Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спостереження за системою пожежної автоматики та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації біліотеки ім. Ю.Гагаріна Деснянського району за адресою: вул Курчатова, 9/21
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2018-09-04-001391-b 03159947a67c4b9ba22188e9ba672f1c
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Управління Культури ДРДА

380445159601 kyltyra_drda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501627
Вебсайт: http://desn.gov.ua
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Володимира Маяковського, буд.29, каб.205.
Контактна особа: Управління Культури ДРДА
380445159601
kyltyra_drda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2018 12:47
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги спостереження за системою пожежної автоматики та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації біліотеки ім. Ю.Гагаріна Деснянського району за адресою: вул Курчатова, 9/21
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги спостереження за системою пожежної автоматики та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації біліотеки ім. Ю.Гагаріна Деснянського району за адресою: вул Курчатова, 9/21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, місто Київ, Київ, Курчатова, 9/21
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки
Дата подання: 06 вересня 2018 15:02
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:40
У оголошенні зазначено надати: свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: згідно Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 № 193, - дія цього Порядку поширюється на: суб’єктів господарювання, які експлуатують, випускають з ремонту та видають напрокат ЗВТ; суб’єктів господарювання, які надають послуги з електро-, тепло-, газо-, водопостачання (далі - заявники); центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрологічного нагляду, та інші державні органи; наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку та провадять метрологічну діяльність, і повірочні лабораторії. Суб’єкт, який надає монтажні та налагоджувальні роботи систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу не потрапляє під дію даного Положення. Тому просимо відповісти, в якому нормативно-правовому акті (вкажіть КОНКРЕТНЕ посилання) зазначено ОБОВ’ЯЗОК суб’єкта, який надає монтажні та налагоджувальні роботи систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу отримати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Відповідно якщо такого документу не існує (а його не існує), то вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо аналогічних з бюджетними установами
Дата подання: 06 вересня 2018 15:04
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:38
У оголошенні Ви зазначаєте про надання 3 аналогічних договорів від бюджетних установ з відгуками. Шановний замовнику, дана вимога є дискримінаційною та неправомірною одночасно з наступних причин, а саме: 1) згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного. Чому законодавець прописує одну вимогу, а Ви прописуєте іншу? Чому 3 договори? Чому не 33? 2) стаття 16 вищезгаданого Закону не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про бюджетні установи? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з бюджетними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з бюджетними установами. Людське життя є рівноцінним у будь-якій установі, тому дані послуги якісно повинні надаватись завжди не залежно від того, що це за установа та ким вона утримується, фінансується і т.п. Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати вимогу про 3 аналогічні договори з бюджетними установами та відгуками та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо ліцензії
Дата подання: 06 вересня 2018 15:05
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:38
У оголошенні Ви зазначаєте про надання ліцензії ДСУНС на експлуатацію пожежної сигналізації та цілодобове спостереження за об'єктами в приміщеннях з високим ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Просимо Вас скоригувати дану вимогу, адже таке формулювання, як зазначено у Вас чітко прописувалося у ліцензіях до запровадження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення 2016 року. Зараз дані ліцензії мають іншу форму і там відсутнє формулювання, яке прописане у Вас. Тому і надати такі ліцензії Вам можуть лише ті учасники, що отримали їх до 2016 року. Тому просимо внести зміни і прописати - надання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або до вже вказаної Вами додати альтернативу - надати Ліцензію провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо довідки про несудимість
Дата подання: 06 вересня 2018 15:07
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:38
У оголошенні Ви зазначаєте про надання довідки про несудимість керівника за останні три місяці. Чому даний документ Ви вимагаєте на етапі подачі пропозиції? Адже, коли учасника визнають Переможцем, він надає певний пакет документів, в тому числі, і довідку про несудимість. Тому вимагаємо виключити дану вимогу на етапі подачі пропозицій і замінити на надання інформації в довільній формі про несудимість керівника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо свідоцтв
