Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
435 540,00 UAH
UA-2018-09-07-002047-c ● aef7d7eb680b4ac3b835bdf640233f79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2018 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2018 15:56 |
Очікувана вартість: | 435 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 177,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
476 штуки
ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 16:49 |
Додаток №7.docx | |
07 вересня 2018 16:49 |
Додаток №6.docx | |
07 вересня 2018 16:49 |
Додаток №5.docx | |
07 вересня 2018 16:48 |
Додаток №4.docx | |
07 вересня 2018 16:48 |
Додаток №3.docx | |
07 вересня 2018 16:47 |
Додаток №2.docx | |
07 вересня 2018 16:47 |
Додаток №1.docx | |
07 вересня 2018 16:47 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-07-002047-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ:41864311
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:39
Вимога стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТИК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Вимога стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТИК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2018 10:21
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу, що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК», щодо надання пояснень з приводу відхилення пропозиції та неправомірного визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Девісан».
Тендерний комітет повідомляє про те, що керуючись п.2 ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі Замовник вимагає від усіх учасників закупівлі для підтвердження кваліфікації скан-копії оригіналів документів, що вказані у Додатку№1 до тендерної документації. В п.1.3 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» порушив вимоги подання документів в п 1.3 Додатку№1 , а саме договору про надання транспортних послуг з ТОВ «СМ Транс» Договору №1/6 від 01.06.2018 року. Кольорова скан-копія зроблена не з оригіналу договору, про що підтверджує чорно-біла печатка ТОВ «СМ Транс». Це є грубе порушення вимог подачі документів.
В п.3.1 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» надав, як підтвердження, Договір купівлі-продажу №445 від 01.06.2018р. У Договорі №445 від 01.06.2018 року між сторонами ТОВ «ДАТ ЛОГІСТІК» та «ПП «Стілвейс» в п 1.1, вказано, що «Специфікація до цього Договор з моменту її підписання Сторонами, стає його невід’ємною частиною». Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не надав скан-копію оригіналу Специфікації до даного договору, яка є його невід’ємною частиною. Таким чином даний документ викладений на електронному майданчику не в повному обсязі, що є грубим порушенням умов подачі документів, згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином даний договір вважається не повним, а додаток таким, що не має відношення до договору.
Повноваження, щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми, належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складання тендерної документації. Замовник очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
У зв’язку, з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 1174 від 01.10.2018 р., є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов тендерної документації.
Враховуючи дані порушення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не може бути визнаний переможцем.
Тендерний комітет повідомляє про те, що керуючись п.2 ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі Замовник вимагає від усіх учасників закупівлі для підтвердження кваліфікації скан-копії оригіналів документів, що вказані у Додатку№1 до тендерної документації. В п.1.3 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» порушив вимоги подання документів в п 1.3 Додатку№1 , а саме договору про надання транспортних послуг з ТОВ «СМ Транс» Договору №1/6 від 01.06.2018 року. Кольорова скан-копія зроблена не з оригіналу договору, про що підтверджує чорно-біла печатка ТОВ «СМ Транс». Це є грубе порушення вимог подачі документів.
В п.3.1 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» надав, як підтвердження, Договір купівлі-продажу №445 від 01.06.2018р. У Договорі №445 від 01.06.2018 року між сторонами ТОВ «ДАТ ЛОГІСТІК» та «ПП «Стілвейс» в п 1.1, вказано, що «Специфікація до цього Договор з моменту її підписання Сторонами, стає його невід’ємною частиною». Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не надав скан-копію оригіналу Специфікації до даного договору, яка є його невід’ємною частиною. Таким чином даний документ викладений на електронному майданчику не в повному обсязі, що є грубим порушенням умов подачі документів, згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином даний договір вважається не повним, а додаток таким, що не має відношення до договору.
Повноваження, щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми, належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складання тендерної документації. Замовник очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
У зв’язку, з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 1174 від 01.10.2018 р., є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов тендерної документації.
Враховуючи дані порушення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не може бути визнаний переможцем.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-002047-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ:41864311
Дата подання: 09 жовтня 2018 17:51
Вимога №2 стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 16:30
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу, що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК», щодо надання пояснень з приводу відхилення пропозиції, а саме:
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 №448/28578.
Визначення предмета закупівлі товарів
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року
№ 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 30.03.2016 №557 (зі змінами від 12.04.2016 №676). Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) чітко прописано, а саме:
- До складу комітету входять не менше п’яти осіб;
- Формою роботи тендерного комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів тендерного комітету.
ПОСТАНОВИЛИ:
Не задовільнити вимогу.
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 №448/28578.
Визначення предмета закупівлі товарів
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року
№ 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 30.03.2016 №557 (зі змінами від 12.04.2016 №676). Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) чітко прописано, а саме:
- До складу комітету входять не менше п’яти осіб;
- Формою роботи тендерного комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів тендерного комітету.
ПОСТАНОВИЛИ:
Не задовільнити вимогу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" #41864311 |
Відхилено |
351 288,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2018 09:29
|
ТОВ "ДЕВІСАН" #40047369 |
Переможець |
429 828,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 16:24
|
Звіт 833.pdf | укладений |
17 січня 2019 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2018 15:43
|
Договір №833.pdf | укладений |
16 жовтня 2018 15:41
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
429 828,00
UAH з ПДВ
|