Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу. Відеореєстратор.
Очікувана вартість
39 150,00 UAH
UA-2018-09-06-001055-a ● 650da306bab54a99b549b297df80b2ae
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Тетяна Палагнюк +380372537079 tania_pl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2018 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2018 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2018 12:00 |
Очікувана вартість: | 39 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу. Відеореєстратор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Героїв Майдану 176
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 вересня 2018
—
12 жовтня 2018
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2018 13:45 |
Відеореєстратор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 вересня 2018 08:18
Дата відповіді: 07 вересня 2018 10:38
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В оголошенні зазначена повна інформація щодо предмету закупівлі та технічних характеристик товару. Зокрема в Додатку №1 є примітка "Вважати зазначені у технічній специфікації посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, такими, що містять вираз «або еквівалент».
Необхідні роз'яснення
Дата подання: 09 вересня 2018 22:08
Дата відповіді: 10 вересня 2018 09:54
1. пункт 2.3 договору гарантія (Постачальник несе відповідальність за несправність товару (окрім фізичних ушкоджень внаслідок неправильного використання Покупцем))
Гарантія ненадається на будь-які ушкодження чи фізичні, електричні, електроні гарантія не розповсюджується на будь-які дії, які можуть пошкодити нормальну працездатність пристрою.
Чи можливі зміни в договорі, щоб умови сторін стали паритетними ? А саме пункт 2.3 нормально прописаний
2. пункт 4.1 (Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів...) Що за кошти мають надійти і куди вони мають надійти?
3. пункт 4.1 перекливається з пунктом 6.2.3
(Оплата здійснюється в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку) Зазначте, яке фінансування передбачено (розмір) та час їх надходження?
далі (Розрахунок може бути відстрочений на 10 кал. днів) Чим це зумовлено?
4. пункт 5.2 (монтаж, інсталяція безпосередньо та відповідно до вимог Замовника.)
Дані роботи та вимоги ніде не прописані про що саме йдеться?
Даний вид робіт закривається актом виконаних робіт, а не товаротранспотрною чи видатковою накладною і ці роботи прописуються окремим рядком?
5. Розділ 7
Взагалі весь на паритетних засадах, а то замовник несе вдповідальність в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, а постачальний 10%, 20% за різні незначні провини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником визначено необхідні умови договору. Накладні із підписами та печатками про отримання відразу передаються в УДК в м. Чернівці для проведення оплати.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ #3095318233 |
Переможець |
37 995,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2018 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договир184_18_154.PDF | укладений |
24 вересня 2018 15:50
|