Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6
Очікувана вартість
2 974 952,20 UAH
UA-2018-09-05-000745-c 971d3d4e23464fe49bae766e28cdec0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Доманівська Центральна Районна Лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2018 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 13:21
Очікувана вартість: 2 974 952,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання робіт визначено у відповідності до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 вересня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2018 16:17
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
05 вересня 2018 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-15-000025 ● 3f58c193da7b40fc95c7f7aa8818d65e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.05.2019 № 87

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-09-05-000745-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 вересня 2018 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-21 12:48:33

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до пункту 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі – ТД) та оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-09-05-000745-c, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено 20.12.2018 року.
Пропонуємо пояснити, на якій підставі в тендерній документації та в оголошенні про проведення відкритих торгів кінцевим строком виконання робіт визначено 20.12.2018. Чи є вказана вимога такою, що відповідає технічному завданню щодо предмету закупівлі з урахуванням дати оголошення торгів?
Згідно з копією Експертного висновку щодо розгляду проектної документації від 17.04.2018 № 15-0018-18, представленого Доманівською центральною районною лікарнею на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.05.2019 № 15-14-31-14/1578-2019, тривалість будівництва складає 6 місяців.
Просимо пояснити, яким чином умова ТД щодо терміну виконання робіт узгоджується з Експертним висновком щодо розгляду проектної документації від 17.04.2018 № 15-0018-18?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-23 10:20:58

Відповідь на проведення Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний рпемонт "Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт.Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова,6"

У зв`язку з проведенням Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» відповідно до п.5 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» Доманівська центральна районна лікарня надає пояснення щодо умов та перебігу проведення закупівлі.
Щодо питання 1:
1. Відповідно до п.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля робіт, вартість яких є більшою або дорівнює 1,5 мільйони гривень, проводиться шляхом застосування процедури закупівлі – відкриті торги.
Доманівська центральна районна лікарня являється бюджетною установою. Згідно п.12 ст.2 «Бюджетного кодексу України» «бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими».
Щодо питання 2 та 3:
У оголошені про проведення відкритих торгів та у тендерній документації закупівлі кінцевим терміном виконання робіт визначено 20.12.2018р. так як Доманівська центральна районна лікарня діє в межах бюджетного періоду. Відповідно до п.1 ст.3 «Бюджетного кодексу України» : «Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду».
Загальна вартість будівельних робіт згідно проектно-кошторисної документації становила 2`974`952.20 гривень. Після отримання експертного звіту щодо розгляду проектної документації та кошторисних призначень для фінансування будівельних робіт тендерним комітетом Доманівської ЦРЛ було оголошено відкриті торги по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» на суму 2974952,20 грн:
- 03.07.2018 р. ID: UA-2018-07-03-000107-c, закупівля не відбулася у зв`язку з поданням для участі у торгах менше двох тендерних пропозицій;
- 23.07.2018 р. ID: UA-2018-07-23-000771-b, закупівля не відбулася у зв`язку з відхиленням усіх тендерних пропозицій;
- 13.08.2018 р. ID: UA-2018-08-13-001048-c, закупівля не відбулася у зв`язку з відхиленням усіх тендерних пропозицій;
- 05.09.2018 р. ID: UA-2018-09-05-000745-c, закупівля відбулася, укладено договір № 311 від 09.10.2018 р з ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» на суму 2 692 788,67 гривень, строк дії договору до 31.12.2018р.
У зв`язку з тим, що три попередні процедури закупівлі не відбулися, договір підряду було укладено після проведення 4-ої процедури закупівлі відкритих торгів, що призвело до скорочення терміну виконання будівельних робіт.
Згідно робочого проекту та відомості обсягів робіт основою капітального ремонту будівлі є підсилення стін металевим каркасом та металевими тяжами по периметру будівлі. Відповідно до «Національного стандарту визначення тривалості будівництва об`єкта” ДСТУ Б А.3.1-22:2013 тривалість будівництва – це відрізок часу від початку виконання будівельних робіт до їх завершення, визначений згідно з вимогами ДБН А.3.1-5. Згідно з п.4 «Порядку визначення тривалості будівництва» ДСТУ Б А.3.1.-22:2013 «… тривалість будівництва об`єкта визначається проектом організації будівництва за календарним планом виходячи з обсягів будівельних робіт, витрат трудових, матеріально-технічних ресурсів та умов здійснення будівництва на основі аналізу застосування прогресивних будівельних матеріалів та організаційно-технологічних рішень, продуктивних машин та обладнання, позитивного досвіду та практики будівництва аналогічних об`єктів».
Будівля має 3 поверхи в яких розміщувалися дитяче та терапевтичне відділення, клініко-діагностична лабораторія, лікувально-фізіологічний кабінет та протитуберкульозний кабінет. Наразі всі відділення перенесені на час проведення будівельних робіт .
Підставою для початку організації будівельного процесу є отримання дозвільної документації. Державною архітектурно-будівельною інспекцією 26 жовтня 2018 року Доманівській ЦРЛ було надано дозвіл на виконання будівельних робіт № МК 112182991036.
Згідно експертного звіту №15-0018-18 від 17.04.2018 року, а також згідно норм що відображені в пояснювальної записки проектної документації п.19.2 стор.35 тривалість будівництва згідно ДСТУ Б А.3.1.-22:2013 складає 6 місяців. Загальний термін виконання робіт за договором до 31.12.2018 р. та становить 2 місяці та 5 днів За даний період неможливо вчасно виконати весь обсяг будівельних робіт згідно з умовами договору.
Враховуючи те, що будівельні роботи за даним об`єктом повинні проводитися з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об`єкта, а саме в частині укріплення фундаментів та стін, взявши за увагу будівельні норми, на основі висновків експертного звіту, та на підставі листа підрядника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» №102 від 17.12.2018р., строк дії договору було подовжено згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»: «подовження строків дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Враховуючи роз`яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 форма документального підтвердження об`єктивних обставин Законом не визначена, оскільки залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов`язань, щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
У 2018 році будівельні роботи з капітального ремонту будівлі дитячого відділення згідно договору № 311 від 09.10.2018р. проводилися протягом 2 міс. та 5 днів, на суму 1586 523,50 гривень. У зв`язку з тим, що будівельні роботи по капітальному ремонту будівлі до кінця 2018 року були виконані на 53% та були не завершені, будівля знаходиться у передаварійному стані, враховуючи вимоги до норм виконання робіт, а саме період у 6 місяців, Доманівською ЦРЛ було прийняте рішення про продовження терміну дії договору строком до 31.12.2019 р. на суму 1 106 265,17 гривень, шляхом укладання додаткової угоди №2 від 27.12.2018р.
За станом проведення капітального здійснюється авторський нагляд: ТОВ «АГРОФОН-ПРОЕКТ», інженер-проектувальник Дишловий Владислав Валерійович, кваліфікаційний сертифікат АР №013662, м. Миколаїв, вул.Робоча, 2а, оф. 803,А, т. 0502784841.
Технічний нагляд за будівництвом на об`єкті здійснюється ФОП Щербаченя Онеля Василівна, кваліфікаційний сертифікат АТ №004201, м. Миколаїв, вул. Лазурна, 16Б/109, т. 0985855022.
У 2019 році для продовження виконання будівельних робіт укладено додаткову угоду №3 від 12.03.2019р на суму 1106265,17 гривень, та розміщено звіт про укладений договір ID: UA-2019-03-13-000236-bу системі ПРОЗОРРО.
Тендерний комітет Доманівської ЦРЛ діє виключно з вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», а також згідно будівельних норм та законодавчих актів України. Доманівська центральна районна лікарня має на меті проведення якісного, добросовісного виконання будівельних робіт для ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-24 12:28:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, чи означають попередні пояснення Доманівської центральної районної лікарні, що в тендерній документації не враховано, що тривалість будівництва повинна складати 6 місяців?
Крім того, просимо пояснити, чи були наявними у Доманівської центральної районної лікарні бюджетні асигнування на 2019 рік на момент укладання додаткової угоди від 27.12.2018 № 2 до договору підряду від 09.10.2018 № 311, в тому числі щодо виконання робіт з капітального ремонту будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 11:46:03

Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі

У зв`язку з проведенням Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» відповідно до п.5 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» Доманівська центральна районна лікарня надає пояснення щодо умов та перебігу проведення закупівлі.
Щодо питання 1:
1. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги щодо тривалості будівництва у змісті тендерної документації -відсутні. У тендерній документації на закупівлю за предметом ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» у пункті 4.4. вказано строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - до 20.12.2018 року, так як Доманівська центральна районна лікарня діє в межах бюджетного періоду. Замовник не взмозі передбачити терміни проведення процедури закупівлі та строк укладання договору підряду. Продовження терміну дії договору згідно пп.4 п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 31.12.2019 р. базується виключно на продовжені капітального ремонту будівлі та його завершені.
Щодо питання 2:
1. Відповідно до п. 3.5. Договору підряду № 311 від 09.10.2018 р. фінансування будівельних робіт відбувається за рахунок державного та районного бюджетів. За рахунок державного бюджету (кошти Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України) – 1574694,00 грн, та за рахунок районного бюджету – 1118094,67 грн. У додатковій угоді №2 від 27.12.2018р. визначено що у 2018 році виконано будівельні роботи за рахунок державного бюджету у сумі – 1574694,00 грн, та за рахунок місцевого бюджету – 11829,50 грн. Тобто використано кошти Мінрегіонбуду в сумі 1574694,00 грн та частково використані кошти районного бюджету в сумі 11829,50 грн. На початку 2019 року сесією районної ради було затверджено фінансування будівництва по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» в сумі 1106265,17 грн та укладено додаткову угоду №3 від 12.03.2019 року.
Необхідні підтверджуючі документи завантажені на сайті ПРОЗОРРО.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 11:25:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 6.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.5 цього Розділу), а саме: пояснювальна записка згідно об’єкту будівництва; локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку.
Відповідно до пункту 6.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору.
Аналізом пропозиції учасника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» встановлено, що в розрахунку вартості тендерної пропозиції не враховані деякі вимоги пункту ІV розділу «Загальнобудвельні роботи» Додатку 2 ТД, а саме: позиція 79, шифр С111-782 - Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг; позиція 135, шифр С111-388 - Фарба земляна густотерта олiйна, мумiя, сурик залiзний, МА-015; позиція 141, шифр С1550-44 - Бітумна гідроізоляційна емульсія Ceresit CP 41 та інше.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чим обґрунтоване рішення тендерного комітету Доманівської центральної районної лікарні в частині визнання пропозиції ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-30 10:25:50

Пояснення замовника щодо проведення моніторингу закупівлі

У зв`язку з проведенням Державною аудиторською службою України моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» відповідно до п.5 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» Доманівська центральна районна лікарня надає пояснення на запитання щодо обґрунтованості визначення переможцем закупівлі ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ».

