Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233142-6 «Ремонт доріг» (Капітальний ремонт доріг м. Нікополь за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження Запорізької АЕС)
Очікувана вартість
12 653 579,00 UAH
UA-2018-08-27-000480-b 30cb2e498bb144acb85227c4d69ffd50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 ujkhnikopol@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
ujkhnikopol@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 23:55
Очікувана вартість: 12 653 579,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

17 жовтня 2018 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2018 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2018 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 19:52
Тендерна Документація
17 жовтня 2018 19:11
Тендерна Документація
03 жовтня 2018 09:40
Тендерна Документація
11 вересня 2018 11:13
Тендерна Документація
17 жовтня 2018 19:48
протокол_внесення змін 03-10
03 жовтня 2018 09:40
протокол_внесення змін 03-10
11 вересня 2018 12:10
Дог_капремонт дорог.doc
31 серпня 2018 11:16
Дог_капремонт дорог.doc
11 вересня 2018 11:13
Протокол про внесення змін
04 вересня 2018 19:34
Протокол_68_Внесення змин.doc
04 вересня 2018 19:34
Тендерна Документація Капитальний ремонт доріг_измен.doc
27 серпня 2018 18:01
Тендерна Документація Капитальний ремонт доріг.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-02-000046 ● 218d4b6b28d54981836fffc519320a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2021 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

02.06.2021 № 276

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2021 № 276

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3 UA-2018-08-27-000480-b 27.08.2018 Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код ЄДРПОУ 26136719) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-14 12:08:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2018-08-27-000480-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
1. Відповідно до абз.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель, зокрема, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Чому замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору від 19.11.2018 №389/18 (Лот 3) та звіт про виконання договору від 19.11.2018 №388/18 (Лот 5)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-17 08:54:47

Пояснення

Договори були закриті, але не було накладено цифровий електронний підпис.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерна документація пройшла додаткову перевірку. Приведена до належного виду, згідно з чинним законодавством. Члени тендерного комітету будуть направлені на додаткові семінари та лекції для підвищення кваліфікації.

2021-06-30 08:14:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №1 - Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Герцена від вул. Гайдамацька до вул. Лугова в м.Нікополь Дніпропетровської області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Герцена від вул. Гайдамацька до вул. Лугова в м.Нікополь Дніпропетровської області
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2018 19:33
Герцена изменения.rtf
27 серпня 2018 18:01
Додаток 4 до ЛОТУ №1

Інформація про відміну

Дата відміни
25 жовтня 2018 23:55
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій