Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій та берегоукріплення набережної Лівобережжя (на земельній ділянці площею 4,01 га, що розташована між вулицею Микільсько-Слобідською та Броварським проспектом) у Дніпровському районі м. Києва»
Очікувана вартість
4 568 400,00 UAH
UA-2018-09-10-001098-c 21deb30af3ed4a3a889a019dff537d9b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снігур Леся Олександрівна

380442216070 kyiv.rozvytoc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Снігур Леся Олександрівна
380442216070
kyiv.rozvytoc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2018 15:36
Очікувана вартість: 4 568 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Місце виконання робіт – земельна ділянка площею 4,01 га, що розташована між вулицею Микільсько-Слобідською та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва
Проектно - кошторисну документацію надати за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій та берегоукріплення набережної Лівобережжя (на земельній ділянці площею 4,01 га, що розташована між вулицею Микільсько-Слобідською та Броварським проспектом) у Дніпровському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
відстрочка платежу 91 календарний день і більше: 30%
відстрочка платежу від 61 до 90 календарних днів: 15%
відстрочка платежу від 46 до 60 календарних днів: 10%
відстрочка платежу від 31 до 45 календарних днів: 5%
відстрочка платежу до 30 календарних днів: 0%
26 вересня 2018 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 18:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
26 вересня 2018 18:34
260918_ТД Левобережка.rtf
26 вересня 2018 18:34
Титул.PDF
26 вересня 2018 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 18:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
19 вересня 2018 18:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
19 вересня 2018 18:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
26 вересня 2018 18:34
260918_ТД Левобережка.rtf
19 вересня 2018 18:35
190918_ТД изм Левобережка.doc
19 вересня 2018 18:29
190918_ТД изм Левобережка.doc
10 вересня 2018 12:50
230818_ТД Левобережная.doc
26 вересня 2018 18:34
Титул.PDF
19 вересня 2018 18:30
Титул_Лівобережжя.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000031 ● 15c626e97c1c4355863521391fd122db
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 травня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 14:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


18.03.2019 № 53
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2019 № 53

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-09-10-001098-c 10.09.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-27 15:06:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу послуг з Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Благоустрій та берегоукріплення набережної Лівобережжя (на земельній ділянці площею 4,01 га, що розташована між вулицею Микільсько-Слобідською та Броварським проспектом) у Дніпровському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-10-001098-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір до 31 грудня 2019 року та внести зміни до календарного плану додатковими угодами від 01.11.2018 № 1, від 08.11.2018 № 2 та до договору від 25.10.2018 № ПР-10/18/25?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-04-26 13:04:11

пояснення

Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини).
Підтвердженя у доданому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору . Форма затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490. Замовником було заповнено всі пункти даного повідомлення. Вимог щодо додання документів до повідомлення Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено. Проте, на виконання зауважень прикріплюємо додаткову угоду 3 повторно.

2019-04-26 13:39:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • не усунуто

-

2019-05-06 14:07:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ЗОЛОТИЙ БЕРЕГ" 3 599 714,34
UAH з ПДВ
3 599 714,34
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 519 800.04 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 4 568 377,00
UAH з ПДВ
4 568 377,00
UAH з ПДВ
1 4 568 377 Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 17:07
довідка податкова.jpg
09 жовтня 2018 17:07
довідка мвс.jpg
03 жовтня 2018 14:37
кошторис.jpg
03 жовтня 2018 14:37
19 лист без суміжників.pdf
03 жовтня 2018 14:37
18 гарантійний лист.pdf
03 жовтня 2018 14:37
13 звіти єсв.pdf
03 жовтня 2018 14:37
9 163 три працівника.jpg
03 жовтня 2018 14:37
8 довідка ст 17 (2).pdf
03 жовтня 2018 14:37
7 форма.pdf
03 жовтня 2018 14:37
6 172 контакні дані.jpg
03 жовтня 2018 14:37
4 170 про санкції.jpg
03 жовтня 2018 14:37
3.1 зб ПДВ.pdf
03 жовтня 2018 14:37
3 статут.pdf
03 жовтня 2018 14:37
3 протокол3 .pdf
03 жовтня 2018 14:37
3 наказ директор.pdf
03 жовтня 2018 14:37
2 ГАРАНТИЯ .7z
03 жовтня 2018 14:37
1 завірений дог.pdf

Публічні документи

27 вересня 2018 11:54
Електронний підпис
26 вересня 2018 19:31
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2018 19:31
Гарантия 6635.pdf
26 вересня 2018 19:31
Гарантия 6635.pdf.(1).P7S
26 вересня 2018 19:31
Доверенность 121.PDF
26 вересня 2018 19:31
Доверенность 121.PDF.(1).P7S
26 вересня 2018 19:31
Ліцензія.pdf
26 вересня 2018 19:31
Ліцензія.pdf.(1).P7S
26 вересня 2018 19:31
Проект Договору.pdf
26 вересня 2018 19:31
Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ЗОЛОТИЙ БЕРЕГ"

ТОВ "АІММ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ЗОЛОТИЙ БЕРЕГ"
#39161827
Переможець 3 599 714,34
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 23:37

Документи

08 жовтня 2018 23:35
Електронний підпис
08 жовтня 2018 23:32
Протокол_147.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 23:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ "ЗОЛОТИЙ БЕРЕГ"
#39161827
3 599 714,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 23:35
Електронний підпис
08 жовтня 2018 23:32
Протокол_147.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 15:25
дод угода.pdf зміни до договору
06 травня 2019 15:23
файл.pdf зміни до договору
06 травня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 15:38
IMG_3290.jpg зміни до договору
22 квітня 2019 15:38
IMG_3291.jpg зміни до договору
22 квітня 2019 15:38
IMG_3289.jpeg зміни до договору
22 квітня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 22:34
2_Додаткова угода 3 на 2019 рік до договору ПР 10 18 25 Золотий берег Лівобережжя.PDF зміни до договору
04 січня 2019 21:38
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 20:35
ДУ_2_ПР-1018-25.PDF зміни до договору
08 листопада 2018 20:30
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 16:30
Кален_план_ДУ_1.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 16:28
ДУ_ПР-1018-25.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 16:17
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 21:17
ПР_1018-25_Золотий Берег.PDF укладений
26 жовтня 2018 21:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1 , п. 7.1 та додатку 2 договору
Номер договору про закупівлю: ПР-10/18-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.1.1 договору та додатків 1-3 до договору
Номер договору про закупівлю: ПР-10/18-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1 та додатку 2 договору
Номер договору про закупівлю: ПР-10/18-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 1.1 , п. 2.1, п. 3.1 договору та календарного плану
Номер договору про закупівлю: ПР-10/18-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне оприлюднення додаткової угоди на виконання вимоги ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ПР-10/18-25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML