Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по будівництву з добудовою зовнішніх мереж водопроводу на вулиці Чигиринській на житловому масиві «Виноградар» у Подільському районі міста Києва. (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
4 395 120,00 UAH
UA-2018-09-07-000931-a 9b126976645547a983afcf019f0ca27f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Руслан Писарук

+380444251304 vkb_podilrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37570711
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., Київ, вул.Борисоглібська 14
Контактна особа: Руслан Писарук
+380444251304
vkb_podilrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2018 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 13:42
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2018 13:42
Початок аукціону: 24 вересня 2018 12:38
Очікувана вартість: 4 395 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 395,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Роботи по будівництву з добудовою зовнішніх мереж водопроводу на вулиці Чигиринській на житловому масиві «Виноградар» у Подільському районі міста Києва. (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04123, Україна, Київ, м. Київ, вул. Чигиринська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000307 ● 7c9f555652624b77926303d46dd7e3cf
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

08.02.2019 № 34

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 08.02.2019 № 34

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-09-07-000931-a 07.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 06.03.2019 року щодо проведення моніторингу закупівлі UA-2018-09-07-000931-a (Роботи по будівництву з добудовою зовнішніх мереж водопроводу на вулиці Чигиринській на житловому масиві «Виноградар» у Подільському районі міста Києва. (будівельні роботи) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) повідомляємо. При проведені процедури закупівель товарів, робіт, послуг тендерний комітет Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Зокрема, розроблена тендерна документація розміщується на електронному майданчику у сканованому вигляді, в якому зазначено дату та номер засідання тендерного комітету, підпис голови тендерного комітету, печатка. Крім того, замовником у складі технічних, якісних характеристик предмету закупівлі не передбачено застосування заходів з захисту довкілля оскільки, згідно Закону, оцінка впливу, на підставі якої застосовуються заходи, на довкілля необхідна при прийнятті рішення про «планову діяльність», а саме: будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище даний об'єкт до обох груп Переліку об’єктів, що потребують отримання Висновку визначено частинами 2 і 3 Статті 3 Закону не входить. В той же час, планова діяльність, що не справляє значного впливу на довкілля не потребує Висновку, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Крім того, всі додатки до договору від 10.10.2018 р. № 17, які є невід'ємною його частиною були оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 10 жовтня 2018 року об 17год 17хв. разом з договором підряду. Тендерним комітетом Управління капітального будівництва, архітектури та землекористування Подільської районної в місті Києві державної адміністрації враховано пропозицію зазначену Державною аудиторською службою України у висновку від 06.03.2019 року та буде використовуватися у подальшій роботі. Інформуємо, на електронному майданчику системи prozorro технічно не передбачено внесення змін, виправлень після завершення тендерної закупівлі.

2019-03-11 16:53:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

За результатами аналізу інформації оприлюдненої 11.03.2019, Замовником усунуто порушення щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додатків до договору.

2019-03-15 16:26:26

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-2_2

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Водоліт" 4 285 082,04
UAH з ПДВ
4 285 082,04
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ремонтно-будівельна Компанія "СПЕЦМОНТАЖБУД" 4 286 069,04
UAH з ПДВ
4 286 069,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 12:21
4285т.imd
21 вересня 2018 12:21
Часть 6.pdf
21 вересня 2018 12:21
Часть 5.pdf
21 вересня 2018 12:21
Часть 4.pdf
21 вересня 2018 12:21
Часть 3.pdf
21 вересня 2018 12:21
Часть 2.pdf
21 вересня 2018 12:21
Часть 1.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 19:43
Відповідність.7z
21 вересня 2018 19:43
74_ДЦ_ДЦ_3.xls
21 вересня 2018 19:43
74_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
21 вересня 2018 19:43
74_ДЦ_ИВР.xls
21 вересня 2018 19:43
74_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
21 вересня 2018 19:43
74.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Водоліт"

ТОВ "РБК "СПЕЦМОНТАЖБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Водоліт"
#36192716
Переможець 4 285 082,04
UAH з ПДВ
26 вересня 2018 14:28

Документи

26 вересня 2018 14:28
Електронний підпис
24 вересня 2018 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2018 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Водоліт"
#36192716
4 285 082,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2018 14:28
Електронний підпис
24 вересня 2018 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 11:30
Акт звіряння на 31.12.2019.pdf укладений
16 січня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:58
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 15:19
Додаткова угода № 2 від 24.07.2019 Чигиринська.pdf зміни до договору
24 липня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 16:37
Додаткова угода № 1 Чигиринська.pdf зміни до договору
22 травня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 17:17
Договір № 17 від 10.10.2018.pdf укладений
10 жовтня 2018 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 285 073,94
UAH (в тому числі ПДВ 714 178,99 UAH)