Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру
Equipment for Modernization of KhNPP-1 Full Scope Simulator Systems, Including Reactor Core Models and Primary Circuit Thermohydraulic Models
Очікувана вартість
71 943 000,00 UAH
UA-2018-08-30-001050-c 7ec1c48538be4660ba670f24609c038d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузовська Світлана Володимирівна

(03842) 6-38-43 guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Гузовська Світлана Володимирівна
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”, Separated Entity “Khmelnitsky NPP”
National ID: 21313677
Contact point: Guzovskaya Svetlana Volodimirovna
(03842) 6-38-43
guzovskaya.svetlana@khnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 серпня 2018 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 11:35
Очікувана вартість: 71 943 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 359 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 серпня 2018 17:26
Enquiries until: 21 вересня 2018 16:00
Complaints submission until: до 27 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 жовтня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 71 943 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 359 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру
Equipment for Modernization of KhNPP-1 Full Scope Simulator Systems, Including Reactor Core Models and Primary Circuit Thermohydraulic Models
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38970000-5 — Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори

Equipment for Modernization of KhNPP-1 Full Scope Simulator Systems, Including Reactor Core Models and Primary Circuit Thermohydraulic Models
CPV: 38970000-5
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-30-001050-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Corp Western Services, Код ЄДРПОУ:521916490
Дата подання: 08 листопада 2018 22:26
Вiдсутнiсть довiдкi, що мiстить вiдомостi про службову (посадову) особу.
Вiдсутнiсть довiдкi, що мiстить вiдомостi про службову (посадову) особу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:19
Рішення тендерного комітету ВП ХАЕС від 09.11.2018 (протокол №1331)

Документи подані скаржником

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-02-000006 ● 9d52b470102441718c65c67f5c2182cf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 09:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.08.2021 № 486
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 02.08.2021 № 486
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2 UA-2018-08-30-001050-c 30.08.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-04 10:27:00

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати:
- відповідну інформацію (пояснення) щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» за договором від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-09 10:09:00

Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 04.08.2021 о 10:27 (витяг з протоколу засідання Тендерного комітету ВП ХАЕС від 09.08.2021 №1423)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-09 12:02:56

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
Відповідно до статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, внесення змін до договору про закупівлю товару від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 (далі – Договір) додатковою угодою №1 від 20.12.2018, а повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- чому Замовником в порушення частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до Договору оприлюднено Замовником 04 січня 2019 року, зважаючи, що датою внесення змін до договору, є 20.12.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-12 13:13:19

Обладнання для модернізації системи повномаштабного тренажера енергоблоку № 1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 - Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)

Надання відповіді на запит (Згідно Протоколу ТК ВП ХАЕС № 1443 від 12.08.2021)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-13 10:21:35

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2018-08-30-001050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно наданого пояснення від Замовника для повного виконання договору вiд 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073 з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» необхiдно згiдно р. 5 здiйснити оплату за поставлений Товар. Станом на 29.07.2021 року оплата 10% вiд вартості поставленого товару не здiйснена. Тому станом на 04.08.2021 на офiцiйному веб-порталi не оприлюднена iнформація щодо його повного виконання сторонами.
09.08.2021 Вами в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати документальне підтвердження щодо стану виконання договірних зобов’язань з Компанією «GSE Performance Solutions, Inc.» (далі – Постачальник) договору від 16.11.2018 №14478/53-124-01-18-09073, а саме: акти виконаних робіт, розрахункові та платіжні документи, дані бухгалтерського обліку щодо розрахунків з Постачальником та інші, які стали підставою для оприлюднення Замовником звіту про виконання договору 09.08.2021 .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-17 17:29:42

Обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори)

Надання пояснень згідно з протоколом засідання тендерного комітету ВП ХАЕС від 17.08.2021 (протокол №1467).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації після розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обладнання для модернізації cиcтем повномаштабного тренажера енергоблоку №1, включаючи моделі активної зони і моделі теплогідравліки першого контуру (код 38970000-5 згідно ДК 021:2015 Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори).

2021-08-20 13:56:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2018
UA-2018-08-30-001050-c7ec1c48538be4660ba670f24609c038d
Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Місцезнаходження: 30100, Україна, Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Учасник Документи Рішення
Corp Corys Документи
Відхилено
Документи
Corp Western Services Документи
Допущено до аукціону
Документи
GSE Performance Solutions, Inc. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 жовтня 2018 14:00
Протокол оцінки CORYS№716.pdf
19 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2018 12:39
Технічна додаток 3.pdf
28 вересня 2018 12:39
Субконтрактор.pdf
28 вересня 2018 12:39
Стосовно санкцій.pdf
28 вересня 2018 12:39
Статут Corys.pdf
28 вересня 2018 12:39
Наявність працівників.pdf
28 вересня 2018 12:39
Інформаційна довідка.pdf
28 вересня 2018 12:39
Відгуки.rar
28 вересня 2018 12:39
Аналогічні договора.pdf

Документи

19 жовтня 2018 14:02
Протокол оцінки WSC №715.pdf
19 жовтня 2018 14:02
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2018 01:09
Додаток 4 Цiнова пропоз .pdf
30 вересня 2018 01:09
Dodatok C.pdf
30 вересня 2018 01:09
Dodatok B.pdf
30 вересня 2018 01:09
Tend.Doc.pdf

Документи

19 жовтня 2018 14:03
Протокол оцінки GSE№714.pdf
19 жовтня 2018 14:03
Електронний підпис

Публічні документи

02 листопада 2018 03:54
GSE KhNPP Letter 18 and certification.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 20 and attach.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 19 and certifications.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 18 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 17 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 16 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 15.pdf
30 вересня 2018 22:46
Letter 12 Financial Proposal.pdf
30 вересня 2018 22:46
Technical Proposal and Description.pdf
30 вересня 2018 22:46
Qualification Documents.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Corp Corys

Corp Western Services

GSE Performance Solutions, Inc.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
GSE Performance Solutions, Inc. 65 001 052,30
UAH
47 999 995,00
UAH
Документи
Corp Western Services 67 423 785,44
UAH
48 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 03:54
GSE KhNPP Letter 18 and certification.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 20 and attach.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 19 and certifications.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 18 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 17 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 16 and cert.pdf
02 листопада 2018 03:47
GSE KhNPP Letter 15.pdf
30 вересня 2018 22:46
Letter 12 Financial Proposal.pdf
30 вересня 2018 22:46
Technical Proposal and Description.pdf
30 вересня 2018 22:46
Qualification Documents.pdf

Публічні документи

30 вересня 2018 01:09
Додаток 4 Цiнова пропоз .pdf
30 вересня 2018 01:09
Dodatok C.pdf
30 вересня 2018 01:09
Dodatok B.pdf
30 вересня 2018 01:09
Tend.Doc.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

GSE Performance Solutions, Inc.

Corp Western Services

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
GSE Performance Solutions, Inc.
#06-1230714
Переможець 47 999 995,00
UAH
29 жовтня 2018 08:50

Документи

29 жовтня 2018 08:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 08:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
GSE Performance Solutions, Inc.
#06-1230714
47 999 995,00
UAH
Документи

Документи

29 жовтня 2018 08:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 18:27
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 15:27
Д У 6 до дог53-124-01-18-09073 від 13.08.20 (1).pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 16:23
ДУ №5 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2020 16:02
Дод угода 4 до дог53-124-01-18-09073 1 (1).pdf зміни до договору
20 березня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 16:30
Додаткова угода №3 від 16092019 (1).pdf зміни до договору
19 вересня 2019 16:29
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 16:35
ДУ2Дог 14478 GSE Performance Solutions Inc (1).pdf зміни до договору
05 липня 2019 16:35
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 14:22
Дод угода 1 до дог 53-124-01-18-09073 ПМТ НТЦ.pdf зміни до договору
04 січня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 14:22
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 16:59
Дог 53-124-01-18-09073 GSE Performance Solutins Inc.pdf укладений
16 листопада 2018 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 14478/53-124-01-18-09073
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч. 4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі": зміни внесені в позиції 3,4,7,9 специфікації
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної і договорі.
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Зміна до пункту 3.1 договору №14478/53-124-01-18-09073 від 16.11.2018 р. щодо коригування строків поставки позицій: 1, 2, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, а саме: строк постачання 31.01.2020)
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (зміна до пункту 3.1 договору №14478/53-124-01-18-09073 від 16.11.2018 р. щодо коригування строків поставки позицій: 14.1, 14.6, 16, а саме строк постачання змінити на червень – липень 2020 року)
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (строк поставки товару по позиції 14.6 Специфікації №1 (додаток 1) встановити до 30.09.2020).
Номер договору про закупівлю: 14478/53-124-01-18-09073
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2018 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 47 999 995,00
UAH