Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Селидівської міської ради Донецької області» (додаткові роботи)
Очікувана вартість
7 351 476,00 UAH
UA-2018-08-27-000323-a 3cc0c96316f741918a4186247fcd90a5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Бочковська

+380932682037 dkbud_dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Юлія Володимирівна Бочковська
+380932682037
dkbud_dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 14 грудня 2017 року № 1653/5-17 “Про обласний бюджет на 2018 рік”, від 04 липня 2016 року № 548 «Про затвердження Переліку об’єктів і заходів, що будуть здійснюватися за рахунок залишків коштів місцевих бюджетів населених пунктів Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження» передбачено фінансування на об'єкт: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 Селидівської міської ради Донецької області" (додаткові роботи).
Джерело фінансування - обласний бюджет; очікувана вартість закупівлі 7 351 476,00 грн. з ПДВ, строк виконання робіт – 100 календарних днів.
Департамент відповідно до річного плану закупівель на 2017 рік оголосив 23.11.2017 була оголошена закупівля робіт за об’єктом «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Селидівської міської ради Донецької області», ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-23-001296-a. За результатами закупівлі був укладений договір 28.12.2017 № 289б з ПП «ДОНБАС БУДIНДУСТРIЯ СЕРВIС» на суму 48 200 000 грн. з ПДВ, яка зменшена за фактом змінених проектних рішень до 42 195 013,15 грн. з ПДВ.
Замовником робіт з проектування – відділом освіти Селидівської міської ради було прийнято рішення про внесення змін до проектно-кошторисної документації.
Так, за результатами розгляду відкоригованої проектної документації філією Державного підприємства "Укрдержбудекспертиза" було затверджено експертний звіт № 05-0212-18 від 19 червня 2018 року, згідно з яким загальна кошторисна вартість складає 70221971,00 грн.
Відповідно до зазначених змін, очікувана вартість додаткових робіт складає 7 351 476,00 грн., що є більше ніж 1 500 000,00 грн. та менше ніж 50% від ціни первинного договору підряду № 289 б, що у відповідності до положень п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" є підставою для застосування Департаментом переговорної процедури закупівлі та проведення переговорів з попереднім виконавцем цих робіт.
Враховуючи той факт, що зазначені додаткові будівельні роботи за вартістю не перевищують 50% від вартості первинного договору та технічно пов’язані з роботами за первинним договором, тому Департамент листом № 771/0/230-18-02/2 від 30.07.2018 звернувся до голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації з проханням погодити закупівлю робіт за об’єктом: "Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів № 6 Селидівської міської ради Донецької області" (додаткові роботи) та отримав таке погодження.
Тендерним комітетом (протокол № 68 (337)-П2 від 27.08.2018) проведені переговори з ПП "ДОНБАС БУДIНДУСТРIЯ СЕРВIС", на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
• розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 липня 2016 року № 548, від 14 грудня 2017 року № 1653/5-17;
• оголошення про проведення процедури закупівлі (23 листопада 2017 року ID: UA-2017-11-23-001296-a);
• експертний звіт № 05-0212-18 від 19.06.2018.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2018 11:27
Оскарження наміру укласти договір: 07 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень та їх оснащення, внутрішніх інженерних мереж та благоустрій прилеглої території Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 Селидівської міської ради Донецької області» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85400, Україна, Донецька область, м. Селідове, вул. Перемоги, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

27 серпня 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Переможець 5 589 961,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 11:27

Документи

27 серпня 2018 11:27
Електронний підпис
27 серпня 2018 11:26
Scan 68 п2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 11:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
5 589 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2018 11:27
Електронний підпис
27 серпня 2018 11:26
Scan 68 п2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 11:24
ду 7 від 23.04.2020 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
24 квітня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 16:40
ду6 від 09.04.2020 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
10 квітня 2020 16:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:00
ду5 від 26.12.19 дог. 118кб від 10.09.18.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:58
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 17:20
ду 4 від 01.11.2019 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
04 листопада 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 14:46
ду3 від 24.06.19 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
24 червня 2019 10:41
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2019 14:28
ду2 від 21.03.19 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
22 березня 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:08
ду 1 від 26.12.2018 дог 118кб від 10.09.2018.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 09:59
Електронний підпис укладений
10 вересня 2018 11:18
договір 118кб від 10.09.2018.pdf укладений
10 вересня 2018 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 26.12.2018 до договору № 118кб від 10.09.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 21.03.2019 до договору № 118 кб від 10.09.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 24.06.2019 до договору № 118 кб від 10.09.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст. 3 та ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна реквізитів через IBAN Уточнення обсягів робіт в сторону зменшення: з демонтажу дверних коробок та полотен, улаштування покриття з керамічної плитки, встановлення жалюзійних грат та вентиляційних зонтів, з встановлення силового обладнання. Зміна кошторисних норм.
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.10.3 договору подовжено строк дії договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація у відповідності до положень ст.3 та ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через зменшення обсягів закупівлі робіт, зменшення ДЦ до 2685462,63 грн. у т. ч. ПДВ 447577,11 грн. Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану.
Номер договору про закупівлю: 118 кб
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML