Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів
Очікувана вартість
1 701 486,00 UAH
UA-2018-08-31-001565-a c3941a2b27954e28826a4a0720070b94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуслистий Сергій Олександрович

+380682838097 novool11kab@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40201087
Вебсайт: http://novooleksandrivka.com.ua
Місцезнаходження: 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74
Контактна особа: Гуслистий Сергій Олександрович
+380682838097
novool11kab@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2018 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2018 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2018 16:45
Початок аукціону: 28 вересня 2018 15:50
Очікувана вартість: 1 701 486,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 014,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52043, Україна, Дніпропетровська область, с. Волоське,, вул. Набережна, 42,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:07
ТД скан зі змінами.doc
20 вересня 2018 16:01
ТД скан зі змінами.doc
31 серпня 2018 16:41
Додаток 2.rar
31 серпня 2018 16:41
ТД скан.doc
20 вересня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:07
ТД скан зі змінами.doc
20 вересня 2018 16:01
ТД скан зі змінами.doc
31 серпня 2018 16:41
Додаток 2.rar
31 серпня 2018 16:41
ТД скан.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сплата та оформлення банківської гарантії
Дата подання: 17 вересня 2018 11:19
Дата відповіді: 20 вересня 2018 16:01
Добрий день.Тендерною документацією вимагається сплата банківської гарантії, але для її формлення в будь-якому банку обов'язково необхідні реквізити замовника торгів, тобто Виконавчого комітету НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ:1.номер рахунку Виконавчого комітету НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ у обслуговуючому банку,2-дані про МФО, назву та адресу цього ж банку.Без цих реквізитів оформлення та сплата банківської гарантії по тендеру неможлива,тому просьба надати відповідну інформацію для всих учасників, які виявлять бажання участі в тендері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 19. Розділу 2 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 вказувати відповідні данні як необов’язкові для подання заяви що-до відкриття банківської гарантії. Але разом з тим, що у деяких банках при оформлення банківської гарантії через електронні системи оплати без заповнення розрахункового рахунку банка бенефіціара, електронна система банку не генерує банківську гарантію. В подальшому для недискримінації жодного потенційного учасника даних торгів – пропонується внести зміни до тендерної документації шляхом вказування розрахункового рахунку в п.2 Розділу 3 Тендерної документації. А саме: у тендерній документації прописати розрахунковий рахунок банка бенефіціара - р/р 26007614992, відкритий у Акціонерному товаристві «Райффайзен банк Аваль», МФО 380805, код ЄДРПОУ 40201087. Зміни вносяться тільки до п.2 розділу 3 тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції», інші дані залишаються без змін.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-26-000074 ● dbfd7c8e4eb74ba792ccca0435284955
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2019 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

25.03.2019 № 61

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника В. ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства

21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

27 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-26 16:34:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
За результатами проведення процедури закупівлі між Виконавчим комітетом Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник) та ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ (ЕДРПОУ 33384123) було укладено договір №18-356П від 29.10.2019 (далі – Договір №18-356П).
1. Чому укладена 29.12.2018 додаткова угода №3 Договору №18-356П була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.01.2019 всупереч п.1 ст. 10 Закону?
2. Чому повідомлення про внесення змін від 29.12.2018 до Договору №18-356П було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15.01.2019 року всупереч п.1 ст. 10 Закону?
3. Чи була укладена додаткова угода №2 до Договору №18-356П та чому додаткова угода №2 до Договору №18-356П не була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
4. Яка загальна кількість укладених додаткових угод до Договору №18-356П?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-29 16:02:07

Протокол №29

По запитанню:
1. Додаткова угода №3 Договору №18-356П згідно інформації з вхідної канцелярії надійшла на адресу Замовника – 15.01.2019 року про, що мається повідомлення у журналі вхідної кореспонденції.
2. Дана додаткова угода була завантажена на сайт уповноваженого органу 15.01.2019 року але як з’ясувалось сканована копія не була пролита до системи по технічним причинам які відбувались в той день на сайті уповноваженого органу. 16.01.2019 року було повторно завантажено скановану копію даної додаткової угоди.
3. Додаткова угода №2 – не укладалась.
4. Перед додатковою угодою №3 до договору №18-356П укладалась, ще додаткова угода №1 від 29.10.2018 року цією додатковою угодою внесено зміни в пункт договору стосовно гарантійного строку на виконані роботи. У договорі було прописано гарантійний строк на виконані роботи «Згідно діючого законодавства» а в додатковій угоді було конкретизовано норму діючого законодавства «Гарантійний строк на виконані робот, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту форми КБ-2 визначається згідно з чинними національними стандартами в будівництві та становить 10 років»

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-01 11:30:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
За результатами проведення процедури закупівлі між Виконавчим комітетом Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник) та ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ (ЕДРПОУ 33384123) було укладено договір №18-356П від 29.10.2018 (далі – Договір №18-356П). До цього договору була укладена Додаткова угода №1 від 29.10.2018 року.
1. Чому укладений Договір №18-356П був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу без Договірної ціни, яка відповідно до п.12.1 Договору №18-356П є невід’ємною частиною цього договору?
2. Чому укладена 29.10.2018 додаткова угода №1 Договору №18-356П не була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
3. Чому повідомлення про внесення змін Додатковою угодою №1 від 29.10.2018 до Договору №18-356П не було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-03 17:23:39

Пояснення

Викладені у завантаженому протоколі №31

Надання інформації про усунення порушення замовником

03 квітня 2019 року під час відповіді на запит Східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України тендерним комітетом було завантажено на сайт Уповноваженого органу скановану копію додаткової угоди №1 від 29 жовтня 2018 року по договору №18-356П від 29 жовтня 2018 року. Тобто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень тендерним комітетом виконані ще 03 квітня 2019 року.

