Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оренди транспортного засобу марки Mercedes – benz. Модель 0303
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2018-09-06-000722-b 5fb723086d104ef79cfb0e6c3069163f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380337622278 manevtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 вересня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141621
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380337622278
manevtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015: 60173000-3 – прокат пасажирських транспортних засобів без водія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги з оренди транспортного засобу марки Mercedes – benz. Модель 0303 - код ДК 021:2015: 60173000-3 – прокат пасажирських транспортних засобів без водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 60173000-1 — Прокат пасажирських транспортних засобів без водія

Тендерна документація

06 вересня 2018 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ “БІЗНЕС-РЕЙС“
#33199331
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 13:57

Документи

06 вересня 2018 13:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 10:58
Електронний підпис укладений
06 вересня 2018 14:00
Договір укладений
06 вересня 2018 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до п.4 підпункту 4.1 договору №367 від 03.09.2018 р. та викладено в наступні йредакції: “Строк користування транспортним засобом, що орендується, розпочинається з моменту фактичної передачі транспортного засобу по Акту приймання-передачі ТЗ на термін 4 місяці.
Номер договору про закупівлю: 367
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 367
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до п.4 підпункту 4.1 договору №367 від 03.09.2018 р. та викладено в наступні йредакції: “Строк користування транспортним засобом, що орендується, розпочинається з моменту фактичної передачі транспортного засобу по Акту приймання-передачі ТЗ на термін 4 місяці.
Номер договору про закупівлю: 367
Договір:
Номер додаткової угоди: 367
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML