Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
435 540,00 UAH
UA-2018-09-07-002047-c aef7d7eb680b4ac3b835bdf640233f79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2018 15:56
Очікувана вартість: 435 540,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 177,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
476 штуки
ДК 021:2015 код 42960000-3 «Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації» (антивандальні диспенсери туалетного паперу для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 42960000-3 — Системи керування та контролю, друкарське і графічне обладнання та обладнання для автоматизації офісу й обробки інформації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2018 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 16:49
Додаток №7.docx
07 вересня 2018 16:49
Додаток №6.docx
07 вересня 2018 16:49
Додаток №5.docx
07 вересня 2018 16:48
Додаток №4.docx
07 вересня 2018 16:48
Додаток №3.docx
07 вересня 2018 16:47
Додаток №2.docx
07 вересня 2018 16:47
Додаток №1.docx
07 вересня 2018 16:47
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-07-002047-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ:41864311
Дата подання: 04 жовтня 2018 10:39
Вимога стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТИК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Вимога стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТИК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2018 10:21
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу, що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК», щодо надання пояснень з приводу відхилення пропозиції та неправомірного визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Девісан».
Тендерний комітет повідомляє про те, що керуючись п.2 ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі Замовник вимагає від усіх учасників закупівлі для підтвердження кваліфікації скан-копії оригіналів документів, що вказані у Додатку№1 до тендерної документації. В п.1.3 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» порушив вимоги подання документів в п 1.3 Додатку№1 , а саме договору про надання транспортних послуг з ТОВ «СМ Транс» Договору №1/6 від 01.06.2018 року. Кольорова скан-копія зроблена не з оригіналу договору, про що підтверджує чорно-біла печатка ТОВ «СМ Транс». Це є грубе порушення вимог подачі документів.
В п.3.1 Додатку №1 тендерної документації є вимога документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» надав, як підтвердження, Договір купівлі-продажу №445 від 01.06.2018р. У Договорі №445 від 01.06.2018 року між сторонами ТОВ «ДАТ ЛОГІСТІК» та «ПП «Стілвейс» в п 1.1, вказано, що «Специфікація до цього Договор з моменту її підписання Сторонами, стає його невід’ємною частиною». Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не надав скан-копію оригіналу Специфікації до даного договору, яка є його невід’ємною частиною. Таким чином даний документ викладений на електронному майданчику не в повному обсязі, що є грубим порушенням умов подачі документів, згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином даний договір вважається не повним, а додаток таким, що не має відношення до договору.
Повноваження, щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми, належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складання тендерної документації. Замовник очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
У зв’язку, з викладеним вище, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника, оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 1174 від 01.10.2018 р., є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та є закономірним наслідком порушення Учасником умов тендерної документації.
Враховуючи дані порушення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК» не може бути визнаний переможцем.
Номер вимоги: UA-2018-09-07-002047-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК", Код ЄДРПОУ:41864311
Дата подання: 09 жовтня 2018 17:51
Вимога №2 стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Стосовно неправомірного відхилення ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" та признання переможцем ТОВ "Девісан"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 16:30
Тендерним комітетом було розглянуто вимогу, що надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю «ДАТ ЛОГІСТІК», щодо надання пояснень з приводу відхилення пропозиції, а саме:
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 №448/28578.
Визначення предмета закупівлі товарів
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року
№ 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до Затвердженого Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 30.03.2016 №557 (зі змінами від 12.04.2016 №676). Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) чітко прописано, а саме:
- До складу комітету входять не менше п’яти осіб;
- Формою роботи тендерного комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів тендерного комітету.

ПОСТАНОВИЛИ:
Не задовільнити вимогу.

Документи подані скаржником

Документи

09 жовтня 2018 10:19
Протокол №1211.pdf

Документи подані скаржником

09 жовтня 2018 17:51
вимога ДАТ ЛОГІСТІК 2.jpg

Документи

12 жовтня 2018 16:28
Протокол №1227.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК" 351 288,00
UAH з ПДВ
351 288,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВІСАН" 429 828,00
UAH з ПДВ
429 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 19:41
Електронний підпис
28 вересня 2018 19:39
Довідка МВС.pdf
27 вересня 2018 17:21
Електронний підпис
27 вересня 2018 17:20
Листи стосовно ст. 17.pdf
26 вересня 2018 10:54
Електронний підпис
25 вересня 2018 17:15
Електронний підпис
24 вересня 2018 16:04
Електронний підпис
24 вересня 2018 16:00
проект договора.pdf
24 вересня 2018 16:00
технічна документація.pdf
24 вересня 2018 16:00
тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2018 16:00
Довідка Банк.pdf
24 вересня 2018 16:00
Гарантія Дат Логістік (1).zip

Публічні документи

11 жовтня 2018 10:35
Електронний підпис
10 жовтня 2018 18:22
Електронний підпис
10 жовтня 2018 11:59
Довідка МВС.pdf
05 жовтня 2018 19:01
Електронний підпис
05 жовтня 2018 18:56
Довідка про корупцію.jpeg
05 жовтня 2018 18:56
Довідка з ДФС.pdf
24 вересня 2018 17:42
Електронний підпис
24 вересня 2018 17:41
Витяг 24 09 2018.pdf
24 вересня 2018 17:12
Електронний підпис
24 вересня 2018 16:23
Лист-відгук.pdf
24 вересня 2018 16:23
ВН 133 до Дог 533 (аналог).pdf
23 вересня 2018 22:59
ВН до аналог дог 533.jpg
23 вересня 2018 22:59
Паспорт якості.jpg
23 вересня 2018 22:48
18 08 довідка Банк.pdf
23 вересня 2018 22:48
Контракт Девисан-Dayco.pdf
23 вересня 2018 22:48
Проект Договору.pdf
23 вересня 2018 22:48
Аналог Договір 533.pdf
23 вересня 2018 22:48
Працівники Девісан.rar
23 вересня 2018 22:48
Договор авто.rar
23 вересня 2018 22:48
СесыДайко.rar
21 вересня 2018 17:57
оренда склад.rar
21 вересня 2018 17:57
оренда офіс.rar
21 вересня 2018 17:57
18 08 довідка Банк.pdf
21 вересня 2018 17:57
Цінова пропозиція.pdf
21 вересня 2018 17:57
Специфікація.pdf
21 вересня 2018 17:57
Референц лист.PDF
21 вересня 2018 17:57
Лист-згода.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка ст50.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка працівники.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка мат-тех база.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка корупц.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка досвід конкурен.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка директор.PDF
21 вересня 2018 17:57
Довідка витрати.PDF
21 вересня 2018 17:57
Витяг 2018.pdf
21 вересня 2018 17:57
Статут Девисан от 24.04.2018.rar
21 вересня 2018 17:57
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК"

ТОВ "ДЕВІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДАТ ЛОГІСТІК"
#41864311
Відхилено 351 288,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2018 09:29
ТОВ "ДЕВІСАН"
#40047369
Переможець 429 828,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 14:28

Документи

01 жовтня 2018 09:28
Електронний підпис
01 жовтня 2018 09:27
Протокол №1174.pdf
25 вересня 2018 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2018 14:28
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:27
Протокол №1179.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕВІСАН"
#40047369
429 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 14:28
Електронний підпис
02 жовтня 2018 14:27
Протокол №1179.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 16:24
Звіт 833.pdf укладений
17 січня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 15:43
Договір №833.pdf укладений
16 жовтня 2018 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 429 828,00
UAH з ПДВ