Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37570711 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14 |
Контактна особа: |
Руслан Писарук +380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2018 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2018 13:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2018 13:42 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2018 12:38 |
Очікувана вартість: | 4 395 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 395,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 13:10 |
ДКТ Чигиринська будівельні роботи.docx.pdf |
07 вересня 2018 13:10 |
Чигиринська - ЗВК.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000307 ● 7c9f555652624b77926303d46dd7e3cf
- Статус: вирішено ● Дата: 18 квітня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2019 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-09-07-000931-a 07.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 року щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2018-09-07-000931-a (Роботи по будівництву з добудовою зовнішніх мереж водопроводу на вулиці Чигиринській на житловому масиві «Виноградар» у Подільському районі міста Києва. (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) повідомляємо. При проведені процедури закупівель товарів, робіт, послуг тендерний комітет Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Зокрема, розроблена тендерна документація розміщується на електронному майданчику у сканованому вигляді, в якому зазначено дату та номер засідання тендерного комітету, підпис голови тендерного комітету, печатка. Крім того, замовником у складі технічних, якісних характеристик предмету закупівлі не передбачено застосування заходів з захисту довкілля оскільки, згідно Закону, оцінка впливу, на підставі якої застосовуються заходи, на довкілля необхідна при прийнятті рішення про «планову діяльність», а саме: будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище даний об'єкт до обох груп Переліку об’єктів, що потребують отримання Висновку визначено частинами 2 і 3 Статті 3 Закону не входить. В той же час, планова діяльність, що не справляє значного впливу на довкілля не потребує Висновку, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Крім того, всі додатки до договору від 10.10.2018 р. № 17, які є невід'ємною його частиною були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 10 жовтня 2018 року об 17год 17хв. разом з договором підряду. Тендерним комітетом Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації враховано пропозицію зазначену Державною аудиторською службою України у висновку від 06.03.2019 року та буде використовуватися у подальшій роботі. Інформуємо, на електронному майданчику системи prozorro технічно не передбачено внесення змін, виправлень після завершення тендерної закупівлі.
2019-03-11 16:53:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
За результатами аналізу інформації оприлюдненої 11.03.2019, Замовником усунуто порушення щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до договору.
2019-03-15 16:26:26
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
RISK1-14
RISK1-2_2
RISK1-3_3
RISK1-6
RISK1-8_1
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Водоліт" |
4 285 082,04
UAH з ПДВ
|
4 285 082,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ремонтно-будівельна Компанія "СПЕЦМОНТАЖБУД" |
4 286 069,04
UAH з ПДВ
|
4 286 069,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Водоліт" #36192716 |
Переможець |
4 285 082,04
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2018 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 11:30
|
Акт звіряння на 31.12.2019.pdf | укладений |
16 січня 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:58
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 15:19
|
Додаткова угода № 2 від 24.07.2019 Чигиринська.pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2019 16:37
|
Додаткова угода № 1 Чигиринська.pdf | зміни до договору |
22 травня 2019 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2018 17:17
|
Договір № 17 від 10.10.2018.pdf | укладений |
10 жовтня 2018 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 2 |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |