Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Пушкіна(від школи до вул.Северина Наливайка)
Очікувана вартість
259 450,00 UAH
UA-2018-09-06-000835-c 2437885eaf07476e929fe505b4173d61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимишена Лариса Миколаївна

+380674468552 22742@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Тульчинкомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32097195
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вулиця Пестеля,67
Контактна особа: Максимишена Лариса Миколаївна
+380674468552
22742@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2018 17:11
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 17:11
Початок аукціону: 24 вересня 2018 15:45
Очікувана вартість: 259 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

м .Тульчин Вінницької обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Пушкіна (від школи до вул. Северина Наливайка) м.Тульчин Вінницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м.Тульчин, вул.Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 15:11
img20180907_15081655.pdf
07 вересня 2018 15:03
ТД Пушкіна.doc
07 вересня 2018 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 15:11
img20180907_15081655.pdf
07 вересня 2018 15:03
ТД Пушкіна.doc
07 вересня 2018 14:39
ТД Пушкіна.doc
07 вересня 2018 14:01
ТД Пушкіна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000022 ● fafd26d24adf472e8c1cc57b05ff9cd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.05.2019 №28
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-09-06-000835-с 06.09.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 15:36:39

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Пушкіна (від школи до вул. Северина Наливайка) м. Тульчин, Вінницька область (ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-000835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань.
1. Пояснити причину оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на 32-ий день з дня оприлюднення рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
2. Пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю послуг з поточного ремонту дорожнього покриття укладеного з ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» від 14.11.2018 №35.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-10 14:01:13

Пояснення з власної ініціативи

Помилково із запізненням оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-11 17:04:36

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Пушкіна (від школи до вул. Северина Наливайка) м. Тульчин, Вінницька область (ДК 021:2015: 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-09-06-000835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань.
1. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол б/д №137) обрано переможцем, виконав вимоги п.5 Розділу 3. та Додатку №2 тендерної документації, щодо надання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів, що підтверджують відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол б/д №137) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- Довідки (лист) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт (пп. 2.1 п. 2 Додатку №1);
- копій трудових книжок (витяги (сторінки) з трудових книжок), що підтверджують трудові відносини учасника із працівниками, та/або трудові договори на зазначених у довідці згідно вимог пп.2.1 працівників (пп.2.2 п.2 Додатку №1).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-18 14:25:25

Пояснення з власної ініціативи

Помилково не включено до тендерної документації необхідні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; копії трудових книжок.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-18 15:04:04

Пояснення з власної ініціативи

ТОВ "Височанський асфальтьбетонний завод" не надав довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації; копій трудових книжок, що підтверджують трудові відносини учасника із працівниками.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення при проведенні закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул.Пушкіна (ІD:UA-2018-09-06-000835-с) не можуть бути усунені, так як дана процедура закупівлі уже завершена.

2019-06-24 10:19:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД" 259 262,42
UAH з ПДВ
259 262,42
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Теличко Олеся Анатоліївна 259 407,00
UAH з ПДВ
259 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 14:25
ПУШКІНА 1.rar
21 вересня 2018 14:25
Пушкіна 3.rar
21 вересня 2018 14:24
Пушкіна 2.rar
21 вересня 2018 14:24
Пушкіна 4.rar

Публічні документи

21 вересня 2018 14:45
IMG.pdf
21 вересня 2018 14:45
IMG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД"

ФОП Теличко О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД"
#36331657
Переможець 259 262,42
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 10:52

Документи

29 жовтня 2018 10:52
Електронний підпис
27 вересня 2018 11:22
протокол
24 вересня 2018 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД"
#36331657
259 262,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 10:52
Електронний підпис
27 вересня 2018 11:22
протокол
24 вересня 2018 16:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 09:20
договір укладений
14 листопада 2018 11:13
договір укладений
14 листопада 2018 11:13