Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги з пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в загальноосвітніх навчальних закладах Дарницького району м. Києва)
DK 021: 2015 code 75250000-3 Services in fire and rescue services (Services in repair and adjustment of fire alarm systems, fire alarm systems in secondary schools of the Darnytsky district of Kyiv)
Очікувана вартість
10 786 082,00 UAH
UA-2018-08-22-001521-c dc854264d2ce437abfaa8d4b30000a84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Darnyts'koi district in Kyiv state administration
National ID: 37448113
Contact point: Troyko Lubov
380445628766
tender-uo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 серпня 2018 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2018 14:59
Очікувана вартість: 10 786 082,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 930,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 22 серпня 2018 15:23
Enquiries until: 12 вересня 2018 18:00
Complaints submission until: до 18 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 вересня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 10 786 082 UAH including VAT
Minimal lowering step: 53 930 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 75250000-3 «Послуги з пожежних і рятувальних служб» (Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу в загальноосвітніх навчальних закладах Дарницького району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська область, Київ, Харківське шосе, 168к
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб

DK 021: 2015 code 75250000-3 Services in fire and rescue services (Services in repair and adjustment of fire alarm systems, fire alarm systems in secondary schools of the Darnytsky district of Kyiv)
CPV: 75250000-3
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 16:34
Протокол №1071.pdf
07 вересня 2018 16:34
Додаток № 1 (нова редакція).doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №5.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №7.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №4.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №6.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №3.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №2.doc
22 серпня 2018 15:24
ТД_.doc
07 вересня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2018 16:34
Протокол №1071.pdf
07 вересня 2018 16:34
Додаток № 1 (нова редакція).doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №1.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №5.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №7.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №4.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №6.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №3.doc
22 серпня 2018 15:25
Дод №2.doc
22 серпня 2018 15:24
ТД_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ліцензії від державної інспекції техногенної безпеки України
Дата подання: 06 вересня 2018 09:45
Дата відповіді: 10 вересня 2018 10:15
У додатку 1 пункті 1.4. Вашого оголошення зазначено: копія ліцензії Учасника від державної інспекції техногенної безпеки України на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Прописана Вами вимога є дискримінаційною, пояснюємо чому. Згідно пункту 1.4. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які діяли з 2011 року: Органом ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є Державна інспекція техногенної безпеки України. Тобто таку ліцензію мають учасники, які отримували її з 2011 року. Повідомляємо, що Ліцензійні умови 2011 року втратили чинність і сьогодні діють Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Тобто підведемо підсумок, ліцензію, саме такого формулювання яке прописали Ви, можуть надати лише учасники, які отримували її з 2011 до 2016 року. Тобто Ви дискримінуєте тих учасників, які отримували відповідну ліцензію ДО 2011 року та ПІСЛЯ 2016 року. Саме тому, ми просимо внести зміни в документацію та прописати формулювання "надати ліцензію на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", тобто без вказівки суб'єкта видачі. Також у пункті 1.4 та 1.5 у Вас по суті дублюється інформація про одну й ту саму ліцензію. Тому просимо об'єднати ці два пункти одни і пописати - надати ліцензію на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, знову ж таки без зазначення суб'єкта видачі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання щодо навчання Артон. Відповідно до Додатку №1 тендерної документації Замовник обов'язково вимагає надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату відповідного виконавця робіт, який пройшов навчання і має право застосовувати та обслуговувати адресну протипожежну систему Вектор виробництва ПП Артон.
Щодо дозволу на роботи підвищеної небезпеки
Дата подання: 06 вересня 2018 09:45
Дата відповіді: 10 вересня 2018 10:34
У додатку 1 тендерної документації зазначено: копія Дозволу на роботи підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Дана вимога є неправомірною з наступних причин: відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 ЧІТКО визначено ВИЧЕРПНИЙ Перелік видів робіт підвищеної небезпеки. Даний ВИЧЕРПНИЙ перелік містить 18 позицій і жодна з них не співпадає з Вашим предметом закупівлі, а саме - Послуги з ремонту та налагодження систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу". Відповідно є незрозумілим - на підставі чого Ви вимагаєте надати даний дозвіл. Також звертаємо увагу, що згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення суб'єкти господарювання, які провадять відповідну діяльність здійснюють це на підставі ЛІцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Звертаємо увагу, що згадані Ліцензійні умови містять вичерпний перелік документів, які повинен мати суб'єкт господарювання. І про дозвіл на роботи підвищеної небезпеки там не йдеться. Зважаючи на все вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу про надання копії Дозволу на роботи підвищеної небезпеки: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання щодо підтвердження працевлаштування. Були внесені зміни до тендерної документації, щодо трудових книжок, або трудових угод працівників.
Щодо підтвердження працевлаштування
Дата подання: 06 вересня 2018 09:46
Дата відповіді: 07 вересня 2018 16:51
У додатку 1 зазначено: З метою підтвердження трудових відносин компанії-учасника та спеціалістів, необхідних для проведення робіт Учасник обов’язково надає копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки та накази про призначення на посаду кожного з працівників, що будуть задіяні у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу). Маємо питання з приводу документу, що підтверджує працевлаштування. Згідно статті 21 Кодексу законів про працю України: Трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядкові, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Тобто особа може працювати на підставі трудового договору, бути у штаті, мати наказ про прийняття на роботу, але не мати саме трудової книжки. Прописавши вимогу про надання саме трудових книжок, Ви дискримінуєте учасників, які при працевлаштуванні для своїх працівників обрали варіант з трудовими угодами, а не з трудовими книжками. Тому ми просимо внести зміни та прописати альтернативний варіант - надати трудові книжки або трудові угоди на працівників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки висота окремих приміщень (спортзал, актова зала) мають висоту більше 5м, то включити пункт "Роботи верхолазні", що виконуються на висоті 5м і більше над поверхнею грунту, перекриття або робочого настилу та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників з вимог тендерної документації недоцільно.
Щодо навчання Артон
Дата подання: 06 вересня 2018 09:52
Дата відповіді: 07 вересня 2018 16:46
У оголошенні зазначено, що треба надати сертифікат на проходження навчання на систему Вектор виробництва ПП Артон. Чи можливо на період подачі пропозицій надати гарантійний лист про те, що у разі перемоги Учасник пройде таке навчання? (протягом терміну визнання переможця, періоду оскарження, укладання договору - такого часу буде достатньо, щоб пройти навчання). Адже, наприклад, якщо зараз в учасника такий документ відсутній, але його можливо отримати в найближчий час, але не до закінчення періоду подачі пропозицій. Просимо надати відповідь! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нами були внесені до тендерної документації, щодо надання ліцензії на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, також у пункти 1.4 та1.5.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 вересня 2018
UA-2018-08-22-001521-cdc854264d2ce437abfaa8d4b30000a84
Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТЗС ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 вересня 2018 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 вересня 2018 18:20
Протокол №1166.pdf
26 вересня 2018 18:20
Електронний підпис

