Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ. |
Код ЄДРПОУ: | 05397574 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6 |
Контактна особа: |
Паньо Ігор Ярославович 380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2018 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2018 13:53 |
Очікувана вартість: | 16 736 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2018 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2018 17:11 |
Додаток 4.doc | |
21 серпня 2018 16:57 |
Додаток 3.xlsx | |
21 серпня 2018 16:57 |
ДОДАТОК 2.doc | |
21 серпня 2018 16:57 |
Додаток 1.doc | |
21 серпня 2018 16:57 |
ТД.doc |
21 серпня 2018 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 серпня 2018 17:11 |
Додаток 4.doc
|
||
21 серпня 2018 16:57 |
Додаток 3.xlsx
|
||
21 серпня 2018 16:57 |
ДОДАТОК 2.doc
|
||
21 серпня 2018 16:57 |
Додаток 1.doc
|
||
21 серпня 2018 16:57 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-10-000037 ● 9299e8fba34043159b52951cac257840
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2019 № 24
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-21-002733-с 21.08.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-08-21-002733-c Роботи з ремонту приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листі Мінекономрозвитку від 30.03.2018р №3304-04/14048-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №56-18 від 23.10.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №56-18 від 23.10.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»), а також перелік змін що вносились в додаток 4 тендерної документації. Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
2019-05-27 17:15:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-12-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.07.2019_ № 189-К_ 318
Івано-Франківськ
Про призначення перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 12.07.2019 по 25.07.2019 перевірку закупівель, здійсненх Управлінням капітального будівництва міськвиконкому за період з 01.08.2018 по 30.06.2019 по процедурах закупівель UA-2018-10-23-001104-b, UA-2018-11-28-001538-b, UA-2018-08-21-002733-с, UA-2018-10-25-001223-а, UA-2019-02-04-000636-b, UA-2019-03-05-001243-b, UA-2019-04-01-001209-а.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
2019-07-12 11:34:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Житлобуд-І |
15 020 429,00
UAH з ПДВ
|
13 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-113" |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТ ГРУП " |
16 389 995,00
UAH з ПДВ
|
15 003 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Позитив-ІФ |
16 586 034,00
UAH з ПДВ
|
15 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І." |
16 403 414,00
UAH з ПДВ
|
16 403 414,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт" |
16 462 796,00
UAH з ПДВ
|
16 462 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Житлобуд-І #01272634 |
Відхилено |
13 999 998,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2018 09:17
|
ТОВ "ПМК-113" #36116834 |
Відхилено |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2018 16:59
|
ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТ ГРУП
" #39834529 |
Відхилено |
15 003 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2018 09:24
|
ТОВ Позитив-ІФ #35765127 |
Відхилено |
15 999 999,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2018 15:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І." #31263352 |
Переможець |
16 403 414,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2018 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 14:24
|
ДУ 4 56-18.pdf | укладений |
19 грудня 2023 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 13:53
|
ДУ 3 56-18.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:07
|
ДУ2 56-18.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2018 13:50
|
Підписаний договір 56-18.pdf | укладений |
23 жовтня 2018 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 56-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт на 2020 рік - 315 128,40 в т.ч. ПДВ 20% - 52 521,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 56-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
983 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 860,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони за взаємною згодою вирішили припинити дію Договору шляхом його розірвання у зв'язку із відсутністю коштів для фінансування будівництва об'єкта "Ремонт приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи)". |