Дата подання: 06 вересня 2018 15:12
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:38
У оголошенні зазначено: Свідоцтво (копії) про проходження навчання та складання іспитів з охорони праці (правила електробезпеки, інструкції з охорони праці), перевірка знань з технології робіт, та перевірки знань з правил пожежної безпеки. Просимо Вас враховувати декілька факторів: 1) на сьогодні в Україні відсутня єдина уніфікована форма документів про проходження навчання та складання іспитів з охорони праці (правила електробезпеки, інструкції з охорони праці), перевірка знань з технології робіт, та перевірки знань з правил пожежної безпеки. 2) навчання особи проходять у різних навчальних закладах, які мають ліцензію на надання відповідних освітніх послуг, та в різні періоди часу, відповідно і форма документів є різною: хтось отримував свідоцтво, хтось посвідчення. Тому просимо Вас додати альтернативу і прописати - надати свідоцтво або посвідчення про проходження навчання та складання іспитів з охорони праці (правила електробезпеки, інструкції з охорони праці), перевірка знань з технології робіт, та перевірки знань з правил пожежної безпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо обладнання
Дата подання: 06 вересня 2018 15:16
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:38
Ви прописуєте вимогу: Перелік документів для підтвердження технічних та якісних характеристик товару: * сертифікат відповідності; сертифікат якості; * технічний паспорт на обладнання; * гарантійний талон. Але ми Вам нічого не продаємо\постачаємо, тоді якого товару? У Вас закупівля послуг. Ми здійснюємо обслуговування та спостереження. Тому дана Ваша вимога взагалі є недоречною і ми просимо її виключити!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо різного коду та предмету
Дата подання: 06 вересня 2018 15:18
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:30
У Вас йде закупка - Послуги спостереження за системою пожежної автоматики та технічне обслуговування обладнання системи пожежної сигналізації біліотеки ім. Ю.Гагаріна Деснянського району за адресою: вул Курчатова, 9/21, але класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. То Ви закуповуєте охоронні послуги чи пожежні? Просимо виправити це неспівпадіння та привести у відповідність між собою те, що Ви дійсно закуповуєте та те, що Ви вказали на майданчику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо медичних довідок
Дата подання: 06 вересня 2018 15:20
Дата відповіді: 06 вересня 2018 15:52
У оголошенні зазначено: копії медичних довідок працівників, які безпосередньо будуть виконувати підрядні роботи, за формою № 1- ОМК. Просимо звернути увагу, що вказана Вами форма - це не довідка, а медична книжка. Про це йдеться у Правилах проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280, а також Наказ "Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280" від 23 квітня 2013 р. за № 662/23194. Даними документами передбачена форма медичної книжки №1-ОМК. Тому Ваша вимога про довідки даної форми є неправомірною, і надати такі довідки учасники не зможуть, бо їх не існує. Отже, просимо Вас коректно сформулювати вимогу, а саме: надати копії особових медичних книжок за формою № 1-ОМК "Особиста медична книжка" та внести відповідні зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прийнято до уваги та виправлено
Щодо змін
Дата подання: 06 вересня 2018 16:06
Дата відповіді: 06 вересня 2018 16:09
Дуже дякуємо за Вашу оперативність та співпрацю! Але у новій редакції Ви забули внести зміни до пункту про повірку робочого засобу вимірювальної техніки та не видалили його, тому просимо відредагувати цей пункт. Дякуємо!
Відповідь: Дякуємо. Прийнято до уваги
Уточнення
Дата подання: 06 вересня 2018 17:26
Дата відповіді: 06 вересня 2018 17:31
В оголошенні зазначено: Довідка про стан матеріально-технічної бази підприємства, (згідно ліцензійних умов), копії. Маємо питання: про які копії йдеться? Просимо надати відповідь, дякуємо!
Відповідь: Документацію змінено
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 19 200,00
UAH з ПДВ
4 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" 23 404,57
UAH з ПДВ
4 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 14:50
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:51
Електронний підпис
11 вересня 2018 09:49
тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2018 09:49
Наказ та трудові книжки.pdf
11 вересня 2018 09:49
кваліфікаційні вимоги.pdf
11 вересня 2018 09:49
календарний план-графік.pdf
11 вересня 2018 09:49
довідка про мат-тех базу.pdf
11 вересня 2018 09:49
аналогічний досвід.pdf

Публічні документи

07 вересня 2018 18:28
Статут Модус-Спецмонтаж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 4 776,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 16:42

Документи

25 вересня 2018 16:41
Рішення № 87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
4 776,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2018 16:41
Рішення № 87.pdf