Публічні документи

21 вересня 2018 14:09
Електронний підпис
21 вересня 2018 14:07
пропозиція.pdf
21 вересня 2018 14:07
64. трудовий договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
57. договірна ціна.pdf
21 вересня 2018 14:07
54. трудова книжка.pdf
21 вересня 2018 14:07
52. ціна включає витрати.pdf
21 вересня 2018 14:07
50. Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
49. аналог.договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
48.1 свідоцтво.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.6. струговщиков пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.5. медведєв пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.4. кравченко пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.3. захарченко пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.2. воловик пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.1. бересток пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.6. струговщиков еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.5. медведєв еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.4. кравченко еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.3. захарченко еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.2. воловик еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.1. бересток еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
43. обробка перс.даних.pdf
21 вересня 2018 14:07
40. СЕРТИФИКАТ сметчика...pdf
21 вересня 2018 14:07
38. СВІДОЦТВО сметчика...pdf
21 вересня 2018 14:07
37. послужний список.pdf
21 вересня 2018 14:07
36. диплом.pdf
21 вересня 2018 14:07
35. захист довкілля.pdf
21 вересня 2018 14:07
34. захист довкілля2.pdf
21 вересня 2018 14:07
33. без субпідряду.pdf
21 вересня 2018 14:07
32. враховано всі податки.pdf
21 вересня 2018 14:07
28. сертифiкат (2).pdf
21 вересня 2018 14:07
27. сертифiкат (1).pdf
21 вересня 2018 14:07
26. декларація...pdf
21 вересня 2018 14:07
24. ліцензія.pdf
21 вересня 2018 14:07
23. відгук1.pdf
21 вересня 2018 14:07
22. відгук2.pdf
21 вересня 2018 14:07
20. ліценз.pdf
21 вересня 2018 14:07
19. мат-тех база...pdf
21 вересня 2018 14:07
17. уповноважена особа.pdf
21 вересня 2018 14:07
16. Лист_ДСНС (1).pdf
21 вересня 2018 14:07
15. Лист погодження ДСНС.pdf
21 вересня 2018 14:07
76. гарантія 24 місяці.pdf
21 вересня 2018 14:06
9. наказ про признач..pdf
21 вересня 2018 14:06
8. не має заборгов.з пдв.pdf
21 вересня 2018 14:06
6. не банкрут.pdf
21 вересня 2018 14:06
5. 120 днів.pdf
21 вересня 2018 14:06
13. Витяг з реєстру ДСНС.pdf
21 вересня 2018 14:06
12. статут.pdf
21 вересня 2018 14:06
10. протокол заг.зборів.pdf

Документи

22 вересня 2018 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
26 вересня 2018 18:16
Протокол №1166.pdf
26 вересня 2018 18:18
Електронний підпис

Публічні документи

16 жовтня 2018 16:01
Довідка з податкової
16 жовтня 2018 16:01
Довідка про не судимість
21 вересня 2018 16:04
Технічні умови.pdf
21 вересня 2018 16:04
Тех паспорта авто.pdf
21 вересня 2018 16:03
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2018 16:03
Статут.pdf
21 вересня 2018 16:03
Реквізити.pdf
21 вересня 2018 16:03
Лист.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Харченка 23б.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Тростянецька.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Ревуцького 13а.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси княжий Затон.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Драгоманова.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Бориса Гмирі.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошторис Витрат.pdf
21 вересня 2018 16:03
Договор.pdf
21 вересня 2018 16:03
Договор на авто.pdf
21 вересня 2018 16:03
Довідки.pdf
21 вересня 2018 16:03
Довідка з банку.pdf
21 вересня 2018 16:03
Дислокация.pdf
21 вересня 2018 16:03
відгук.pdf
21 вересня 2018 16:03
Виписка.pdf
21 вересня 2018 16:03
Аналогічний договір.pdf

Конфіденційні документи

21 вересня 2018 16:04
Трудові та накази.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи, що підтверджують взаємовідносини між працівниками та роботодавцем

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"

ТОВ ТЗС ГРУП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС" 9 230 450,00
UAH з ПДВ
9 230 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЗС ГРУП 10 700 676,40
UAH з ПДВ
10 700 676,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 14:09
Електронний підпис
21 вересня 2018 14:07
пропозиція.pdf
21 вересня 2018 14:07
64. трудовий договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
57. договірна ціна.pdf
21 вересня 2018 14:07
54. трудова книжка.pdf
21 вересня 2018 14:07
52. ціна включає витрати.pdf
21 вересня 2018 14:07
50. Аналогічний договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
49. аналог.договір.pdf
21 вересня 2018 14:07
48.1 свідоцтво.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.6. струговщиков пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.5. медведєв пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.4. кравченко пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.3. захарченко пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.2. воловик пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
47.1. бересток пб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.6. струговщиков еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.5. медведєв еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.4. кравченко еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.3. захарченко еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.2. воловик еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
46.1. бересток еб.pdf
21 вересня 2018 14:07
43. обробка перс.даних.pdf
21 вересня 2018 14:07
40. СЕРТИФИКАТ сметчика...pdf
21 вересня 2018 14:07
38. СВІДОЦТВО сметчика...pdf
21 вересня 2018 14:07
37. послужний список.pdf
21 вересня 2018 14:07
36. диплом.pdf
21 вересня 2018 14:07
35. захист довкілля.pdf
21 вересня 2018 14:07
34. захист довкілля2.pdf
21 вересня 2018 14:07
33. без субпідряду.pdf
21 вересня 2018 14:07
32. враховано всі податки.pdf
21 вересня 2018 14:07
28. сертифiкат (2).pdf
21 вересня 2018 14:07
27. сертифiкат (1).pdf
21 вересня 2018 14:07
26. декларація...pdf
21 вересня 2018 14:07
24. ліцензія.pdf
21 вересня 2018 14:07
23. відгук1.pdf
21 вересня 2018 14:07
22. відгук2.pdf
21 вересня 2018 14:07
20. ліценз.pdf
21 вересня 2018 14:07
19. мат-тех база...pdf
21 вересня 2018 14:07
17. уповноважена особа.pdf
21 вересня 2018 14:07
16. Лист_ДСНС (1).pdf
21 вересня 2018 14:07
15. Лист погодження ДСНС.pdf
21 вересня 2018 14:07
76. гарантія 24 місяці.pdf
21 вересня 2018 14:06
9. наказ про признач..pdf
21 вересня 2018 14:06
8. не має заборгов.з пдв.pdf
21 вересня 2018 14:06
6. не банкрут.pdf
21 вересня 2018 14:06
5. 120 днів.pdf
21 вересня 2018 14:06
13. Витяг з реєстру ДСНС.pdf
21 вересня 2018 14:06
12. статут.pdf
21 вересня 2018 14:06
10. протокол заг.зборів.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2018 16:01
Довідка з податкової
16 жовтня 2018 16:01
Довідка про не судимість
21 вересня 2018 16:04
Технічні умови.pdf
21 вересня 2018 16:04
Тех паспорта авто.pdf
21 вересня 2018 16:03
Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2018 16:03
Статут.pdf
21 вересня 2018 16:03
Реквізити.pdf
21 вересня 2018 16:03
Лист.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Харченка 23б.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Тростянецька.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Ревуцького 13а.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси княжий Затон.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Драгоманова.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошториси Бориса Гмирі.pdf
21 вересня 2018 16:03
Кошторис Витрат.pdf
21 вересня 2018 16:03
Договор.pdf
21 вересня 2018 16:03
Договор на авто.pdf
21 вересня 2018 16:03
Довідки.pdf
21 вересня 2018 16:03
Довідка з банку.pdf
21 вересня 2018 16:03
Дислокация.pdf
21 вересня 2018 16:03
відгук.pdf
21 вересня 2018 16:03
Виписка.pdf
21 вересня 2018 16:03
Аналогічний договір.pdf

Конфіденційні документи

21 вересня 2018 16:04
Трудові та накази.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи, що підтверджують взаємовідносини між працівниками та роботодавцем

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"

ТОВ ТЗС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
Рішення скасоване 9 230 450,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 09:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДУКРПЛЮС"
#41527709
Відхилено 9 230 450,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 09:56
ТОВ ТЗС ГРУП
#37412595
Переможець 10 700 676,40
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 11:03

Документи

03 жовтня 2018 11:50
Електронний підпис
03 жовтня 2018 11:48
Протокол №1181.pdf

Документи

09 жовтня 2018 09:54
Електронний підпис
09 жовтня 2018 09:53
Протокол №1210.pdf

Документи

09 жовтня 2018 11:02
Електронний підпис
09 жовтня 2018 11:01
Протокол №1212.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЗС ГРУП
#37412595
10 700 676,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2018 11:02
Електронний підпис
09 жовтня 2018 11:01
Протокол №1212.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 16:39
Звіт 873.pdf укладений
17 січня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 10:50
Договір №873.pdf укладений
26 жовтня 2018 10:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 623 000,47
UAH з ПДВ