Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
823 400,00 UAH
UA-2018-08-21-003017-c 73bad0931314475984ce8e7d192c0be4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Ліщинська

+380412475080 zakup@oda.zt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022489
Вебсайт: http://oda.zt.gov.ua
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 1
Контактна особа: Інна Ліщинська
+380412475080
zakup@oda.zt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для обрання переговорної процедури закупівлі принтерів: «ДК 021:2015– 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання», - є норма пункту 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (зі змінами), (далі – Закон): переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне. Процедура відкритих торгів на закупівлю: «ДК 021:2015– 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (Друкуючі пристрої)» була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - номер в електронній системі закупівель: UA-2018-06-13-003307-a, (далі —Процедура І). У зв'язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах не було надано жодної пропозиції Процедуру І було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини другої статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 29 червня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-06-13-003307-а.
Процедура відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015– 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (принтери)», була повторно запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-07-02-002042-a, (далі – Процедура ІІ). У зв'язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерну пропозицію лише одного учасника - ТОВ "КАМТЕКС", Процедуру ІІ було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини другої статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 20 липня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-07-02-002042-а.
Тобто, Замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю Друкуючої техніки: «ДК 021:2015– 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання», через відсутність достатньої кількості учасників.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник обрав переговорну процедуру закупівлі, на підставі норм пункту 4 частини другої статті 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2018 18:36
Оскарження наміру укласти договір: 01 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
92 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, майдан ім.С.П.Корольва, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

21 серпня 2018 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Супруненко Сергій Олександрович
#2997402551
Переможець 795 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 18:36

Документи

21 серпня 2018 18:36
Електронний підпис
21 серпня 2018 18:35
Протокол 2-к.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2018 18:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Супруненко Сергій Олександрович
#2997402551
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2018 18:36
Електронний підпис
21 серпня 2018 18:35
Протокол 2-к.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:59
звіт про договір №25(2).doc укладений
02 січня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 14:21
Договір Принтери.pdf укладений
04 вересня 2018 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 795 000,00
UAH з ПДВ