2019-04-15 15:00:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Порушення усунуто у ході моніторингу.

2019-05-11 14:56:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПМК-17" 1 616 379,55
UAH з ПДВ
1 616 379,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 1 699 702,80
UAH з ПДВ
1 699 702,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 17:39
Тендерна_пропозиція.pdf
01 жовтня 2018 17:39
Смета скан.rar
27 вересня 2018 16:10
технічне_завдання.pdf
27 вересня 2018 16:10
Тендерна_пропозиція.pdf
27 вересня 2018 16:10
статут 2018.pdf
27 вересня 2018 16:10
Статистика.pdf
27 вересня 2018 16:10
Смета скан.rar
27 вересня 2018 16:10
ОПИС.pdf
27 вересня 2018 16:10
Лицензия.pdf
27 вересня 2018 16:10
ЛИСТ_обробка_ПД.pdf
27 вересня 2018 16:10
ЛИСТ_ненадання_дозволу.pdf
27 вересня 2018 16:10
ІТР та працівники.pdf
27 вересня 2018 16:10
Захист_дов.pdf
27 вересня 2018 16:10
документи ПМК-17-pages-3-35.pdf
27 вересня 2018 16:10
Договір_майданчик_-1.pdf
27 вересня 2018 16:10
ДОГОВІР.pdf
27 вересня 2018 16:10
Довідка з банку.jpg
27 вересня 2018 16:10
Дов.відпов.тех.завдання.pdf
27 вересня 2018 16:10
Відсутність_заборгов.pdf
27 вересня 2018 16:10
ВІДОМОСТЬ_ПРО_УЧАСНИКА.pdf
27 вересня 2018 16:10
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
27 вересня 2018 16:10
виписка новая.pdf
27 вересня 2018 16:10
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

16 жовтня 2018 15:42
9 іmd
16 жовтня 2018 15:42
8 - ПВР
16 жовтня 2018 15:42
7 -зведений кошторис
16 жовтня 2018 15:42
6 - Договірна ціна
16 жовтня 2018 15:42
5 - довідка з ДПІ
24 вересня 2018 14:35
29 згода з проектом.pdf
24 вересня 2018 14:35
28 проект договору.pdf
24 вересня 2018 14:35
Пiдписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
24 вересня 2018 14:35
24 лист на обробку.pdf
24 вересня 2018 14:35
23 відомості.pdf
24 вересня 2018 14:35
22 про субпідрядників.pdf
24 вересня 2018 14:35
21 про строк дії ТП.pdf
24 вересня 2018 14:35
20 виписка з протоколу.pdf
24 вересня 2018 14:35
17 про якість.pdf
24 вересня 2018 14:35
16 тех характеристика.pdf
24 вересня 2018 14:35
15 ПВР.pdf
24 вересня 2018 14:35
14 зведений кошторис.pdf
24 вересня 2018 14:35
13 Договірна ціна.pdf
24 вересня 2018 14:35
12 Лицензия с вкладышем.pdf
24 вересня 2018 14:35
11 Дозволи.rar
24 вересня 2018 14:35
9 довідка Укрсиб.pdf
24 вересня 2018 14:35
6 СТАТУТ оригинал.pdf
24 вересня 2018 14:35
5 ст.17.pdf
24 вересня 2018 14:35
4 про договір.pdf
24 вересня 2018 14:35
3 про працівників.pdf
24 вересня 2018 14:35
2 про обладнання.pdf
24 вересня 2018 14:35
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПМК-17"

ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПМК-17"
#40392349
Відхилено 1 616 379,55
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:59
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Переможець 1 699 702,80
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 16:02

Документи

12 жовтня 2018 15:59
Електронний підпис
12 жовтня 2018 15:56
Протокол
28 вересня 2018 16:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 жовтня 2018 16:02
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:00
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
1 699 702,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 16:02
Електронний підпис
12 жовтня 2018 16:00
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2023 13:57
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 17:02
18356.PDF зміни до договору
03 липня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 17:14
Доп. угода 1.JPG зміни до договору
03 квітня 2019 17:13
Договірна ціна.PDF зміни до договору
03 квітня 2019 17:13
Скан 0036.pdf зміни до договору
16 січня 2019 17:01
Скан 0036.pdf зміни до договору
16 січня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 17:31
договір укладений
30 жовтня 2018 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погіршенням погодних умов на прикінці року. Деякі види робіт заборонялось виконувати при таких погодних умовах.
Номер договору про закупівлю: 18-356п
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 18-356п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 15.01.2019 року було внесено зміни до договору стосовно продевження строку дії договору на 2019 рік, але сканована копія не пролилась до системи.
Номер договору про закупівлю: 18-356п
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-356п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розтлумачення діючого законодавства про гарантійний строк на виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 18-356п
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-356п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 18-356п
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-356п
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 972 260,09
UAH (в тому числі ПДВ 79 423,34 UAH)