 |
Переможець |
1 183 999,10
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2018 17:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 жовтня 2018 15:16 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ч. 1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" відсутність подальшої потреби в закупівлі. |
Документи:
25 жовтня 2018 15:15
|
протокол відміни торгів.pdf |