Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) в с. Новофедорівка Березанського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Очікувана вартість
7 102 000,00 UAH
UA-2018-09-10-000640-a 582af17661db4e35bd8415ef9e5987e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 27 вересня 2018 15:44
Очікувана вартість: 7 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги (1-2 лікаря без житла) в с. Новофедорівка Березанського району Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45215140-0 Будівництво закладів лікарняного типу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, с.Новофедорівка Березанський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 18:06
ТД Новофедоровка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд" 6 371 924,00
UAH з ПДВ
6 371 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП" 7 098 374,16
UAH з ПДВ
7 098 374,16
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС" 7 101 826,29
UAH з ПДВ
7 101 826,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 18:09
Електронний підпис
25 вересня 2018 18:08
6 тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2018 17:54
Електронний підпис
25 вересня 2018 17:43
Електронний підпис
25 вересня 2018 17:41
7 статут.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 2-1, лок 2-1-11.2-1-12,2-1-13pdf.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 2-1, лок 2-1-2.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 2-1, лок 2-1-3.2-1-4,2-1-7pdf.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 2-1, лок 2-1-1.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 6-1-1,об 6-2-1,6-2-2.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 7-3,7-41,7-4-2.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 2-1, лок 2-1-8.2-1-9,2-1-10pdf.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 7-1,7-2.pdf
25 вересня 2018 17:41
дц.pdf
25 вересня 2018 17:41
об 1-1.pdf
25 вересня 2018 17:41
Підписаний_Лицензия _.pdf
25 вересня 2018 17:41
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
25 вересня 2018 17:41
Підписаний_G0918-3187-GL_tender.pdf
25 вересня 2018 17:41
3.1 дог + дод степове.pdf
25 вересня 2018 17:41
10 підпис.pdf
25 вересня 2018 17:41
8 витяг.pdf
25 вересня 2018 17:41
11 субпідрядн.pdf
25 вересня 2018 17:41
9 пог з пр дог.pdf
25 вересня 2018 17:41
1 мтб.pdf
25 вересня 2018 17:41
2 кваліфікація.pdf
25 вересня 2018 17:41
3.2-3.3 відгу + дог 130.pdf
25 вересня 2018 17:41
4 ст 17.pdf
25 вересня 2018 17:41
3.4 відгук степове.pdf
25 вересня 2018 17:41
3 досвід.pdf
25 вересня 2018 17:41
13 проект договору.pdf
25 вересня 2018 17:41
6 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 вересня 2018 13:36
Електронний підпис
26 вересня 2018 13:34
ТРУДОВИЙ ДОГОВІР.pdf
26 вересня 2018 13:34
Статут.pdf
26 вересня 2018 13:34
Ст 17 новофедоровка .pdf
26 вересня 2018 13:34
Ст 16 Новофедоровка .pdf
26 вересня 2018 13:34
Протокол зборів 1.pdf
26 вересня 2018 13:34
Платника податку.JPG
26 вересня 2018 13:34
Лицнзия.pdf
26 вересня 2018 13:34
Договора та відгуки.pdf
26 вересня 2018 13:34
договора аренд.pdf
26 вересня 2018 13:34
Договор аренди.pdf
26 вересня 2018 13:34
Довідки Новофедоровка .pdf
26 вересня 2018 13:34
715.rar

Публічні документи

26 вересня 2018 15:30
ТЕНДЕР НОВОФЕДОРІВКА .pdf
26 вересня 2018 15:30
НОВОФЕДОРОВКА.rar
26 вересня 2018 15:30
Наказ Супрунов А.М..pdf
26 вересня 2018 15:30
Адмінбудівля.png
26 вересня 2018 15:30
Адмінбудівля 2.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд"

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ- ГРУП"

ПП "МЕРКУРИЙ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд"
#35106778
Переможець 6 371 924,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Миколаївська інжинірингова компанія "Інвестбуд"
#35106778
6 371 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 15:46
Д,у. № 6 Новофедоровка.FR12.pdf зміни до договору
28 березня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 11:25
Д.у.№ 5 Новофедоровка.FR12.pdf зміни до договору
26 березня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 11:39
Д.у. № 4 Новофедоговка.FR12.pdf зміни до договору
19 березня 2019 11:38
Д.у. 3 Новофедоровка.FR12.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 16:01
Д.у 2 від 28.12.18 Новофедорівка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:03
Д.у. 1 від 14.11.2018 підряду.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 12:54
Договір №12 від 30.10.2018.pdf укладений
30 жовтня 2018 12:45
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371924,00 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) без ПДВ, обладнання – 1229977,00 грн., з них на поточний рік – 3795300,20 грн. (три мільйони сімсот дев’яносто п’ять тисяч триста гривень 20 коп.), без ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 3716533,00 грн. (три мільйони сімсот шістнадцять тисяч п’ятсот тридцять три гривні 00 коп.), без ПДВ. кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на співфінансування – 7 8767,20 грн. (сімдесят вісім тисяч сімсот шістдесят сім гривень 20коп.)без ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 2680341,20 грн. (два мільйона шістсот вісімдесят тисяч триста сорок одна гривня 20 копійок) без ПДВ. 2.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371924,00 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) без ПДВ, обладнання – 1229977,00 грн., з них на поточний рік – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), без ПДВ. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), без ПДВ. 4. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371924,00 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) в тому числі ПДВ, обладнання – 1229977,00 грн. з ПДВ , з них на 2018 рік – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 4327808,00 грн. (чотири мільйона триста двадцять сім тисяч вісімсот вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 721301, 27 грн., обладнання – 300820,00 грн.(триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 929157,00 грн. (дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 121495,33 грн., обладнання – 929157,00 грн. (дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4327808,00 грн. (чотири мільйона триста двадцять сім тисяч вісімсот вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 721301, 27 грн, обладнання – 300820,00 грн.(триста тисяч вісімсот двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування - 929157,00 грн. (дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 121495,33 грн., обладнання – 929157,00 грн. (дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят сім гривень 00 копійок) з ПДВ. 3. Відповідно до статті 36 п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: 19.2. Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2020, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371924,00 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) в тому числі ПДВ – 842796,60 грн., обладнання – 1229977,00 грн. з ПДВ , з них на 2018 рік – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 4822416,67 грн. (чотири мільйона вісімсот двадцять дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 67 копійок), в тому числі ПДВ – 781678,43 грн., обладнання – 795428,67 грн.( сімсот дев’яносто п’ять тисяч чотириста двадцять вісім гривень 67 копійок) з ПДВ; з них на 2020 рік – 434548,33 грн. (чотириста тридцять чотири тисячі п’ятсот сорок вісім гривень 33 копійки) в тому числі ПДВ 61118,17 грн., обладнання – 434548,33 грн. (чотириста тридцять чотири тисячі п’ятсот сорок вісім гривень 33 копійки) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4389609,37 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят дев’ять тисяч шістсот дев’ять гривень 37 копійок), в тому числі ПДВ – 731601,56 грн., обладнання – 362621,37 грн.(триста шістдесят дві тисячі шістсот двадцять одна гривня 37 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 432807,30 грн. (чотириста тридцять дві тисячі вісімсот сім гривень 30 копійок) в тому числі ПДВ 50076,87 грн., обладнання – 432807,30 грн. (чотириста тридцять дві тисячі вісімсот сім гривень 30 копійок)з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371924,00 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять чотири гривні 00 коп.) в тому числі ПДВ – 854103,15 грн., обладнання – 662252,77 грн. (шістсот шістдесят дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 77 копійок) з ПДВ , з них на 2018 рік – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 5256965,00 грн. (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 854103,15 грн., обладнання – 662252,77 грн. (шістсот шістдесят дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 77 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4381719,78 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят одна тисяча сімсот дев’ятнадцять гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 730286,63 грн., обладнання – 325458,77 грн.(триста двадцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 77 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 875245,22 грн. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч двісті сорок п’ять гривень 22 копійки) в тому числі ПДВ 123816,52 грн., обладнання – 336794,00 грн. (триста тридцять шість тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок)з ПДВ. 3. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19 та викласти в наступній редакції: Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2019, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 6371923,37 грн., (шість мільйонів триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять три гривні 37 коп.) в тому числі ПДВ – 854103,04 грн., обладнання – 662252,77 грн. (шістсот шістдесят дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 77 копійок) з ПДВ , з них на 2018 рік – 1114959,00 грн. (один мільйон сто чотирнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), без ПДВ; з них на поточний 2019 рік – 5256964,37 грн. (п’ять мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят чотири гривні 37 копійок), в тому числі ПДВ – 854103,04 грн., обладнання – 662252,77 грн. (шістсот шістдесят дві тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 77 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості – 4381719,78 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят одна тисяча сімсот дев’ятнадцять гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 730286,63 грн., обладнання – 325458,77 грн.(триста двадцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 77 копійок) з ПДВ; кошти субвенції з місцевих бюджетів обласному бюджету на спів фінансування – 875244,59 грн. (вісімсот сімдесят п’ять тисяч двісті сорок чотири гривні 59 копійки) в тому числі ПДВ 123816,41 грн., обладнання – 336794,00 грн. (триста тридцять шість тисяч сімсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок)з ПДВ. 3. Інші умови договору підряду № 12 від 30.10.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 12 від 30.10.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 371 923,37
UAH з ПДВ