Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 - «Реконструкція будівлі, благоустрій території та інші роботи зі спорудами 94 ДПРЧ 11 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області, розташованої за адресою: 85732, Донецька область, Волноваський район, смт. Новотроїцьке, вул. Київська, 48, з метою подальшого утворення на її базі Центру безпеки громадян» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
7 503 692,00 UAH
UA-2018-08-28-000071-c 3611d57f02924fe38615e85d23fcb0af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Михайло Сергійович

380624441055 38311831@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 11 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38311831
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваха, провулок Енергетичний, 6
Контактна особа: Даниленко Михайло Сергійович
380624441055
38311831@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2018 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2018 12:00
Початок аукціону: 24 вересня 2018 15:18
Очікувана вартість: 7 503 692,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 519,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 - «Реконструкція будівлі, благоустрій території та інші роботи зі спорудами 94 ДПРЧ 11 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області, розташованої за адресою: 85732, Донецька область, Волноваський район, смт. Новотроїцьке, вул. Київська, 48, з метою подальшого утворення на її базі Центру безпеки громадян» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 - «Реконструкція будівлі, благоустрій території та інші роботи зі спорудами 94 ДПРЧ 11 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області, розташованої за адресою: 85732, Донецька область, Волноваський район, смт. Новотроїцьке, вул. Київська, 48, з метою подальшого утворення на її базі Центру безпеки громадян» (ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85732, Україна, Донецька область, смт. Новотроїцьке, вул. Київська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 17:21
Зміни до ТД 13.09.2018.docx
13 вересня 2018 17:20
ТД реконструкція (нова редакція від 13.09.2018).doc
13 вересня 2018 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 17:21
Зміни до ТД 13.09.2018.docx
13 вересня 2018 17:20
ТД реконструкція (нова редакція від 13.09.2018).doc
28 серпня 2018 09:15
ТД реконструкція.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Трансазовбуд" 7 389 505,15
UAH з ПДВ
7 389 505,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРАСК 7 503 690,00
UAH з ПДВ
7 503 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2018 21:29
сметы (1).rar
21 вересня 2018 09:43
уставные документы.rar
21 вересня 2018 09:43
сметы.rar
21 вересня 2018 09:43
Підписаний_Лицензия (2).pdf
21 вересня 2018 09:43
Kovalenko_1948-K-O эцп (1).pdf

Публічні документи

20 вересня 2018 12:22
36. Банківська гарантія.rar
20 вересня 2018 12:22
34. Договірна ціна.rar
20 вересня 2018 12:22
25. Листи відгуки.pdf
20 вересня 2018 12:22
24. Аналогічні договори.pdf
20 вересня 2018 12:22
20. Проект договору.PDF
20 вересня 2018 12:22
18. Згода додаток 4.pdf
20 вересня 2018 12:22
12. Статут підприємства.pdf
20 вересня 2018 12:22
6-7. Паспорт ИНН справка.pdf
20 вересня 2018 12:22
1. Форма пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трансазовбуд"

ТОВ КРАСК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Трансазовбуд"
#39544332
Переможець 7 389 505,15
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2018 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Трансазовбуд"
#39544332
7 389 505,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 08:52
ДУ 13 ТАБ.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 08:51
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 15:58
ДУ 12 ТАБ.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 15:48
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 10:00
ДУ 11 ТАБ.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:57
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 16:57
ДУ 10 ТАБ.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 16:56
Повідомлення.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 16:56
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 13:42
ДУ 9 дог ТАБ.pdf зміни до договору
26 липня 2019 13:38
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
26 липня 2019 13:38
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 13:15
ДУ 8 ТАБ.pdf зміни до договору
21 червня 2019 13:12
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 16:09
ДУ 7 дог ТАБ.pdf зміни до договору
16 травня 2019 16:07
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
16 травня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 13:33
Доп.угода 6 ТАБ.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2019 13:14
Додатк. угода ТАБ.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:14
Додаткова угода ТАБ.pdf зміни до договору
12 лютого 2019 13:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 18:10
Дод.угода 3 ТАБ.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 18:10
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 17:06
Додаткова угода 2 ТАБ.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 17:05
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 16:23
Додаткова угода до договору №100.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 16:22
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2018 15:56
Договір 100 від 16.10.2018.pdf укладений
16 жовтня 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в план фінансування (додаток 2 до договору) та в календарний графік виконання робіт (додаток 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015р. №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 389 504,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 231 584,10 UAH)