Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Тульчинкомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 32097195 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67 |
Контактна особа: |
Максимишена Лариса Миколаївна +380674468552 22742@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2018 17:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2018 17:11 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2018 15:45 |
Очікувана вартість: | 259 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 15:11 |
img20180907_15081655.pdf | |
07 вересня 2018 15:03 |
ТД Пушкіна.doc |
07 вересня 2018 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
07 вересня 2018 15:11 |
img20180907_15081655.pdf
|
||||
07 вересня 2018 15:03 |
ТД Пушкіна.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-28-000022 ● fafd26d24adf472e8c1cc57b05ff9cd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2019 №28
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-09-06-000835-с 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 15:36:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Пушкіна (від школи до вул. Северина Наливайка) м. Тульчин, Вінницька область (ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-000835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань.
1. Пояснити причину оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на 32-ий день з дня оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
2. Пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього покриття укладеного з ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» від 14.11.2018 №35.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-10 14:01:13
Пояснення з власної ініціативи
Помилково із запізненням оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-11 17:04:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Пушкіна (від школи до вул. Северина Наливайка) м. Тульчин, Вінницька область (ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-000835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань.
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол б/д №137) обрано переможцем, виконав вимоги п.5 Розділу 3. та Додатку №2 тендерної документації, щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів, що підтверджують відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол б/д №137) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- Довідки (лист) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт (пп. 2.1 п. 2 Додатку №1);
- копій трудових книжок (витяги (сторінки) з трудових книжок), що підтверджують трудові відносини учасника із працівниками, та/або трудові договори на зазначених у довідці згідно вимог пп.2.1 працівників (пп.2.2 п.2 Додатку №1).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-18 14:25:25
Пояснення з власної ініціативи
Помилково не включено до тендерної документації необхідні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; копії трудових книжок.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-06-18 15:04:04
Пояснення з власної ініціативи
ТОВ "Височанський асфальтьбетонний завод" не надав довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; копій трудових книжок, що підтверджують трудові відносини учасника із працівниками.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення при проведенні закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул.Пушкіна (ІD:UA-2018-09-06-000835-с) не можуть бути усунені, так як дана процедура закупівлі уже завершена.
2019-06-24 10:19:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_2
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" |
259 262,42
UAH з ПДВ
|
259 262,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Теличко Олеся Анатоліївна |
259 407,00
UAH з ПДВ
|
259 407,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" #36331657 |
Переможець |
259 262,42
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 09:20
|
договір | укладений |
14 листопада 2018 11:13
|
договір | укладений |
14 листопада 2018 11:13
|