Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна вакуумна підмітально-прибиральна машина типу City Cat 5006xl або еквівалент зі змінним обладнанням)
34140000-0 Heavy-duty motor vehicles (self-propelled vacuum sweeper-sweeper type City Cat 5006xl or equivalent with replaceable equipment)
34140000-0 Heavy-duty motor vehicles (self-propelled vacuum sweeper-sweeper type City Cat 5006xl or equivalent with replaceable equipment)
Очікувана вартість
23 600 000,00 UAH
UA-2018-08-21-000470-a ● 7935756728f84a73afc21246fce8054e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Ганна +380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Назаренко Сергій 0577250285 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Specialized communal enterprise "Kharkivzelenbud" of Kharkiv City Council |
National ID: | 03362152 |
Contact point: |
Slinko Hanna +380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Additional contacts: |
Nazarenko Sergiy 0577250285 khzelenbud@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2018 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 14:23 |
Очікувана вартість: | 23 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 236 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Publication date: | 21 серпня 2018 15:22 |
Enquiries until: | 11 вересня 2018 18:00 |
Complaints submission until: | до 17 вересня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 вересня 2018 18:00 |
Information
Estimated total value: | 23 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 236 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Код за ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна вакуумна підмітально-прибиральна машина типу City Cat 5006xl або еквівалент зі змінним обладнанням)
34140000-0 Heavy-duty motor vehicles (self-propelled vacuum sweeper-sweeper type City Cat 5006xl or equivalent with replaceable equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
код за ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (самохідна вакуумна підмітально-прибиральна машина типу City Cat 5006xl або еквівалент зі змінним обладнанням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби
34140000-0 Heavy-duty motor vehicles (self-propelled vacuum sweeper-sweeper type City Cat 5006xl or equivalent with replaceable equipment)
CPV: 34140000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2018 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2018 16:41 |
Протокол 235.pdf | |
13 вересня 2018 16:41 |
Перелік змін.pdf | |
13 вересня 2018 16:41 |
Тендерна документацiя.doc | |
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 5.doc | |
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 3.doc | |
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 4.doc | |
13 вересня 2018 16:41 |
Оголошення про проведення.docx | |
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 2.doc | |
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 1.doc |
13 вересня 2018 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Протокол 235.pdf
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Перелік змін.pdf
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Тендерна документацiя.doc
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 5.doc
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 3.doc
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 4.doc
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Оголошення про проведення.docx
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 2.doc
|
|||
13 вересня 2018 16:41 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надати роз`яснення
Дата подання: 29 серпня 2018 15:50
Дата відповіді: 30 серпня 2018 11:18
Розділом ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, вимагається, надати
« - Всі документи для постановки транспортного засобу на облік
в відповідному державному реєстраційному органі»
Просимо надати уточнення, а саме перелік документів, який повинен надати Учасник або переможець закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На запитання щодо документів для постановки транспортного засобу на облік в відповідному державному реєстраційному органі, повідомляємо наступне: у тендерній документації мається на увазі перелік документів Законодавчо визначений для постачальника відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 11 листопада 2009 р. № 1200, Постанови Кабінету міністрів України від 7 вересня 1998 р. N 1388, Постанови Кабінету міністрів України від 8 липня 2009 р. N 694, що буде дійсним/обов’язковим на час постачання/передачі Товару Замовнику.
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 30 серпня 2018 13:36
Дата відповіді: 04 вересня 2018 13:28
Цими словами висловлюємо свою повагу до Замовника торгів.
Маємо можливість запропонувати Вам якісну, нову вакуумно-підмітальну машину з бункером об’ємом 5м3 для сміття, яка відрізняється від запропонованої Вами по наступним параметрам:
«Сміттєзбірний бак підмітально-прибирального обладнання повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі»
Для збільшення кількості учасників торгів, та керуючись ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", компанія постачальник просить Вас внести зміни до технічних характеристик виставленного лоту, а саме
«Сміттєзбірний бак підмітально-прибирального обладнання повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі або з алюмінію»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На запитання щодо внесення змін до технічних характеристик виставленного лоту, а саме зміни параметру на: «Сміттєзбірний бак підмітально-прибирального обладнання повинен бути виготовлений з алюмінію» повідомляємо наступне: нажаль вимога не може бути прийнята в зв’язку з тим, що експлуатаційні параметри сміттєзбірного баку передбачають приймання перевезення і вивантаження різних фракцій сміття в тому числі і твердого, наприклад каміння, гравію, піску, тощо, а використання баку з алюмінію може виявитись ненадійним, так як алюміній має меншу несучу здатність може деформуватись під дією навантажень, може окислюватись, та має швидку зношуваність порівняно з баком з нержавіючої сталі, а це може призвести до зменшення строку використання машини.
Загальне запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 31 серпня 2018 15:13
Дата відповіді: 05 вересня 2018 11:23
Наше підприємство є одним з найбільших постачальників прибиральної техніки, уважно вивчивши тендерну документацію, виявили, що Додатком № 1 до тендерної документації передбачено:
- Гальмівна система машина повинна бути на всі колеса, всі колеса повинні мати дискові гальма з не менш чим двома супортами з кожної сторони на передньому мосту, та одинарними супортами на кожне колесо на задньому мосту
Дана вимога є не зрозумілою, так як машина може бути укомплектована барабанними гальмами, що не погіршує характеристики та не впливає на продуктивність і маневреність машини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На запитання щодо внесення змін до технічних характеристик виставленного лоту, а саме зміни параметру на: «машина може бути укомплектована барабанними гальмами» повідомляємо наступне: Гальма дискового типу є більш надійними порівняно з гальмами барабанного типу саме тому на всіх сучасних машинах виробники все більше і більше замість барабанних гальм встановлюють саме дискові (в тому числі на легкових), а тим більш це актуально для машин більшої вантажопід҆ємності для забезпечення більшої ефективності та безпеки. Тому прохання нажаль не може бути виконано.
Вимога внести зміни до Додатку 1
Дата подання: 08 вересня 2018 09:19
Дата відповіді: 12 вересня 2018 07:55
Шановний замовник, оцінюючи Ваші негативні відповіді на прохання учасників складається враження в упередженому ставленні до учасників та бажанні придбати техніку в певного виробника (постачальника).
Вашу поведінку розцінюємо як необ’єктивну, упереджену та направлену на дискримінацію широкого кола можливих учасників відкритих торгів.
Наша компанія є дилером всесвітньо відомої та добре зарекомендованої компанії в Україні та хоче запропонувати продукцію, якою будуть задоволені не тільки Ви, Ваші співробітники, а також мешканці та гості міста, оцінюючи якісно виконану роботу запропонованої техніки.
Прошу звернути Вашу увагу на те, що змінення технічних характеристик не призведуть до зменшення продуктивності, а навпаки, покращать продуктивність роботи підмітально-прибиральних машин, оцінюючи їхню маневреність та швидкість прибирання.
Підмітально-прибиральні машини, які ми можемо запропонувати відрізняються особливою надійністю, легкістю і можуть експлуатуватися при температурі навколишнього повітря від -5 до +40 градусів, саме алюмінієвий бак облегшує вагу підмітально-прибиральної машини та ніяким чином не зменшує строк використання обладнання. Слід зауважити, що гарантійний термін техніки, яку постачальник пропонує Вам, складає 24 місяці, що в свою чергу, економить бюджетні кошти на обслуговування підмітально-прибиральних машин.З надією на розуміння та економію бюджетних коштів, просимо внести зміни та викласти в наступній редакції Технічне завдання:
- Сміттєзбірний бак підмітально-прибирального обладнання повинен бути виготовлений з нержавіючої сталі або з алюмінію
- Планка довжиною не менше 1400 мм повинна кріпиться попереду машини та призначена для миття поверхні водою під тиском
- Ємність для технологічної води повинна бути не менше 800 л
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На запитання щодо внесення змін до технічних характеристик виставленного лоту, повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, в т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), при цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Виходячи із специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону, Замовник не вважає критерії викладені в тендерній документації дискримінаційними.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, в т.ч. інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), при цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, вимоги до предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Виходячи із специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону, Замовник не вважає критерії викладені в тендерній документації дискримінаційними.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 вересня 2018
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Автоком | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГЛОБУС-АВТО | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГЛОБУС-АВТО #31833947 |
Переможець |
21 794 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2018 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:52
|
ДУ1 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:48
|
1_ДУ1.pdf | укладений |
29 грудня 2018 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2018 14:49
|
Договор 388.pdf | укладений |
19 жовтня 2018 14:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Продовжити термін дії договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 10.1. розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «10.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019 року (включно), в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань Сторонами.». |
Номер договору про закупівлю: | 388 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 388 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |