Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Вебсайт: | http://novooleksandrivka.com.ua |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380682838097 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2018 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2018 16:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2018 16:45 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2018 15:50 |
Очікувана вартість: | 1 701 486,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 014,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 16:07 |
ТД скан зі змінами.doc | |
20 вересня 2018 16:01 |
ТД скан зі змінами.doc | |
31 серпня 2018 16:41 |
Додаток 2.rar | |
31 серпня 2018 16:41 |
ТД скан.doc |
20 вересня 2018 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2018 16:07 |
ТД скан зі змінами.doc
|
||||||
20 вересня 2018 16:01 |
ТД скан зі змінами.doc
|
||||||
31 серпня 2018 16:41 |
Додаток 2.rar
|
||||||
31 серпня 2018 16:41 |
ТД скан.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-26-000074 ● dbfd7c8e4eb74ba792ccca0435284955
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2019 11:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2019 № 61
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника В. ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 61
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-08-000858-a 08.01.2019
Відділ освіти виконкому Металургійної районної у м.Кривому Розі ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-10-17-000005-b 17.10.2018
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Дніпровської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-02-18-000315-с 18.02.2019
Виконавчий комітет Індустріальної районної у місті Дніпрі ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-14-002702-b 14.02.2019
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2019-02-07-000031-а 07.02.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-18-000653-b 18.01.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-02-21-000174-b 21.02.2019
Комунальний заклад «Криворізька міська лікарня № 17» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-02-11-002477-b 11.02.2019
Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №9» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-02-19-000859-b 19.02.2019
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2019-03-20-002872-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2019-03-20-002866-а 20.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2019-03-18-002651-а 18.03.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2019-02-19-001806-а 19.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2019-02-06-003225-b 06.02.2019
Комунальне підприємство «Агропроекттехбуд» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15 UA-2019-01-29-003393-b 29.01.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16 UA-2019-01-30-003087-b 30.01.2019
Державне підприємство «Комбінат «Салют» Державного агентства резерву України
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17 UA-2019-01-28-001785-b 28.01.2019
Комунальне підприємство «Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18 UA-2018-03-29-001454-а 29.03.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19 UA-2018-11-22-001772-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20 UA-2018-11-22-001709-с 22.11.2018
Дніпропетровське обласне комунальне підприємство «Спецавтобаза»
повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства
21 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22 UA-2019-02-14-003507-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
23 UA-2019-02-14-003478-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
24 UA-2019-02-14-003466-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
25 UA-2019-02-14-003448-b 14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
26 UA-2019-02-14-003425-b
14.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
27 UA-2018-08-31-001565-a 31.08.2018
Відділ освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
28 UA-2019-03-11-001357-b 11.03.2019
Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
29 UA-2019-02-07-003289-b 07.02.2019
Східне територіальне квартирно-експлуатаційне управління виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
30 UA-2018-03-05-001316-с 05.03.2018
Комунальний заклад «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
31 UA-2018-01-25-002600-b 25.01.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
32 UA-2018-02-20-001718-с 20.02.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
33 UA-2018-03-13-002000-с 13.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
34 UA-2018-03-21-000922-с 21.03.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
35 UA-2018-04-02-002117-а 02.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
36 UA-2018-04-05-001181-а 05.04.2018 Комунальний заклад освіти «Криворізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8 І-ІІ ступенів»Дніпропетровської обласної ради
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
37 UA-2019-02-26-001469-b 26.02.2019
Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Л. ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-26 16:34:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
За результатами проведення процедури закупівлі між Виконавчим комітетом Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник) та ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ (ЕДРПОУ 33384123) було укладено договір №18-356П від 29.10.2019 (далі – Договір №18-356П).
1. Чому укладена 29.12.2018 додаткова угода №3 Договору №18-356П була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.01.2019 всупереч п.1 ст. 10 Закону?
2. Чому повідомлення про внесення змін від 29.12.2018 до Договору №18-356П було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15.01.2019 року всупереч п.1 ст. 10 Закону?
3. Чи була укладена додаткова угода №2 до Договору №18-356П та чому додаткова угода №2 до Договору №18-356П не була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
4. Яка загальна кількість укладених додаткових угод до Договору №18-356П?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-29 16:02:07
Протокол №29
По запитанню:
1. Додаткова угода №3 Договору №18-356П згідно інформації з вхідної канцелярії надійшла на адресу Замовника – 15.01.2019 року про, що мається повідомлення у журналі вхідної кореспонденції.
2. Дана додаткова угода була завантажена на сайт уповноваженого органу 15.01.2019 року але як з’ясувалось сканована копія не була пролита до системи по технічним причинам які відбувались в той день на сайті уповноваженого органу. 16.01.2019 року було повторно завантажено скановану копію даної додаткової угоди.
3. Додаткова угода №2 – не укладалась.
4. Перед додатковою угодою №3 до договору №18-356П укладалась, ще додаткова угода №1 від 29.10.2018 року цією додатковою угодою внесено зміни в пункт договору стосовно гарантійного строку на виконані роботи. У договорі було прописано гарантійний строк на виконані роботи «Згідно діючого законодавства» а в додатковій угоді було конкретизовано норму діючого законодавства «Гарантійний строк на виконані робот, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту форми КБ-2 визначається згідно з чинними національними стандартами в будівництві та становить 10 років»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-01 11:30:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція баскетбольного майданчика в с. Волоське, вул. Набережна, 42, КЗ Волоська ЗШ І-ІІІ ступенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-08-31-001565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
За результатами проведення процедури закупівлі між Виконавчим комітетом Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник) та ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ (ЕДРПОУ 33384123) було укладено договір №18-356П від 29.10.2018 (далі – Договір №18-356П). До цього договору була укладена Додаткова угода №1 від 29.10.2018 року.
1. Чому укладений Договір №18-356П був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу без Договірної ціни, яка відповідно до п.12.1 Договору №18-356П є невід’ємною частиною цього договору?
2. Чому укладена 29.10.2018 додаткова угода №1 Договору №18-356П не була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
3. Чому повідомлення про внесення змін Додатковою угодою №1 від 29.10.2018 до Договору №18-356П не було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу всупереч п.1 ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-03 17:23:39
Пояснення
Викладені у завантаженому протоколі №31
Надання інформації про усунення порушення замовником
03 квітня 2019 року під час відповіді на запит Східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України тендерним комітетом було завантажено на сайт Уповноваженого органу скановану копію додаткової угоди №1 від 29 жовтня 2018 року по договору №18-356П від 29 жовтня 2018 року. Тобто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень тендерним комітетом виконані ще 03 квітня 2019 року.
2019-04-15 15:00:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто у ході моніторингу.
2019-05-11 14:56:43
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПМК-17" #40392349 |
Відхилено |
1 616 379,55
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:59
|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ #33384123 |
Переможець |
1 699 702,80
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 17:02
|
18356.PDF | зміни до договору |
03 липня 2019 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 17:14
|
Доп. угода 1.JPG | зміни до договору |
03 квітня 2019 17:13
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
03 квітня 2019 17:13
|
Скан 0036.pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 17:01
|
Скан 0036.pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2019 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 17:31
|
договір | укладений |
30 жовтня 2018 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погіршенням погодних умов на прикінці року. Деякі види робіт заборонялось виконувати при таких погодних умовах. |
Номер договору про закупівлю: | 18-356п |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 18-356п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 15.01.2019 року було внесено зміни до договору стосовно продевження строку дії договору на 2019 рік, але сканована копія не пролилась до системи. |
Номер договору про закупівлю: | 18-356п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-356п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розтлумачення діючого законодавства про гарантійний строк на виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 18-356п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-356п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 18-356п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18-356п |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |