Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги з пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в загальноосвітніх навчальних закладах Дарницького району м. Києва)
DK 021: 2015 code 75250000-3 Services in fire and rescue services (Services in repair and adjustment of fire alarm systems, fire alarm systems in secondary schools of the Darnytsky district of Kyiv)
DK 021: 2015 code 75250000-3 Services in fire and rescue services (Services in repair and adjustment of fire alarm systems, fire alarm systems in secondary schools of the Darnytsky district of Kyiv)
Очікувана вартість
10 786 082,00 UAH
UA-2018-08-22-001521-c ● dc854264d2ce437abfaa8d4b30000a84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration |
National ID: | 37448113 |
Contact point: |
Troyko Lubov 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2018 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2018 14:59 |
Очікувана вартість: | 10 786 082,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 930,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 22 серпня 2018 15:23 |
Enquiries until: | 12 вересня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 вересня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 10 786 082 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 930 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги з пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в загальноосвітніх навчальних закладах Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
DK 021: 2015 code 75250000-3 Services in fire and rescue services (Services in repair and adjustment of fire alarm systems, fire alarm systems in secondary schools of the Darnytsky district of Kyiv)
CPV: 75250000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2018 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2018 16:34 |
Протокол №1071.pdf | |
07 вересня 2018 16:34 |
Додаток № 1 (нова редакція).doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №5.doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №7.doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №4.doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №6.doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №3.doc | |
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №2.doc | |
22 серпня 2018 15:24 |
ТД_.doc |
07 вересня 2018 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 вересня 2018 16:34 |
Протокол №1071.pdf
|
||||||
07 вересня 2018 16:34 |
Додаток № 1 (нова редакція).doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №5.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №7.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №4.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №6.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №3.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:25 |
Дод №2.doc
|
||||||
22 серпня 2018 15:24 |
ТД_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ліцензії від державної інспекції техногенної безпеки України
Дата подання: 06 вересня 2018 09:45
Дата відповіді: 10 вересня 2018 10:15
У додатку 1 пункті 1.4. Вашого оголошення зазначено: копія ліцензії Учасника від державної інспекції техногенної безпеки України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Прописана Вами вимога є дискримінаційною, пояснюємо чому. Згідно пункту 1.4. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які діяли з 2011 року: Органом ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є Державна інспекція техногенної безпеки України. Тобто таку ліцензію мають учасники, які отримували її з 2011 року. Повідомляємо, що Ліцензійні умови 2011 року втратили чинність і сьогодні діють Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Тобто підведемо підсумок, ліцензію, саме такого формулювання яке прописали Ви, можуть надати лише учасники, які отримували її з 2011 до 2016 року. Тобто Ви дискримінуєте тих учасників, які отримували відповідну ліцензію ДО 2011 року та ПІСЛЯ 2016 року. Саме тому, ми просимо внести зміни в документацію та прописати формулювання "надати ліцензію на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", тобто без вказівки суб'єкта видачі. Також у пункті 1.4 та 1.5 у Вас по суті дублюється інформація про одну й ту саму ліцензію. Тому просимо об'єднати ці два пункти одни і пописати - надати ліцензію на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, знову ж таки без зазначення суб'єкта видачі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання щодо навчання Артон. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації Замовник обов'язково вимагає надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату відповідного виконавця робіт, який пройшов навчання і має право застосовувати та обслуговувати адресну протипожежну систему Вектор виробництва ПП Артон.
Щодо дозволу на роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 06 вересня 2018 09:45
Дата відповіді: 10 вересня 2018 10:34
У додатку 1 тендерної документації зазначено: копія Дозволу на роботи підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 ЧІТКО визначено ВИЧЕРПНИЙ Перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Даний ВИЧЕРПНИЙ перелік містить 18 позицій і жодна з них не співпадає з Вашим предметом закупівлі, а саме - Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу". Відповідно є незрозумілим - на підставі чого Ви вимагаєте надати даний дозвіл. Також звертаємо увагу, що згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення суб'єкти господарювання, які провадять відповідну діяльність здійснюють це на підставі ЛІцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Звертаємо увагу, що згадані Ліцензійні умови містять вичерпний перелік документів, які повинен мати суб'єкт господарювання. І про дозвіл на роботи підвищеної небезпеки там не йдеться. Зважаючи на все вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу про надання копії Дозволу на роботи підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання щодо підтвердження працевлаштування. Були внесені зміни до тендерної документації, щодо трудових книжок, або трудових угод працівників.
Щодо підтвердження працевлаштування
Дата подання: 06 вересня 2018 09:46
Дата відповіді: 07 вересня 2018 16:51
У додатку 1 зазначено: З метою підтвердження трудових відносин компанії-учасника та спеціалістів, необхідних для проведення робіт Учасник обов’язково надає копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки та накази про призначення на посаду кожного з працівників, що будуть задіяні у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу). Маємо питання з приводу документу, що підтверджує працевлаштування. Згідно статті 21 Кодексу законів про працю України: Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Тобто особа може працювати на підставі трудового договору, бути у штаті, мати наказ про прийняття на роботу, але не мати саме трудової книжки. Прописавши вимогу про надання саме трудових книжок, Ви дискримінуєте учасників, які при працевлаштуванні для своїх працівників обрали варіант з трудовими угодами, а не з трудовими книжками. Тому ми просимо внести зміни та прописати альтернативний варіант - надати трудові книжки або трудові угоди на працівників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки висота окремих приміщень (спортзал, актова зала) мають висоту більше 5м, то включити пункт "Роботи верхолазні", що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту, перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників з вимог тендерної документації недоцільно.
Щодо навчання Артон
Дата подання: 06 вересня 2018 09:52
Дата відповіді: 07 вересня 2018 16:46
У оголошенні зазначено, що треба надати сертифікат на проходження навчання на систему Вектор виробництва ПП Артон. Чи можливо на період подачі пропозицій надати гарантійний лист про те, що у разі перемоги Учасник пройде таке навчання? (протягом терміну визнання переможця, періоду оскарження, укладання договору - такого часу буде достатньо, щоб пройти навчання). Адже, наприклад, якщо зараз в учасника такий документ відсутній, але його можливо отримати в найближчий час, але не до закінчення періоду подачі пропозицій. Просимо надати відповідь! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нами були внесені до тендерної документації, щодо надання ліцензії на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, також у пункти 1.4 та1.5.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 вересня 2018
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТЗС ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Рішення скасоване |
9 230 450,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 09:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" #41527709 |
Відхилено |
9 230 450,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 09:56
|
ТОВ ТЗС ГРУП #37412595 |
Переможець |
10 700 676,40
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 16:39
|
Звіт 873.pdf | укладений |
17 січня 2019 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2018 10:50
|
Договір №873.pdf | укладений |
26 жовтня 2018 10:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 жовтня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
10 623 000,47
UAH з ПДВ
|