Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з ремонту приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи)
Очікувана вартість
16 736 400,00 UAH
UA-2018-08-21-002733-c 13a190f18bac402fb1b759778c9fe891
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паньо Ігор Ярославович

380342530651 tkukb.if.mvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МІСЬКВИКОНКОМУ.
Код ЄДРПОУ: 05397574
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Незалежності, 6
Контактна особа: Паньо Ігор Ярославович
380342530651
tkukb.if.mvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2018 21:00
Початок аукціону: 06 вересня 2018 13:53
Очікувана вартість: 16 736 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з ремонту приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Тараса Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2018 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 17:11
Додаток 4.doc
21 серпня 2018 16:57
Додаток 3.xlsx
21 серпня 2018 16:57
ДОДАТОК 2.doc
21 серпня 2018 16:57
Додаток 1.doc
21 серпня 2018 16:57
ТД.doc
21 серпня 2018 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2018 17:11
Додаток 4.doc
21 серпня 2018 16:58
Додаток 4.doc
21 серпня 2018 16:57
Додаток 3.xlsx
21 серпня 2018 16:57
ДОДАТОК 2.doc
21 серпня 2018 16:57
Додаток 1.doc
21 серпня 2018 16:57
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-10-000037 ● 9299e8fba34043159b52951cac257840
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2019 15:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.05.2019 № 24

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2018-08-21-002733-с 21.08.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником розглянуто, в межах компетенції, висновок про результати проведеного моніторингу Державною аудиторською службою України закупівлі ID: UA-2018-08-21-002733-c Роботи з ремонту приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Щодо зазначених у висновку зауважень, повідомляємо: Положенням абзацу 4 частини 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі - Закон) встановлено, що Мінекономрозвитку, як Уповноважений орган, щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У листі Мінекономрозвитку від 30.03.2018р №3304-04/14048-06 міститься інформація про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Положенням ч.3 ст.17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. З системного аналізу вищезазначених норм вбачається, що Учасниками закупівель інформація про відсутність підстав, визначених в частинах 1 і 2 ст.17 Закону, надається в довільній формі, проте, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовником не вимагається, тому, відповідно Учасники не зобов’язані подавати довідки в довільній формі, що містять інформацію про відсутність підстав, передбачених пп.3, 8 ч.1 ст.17 Закону. Таким чином, Закон чітко встановлює обов’язок Замовника не вимагати підтвердження інформації наявної у відкритих єдиних державних реєстрах. Зрештою, відсутній сенс вимагати інформацію в довільній формі, яка наявна у таких реєстрах, адже, тендерний комітет в будь-якому разі перевірятиме необхідні дані у відповідних відкритих єдиних державних реєстрах. Відсутність вимоги в тендерній документації надавати довідки у довільній формі, з інформацією, яка міститься в офіційних реєстрах, жодним чином не впливає на законність проведеної закупівлі та дотримання принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Укладений між Сторонами Договір про закупівлю №56-18 від 23.10.2018р. оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог ч.1 ст.10 Закону, якою передбачено, що договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Замовником оприлюднено додатки до договору про закупівлю робіт №56-18 від 23.10.2018р. в окремому файлі (Додаток 1 «Договірна ціна на виконання Робіт», Додаток 2 «Календарний графік виконання Робіт»), а також перелік змін що вносились в додаток 4 тендерної документації. Отже, відсутні порушення Замовником законодавства в частині: - складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; - неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-05-27 17:15:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-07-12-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.07.2019_ № 189-К_ 318
Івано-Франківськ

Про призначення перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 12.07.2019 по 25.07.2019 перевірку закупівель, здійсненх Управлінням капітального будівництва міськвиконкому за період з 01.08.2018 по 30.06.2019 по процедурах закупівель UA-2018-10-23-001104-b, UA-2018-11-28-001538-b, UA-2018-08-21-002733-с, UA-2018-10-25-001223-а, UA-2019-02-04-000636-b, UA-2019-03-05-001243-b, UA-2019-04-01-001209-а.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу Б.Грицака.
Підстава: пункт 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631.





Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

2019-07-12 11:34:59


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Житлобуд-І 15 020 429,00
UAH з ПДВ
13 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-113" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТ ГРУП " 16 389 995,00
UAH з ПДВ
15 003 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Позитив-ІФ 16 586 034,00
UAH з ПДВ
15 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І." 16 403 414,00
UAH з ПДВ
16 403 414,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт" 16 462 796,00
UAH з ПДВ
16 462 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2018 20:20
кошторисні документи (1).rar
05 вересня 2018 20:11
Електронний підпис
05 вересня 2018 20:11
Довідка довкілля.pdf
05 вересня 2018 20:11
Довідка субпідрядники.pdf
05 вересня 2018 20:11
Повноваження директора .pdf
05 вересня 2018 20:11
кошторисні документи.rar
05 вересня 2018 20:11
Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2018 20:11
Довідки ст.17 Закону.pdf
05 вересня 2018 20:11
Договір скан.pdf
05 вересня 2018 20:11
Договір 2.pdf
05 вересня 2018 20:11
Договір 1.pdf
05 вересня 2018 20:11
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 16:11
Електронний підпис
04 вересня 2018 16:08
Кошториси.zip
04 вересня 2018 16:08
тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2018 16:08
ліцензія.pdf
04 вересня 2018 16:08
календарний план.pdf
04 вересня 2018 16:08
дозвіл ТОВ ПМК-113.pdf
04 вересня 2018 16:08
довідка субпідрядники.pdf
04 вересня 2018 16:08
довідка статут.pdf
04 вересня 2018 16:08
довідка захист довкілля.pdf
04 вересня 2018 16:08
ВІдомість обсягів робіт.PDF
04 вересня 2018 16:08
витяг платника ПДВ.pdf
04 вересня 2018 16:08
додатки до Договору № 17.pdf
04 вересня 2018 16:08
додатки до Договору № 12.pdf
04 вересня 2018 16:08
договір Полігон ТПВ.pdf
04 вересня 2018 16:08
Договір ДП ВО Карпати.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 15:27
Електронний підпис
05 вересня 2018 15:23
тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2018 15:23
статут.pdf
05 вересня 2018 15:23
протокол директор.pdf
05 вересня 2018 15:23
Мрин договір і акти.pdf
05 вересня 2018 15:23
ліцензія.pdf
05 вересня 2018 15:23
календарний план.pdf
05 вересня 2018 15:23
Зіньків договір і акти.pdf
05 вересня 2018 15:23
Західінвест.zip
05 вересня 2018 15:23
дозвіл.pdf
05 вересня 2018 15:23
договір ПТГ.pdf
05 вересня 2018 15:23
Договір і акти Красилів.pdf
05 вересня 2018 15:23
довідка субпідрядники.pdf
05 вересня 2018 15:23
витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 16:33
Досвід.zip
05 вересня 2018 16:33
Довідки.zip
05 вересня 2018 16:33
ЛК.zip
05 вересня 2018 16:33
ЗВ.zip
05 вересня 2018 16:33
Додаток 3.7z
05 вересня 2018 16:33
ВР.zip

Публічні документи

10 жовтня 2018 14:53
IMG_0002.pdf
10 жовтня 2018 14:52
IMG_0001.pdf
05 вересня 2018 16:15
Свідоцтво001.pdf
05 вересня 2018 16:15
Кош.частина.rar
05 вересня 2018 16:15
Дог_ціна005.pdf
05 вересня 2018 16:14
Статут019.pdf
05 вересня 2018 16:14
Договір Теребовля013.pdf
05 вересня 2018 16:14
Договір Боднарів014.pdf
05 вересня 2018 16:14
Календарний план007.pdf
05 вересня 2018 16:14
Протокол зборів003.pdf
05 вересня 2018 16:14
Тендерна пропозиція004.pdf

Публічні документи

05 вересня 2018 11:40
Електронний підпис
05 вересня 2018 11:38
Проект договору.PDF
05 вересня 2018 11:38
Адмін.витрати.PDF
05 вересня 2018 11:38
заг.-вироб. витр.PDF
05 вересня 2018 11:38
Народний дім Шевченка.zip
05 вересня 2018 11:38
Захист довкілля.PDF
05 вересня 2018 11:38
Календарний план.PDF
05 вересня 2018 11:38
Субпідрядні.PDF
05 вересня 2018 11:38
Довіреність.PDF
05 вересня 2018 11:38
Протокол.PDF
05 вересня 2018 11:38
Наказ на признач.дирек..PDF
05 вересня 2018 11:38
Статут.PDF
05 вересня 2018 11:38
Бенефеціар.PDF
05 вересня 2018 11:38
Судимість.PDF
05 вересня 2018 11:38
Спотворення торгів.PDF
05 вересня 2018 11:38
корупція.PDF
05 вересня 2018 11:38
Договір аналог.робіт 2.PDF
05 вересня 2018 11:38
Договір аналог.робіт 1.PDF
05 вересня 2018 11:38
Кваліф.працівн..PDF
05 вересня 2018 11:38
Матер.-техн.база.PDF
05 вересня 2018 11:38
ТД.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Житлобуд-І

ТОВ "ПМК-113"

ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТ ГРУП "

ТОВ Позитив-ІФ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І."

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційна група "Інтер-Профіт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житлобуд-І
#01272634
Відхилено 13 999 998,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 09:17
ТОВ "ПМК-113"
#36116834
Відхилено 14 000 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 16:59
ТОВ "ЗАХІДІНВЕСТ ГРУП "
#39834529
Відхилено 15 003 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2018 09:24
ТОВ Позитив-ІФ
#35765127
Відхилено 15 999 999,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І."
#31263352
Переможець 16 403 414,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 15:01

Документи

12 вересня 2018 09:15
Електронний підпис
12 вересня 2018 09:15
Електронний підпис
06 вересня 2018 14:38
Звіт з ЄДР (припинено)
06 вересня 2018 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2018 16:57
Електронний підпис
12 вересня 2018 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 вересня 2018 09:24
Електронний підпис
27 вересня 2018 09:18
Протокол.pdf
19 вересня 2018 16:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2018 15:41
Електронний підпис
02 жовтня 2018 15:41
Електронний підпис
27 вересня 2018 09:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Івано-Франківськ-реставрація Р.І."
#31263352
16 403 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 14:24
ДУ 4 56-18.pdf укладений
19 грудня 2023 14:11
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:53
ДУ 3 56-18.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:07
ДУ2 56-18.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 13:50
Підписаний договір 56-18.pdf укладений
23 жовтня 2018 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 56-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2020 рік - 315 128,40 в т.ч. ПДВ 20% - 52 521,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 56-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 983 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 163 860,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони за взаємною згодою вирішили припинити дію Договору шляхом його розірвання у зв'язку із відсутністю коштів для фінансування будівництва об'єкта "Ремонт приміщень Центрального народного дому на вулиці Тараса Шевченка, 1 в м. Івано-Франківську (ремонтно-реставраційні роботи)".