Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене – Богданівка – Богуслав км 0+000 – км 18+600 Павлоградського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
124 670 225,00 UAH
UA-2018-08-27-000899-a 6d6bd1aa83634644b2b3609a987130da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 12 вересня 2018 14:45
Очікувана вартість: 124 670 225,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 374 010,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене – Богданівка – Богуслав км 0+000 – км 18+600 Павлоградського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоградський район, дорога загального користування місцевого значення О041106 Зелене – Богданівка – Богуслав км 0+000 – км 18+600
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 15:01
ТД Зелене-Богданівка Павл.р-н заг.знач 27.08.18.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-27-000899-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 01 вересня 2018 15:13
Вимога про усунення порушення, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О041106 Зелене – Богданівка – Богуслав км 0+000 – км 18+600 Павлоградського району Дніпропетровської області» (UA-2018-08-27-000899-a).
Проте, при підготовці пропозиції наше підприємство виявило вимогу в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
На нашу думку, дискримінаційними являються положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме речення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.».
Наголошуємо, що підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011, на який йдеться посилання в оскаржуваному пункті ТД, зовсім не встановлює обмеження, яке на підставі цього пункту Замовник включив до тендерної документації.
Цей пункт містить наступне положення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування».
Бункер-накопичувач – це проміжна ємність у складі асфальтобетонної установки, куди поступає виготовлений асфальт перед його відвантаженням у транспорт.
Згідно вказаного положення, лише у бункері-накопичувачі асфальтобетонна суміш зберігається до трьох годин, після цього суміш транспортується до місця виконання робіт (щодо часу такого транспортування нічого у ДСТУ не зазначено).
Підпункт 5.4.4. п. 5.4 ДСТУ Б В 2.7-119:2011 взагалі не визначає час між виготовленням асфальтобетонної суміші та її укладенням на автодорогу.
З аналогічного приводу Орган оскарження вже приймав рішення.
Зокрема аналогічну вимогу (співпадає майже дослівно) Орган оскарження вже визнавав дискримінаційною, зокрема у рішеннях № 8550-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення) та №8551-р/пк-пз від 21.08.2018 (пункт 1 рішення).
Визнавав Орган оскарження дискримінаційним і інші обмеження у тендерній документації щодо часу перевезення асфальтобетону (див., зокрема, рішення № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р.).
Оскаржувана умова тендерної документації є дискримінаційною, обмежує конкуренцію і порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, а тому має бути виключена з тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи зазначене та з метою запобігання призупинення вищезазначеної закупівлі на період оскарження її умов, ми вимагаємо від Замовника усунути вищенаведене порушення шляхом виключення з тендерної документації положення абзацу 2 підп. 7.1 п. 7 ч.2 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 2 до Тендерної документації, а саме речення: «час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) та її транспортування до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування.», та внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 17:15
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому.
Так:
1) умова тендерної документації про те, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) у бункері накопичувачі (накопичувачі) не повинен перевищувати трьох годин після її приготування повністю відповідає підпункту 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011, та має бути додержаний учасником при виконанні робіт по закупівлі;
2) умова тендерної документації замовника про те, що час транспортування асфальтобетонної суміші (асфальтобетону) до місця її укладання не повинен перевищувати трьох годин після її приготування - встановлена замовником за результатом діяльності, з урахуванням рекомендацій спеціалізованих підприємств та з метою забезпечення якості виконання робіт, що є предметом даної закупівлі.
Визначена у скарзі умова ТД встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, та не містить будь-яких дискримінаційних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 вересня 2018 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД" 124 464 860,00
UAH з ПДВ
120 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 120 724 819,20
UAH з ПДВ
120 724 819,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 121 927 496,59
UAH з ПДВ
121 927 496,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Самарь-Автошляхсервіс" 124 593 600,44
UAH з ПДВ
124 593 600,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" 124 667 569,45
UAH з ПДВ
124 667 569,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2018 16:33
66-133.pdf
11 вересня 2018 16:33
454-456.pdf
11 вересня 2018 16:33
453 (Графік).PDF
11 вересня 2018 16:33
452 (Кошторис).pdf
11 вересня 2018 16:33
414-451 (Кошторис).PDF
11 вересня 2018 16:33
412-413 (Цінова пропозиція).PDF
11 вересня 2018 16:33
411 (Кошторис).pdf
11 вересня 2018 16:33
409-410.pdf
11 вересня 2018 16:33
402-408.PDF
11 вересня 2018 16:33
4-65.pdf
11 вересня 2018 16:33
347-401.PDF
11 вересня 2018 16:33
319-346.PDF
11 вересня 2018 16:33
296-318.PDF
11 вересня 2018 16:33
281-295.pdf
11 вересня 2018 16:33
258-280.pdf
11 вересня 2018 16:33
2-3.PDF
11 вересня 2018 16:33
196-257.pdf
11 вересня 2018 16:33
134-195.PDF
11 вересня 2018 16:33
1.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 14:27
Електронний підпис
11 вересня 2018 14:25
14.Копія Статуту.pdf
11 вересня 2018 14:25
18 Проект Договору.pdf
11 вересня 2018 14:25
15.Лицензія.pdf
11 вересня 2018 14:25
12.Фінансова звітність.pdf
11 вересня 2018 14:25
9.Довідка про учасника.pdf
11 вересня 2018 14:25
8.Тендерна пропозиція.pdf
11 вересня 2018 14:24
2.2.2.Копії листів-згод.pdf
11 вересня 2018 14:24
2.1.7.Транспортна схема.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 12:46
ДЦ Зелене.rar
11 вересня 2018 12:46
5 файл.pdf
11 вересня 2018 12:46
4 файл.pdf
11 вересня 2018 12:46
3 файл.pdf
11 вересня 2018 12:46
2 файл.pdf
11 вересня 2018 12:46
1 файл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ "Самарь-Автошляхсервіс"

ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД"
#40196224
Переможець 120 700 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 10:53

Документи

20 вересня 2018 10:53
Електронний підпис
20 вересня 2018 10:52
задовол.PDF
12 вересня 2018 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦДОРРЕМБУД"
#40196224
120 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2018 10:53
Електронний підпис
20 вересня 2018 10:52
задовол.PDF
12 вересня 2018 15:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 18:27
д.у.5.pdf укладений
02 червня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 12:14
д.у.4 Дог.225.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 12:11
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 15:17
д.у.3 дог.225.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 14:37
д.у.2 дог.225.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 14:34
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2019 15:21
д.у.1.PDF зміни до договору
11 вересня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2018 16:10
дог 225.PDF укладений
09 жовтня 2018 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.4.2, 6.1, 3.1, 14.1, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 225 від 08.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2 до договору 225 від 08.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3 до договору 225 від 08.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 4.2, 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №4 до Договору № 225 від 08.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 954 274,57
UAH (в тому числі ПДВ 11 492 379,09 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір через коригування проекту.