Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу. Відеореєстратор.
Очікувана вартість
39 150,00 UAH
UA-2018-09-06-001055-a 650da306bab54a99b549b297df80b2ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Палагнюк

+380372537079 tania_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Тетяна Палагнюк
+380372537079
tania_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 12:00
Очікувана вартість: 39 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу. Відеореєстратор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58029, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Героїв Майдану 176
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2018  —  12 жовтня 2018
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2018 13:45
Відеореєстратор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 07 вересня 2018 08:18
Дата відповіді: 07 вересня 2018 10:38
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В оголошенні зазначена повна інформація щодо предмету закупівлі та технічних характеристик товару. Зокрема в Додатку №1 є примітка "Вважати зазначені у технічній специфікації посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, такими, що містять вираз «або еквівалент».
Необхідні роз'яснення
Дата подання: 09 вересня 2018 22:08
Дата відповіді: 10 вересня 2018 09:54
1. пункт 2.3 договору гарантія (Постачальник несе відповідальність за несправність товару (окрім фізичних ушкоджень внаслідок неправильного використання Покупцем)) Гарантія ненадається на будь-які ушкодження чи фізичні, електричні, електроні гарантія не розповсюджується на будь-які дії, які можуть пошкодити нормальну працездатність пристрою. Чи можливі зміни в договорі, щоб умови сторін стали паритетними ? А саме пункт 2.3 нормально прописаний 2. пункт 4.1 (Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів...) Що за кошти мають надійти і куди вони мають надійти? 3. пункт 4.1 перекливається з пунктом 6.2.3 (Оплата здійснюється в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку) Зазначте, яке фінансування передбачено (розмір) та час їх надходження? далі (Розрахунок може бути відстрочений на 10 кал. днів) Чим це зумовлено? 4. пункт 5.2 (монтаж, інсталяція безпосередньо та відповідно до вимог Замовника.) Дані роботи та вимоги ніде не прописані про що саме йдеться? Даний вид робіт закривається актом виконаних робіт, а не товаротранспотрною чи видатковою накладною і ці роботи прописуються окремим рядком? 5. Розділ 7 Взагалі весь на паритетних засадах, а то замовник несе вдповідальність в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, а постачальний 10%, 20% за різні незначні провини.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником визначено необхідні умови договору. Накладні із підписами та печатками про отримання відразу передаються в УДК в м. Чернівці для проведення оплати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 37 995,00
UAH з ПДВ
37 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 17:18
сертифікація.pdf
11 вересня 2018 11:17
проект.pdf
11 вересня 2018 11:17
пропозиція 1.pdf
11 вересня 2018 11:17
Уставні.zip
11 вересня 2018 11:17
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
Переможець 37 995,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 16:30

Документи

12 вересня 2018 16:30
114_Видеореэстратор.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
#3095318233
37 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2018 16:30
114_Видеореэстратор.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договир184_18_154.PDF укладений
24 вересня 2018 15:50