Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набори готових продуктів без хлібобулочних виробів
Очікувана вартість
618 520,50 UAH
UA-2018-09-10-000351-a 428b3f23dd8543829e99a2568f14eb70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бородай Олена Володимирівна

+380532517527 elenka-2407@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 40108630
Вебсайт: https://pl.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул Пушкіна,83
Контактна особа: Бородай Олена Володимирівна
+380532517527
elenka-2407@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2018 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 14:31
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 14:31
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 14:33
Очікувана вартість: 618 520,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 092,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7275 шт
Набори готових продуктів без хлібобулочних виробів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Пушкіна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 11:00
Додаток 3 набори виключено 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Внесені зміни в додаток 3 реторт 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Додаток 3 набори зміни 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Тендерна докуметація
14 вересня 2018 09:55
Додаток 3 зміни.docx
14 вересня 2018 09:55
Додаток 3.docx
18 жовтня 2018 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 11:00
Додаток 3 набори виключено 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Внесені зміни в додаток 3 реторт 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Додаток 3 набори зміни 18.10.18.docx
18 жовтня 2018 11:00
Тендерна докуметація
14 вересня 2018 09:55
Тендерна докуметація
10 вересня 2018 14:29
Тендерна докуметація
14 вересня 2018 09:55
Додаток 3 зміни.docx
14 вересня 2018 09:55
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-10-000351-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Дніпрпродсервіс, Код ЄДРПОУ:40165196
Дата подання: 11 вересня 2018 14:39
Вимога про внесення змін у тендерну документацію
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
У відповідності до пп. 1 п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 до Тендерної документації вимагається в якості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надання в тому числі наступних документів:
5.1. Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) на яких виготовляються запропоновані товари;
5.2. Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) Система управління якістю. Вимоги.

Але вказані вимоги є такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства та є дискримінаційними.
Так, щодо вимоги про надання «Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) на яких виготовляються запропоновані товари».
Предметом закупівлі є Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Полтавській області. ДК 021:2015 - 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні. Опис товару зазначено у Додатку 2. «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» - готова до вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), виготовлена методом стерилізації, запакована в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від +2С до +25С).
Продуктові набори за калорійністю та складом повинні відповідати вимогам норми № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336.
Таким чином предметом закупівлі є продуктові набори.
Згідно із ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
№ 771/97 від 23.12.1997 року експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Харчовий продукт тваринного походження - молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Згідно із ст. 23 зазначеного Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження.
Таким чином в разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є в тому числі перероблені продукти тваринного походження, отримання експлуатаційного дозволу не вимагається та отримати такий дозвіл не є можливим.
Згідно ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 року державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Таким чином, враховуючи, що предметом закупівлі є постачання продуктових наборів у виготовлені яких використовуються продукти рослинного походження та перероблені продукти тваринного походження, така діяльність щодо виробництва не вимагає отримання експлуатаційного дозволу згідно із вимогами чинного законодавства.
Єдиним документом, який наразі підтверджує додержання всіх норм під час виробництва товарів, аналогічних предмету закупівлі є «Рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва харчових продуктів».
Щодо вимоги про надання «Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) Система управління якістю. Вимоги».
ISO 9001 – це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Перша версія цього стандарту була прийнята Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO, International Organization for Standardization) у 1987 році. Остання версія – ISO 9001:2015. В Україні прийнятий ідентичний даному стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).
Таким чином, сертифікат ISO 9001:2009 та сертифікат ISO 9001-2015 є сертифікатами, які посвідчують що система управління якістю відповідає міжнародним вимогам ISO 9001.
Стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) втрачає свою силу після 15.09.2018 року, а стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 продовжує діяти у подальшому, тобто до закінчення строку закупівлі.
Тобто враховуючи останній день подання тендерних пропозицій 25.09.2018 року - сертифікат ISO 9001:2009 вже втратить свою чинність.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога про надання тільки сертифікат ISO 9001:2009 є дискримінаційною відносно тих суб’єктів, які мають сертифікати ISO 9001:2015 та також можуть підтвердити, що їх процес виготовлення готових продуктів відповідає міжнародним стандартам ISO.
На підставі всього вищевикладеного вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації шляхом виключення вимоги про надання учасником процедури закупівлі «Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) на яких виготовляються запропоновані товари» та замінити «Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) Система управління якістю. Вимоги.» на «Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2018 09:50
Доброго дня!
Внесено зміни до документації через систему електронних закупівель, а саме: п. 1.2 Розділу 5 змінений на Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 Система управління якістю.
Щодо вимоги про надання «Експлуатаційній дозвіл на потужності (об’єкти) на яких виготовляються запропоновані товари». Відповідно до статті 23 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Продукт тваринного походження – молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Отже, учасники мають надати копію експлуатаційних дозволів на виробництво продукції тваринного походження та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин (тобто готові страви). Відповідно до ст. 25 цього ж Закону, оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Отже, якщо учасник не є виробником продукції, що постачається, то додатково до копії експлуатаційного дозволу виробника на виробництво продукції
тваринного походження учасник має також додати до пропозиції інформацію про реєстрацію потужностей безпосередньо учасника у державному реєстрі
та їх особистий реєстраційний номер.
Номер вимоги: UA-2018-09-10-000351-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Дніпрпродсервіс, Код ЄДРПОУ:40165196
Дата подання: 13 вересня 2018 10:32
ВИМОГА ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ
У відповідності до Додатку 3 стор.4 «Перелік інших документів, що надаються учасниками у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації Замовником п. 6 вимагається надати учасником – копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість ( у разі сплати учасником ПДВ).
Але вказані вимоги є такими, що не відповідають вимогам чинного законодавства та є дискримінаційними.
Так, Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
На підставі всього вищевикладеного вимагаємо внести зміни до умов Тендерної документації шляхом заміни «копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість» на «копія витягу з реєстру платників ПДВ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2018 09:52
Доброго дня! В тендерну документацію внесено зміни в Додаток 3 щодо витягу з реєстру платників ПДВ.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-09-10-000351-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Дніпрпродсервіс, Код ЄДРПОУ:40165196
Дата подання: 20 вересня 2018 14:26
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічні порушення
Дата: 20 вересня 2018 14:28
Рішення від 24.09.2018 № 9807+ лист замовнику .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 16:03
Номер скарги: UA-2018-09-10-000351-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Дніпрпродсервіс, Код ЄДРПОУ:40165196
Дата подання: 20 вересня 2018 14:38
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ
СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2018 16:00
Рішення від 24.09.2018 № 9806+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2018 16:00
Рішення від 11.10.2018 № 10491.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2018 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесені зміни в додаток 3 відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.10.2018 № 10491-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 18 жовтня 2018 11:04

Документи подані скаржником

20 вересня 2018 14:25
Протоколи досліджень
20 вересня 2018 14:25
Зразок триденного меню
20 вересня 2018 14:25
Скарга до АМКУ
20 вересня 2018 14:25
Платіжне доручення
20 вересня 2018 14:25
Технічні умови
20 вересня 2018 14:25
Технічні умови
20 вересня 2018 14:26
Договір
20 вересня 2018 14:26
Договір

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

20 вересня 2018 14:38
Скарга до АМКУ
20 вересня 2018 14:38
Технічні умови
20 вересня 2018 14:38
Технічні умови
20 вересня 2018 14:38
Договір
20 вересня 2018 14:38
Договір
20 вересня 2018 14:38
Протоколи досліджень
20 вересня 2018 14:38
Зразок триденного меню
24 вересня 2018 16:17
Доповнення до скарги
24 вересня 2018 16:17
Додатки до скарги

Документи подані замовником

11 жовтня 2018 10:44
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 569 632,50
UAH з ПДВ
569 632,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" 618 084,00
UAH з ПДВ
618 084,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 618 520,50
UAH з ПДВ
618 520,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпрпродсервіс 618 520,50
UAH з ПДВ
618 520,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 09:38
ВИТЯГ ПДВ.pdf
25 вересня 2018 09:38
договір оренди складу.pdf
25 вересня 2018 09:38
Експлуатаційний дозвіл.pdf
25 вересня 2018 09:38
медична книжка Сиволап.pdf
25 вересня 2018 09:37
висновок на склад.pdf
25 вересня 2018 09:37
Сан. паспорт Гентеш Й.Я..pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 10:54
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ..pdf
24 жовтня 2018 14:59
1. Цінова пропозиція .pdf
24 вересня 2018 20:40
5. Проект Договору.pdf
24 вересня 2018 20:40
4. Інші документи.pdf
24 вересня 2018 20:40
2. Кваліфікаційні вимоги.pdf
24 вересня 2018 20:40
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2018 18:00
Док.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 13:09
Калькуляційні картки.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Довідка про ліцензію.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Копія статуту.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Проект договору.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Копії медичних книжок.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Копія договору 03б 18.pdf
24 жовтня 2018 13:09
Довідка щодо санкцій.pdf
25 вересня 2018 11:18
Довідка 763 від 24 09 18.pdf
25 вересня 2018 11:18
Довідка про санкції.pdf
25 вересня 2018 11:18
Калькуляційні картки.pdf
25 вересня 2018 11:18
Зразок триденного меню.pdf
25 вересня 2018 11:18
Довідка про ліцензію.pdf
25 вересня 2018 11:18
Копія Статуту.pdf
25 вересня 2018 11:18
Проект договору.pdf
25 вересня 2018 11:18
Копії медичних книжок.pdf
25 вересня 2018 11:18
Сертифікат ДСТУ ISO 22000 2007.pdf
25 вересня 2018 11:18
Копія договору 03б 18.pdf
25 вересня 2018 11:18
Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf
25 вересня 2018 11:18
Експлуатаційний дозвіл.pdf
25 вересня 2018 11:18
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ Дніпрпродсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Відхилено 569 632,50
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 11:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 618 084,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 11:03

Документи

29 жовтня 2018 11:00
Електронний підпис
29 жовтня 2018 10:56
протокол

Документи

29 жовтня 2018 11:03
Електронний підпис
29 жовтня 2018 11:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
618 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 11:03
Електронний підпис
29 жовтня 2018 11:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 11:15
Договір укладений
13 листопада 2018 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 618 084,00
UAH з ПДВ