Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул.Нова, 38 в с.Цепцевичі Сарненського району Рівненській області
Очікувана вартість
115 937 437,00 UAH
UA-2018-09-03-000375-c 3713b4e172fe4f3f8173ff1805784316
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2018 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 вересня 2018 15:45
Очікувана вартість: 115 937 437,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 579 687,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул.Нова, 38 в с.Цепцевичі Сарненського району Рівненській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул.Нова, 38 в с.Цепцевичі Сарненського району Рівненській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34578, Україна, Рівненська область, с.Цепцевичі, вул.Нова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні роботи
Дата подання: 03 вересня 2018 13:18
Дата відповіді: 05 вересня 2018 14:56
Доброго дня. Що можна вважати аналогічним договором роботи з реконструкції об*єктів соціальної сфери?
Відповідь: Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких визначено критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Під поняттям «аналогічний договір» мається на увазі договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
В даному випадку аналогічним договором буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва (реконструкції) об’єктів соціально-культурного призначення, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 1 технічного завдання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-26-000012 ● 728f6986d48c48acaf833a9b43a7d8bb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2021 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

26.04.2021 № 209
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 26.04.2021 № 209

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-09-03-000375-с 03.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 25 травня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК" Євротехнології" 104 394 434,00
UAH з ПДВ
104 394 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 112 795 097,00
UAH з ПДВ
112 795 097,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 115 937 400,00
UAH з ПДВ
115 937 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2018 18:24
Субпідрядники.pdf
18 вересня 2018 18:24
10. Довідки з банку.pdf
18 вересня 2018 18:24
8. Погодження договору.pdf
18 вересня 2018 18:24
6. Довідки загальні.pdf
18 вересня 2018 18:24
5. Досвід роботи част 2.pdf
18 вересня 2018 18:24
5. Досвід роботи част 1.pdf
18 вересня 2018 18:24
4. Довідка працівники.pdf
18 вересня 2018 18:24
3. Мат-тех обладнання.pdf
18 вересня 2018 18:24
2. Кошт ос сср тз.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт опрслс 3.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт опрслс 2.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт опрслс 1.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт лс 5.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт лс 4.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт лс 3.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт лс 2.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт лс 1.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт ивр.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт дц дф.PDF
18 вересня 2018 18:23
2. Кошт 185.imd.7z
18 вересня 2018 18:23
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2018 22:57
Електронний підпис
18 вересня 2018 22:55
6. Субпідрядник.pdf
18 вересня 2018 22:55
2.Додаток 2.rar
18 вересня 2018 22:55
1.Додаток 1 - ст.17.pdf
18 вересня 2018 22:55
1.Додаток 1 - ст.16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК" Євротехнології"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТОВ ГРИФОН ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК" Євротехнології"
#24373295
Переможець 104 394 434,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 16:32

Документи

02 жовтня 2018 16:31
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:31
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:30
Протокол 102-6-1.PDF
20 вересня 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК" Євротехнології"
#24373295
104 394 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 16:31
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:31
Електронний підпис
02 жовтня 2018 16:30
Протокол 102-6-1.PDF
20 вересня 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 17:05
прок.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 17:04
ду 9.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 17:04
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 15:13
прок.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:06
ду 8 до дог 53.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:35
Д.у 6 Цепцевичі.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:26
Д.у. №4 до Д. №53 Цепцевичі.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 17:15
Д.у. №2 до Д. №53 ЗОШ Цепцевичі.PDF зміни до договору
15 квітня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 10:08
Договір №53 Цепцевичі.PDF укладений
16 жовтня 2018 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №2 до Д. №53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами. Згідно з п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІІІ (в редакції станом на момент проведення закупівлі) «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі», внести зміни до договору підряду № 53 від 16.10.2018р. із застосуванням п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VІІІ (в редакції станом на момент проведення закупівлі) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 12.11.2021 року № 341 «Про внесення змін до обласного бюджету Рівненської області на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до рішення Рівненської обласної ради від 23.12.2021 року № 466 «Про обласний бюджет Рівненської області на 2022 рік»
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML