Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої (лазерні) формату А-4
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2018-08-16-002867-b 0763a1c082ab433ab860cd5c60f5f084
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінова Людмила Василівна

+380482492603 appeal_court2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апеляційний суд Одеської області
Код ЄДРПОУ: 02892913
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул Івана та Юрія Лип,24-а
Контактна особа: Созінова Людмила Василівна
+380482492603
appeal_court2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2018 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 12:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Багатофункціональні пристрої (лазерні) формату А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Івана та Юрія Лип, 24-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2018 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2018 18:07
Додаток 5 (4).docx
16 серпня 2018 18:07
дод 6 до тенд док МФУ.pdf
16 серпня 2018 18:07
дод 5 до тенд док МФу.pdf
16 серпня 2018 18:07
дод 4 до тенд док МФУ.pdf
16 серпня 2018 18:07
дод 3 до тенд док МФУ.pdf
16 серпня 2018 18:07
дод 2 до тенд док МФУ.pdf
16 серпня 2018 18:07
дод 1 до тенд до МФУ.pdf
16 серпня 2018 18:07
тендерна докментація МФУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тип картриджу - нечіпованний
Дата подання: 18 серпня 2018 13:43
Дата відповіді: 21 серпня 2018 17:24
Жоден виробник друкуючої техніки лазерного типу не наводить в технічних специфікаціях інформації про наявність чипів в картриджах до своєї техніки. Просимо надати уточнення учасник торгів не маючи ніякої (!!!) офіційної інформації від виробника техніки надасть вам пропозицію по техніці з "нечіпованним" картриджем.
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуте Ваше запитання до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-16-002867-b.
З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
По-перше, звертаю Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також визначає інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
По-друге, доводжу до Вашого відома, що Згідно з ст.3 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, за наявною у Тендерного комітету інформацією, при наявності в багатофункціональному пристрої або принтері вбудованого у картридж «чипу» його повторну заправку здійснювати неможливо, а потрібно закуповувати нові картриджі, що суттєво збільшує видатки на державний бюджет, та в свою чергу не відповідає таким принципам здійснення публічних закупівель, як максимальна економія та ефективність. В свою чергу, при «нечипованому» типі картриджу, його заправку можливо проводити самостійно не використовуючи при цьому значних додаткових коштів.
Окрім цього, «чип» у картриджі спрацьовує за певної кількості надрукованих аркушів паперу, тобто, навіть при наявності ще тонеру у картриджі, такий пристрій просто відмовиться працювати, що свою чергу також не є доцільним для Замовника.
Дякуємо за Ваше запитання, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Тип картриджу - нечіпованний (2)
Дата подання: 18 серпня 2018 14:51
Дата відповіді: 21 серпня 2018 17:24
Просимо надати уточнення чим обумовлено наявність пункту - "Тип картриджу - нечіпованний" - в тендерній документації. Оскільки виробники друкуючої техніки не наводять інформації про наявність чипів в картриджах, то нема жодних підстав вважати, що моделі техніки з нечіпованними картриджами будуть коштувати дешевше.
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуте Ваше запитання до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-16-002867-b.
З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
По-перше, звертаю Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, а також визначає інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
По-друге, доводжу до Вашого відома, що Згідно з ст.3 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
По-третє, за наявною у Тендерного комітету інформацією, при наявності в багатофункціональному пристрої або принтері вбудованого у картридж «чипу» його повторну заправку здійснювати неможливо, а потрібно закуповувати нові картриджі, що суттєво збільшує видатки на державний бюджет, та в свою чергу не відповідає таким принципам здійснення публічних закупівель, як максимальна економія та ефективність. В свою чергу, при «нечипованому» типі картриджу, його заправку можливо проводити самостійно не використовуючи при цьому значних додаткових коштів.
Окрім цього, «чип» у картриджі спрацьовує за певної кількості надрукованих аркушів паперу, тобто, навіть при наявності ще тонеру у картриджі, такий пристрій просто відмовиться працювати, що свою чергу також не є доцільним для Замовника.
Дякуємо за Ваше запитання, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Строк дії гарантії - Не менше 24 місяців з дати постачання товару
Дата подання: 18 серпня 2018 15:02
Дата відповіді: 21 серпня 2018 17:23
Просимо надати уточнення чому в тендерній документації у Додатку 3 наведений Строк дії гарантії на техніку, який становить - Не менше 24 місяців з дати постачання товару. В Україні працює вже декілька виробників друкуючої техніки лазерного типу, які пропонують на свою техніку 36 місяців гарантії. Зрозуміло, що чим більше буде строк дії гарантії, то тим більше ви можете зекономити грошей з Державного бюджету України на сервісне обслуговуваня техніки під час її використання на третьому році експлуатації. А економія є одним з головних принципів здійснення закупівель згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому встановлюючи зменшений строк дії гарантії ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуте Ваше запитання до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-16-002867-b.
З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з ст.3 Закону, публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На виконання вищевказаних вимог Закону, а також з метою недопущення будь-якої дискримінації учасників та забезпечення добросовісної конкуренції, Замовником, у технічних вимогах до предмету закупівлі, які визначені Додатком 3 до Тендерної документації, встановлено, що строк дії гарантії має бути «Не менше 24 місяців з дати постачання товару». Тобто, використання формулювання «не менше ніж…» гарантує, що Замовником будуть розглядатися пропозиції, у яких гарантія встановлена від 24 місяців і більше.
Вживання такої конструкції дає змогу Замовнику провести закупівлю з найбільшою економією та ефективністю, при цьому не звужуючи коло можливих Учасників.
Дякуємо за Ваше запитання, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Про повторну заправку картриджу
Дата подання: 21 серпня 2018 22:27
Дата відповіді: 23 серпня 2018 15:41
Шановний тендерний комітет ! У відповіді на попередні запитання ви вказали "за наявною у Тендерного комітету інформацією, при наявності в багатофункціональному пристрої або принтері вбудованого у картридж «чипу» його повторну заправку здійснювати неможливо, а потрібно закуповувати нові картриджі, що суттєво збільшує видатки на державний бюджет". Доводимо до вашого відома, що заправка картриджів до техніки майже усіх виробників, що постачають техніку в Україну, приводить до зняття техніки із заправленними картриджами з гарантії. Можно вважати, якщо ви залишитесь без гарантійної підтримки від виробника, то це точно суттєво збільшить видатки на державний бюджет. Тому просимо вашого дозвола запропонувати вам техніку від виробника, який офіційно дозволяє заправку картриджів без (!!!) зняття її з гарантії, у якого гарантія на техніку становить 3 (три) роки, який офіційно постачає в Україну спеціальні комплекти для заправки картриджів та у якого техніка продається з картриджами з чіпами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуто Ваше запитання до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-16-002867-b.
З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
По-перше, Закон визначає, що публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. По-друге, ст.20 Закону визначає, що під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. По–третє, згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
По-четверте, згідно з вимогами тендерної документації щодо відкритих торгів UA-2018-08-16-002867-b учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, шляхом оформлення довідки з порівняльною таблицею запитуваних та наданих вимог викладеній в довідці в довільній формі.
Тож, враховуючи цитоване вище, Тендерний комітет не вповноважений на прийняття рішення стосовно надання вам певного дозволу чи навпаки заборони, стосовно предмету Вашої тендерної пропозиції, або окремих її положень. В будь-якому разі, якщо Ваша тендерна пропозиція буде відповідати вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації та додатках до неї, вона буде розглянута Тендерним комітетом Замовника.
Дякуємо за Ваше запитання, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 107 968,00
UAH з ПДВ
107 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 вересня 2018 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій