Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Театральні крісла
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2018-09-10-000427-a 915f124199284952bff3d19ad773bcc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянюк Лідія Андріївна

+380459833404 muz_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музичанська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04362119
Місцезнаходження: 08125, Україна , Київська обл., село Музичі, вулиця Ватутіна
Контактна особа: Касянюк Лідія Андріївна
+380459833404
muz_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 15:24
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 15:24
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 13:17
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
236 шт
Театральні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08125, Україна, Київська область, село Музичі, вул. Ватутіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 10:06
Перелік змін 3.docx
27 вересня 2018 10:06
Тендерна_документацiя_зміни 3.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_4_Проект_договору.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.doc
27 вересня 2018 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2018 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 10:06
Перелік змін 3.docx
24 вересня 2018 15:17
Перелiк_змiн_2.pdf
11 вересня 2018 18:21
Перелiк_змiн.pdf
27 вересня 2018 10:06
Тендерна_документацiя_зміни 3.doc
24 вересня 2018 15:17
Протокол_затвердження_ТД_змiни_2.docx
11 вересня 2018 18:21
Тендерна_документацiя_зміни.doc
10 вересня 2018 15:20
Тендерна_документацiя.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_4_Проект_договору.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc
10 вересня 2018 15:20
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо надання зразу крісел
Дата подання: 16 вересня 2018 14:45
Дата відповіді: 24 вересня 2018 15:17
В Додатку №3 ТД Замовник вимагає з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікація»), повинен протягом двох робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції надати Замовнику для погодження зразок крісла, зразок литого формованого пінополіуретану за адресом: 08125, Україна, Київська обл., село Музичі, вул. Ватутіна, 1. Зразки надаються Учасником для більш якісної оцінки виконання Технічних вимог Замовника». Вимагаємо до даного абзацу внести зміни та викласти у такій редакції «з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації учасник-переможець, пропозиція якого за результатами аукціону визнана Замовником найбільш економічно вигідною повинен протягом 2 (двох) робочих днів забезпечити надання Замовнику торгів зразка товару у кількості _____ шт. (Замовник вказує на свій розсуд) за адресою: 08125, Україна, Київська обл., село Музичі, вул. Ватутіна, 1, а з дня прийняття рішення про намір укласти договір Учасник – переможець надає крісла за вирахунком тих, що були подані раніше.» Додатково звертаємо особливу увагу Замовника на практику винесення Рішень Антимонопольним комітетом України (далі – АМКУ) щодо вимог Замовників надавати зразки предмету закупівлі до моменту оголошення переможця торгів. Так, АМКУ приймає до розгляду відповідні скарги учасників-скаржників торгів та приймає рішення на їх користь із встановлення порушень процедури закупівлі Замовником та наголошує на наступному: «Оскільки Замовник не є фахівцем та не має відповідних повноважень, обладнання, спеціалістів тощо в галузі надання висновків щодо відповідності якісних або технічних характеристик предмету закупівлі вимогам Документації або ж будь-яким іншим вимогам, встановленим нормами законодавства, то позитивний відгук невідомого підрозділу Замовника не може вважатись належним доказом відповідності або ж не відповідності якості товару вимогам Документації. Одночасно, при формуванні такого висновку навіть не забезпечена можливість присутності представника учасника. Зазначення у Документації такої можливості надає Замовнику необмежених прав щодо вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Учасник посилається на практику винесення Рішень Антимонопольним комітетом України (далі – АМКУ) щодо вимог Замовників надавати зразки предмету закупівлі до моменту оголошення переможця торгів, але не надає жодних посилань на конкретні рішення, що в свою чергу можна розцінювати як спробу маніпулювання та намагання за будь-яку ціну унеможливити нормальне проведення Процедури закупівлі, що свідчить про зловживання своїми правами останнім. Доводи Учасника є безпідставними та такими, що не підкріплюються належними доказами.
2. Також слід звернути увагу, що фактична Вимога учасника про зміну тендерної документації була подана у розділі «Роз’яснення до процедури» під виглядом «Запитання до процедури», що також можна вважати спробою маніпулювати процедурою проведення Закупівлі для її зриву або затягування.
Крім того, з огляду на умови Тендерної документації, зміни до яких просить внести Учасник, слід дійти висновку, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і встановив вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно зі ст. 22 Закону вбачається, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити, зокрема, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, враховуючи, що Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, законодавець свідомо наділив Замовника свободою у самостійному визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандарти.
Підсумовуючи все вищевказане, повідомляємо про необґрунтованість та безпідставність поданої учасником закупівлі вимоги щодо зміни частини тексту Тендерної документації.
Вважаємо, що такі дії учасника спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування Процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі без усвідомлення настання негативних наслідків для всіх учасників Закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-10-000427-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 16 вересня 2018 14:57
Доброго дня!
Відповідно до вимог тендерної документації Учасникам необхідно надати «Завірену копію штатного розпису працівників відповідної кваліфікації або копію витягу із штатного розпису». У зв’язку з тим, що учасниками можуть бути не лише юридичні особи, а й фізичні особи, в тому числі фізичні особи-підприємці, для котрих чинним законодавством України не передбачена обов’язкова наявність штатного розпису, просимо дану вимогу викласти у наступній редакції: «Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: завірену копію штатного розпису працівників відповідної кваліфікації або копію витягу із штатного розпису; копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, копії договорів підряду або копії інших документів».
Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного договору. Просимо по всьому тексту тендерної документації внести відповідні зміни, а саме замість «аналогічних договорів» вказати «аналогічного договору».
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає надати наступні документи:
1) Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT);
2) Сертифікат ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT);
3) на відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 - Сертифіката відповідності та Санітарно-Епідеміологічного Висновку;
4) Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання;
5) гарантійний сертифікат.
Щодо надання вищевказаних сертифікатів пояснюємо наступне.
Мінекономрозвитку України у своєму Листі «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 роз’яснило, як діятиме система сертифікації у 2018 р. у зв’язку з переходом до європейських стандартів. Так, з 01.01.2018р. утратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.93 р. № 46-93, у зв’язку з чим Мінекономрозвитку зробило такі висновки: «З 01.01.2018 р. відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.»
Отже, на сьогоднішній день в Україні відсутня обов’язкова сертифікація, а вищевказані сертифікати можуть бути отримані в добровільному порядку, а тому просимо Замовника щодо надання вищевказаних документів, а саме Сертифікатів (Сертифікат ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT), Сертифікат ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), Сертифіката відповідності згідно стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, гарантійний сертифікат) вказати наступне: «Виробництво крісел має відповідати вимогам чинного законодавства України, що обов’язково підтверджується наданням відповідної копії Висновку державної санітарно-епідеміологічного експертизи, що є дійсними на момент пропозицій електронних торгів (додати до пропозиції) та може бути підтверджено Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) (додати до пропозиції за наявності) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT) (додати до пропозиції за наявності). Конструкція крісел має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 або ТУ, що може бути підтверджено копією Сертифіката відповідності (додати до пропозиції за наявності) та копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку, що є дійсними на момент пропозицій електронних торгів (додати до пропозиції).»
Щодо надання вищевказаного Протоколу випробування, де вказані параметри звукопоглинання пояснюємо наступне.
Протоколу випробування, де вказані параметри звукопоглинання – це документ, що надається лише після виготовлення конкретної серії крісел та їх монтажу в конкретному приміщенні. Кожна партія крісел отримує окремий протокол випробовування, так як на звукові властивості в тому числі, впливають і форма приміщення, в якому будуть знаходитися ці крісла.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника щодо надання даного документу, вказати в тендерній документації наступне: «На підтвердження того, що крісла можуть бути використані у глядацьких залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання саме учасником-переможцем по факту доставки та монтажу вказаного предмету закупівлі».
Крім цього, відповідно до тендерної документації Замовник вимагає надати Гарантійний лист, складений у довільній формі із зазначенням відповідальної особи, яким гарантує:
- якість товару, що постачається замовнику за договором;
- відповідність товару технічним вимогам, зазначених у Додатку № 3;
- наявність необхідної кількості одиниць товару;
- проведення експертиз, за першою вимогою Замовника, щодо відповідності запропонованого товару, вимогам діючого законодавства, за власний рахунок учасника.
Четвертий пункт даного Гарантійного листа просимо викласти наступним чином: «…- проведення експертиз та випробувань за першою вимогою Замовника, щодо відповідності запропонованого товару, вимогам діючого законодавства, за власний рахунок учасника».
На підставі вищевикладеного, відповідно до вимог чинного законодавства України та з метою добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та з метою уникнення дискримінації серед учасників даної закупівлі просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2018 15:18
Вимога Учасника мотивована тим, що на його думку, визначені у Тендерній документації вимоги щодо обов’язкової відповідності виробництва крісел Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), а також відповідність конструкції крісел стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності та копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку) є дискримінаційними, та такими, що порушують передбачений Законом принцип недискримінації Учасників.
В обґрунтування своєї вимоги Учасник вказує, що на теперішній час в Україні чинним законодавством не передбачено обов’язкової сертифікації на даний предмет закупівлі, а тому учасники торгів зобов’язані підтверджувати якість товарів, що виготовляють лише на підставі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що не суперечить вимогам чинного законодавства України, а Тому тендерна документація має бути змінена відповідно до вимог Учасника.
Проаналізувавши Вимогу Учасника, повідомляємо, що така Вимога є необґрунтованою, безпідставно, а викладені в ній доводи – надуманими, Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, слід зазначити, що опубліковане Замовником Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів не містить жодної вимоги, яка б звужувала коло осіб, що мають право приймати участь у закупівлі, таким чином слід дійти висновку, що брати участь у зазначеній закупівлі на рівних умовах мають право усі вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, які зареєстровані в системі закупівель.

1.Учасник зазначає, що частину тексту Замовника у вимогах тендерної документації, а саме «Завірену копію штатного розпису працівників відповідної кваліфікації або копію витягу із штатного розпису» треба викласти у наступній редакції: «Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: завірену копію штатного розпису працівників відповідної кваліфікації або копію витягу із штатного розпису; копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, копії договорів підряду або копії інших документів», через те, що учасниками можуть бути не лише юридичні особи, а й фізичні особи, в тому числі фізичні особи-підприємці, для котрих чинним законодавством України не передбачена обов’язкова наявність штатного розпису.
У Додатку № 2 до Тендерної документації у п. 2 Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям п.п. 2.2 зазначено: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які безпосередньо будуть залученні до виконання зобов'язань по договору, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці №2. Завірена копія штатного розпису працівників відповідної кваліфікації або копія витягу із штатного розпису». У самій Таблиці №2 детально вказано які відомості повинен надати Учасник закупівлі. Тому вимога Учасника про зміну тексту є недоцільною, адже вся інформація додатково вказана у Таблиці №2 та не потребує додаткових уточнень та змін.
2. Як зазначає Учасник «Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного договору. Просимо по всьому тексту тендерної документації внести відповідні зміни, а саме замість «аналогічних договорів» вказати «аналогічного договору».
Учасник занадто формально та буквально поставився до тлумачення зазначених норм, адже у учасників закупівлі може бути наявний документально підтверджений досвід виконання саме декількох аналогічних договорів, які вони вважають за доцільне зазначити. Це ні в якому разу не може бути перешкодою для участі у Закупівлі та не впливає на оцінку пропозицій учасників.
3. Замовник вважає, що визначені в Додатку № 3 тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» вимоги щодо обов’язкової відповідності виробництва крісел Системі управління якістю та Системі екологічного управління, що підтверджується відповідним Сертифікатом ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікатом ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT), а також відповідність конструкції крісел стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності та копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку) треба виключити із тексту Тендерної документації та вимагати підтвердження на підставі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, котрі видаються з дотриманням норм ДСТУ, ТУ.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити, зокрема, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладену норму вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Учасником не правильно було кваліфіковано вимогу у наданні Сертифікату ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату ДСТУ ISO 14001: 2015 (ISO 14001:2015, IDT) та відповідності конструкції крісел стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, як дискримінаційну. Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник презумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним виробляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.

4. Як зазначає Учасник, Протокол Випробування може бути наданий лише після виготовлення крісел та монтажу. Учасник вважає, що на звукові властивості крісел в тому числі, впливають і форма приміщення, в якому будуть знаходитися ці крісла. Тобто, протокол випробовування на крісла можуть бути отримані лише після їх виготовлення та монтажу, і ніяким чином не раніше, а тому просить внести зміни в частині моменту надання Протоколів Випробовування, а саме на підтвердження того, що крісла можуть бути використані у актових залах надається Протокол Випробування, де вказані параметри звукопоглинання разом із товаром, під час його поставки та монтажу переможцем торгів.
Звукові властивості приміщення та звукові властивості крісел, що можуть бути використані у концертних залах – це два абсолютно різних поняття. Форма приміщення не може мати будь якого відношення конкретно до параметрів звукопоглинання крісел. Учасник, роблячи підміну понять, намагається зменшити вимоги Замовника щодо предмету закупівлі, що в свою чергу ускладнює закупівлю товару, що повністю відповідає потребам Замовника.
З огляду на викладене вбачається, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і встановив вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне.
Крім того, ані Законом, ані жодним іншим нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку обґрунтовувати Замовником, встановлені ним вимоги до предмета закупівлі, хоча такі вимоги є дійсно обґрунтованими, адже крісла, що є предметом закупівлі, будуть встановлюватися у приміщенні, для проведення концертів та інших заходів з використанням пристроїв звуковідтворення, для налаштування якого необхідно враховувати коефіцієнт звукопоглинання предметів, розташованих у приміщенні, в тому числі крісел.
Більше того, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Замовник вправі знати всі технічні характеристики товару, який купує, серед яких коефіцієнт звукопоглинання, а тому Замовник розраховує на те, що всі витрати, пов'язані з отриманням всіх можливих сертифікатів, вже закладені в ціну крісла, не бажає і не має можливості сплачувати за проведення досліджень на звукопоглинання крісел після їх отримання, та вважає за доцільне проведення відповідних досліджень у часі до проведення закупівлі, аби унеможливити закупівлю товару, який не відповідає інтересам Замовника.

5. Також Учасник нічим не обґрунтовуючи та не пояснюючи свої вимоги просить Четвертий пункт Гарантійного листа у Тендерній документації викласти наступним чином: «…- проведення експертиз та випробувань за першою вимогою Замовника, щодо відповідності запропонованого товару, вимогам діючого законодавства, за власний рахунок учасника».
Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, законодавець свідомо наділив Замовника свободою у самостійному визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандарти.

Враховуючи викладене та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається власне обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а тому підстави Учасника для внесення змін до тендерної документації є недоцільними та необґрунтованими, а викладені доводи у Вимозі – надуманими

Документи подані скаржником

16 вересня 2018 14:57
Звернення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 485 688,00
UAH з ПДВ
485 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондарєва Алла Миколаївна 495 033,60
UAH з ПДВ
495 033,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2018 16:54
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:01
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:00
Акт погодження зразка.PDF
04 жовтня 2018 13:14
Електронний підпис
04 жовтня 2018 13:11
Документы_банк.zip
04 жовтня 2018 13:11
Гарантия_5072.zip
04 жовтня 2018 13:11
4) Проект договору.PDF
04 жовтня 2018 13:11
3) Технічні вимоги.pdf
04 жовтня 2018 13:11
1) Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2018 15:30
Електронний підпис
03 жовтня 2018 15:28
Інші документи.pdf
03 жовтня 2018 15:28
Довідка ст. 17.pdf
03 жовтня 2018 15:28
Витяг з ЄДР на 13.09.2018р..pdf
03 жовтня 2018 15:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ФОП Бондарєва Алла Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Переможець 485 688,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 16:42

Документи

12 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:40
протокол4.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол3.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол2.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол1.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
485 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:40
протокол4.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол3.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол2.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол1.pdf
12 жовтня 2018 16:40
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 11:05
умови.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:01
тех.ум..jpg укладений
29 жовтня 2018 11:01
Специфiкацiя_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00
договiр_V_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00
договiр_IV_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00
договiр_III_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00
договiр_II_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00
Договiр_I_001.jpg укладений
29 жовтня 2018 11:00