Щодо питання 1:
1. Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції учасників на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок – ціна. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» на відповідність кваліфікаційним критеріям, технічним умовам та технічним специфікаціям, тендерним комітетом прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2018р.
Відповідно до вимог розділу 6 «Визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції підрядника формується на підставі підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів. У тендерній пропозиції ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» локальний кошторис на будівельні роботи повністю відповідає заявленим обсягам робіт згідно додатку 2 тендерної документації замовника «Загальнобудівельні роботи».
Відповідно до вимог ДСТУ Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», зокрема розділом № 6 «Визначення прямих витрат при складані ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни, при проведені розрахунків за обсяги виконаних робіт» пунктами 6.2. та 6.3. зазначено методику розрахунку вартості будівельних робіт підрядником, тобто законодавством України підряднику не заборонено при подані тендерної пропозиції учасника вилучити матеріали та механізми, які не застосовуються в технології будівництва та замінити їх на більш сучасні матеріали та механізми, при цьому не погіршуючи якість робіт. При розгляді ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник, розглядаючи її складові, перевіряє обґрунтованість цін, що склалися в регіоні на відповідні матеріальні ресурси, які, як правило, приймаються найменшими при всіх рівних характеристиках.
Тобто при складані робочого проекту та зведеного кошторисного розрахунку проектною організацією розраховуються всі можливі матеріали та механізми, які можуть бути використані під час проведення будівельних робіт. Договірна ціна та локальні кошториси підрядника розраховані з урахуванням фактичних витрат матеріалів та механізмів, які необхідні для здійснення будівельних робіт на об`єкті.
Додаток:
ДСТУ Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв`язку з отриманням висновку від Державної аудиторської службої України щодо проведеного моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення Доманівської центральної районної лікарні, яка знаходиться за адресою: смт. Доманівка, Миколаївська область, вул. Пирогова, 6» відповідно до п.5 ст.7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» Доманівська центральна районна лікарня надає аргументоване заперечення до висновку ДАСУ. 1. Щодо першого пункту висновку. Відповідно до пункту 4. ч 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов`язання сторонами в повному обсязі, крім випадків в тому числі продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, надання послуг у разі виникнення документального підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. В той же час, положеннями Закону не визначено вичерпного переліку об`єктивних обставин, за настання яких сторони договору у порядку ст.36 Закону не можуть продовжити строк дії договору. Також враховуючи роз`яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 форма документального підтвердження об`єктивних обставин Законом не визначена, оскільки залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов`язань, щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг. Отже, наявність або відсутність таких обставин встановлюється замовником самостійно на підставі документального підтвердження, яке може були отримане в тому числі від підрядника, тощо. Згідно розділу «Загальні положення» тендерної документації (далі – ТД) та оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-09-05-000745-c, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) визначено 20.12.2018 року так, як Доманівська центральна районна лікарня є бюджетною установою та діє в межах бюджетного періоду. Відповідно до п.1 ст.3 «Бюджетного кодексу України»: «Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно з вимогами Закону термін постачання товару, виконання робіт чи надання послуг у тендерній документації замовника не повинен відповідати терміну будівництва, постачання товару, надання послуг. У зв`язку з тим, що три попередні процедури закупівлі не відбулися, договір підряду було укладено після проведення 4-ої процедури закупівлі відкритих торгів, це призвело до скорочення терміну виконання будівельних робіт у 2018 році. Згідно робочого проекту та відомості обсягів робіт основою капітального ремонту будівлі є підсилення стін металевим каркасом та металевими тяжами по периметру будівлі. Відповідно до «Національного стандарту визначення тривалості будівництва об`єкта” ДСТУ Б А.3.1-22:2013 тривалість будівництва – це відрізок часу від початку виконання будівельних робіт до їх завершення, визначений згідно з вимогами ДБН А.3.1-5. Згідно з п.4 «Порядку визначення тривалості будівництва» ДСТУ Б А.3.1.-22:2013 «… тривалість будівництва об`єкта визначається проектом організації будівництва за календарним планом виходячи з обсягів будівельних робіт, витрат трудових, матеріально-технічних ресурсів та умов здійснення будівництва на основі аналізу застосування прогресивних будівельних матеріалів та організаційно-технологічних рішень, продуктивних машин та обладнання, позитивного досвіду та практики будівництва аналогічних об`єктів». Згідно експертного звіту №15-0018-18 від 17.04.2018 року, а також згідно норм що відображені в пояснювальної записки проектної документації п.19.2 стор.35 тривалість будівництва згідно ДСТУ Б А.3.1.