Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи (послуги) по обладнанню, налаштуванню та підключенню засобів пожежної сигналізації в приміщенні департаменту.
Очікувана вартість
7 755,01 UAH
UA-2018-08-22-001523-c 6e3a29fa788b49628521881d53a92d44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасько Руслан Сергійович

380685383946 guriz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37379459
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Героїв України, 31
Контактна особа: Пасько Руслан Сергійович
380685383946
guriz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Роботи (послуги) по обладнанню, налаштуванню та підключенню засобів пожежної сигналізації в приміщенні департаменту.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи (послуги) по обладнанню, налаштуванню та підключенню засобів пожежної сигналізації в приміщенні департаменту.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, Героїв України, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

22 серпня 2018 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109189
Переможець 7 755,01
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 15:35

Документи

22 серпня 2018 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2018 13:00
Додаткова угода.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 12:58
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 15:37
Дог1402.pdf укладений
22 серпня 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт Договору підряду №1402/Км від 22 серпня 2018 року , у зв'язку з проведенням ремонтних робіт в приміщенні Замовника
Номер договору про закупівлю: 1402/Км
Договір:
Номер додаткової угоди: 1402/Км
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML