Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, папір А3, ручки кулькові, скріпки, скоби для степлера, коректор-олівець)»
Очікувана вартість
27 485,00 UAH
UA-2018-09-04-000626-c b3acecce34134ff2a99c2b39ca03e033
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шумська Любов

+380532638148 pkng@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка в особі Відокремленого структурного підрозділу Полтавського коледжу нафти і газу Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка
Код ЄДРПОУ: 38324128
Вебсайт: http://www.pkng.pl.ua
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 2-А
Контактна особа: Шумська Любов
+380532638148
pkng@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура на закупівлю «ДК 021:2015 - 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, папір А3, ручки кулькові, скріпки, скоби для степлера, коректор-олівець)» для Відокремленого структурного підрозділу Полтавський коледж нафти і газу Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка у 2018 році застосовується на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації». Два рази поспіль на відкриті торги пропозицію подавав лише один Учасник – ТОВ «ТК «ЮЛіС». Саме з ним і проводиться переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2018 15:25
Оскарження наміру укласти договір: 15 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пач.
Папір А4 (Щільність – 80 г/м2. Колір – білий. Розмір –210*297 мм. 500 арк. в пачці.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач.
Папір А3 (Щільність – 80 г/м2. Колір – білий. Розмір –297*420 мм. 500 арк. в пачці.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Ручка кулькова Economix Orange (або еквівалент), колір - синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пач.
Скріпки Buromax (або еквівалент) (Форма скріпки - овальна. Розмір - 28 мм. 100 шт. в пачці.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пач.
Скоби для степлера 24/6 Buromax (або еквівалент) (Розмір – 24/6. Колір – серебристий. 1000 шт. в пачці.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Коректор-олівець Kores Metal Tip (або еквівалент) (Металевий кінчик. Об’єм - 10 мм. Колір - білий.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська обл., Полтава, М.Грушевського,2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

04 вересня 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТК"ЮЛіС"
#24389020
Переможець 27 485,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 15:25

Документи

04 вересня 2018 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 15:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТК"ЮЛіС"
#24389020
27 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:38
ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:38
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 08:50
Договір.pdf укладений
18 вересня 2018 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/09-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 17 847,00
UAH з ПДВ