Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Equipment for Modernization of KhNPP-1 Full Scope Simulator Systems, Including Reactor Core Models and Primary Circuit Thermohydraulic Models
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Гузовська Світлана Володимирівна (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP” |
National ID: | 21313677 |
Contact point: |
Guzovskaya Svetlana Volodimirovna (03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2018 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2018 11:35 |
Очікувана вартість: | 71 943 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 30 серпня 2018 17:26 |
Enquiries until: | 21 вересня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 27 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 жовтня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 71 943 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 359 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2018 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №6 Технічні вимоги.pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №5.1 Проект договору для нерезидентів.pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №5 Проект договору для резидентів.pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №4 Форма цінової пропозиції.doc | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №3 Інформація про технічні та кількісні характеристики.pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №2 Вимоги до переможця .pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Додаток №1 Вимоги до учасників.pdf | |
30 серпня 2018 17:23 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-02-000006 ● 9d52b470102441718c65c67f5c2182cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 09:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.08.2021 № 486
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.08.2021 № 486
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2018-08-30-001050-c 30.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 10:27:00
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати:
- відповідну інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» за договором від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 10:09:00
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.08.2021 о 10:27 (витяг з протоколу засідання Тендерного комітету ВП ХАЕС від 09.08.2021 №1423)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-09 12:02:56
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, внесення змін до договору про закупівлю товару від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 (далі – Договір) додатковою угодою №1 від 20.12.2018, а повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому Замовником в порушення частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року, зважаючи, що датою внесення змін до договору, є 20.12.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-12 13:13:19
Обладнання для модернізації системи повномаштабного тренажера енергоблоку № 1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 - Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Надання відповіді на запит (Згідно Протоколу ТК ВП ХАЕС № 1443 від 12.08.2021)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-13 10:21:35
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно наданого пояснення від Замовника для повного виконання договору вiд 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» необхiдно згiдно р. 5 здiйснити оплату за поставлений Товар. Станом на 29.07.2021 року оплата 10% вiд вартості поставленого товару не здiйснена. Тому станом на 04.08.2021 на офiцiйному веб-порталi не оприлюднена iнформація щодо його повного виконання сторонами.
09.08.2021 Вами в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати документальне підтвердження щодо стану виконання договірних зобов’язань з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» (далі – Постачальник) договору від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073, а саме: акти виконаних робіт, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником та інші, які стали підставою для оприлюднення Замовником звіту про виконання договору 09.08.2021 .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-17 17:29:42
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)
Надання пояснень згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 17.08.2021 (протокол №1467).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації після розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори).
2021-08-20 13:56:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Corp Corys | Документи |
Відхилено
Документи
|
Corp Western Services | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
GSE Performance Solutions, Inc. | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
GSE Performance Solutions, Inc. #06-1230714 |
Переможець |
47 999 995,00
UAH
|
29 жовтня 2018 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 15:27
|
Д У 6 до дог53-124-01-18-09073 від 13.08.20 (1).pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 16:23
|
ДУ №5 (1).pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2020 16:02
|
Дод угода 4 до дог53-124-01-18-09073 1 (1).pdf | зміни до договору |
20 березня 2020 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2019 16:30
|
Додаткова угода №3 від 16092019 (1).pdf | зміни до договору |
19 вересня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 16:35
|
ДУ2Дог 14478 GSE Performance Solutions Inc (1).pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2019 14:22
|
Дод угода 1 до дог 53-124-01-18-09073 ПМТ НТЦ.pdf | зміни до договору |
04 січня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2018 16:59
|
Дог 53-124-01-18-09073 GSE Performance Solutins Inc.pdf | укладений |
16 листопада 2018 16:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3 ч. 4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі": зміни внесені в позиції 3,4,7,9 специфікації |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної і договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Зміна до пункту 3.1 договору №14478/53-124-01-18-09073 від 16.11.2018 р. щодо коригування строків поставки позицій: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, а саме: строк постачання 31.01.2020) |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зміна до пункту 3.1 договору №14478/53-124-01-18-09073 від 16.11.2018 р. щодо коригування строків поставки позицій: 14.1, 14.6, 16, а саме строк постачання змінити на червень – липень 2020 року) |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (строк поставки товару по позиції 14.6 Специфікації №1 (додаток 1) встановити до 30.09.2020). |
Номер договору про закупівлю: | 14478/53-124-01-18-09073 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |