Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2018-08-23-000889-a 4c0d070a278e43c4be3f522321de18bf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кришень

+380442916171 heart_center@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Тетяна Кришень
+380442916171
heart_center@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 серпня 2018 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 14:22
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 штука
Коректуюча рідина, Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
922 штука
Маркер для скла чорний, Centropen або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
369 штука
Олівець-коректор Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
859 пачка
Папір А4 Zoom або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
226 пачка
Папір для нотаток 9*9 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка-реєстратор 5см Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штука
Папка-реєстратор 7см Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1768 штука
Ручка кулькова синя Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
311 штука
Ручка кулькова червона Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
226 штука
Ручка кулькова чорна Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
197 штука
Ручка кулькова зелена Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
182 штука
Скотч прозорий 48/50 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
71 упаковка
Скріпки круглі нікельовані 25/28 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
51 штука
Степлер 10 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
83 штука
Степлер № 24 Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
47 штука
Стікери Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
420 штука
Бокс для архівації Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
355 штука
Конверт для диску DVD, Куверт або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Діркопробивач великий Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Степлер великий Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Бокс для паперу Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Підставка для ручок Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Лоток для паперів горизонтальний Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штука
Лоток для паперів вертикальний Economix або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
Дирокол 20 арк Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Нитки для прошивки документів Buromax або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Братиславська 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2018 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 08:13
Технічні вимоги канцелярія зі змінами.docx
28 серпня 2018 08:13
інформація щодо внесення змін.PDF
23 серпня 2018 12:00
Технічні вимоги канцелярія.docx
23 серпня 2018 12:00
вимоги канцелярія.docx
28 серпня 2018 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2018 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2018 08:13
Технічні вимоги канцелярія зі змінами.docx
28 серпня 2018 08:13
інформація щодо внесення змін.PDF
23 серпня 2018 12:00
Технічні вимоги канцелярія.docx
23 серпня 2018 12:00
вимоги канцелярія.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 27 серпня 2018 08:08
Дата відповіді: 27 серпня 2018 10:58
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Так, аналоги Товару будуть розглядатись, що повністю мають відповідати технічним умовам закупівлі.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 29 серпня 2018 15:19
Дата відповіді: 30 серпня 2018 10:41
Позиції № 8,9,10. На що орієнтуватись на назву товару чи на технічний опис? В назві товару прописана ручка кулькова, а в технічних характеристиках масляні чорнила. Ручка повинна бути кулькова чи масляна?
Відповідь: Доброго дня! Ручка має бути кулькова масляна. Товар, що є предметом закупівлі, має чітко відповідати характеристикам переліченим у технічних вимогах до предмету закупівлі, що міститься у Додатку 3 документації до допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 123 065,70
UAH з ПДВ
121 098,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГОСТ" 124 510,50
UAH з ПДВ
121 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2018 15:30
Статут.PDF
04 вересня 2018 15:30
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2018 15:30
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
04 вересня 2018 15:30
Витяг ПДВ.pdf
03 вересня 2018 17:27
Електронний підпис
03 вересня 2018 17:24
гігієна скотч.pdf
03 вересня 2018 17:24
Сертифікат Куверт.pdf
03 вересня 2018 17:24
Ручки.pdf
03 вересня 2018 17:24
Корректор, чистящие.pdf
03 вересня 2018 17:24
Зум сертифікат.pdf
03 вересня 2018 17:24
Диски, батарейки.pdf
03 вересня 2018 17:24
Висновок Куверт Україна.pdf
03 вересня 2018 17:24
Блочки бумаги.pdf
03 вересня 2018 17:24
ZOOM гігієна.pdf
03 вересня 2018 17:24
Техпаспорт на машину.pdf
03 вересня 2018 17:24
Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2018 17:24
Про захист довкілля.pdf
03 вересня 2018 17:24
Лист-відгук.PDF
03 вересня 2018 17:24
Комерційна пропозиція.pdf
03 вересня 2018 17:24
Договір оренди (склад).PDF
03 вересня 2018 17:24
Договір оренди (офіс).PDF
03 вересня 2018 17:24
Договір лізингу (авто).PDF
03 вересня 2018 17:24
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВ "УКРГОСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 121 098,84
UAH з ПДВ
05 вересня 2018 16:58

Документи

05 вересня 2018 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2018 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
121 098,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2018 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 12:00
ДУ № 2.PDF зміни до договору
23 жовтня 2018 12:00
Електронний підпис укладений
12 вересня 2018 11:59
Договір.PDF укладений
12 вересня 2018 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із збільшенням обсягів закупівлі Товару Замовником та відповідно до п. 1.2. та п. 13.4. Договору Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 3019-3дз
Договір:
Номер додаткової угоди: 3019-3дз
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML