Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Куртка "Варта"
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-08-27-001439-a c6c1b8ebb4124b8e9250a58020770ae4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 7787@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37538877
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
7787@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2018 23:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штука
Куртка "Варта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2018  —  24 вересня 2018
ДК 021:2015: 18224000-5 — Одяг із просочених тканин або з тканин із захисним покриттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех.опис
Дата подання: 28 серпня 2018 11:58
Дата відповіді: 28 серпня 2018 12:18
Добрий день. Не знайшли в документації Додаток 2.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання. Додаток 2 додано окремо.
Технічні умови
Дата подання: 28 серпня 2018 22:22
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:15
Технічні умови, прописані не коректно, так невказно має чи куртка утеплювач, якщо має то якої товщини, також тканини верху куртки не може використовуватись флісовою стороною доверху. Якщо це помилка прошу виправити ваші технічні вимоги. Прошу вказати товщину утеплювача якщо він використовується. Також прошу прописати, так як на Україні шахматну стрічку такого формату не завозять, чи є це звичайна світловідбиваюча стрічка з нашитими на неї жовтими квадратами
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Куртка без утеплювача. Стрічка в Україні є.
Технічні вимоги
Дата подання: 28 серпня 2018 22:25
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:16
Ви вказуєте що тканина плащова, потім а пишете тканина Softshell, так яка тканина використовується мембрана чи плащова. Це є грубим порушенням тендерної документації
Відповідь: тканина Softshell.
Технічний опис
Дата подання: 28 серпня 2018 22:42
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:55
Помилка в описі, ви прописуєте 7. Врізані кишені: 7.1 На передніх полочка трі врізаних кишені з застібкою блискавка в тон тканини; на малюнку вказані лише дві кишені які застибаються на застібку блискавку, також невказано які за розміром повинні бути літери на курточці які вишиваються на спині, дуже багато грубих порушень у технічних вимогах. Також ви не вказуєте чи відразу під стрічкою напис чи є відступ у см, також ви не вказуєте яким кольором повинен бути напис.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Малюнок ескізний, тому можливі відхилення. Надпис відразу під стрічкою, висота літери 4 см +-5 мм. Продукція повинна бути фактично готовою до постачання. Ми не проводимо закупівлю послуги індивідуального пошиття. Уважно читайте кваліфікаційні вимоги щоб не бути дискваліфікованими і нехай щастить у конкурсі. Дякуємо за Ваше запитання
Договір строки поставки
Дата подання: 28 серпня 2018 22:52
Дата відповіді: 29 серпня 2018 09:14
Ви у тендерній документації прописуєте поставку до 24.09, а у договорі вже прописуєте до 15.09. Тоді є запитання, яким чином ви встигаєте згідно документації визначити переможця, продивитись зразок, якщо 8 та 9.09 є вихідні дні, також є оскарження і т.д. виникає питання що ПЕРЕМОЖЦя вже неофіційно визначено???
Відповідь: поставка до 24.09
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОДІН С КОРПОРЕЙШН" 198 700,00
UAH з ПДВ
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2018 10:32
Налог.jpg
06 вересня 2018 10:32
витяг Корпорейшн 04.07.2018.docx
06 вересня 2018 10:32
Статут Один Корпорейшн.pdf
04 вересня 2018 18:11
відгук (спецодяг).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОДІН С КОРПОРЕЙШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОДІН С КОРПОРЕЙШН"
#41160707
Переможець 198 700,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2018 10:39

Документи

06 вересня 2018 10:38
Прот рішення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2018 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОДІН С КОРПОРЕЙШН"
#41160707
198 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 вересня 2018 10:38
Прот рішення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 13:48
img20180920_14391809.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14382835.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14374709.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14365319.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14353256.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14343084.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46
img20180920_14332681.jpg укладений
24 вересня 2018 13:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 198 700,00
UAH з ПДВ