Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 – сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них- комплект банкеток Одеському дошкільному навчальному закладу «Ясла – садок» №217 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 52
Очікувана вартість
107 376,00 UAH
UA-2018-08-22-000879-c 4b9b3daff1fc4674b913aa62a859da82
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

39110000-6 – сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них- комплект банкеток Одеському дошкільному навчальному закладу «Ясла – садок» №217 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 52
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
39110000-6 – сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них- комплект банкеток Одеському дошкільному навчальному закладу «Ясла – садок» №217 Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Гайдара, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Гайдара, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

22 серпня 2018 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підриємство, яке засноване на власності об`єднання громадян «Елкон-Дізайн»
#32153207
Переможець 107 376,00
UAH
22 серпня 2018 11:55

Документи

22 серпня 2018 11:54
Електронний підпис
22 серпня 2018 11:54
002.jpg
22 серпня 2018 11:53
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 11:56
003.jpg укладений
22 серпня 2018 11:56
002.jpg укладений
22 серпня 2018 11:56
001.jpg укладений
22 серпня 2018 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зміна номера договора