-22:2013 складає 6 місяців. Загальний термін тривалості будівництва за договором до 31.12.2018 р. та становить 2 місяці та 5 днів. За даний період неможливо вчасно виконати весь обсяг будівельних робіт згідно з умовами договору. Враховуючи те, що будівельні роботи за даним об`єктом повинні проводитися з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об`єкта, а саме в частині укріплення фундаментів та стін, взявши за увагу будівельні норми, на основі висновків експертного звіту, та на підставі листа підрядника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» №102 від 17.12.2018р., враховуючи наявність фінансування на 2019 року, строк дії договору було продовжено згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»: «подовження строків дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Враховуючи роз`яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 форма документального підтвердження об`єктивних обставин Законом не визначена, оскільки залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов`язань, щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Замовник продовжив термін дії договору для завершення протягом 2019 року розпочатих в 2018 році ремонтних робіт згідно п.4 ч.4 ст. 36 Закону на підставі листа підрядника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» №102 від 17.12.2018р, експертного звіту №15-0018-18 від 17.04.2018 року, а також згідно норм що відображені в пояснювальній записці проектної документації п.19.2 стор.35 щодо тривалості будівництва об`єкта, що є документальним підтвердженням об`єктивних обставин. 2. Щодо другого пункту висновку. Згідно п.3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об`єктах інженерно-транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розроблені проектної документації. Згідно п.5.4.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати. При цьому, згідно п. 4.1. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 прямі витрати враховують у складі заробітну плату (основну та додаткову) робітників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, вартість матеріалів, виробів, конструкцій. Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін. Прямі витрати визначаються в локальних кошторисах шляхом множення визначеної за ресурсними елементними кошторисними нормами кількості трудових і матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання об`ємів робіт, обчислених за проектною документацією або дефектним актом, на відповідні поточні ціни цих ресурсів. Відповідно до п.6.2 «Визначення вартості будівництва при складанні пропозиції учасника конкурсних торгів» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту будівництва, та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуются замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторсними цінами або без ціна або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов`язкових платежів. Відповідно до п. 6.3.1.3, п.6.3.1.4. та п.6.3.2. якщо для виконання будівельних робіт планує виготовлення власними силами окремих будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на другорядних виробництвах, що є в його структурі, ціни на такі матеріальні ресурси приймаються за відповідними калькуляціями. Якщо внаслідок об`єктивних причин будь-які матеріали або вироби, передбачені державними ресурсними елементними кошторисними нормами, замінюються на інші, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні елементні кошторисні норми. При розгляді ціни пропозиції конкурсних торгів, замовник, розглядаючи її складові, перевіряє обґрунтованість цін, що склалися в регіоні на відповідні матеріальні ресурси, які, як правило, приймаються, найменшими при всіх рівних характеристиках. Отже повідомляємо, що при складані технічного завдання тендерної документації, зокрема в частині таблиці «Обсяги робіт» використано локальні кошториси згідно об`єкту будівництва, що містяться у складі проектно-кошторсної документації, розробленої генеральним проектувальником, та відповідно як первинні кошторисні документи, що містять обсяг робіт, а так само визначають нормативну потребу в матеріально-технічних ресурсах у фізичних одиницях виміру для виконання робіт згідно об`єкту будівництва (на матеріали, вироби, конструкції, тощо). Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору. У складі тендерної пропозиції учасника надано в тому числі локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 на загальнобудівельні роботи, згідно якого вбачається, що учасником при складані розрахунків договірної ціни враховано всі види обсягів робіт, визначені тендерною документацією. Локальний кошторис наданий у складі тендерної пропозиції учасника розрахований з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та додатку 2 тендерної документації, відповідно з вимогами нормативно-правових актів у галузі будівництва, в якому враховані всі обсяги робіт, а також вироби та матеріали необхідні для проведення капітальних робіт (або замінені для раціонального використання бюджетних коштів), про що свідчить лист підрядника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» № 632 від 10.06.2019р. Отже, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Також повідомляємо, що згідно п.1.1. Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. За результатами проведення процедури закупівлі економія державних коштів після проведення процедури закупівлі склала 282 163,53 грн. Тендерний комітет Доманівської ЦРЛ діє виключно з вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі», а також згідно будівельних норм та законодавчих актів України. Доманівська центральна районна лікарня має на меті проведення якісного, добросовісного виконання будівельних робіт, та ефективного і раціонального використання бюджетних коштів Додаток: лист підрядника ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» №632 від 10.06.2019р.

2019-06-12 09:39:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" 2 692 788,67
UAH з ПДВ
2 692 788,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 13" 2 960 270,40
UAH з ПДВ
2 960 270,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 16:18
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:17
Довідка.pdf
02 жовтня 2018 10:34
Електронний підпис
02 жовтня 2018 10:33
Довідки.pdf
27 вересня 2018 09:33
Електронний підпис
25 вересня 2018 10:33
Доманевка -вересень.rar
25 вересня 2018 10:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРА.pdf
25 вересня 2018 10:33
ДЦ.pdf
21 вересня 2018 10:14
Електронний підпис
21 вересня 2018 10:11
Доманевка -вересень.rar
21 вересня 2018 10:11
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
21 вересня 2018 10:11
СТ.17.pdf
21 вересня 2018 10:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3.docx.pdf
21 вересня 2018 10:11
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
21 вересня 2018 10:11
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
21 вересня 2018 10:11
ДЦ.pdf

Публічні документи

21 вересня 2018 11:59
Електронний підпис
20 вересня 2018 15:40
технічне завдання 3.pdf
20 вересня 2018 15:40
технічне завдання 2.pdf
20 вересня 2018 15:40
технічне завдання 1.pdf
20 вересня 2018 15:40
проект договору.pdf
20 вересня 2018 15:40
пояснювальна записка.pdf
20 вересня 2018 15:40
план фінансування.pdf
20 вересня 2018 15:40
ПВРан2.pdf
20 вересня 2018 15:40
ПВРан1.pdf
20 вересня 2018 15:40
ПВР (ан)2.pdf
20 вересня 2018 15:40
ПВР (ан)1.pdf
20 вересня 2018 15:40
локальний кошторис (ан)2.pdf
20 вересня 2018 15:40
локальний кошторис (ан)1.pdf
20 вересня 2018 15:40
Локальна смета 2.pdf
20 вересня 2018 15:40
Локальна смета 1.pdf
20 вересня 2018 15:40
календарний графік.pdf
20 вересня 2018 15:40
інформаційні довідки2.pdf
20 вересня 2018 15:40
інформаційні довідки 1.pdf
20 вересня 2018 15:40
додаткова угода №1 (ан).pdf
20 вересня 2018 15:40
договірна ціна.pdf
20 вересня 2018 15:40
договірна ціна.(ан)pdf.pdf
20 вересня 2018 15:40
договірна ціна.(ан)1pdf.pdf
20 вересня 2018 15:40
договір підряду 1 (ан).pdf
20 вересня 2018 15:40
Відгуки.pdf
20 вересня 2018 15:40
акт №2 (ан)2.pdf
20 вересня 2018 15:40
акт №2 (ан)1.pdf
20 вересня 2018 15:40
акт № (ан).pdf
20 вересня 2018 15:40
акт (ан) 92.pdf
20 вересня 2018 15:40
119 (ан)пвр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 13"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"
#40685384
Переможець 2 692 788,67
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 11:18

Документи

27 вересня 2018 11:18
Електронний підпис
24 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ"
#40685384
2 692 788,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2018 11:18
Електронний підпис
24 вересня 2018 13:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 10:51
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
06 серпня 2019 10:49
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 16:29
Лист ТОВ МанахНикстрой.pdf зміни до договору
17 липня 2019 16:28
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
17 липня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 12:59
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
04 липня 2019 12:58
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 12:52
Зведений коштористний розрахунок.pdf зміни до договору
13 березня 2019 12:43
Договірна ціна.pdf зміни до договору
13 березня 2019 12:43
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 березня 2019 12:43
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:41
Обгрунтування.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Експертний звіт 2018.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Дозвіл ДАБІ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Лист МАНАХ НИК СТРОЙ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 10:28
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 12:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 11:30
додатки.rar укладений
11 жовтня 2018 11:27
Договір 311.pdf укладений
11 жовтня 2018 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" "Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" у зв`язку з внесенням змін у план фінансування додаток 1 до договору №311 від 09.10.2018 р. викласти в наступній редакції. 2.У зв`язку зі зміною реквізитів розділ 21 Договору підряду №311 від 09.10.2018 року викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з необхідністю проведення будівельних робіт по капітальному ремонту будівлі дитячого відділення та неможливості проведення всіх будівельних робіт згідно робочого проекту у 2018 році, згідно листа ТОВ "МАНАХ НИКСТРОЙ" №102 від 17.12.2018р. та згідно п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Подовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджуючих об`єктивних обставин, що спричинили таке подовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі" зменшити зобов`язання 2018 року в сумі 1106262,17 грн, внести зміни до договору №311 від 09.10.2018 року та викласти п.3.1. Розділу 3 "Ціна договору" в наступній редакції: 3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договоріної ціни, що є невід`ємною частиною цього договору, та становить 2692788,67 грн.без ПДВ, в т.ч. на 2018 рік -1586523,50 грн (за рахунок державного бюджету -1574694,00 грн, за рахунок місцевого бюджету-11829,50) на 2019 рік -1106265,17 гривень). Джерела фінансування робіт та оплата за виконання будівельних робіт у 2019 році буде здійснюватися шляхом укладання додаткової угоди на підставі фактичного фінансування Замовника. Внести зміни у додаток до договору №311 від 09.10.2018 р. №1 "План фінансування" та додаток №2 №Календарний план виконання робіт" та викласти їх у наступній редакції (додається). Внести зміни у п.20.1 Розділу 20 "Строк дії Договору. Інші умови" та викласти в наступній редакції: Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, а в частині розрахунків- до повного виконання зобов`язань, але не пізніше 20 грудня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з продовження капітального ремонту будівлі дитячого відділення згідно з умовами пп.4п.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» «подовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке подовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» укладено додаткову угоду №3 до договору №311 від 09.10.2018р на роботи, що будуть виконуватися у 2019 році з підрядником ТОВ «МАНАХ НИКСТРОЙ» на суму 1106265,17 грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності новій редакції Статуту Доманівська центральна районна лікарня перейменована у Комунальне некомерційне підприємство" Доманівської районної ради, в преамбулі та в тексті договору Доманвська центральна районна лікарня замінити на Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради, у розділі договору "Найменування та реквізити сторін" реквізити споживача викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження теримінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 311
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 692 788,67
UAH