Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації
Services in installation of fire alarm system
Очікувана вартість
216 999,00 UAH
UA-2018-08-15-002768-b 6aeb87373c554e59ab1b04f4ea2aa1ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education Desna District in Kyiv state administration
National ID: 37501684
Contact point: Tokar Nataliya Yuriivna
+380445466890
ruodesn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 19:55
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 15:40
Очікувана вартість: 216 999,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 085,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH
Publication date: 15 серпня 2018 19:55
Enquiries until: 04 вересня 2018 20:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 216 999 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 085 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги надаються для дошкільного навчального закладу (ясла-садку) № 597 комбінованого типу Деснянського району міста Києва
Services are provided for a preschool educational institution (nursery school) № 597 of the combined type of Desniansky district of Kyiv
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шолом - Алейхема, 4-А
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Services in installation of fire alarm system
CPV: 51700000-9
Період постачання: по 30 листопада 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 16 серпня 2018 12:45
Дата відповіді: 20 серпня 2018 18:14
ваші вимоги: Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Згідно Постанові Кабінету Міністрів № 852 в такої лабораторії не має необхідності. Якщо треба провести виміри опору заземлення то для цьго буде підписан договір з Електротехнічною лабораторією та надані вам експертні висновки по вимірам. Договір буде підписан тільки перед виконанням даних робіт а не заздалегіть. ВИМАГАЕМО прибрати цю вімогу5 - наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Система пожежної сигналізації, яку необхідно монтувати відповідно до закупівлі, буде встановлюватись в старих приміщеннях з уже наявними старими електричними мережами. У зв'язку з цим, для якісного виконання робіт та уникнення аварійних ситуацій в майбутньому, замовник вимагає здійснити перевірку старих електричних мереж перед підключенням до них нового обладнання пожежної сигналізації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-002768-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 20 серпня 2018 19:03
вимога до кваліфікаційних критеріїв
Ваша відповідь на запитання про "Необхідність надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт" - замовник вимагає здійснити перевірку старих електричних мереж перед підключенням до них нового обладнання пожежної сигналізації (ДЕ ЦЯ ВИМОГА ПРОПИСАНА В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ?). Також зазначаемо, що закупівля проходить по коду 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування. Тому вимагаемо прибрати роботи по перевіркі старих електричних мереж та скасувати вимогу: Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 серпня 2018 17:31
При монтажу системи АПС при підключенні прибору з блоком безперебійного живлення слід кабель живлення підключати на новий автомат. Таким чином, влазити в існуючий щиток при присутності штатного електрика закладу, який як і всі по закладам освіти знаходяться в плачевному стані. Гарантії безпечної експлуатації алюмінієвих електричних мереж ніхто не дасть, таким чином, вимогою замовника є перевірка щитка, де буде підключатись система за для розгруження перевантаженї фази.
Номер вимоги: UA-2018-08-15-002768-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:37250307
Дата подання: 22 серпня 2018 18:08
кваліфікаційні вимоги
електротехнічна лабораторія може бути не тільки власною (або орендованою) а ще й з договором СУБПІДРЯДУ. Приберіть будь ласка вимогу: наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії або допишіть - можливо виконати роботи з перевірки електричних мереж ЗА ДОГОВОРОМ СУБПІДРЯДУ (надати гарантійний лист).
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2018 18:02
У разі залучення до надання послуг субпідрядної організації з власною (або орендованою) електротехнічною лабораторією зі свідоцтвом, дійсним на весь період виконання робіт, Учасник, відповідно до вимоги пункту 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, повинен у складі тендерної пропозиції надати документальне підтвердження наявності такої лабораторії у субпідрядної організації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 жовтня 2018
UA-2018-08-15-002768-b6aeb87373c554e59ab1b04f4ea2aa1ca
Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Місцезнаходження: 02217, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 вересня 2018 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 жовтня 2018 18:03
Протокол
09 жовтня 2018 18:05
Електронний підпис

Публічні документи

13 вересня 2018 00:20
Електронний підпис
13 вересня 2018 00:08
Пропозиція_597.pdf
13 вересня 2018 00:08
Сертифікати.pdf
13 вересня 2018 00:08
Працівники.pdf
13 вересня 2018 00:08
Кваліфікаційні.pdf
13 вересня 2018 00:08
Документи.pdf
13 вересня 2018 00:08
Документи_597.pdf

Документи

14 вересня 2018 20:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 жовтня 2018 18:03
Протокол
09 жовтня 2018 18:06
Електронний підпис

Публічні документи

23 жовтня 2018 10:06
Електронний підпис
23 жовтня 2018 10:05
Довідка з МВС.PDF
23 жовтня 2018 10:05
Довідки ст 17 Закону.PDF
16 жовтня 2018 22:22
Електронний підпис
16 жовтня 2018 22:21
Пропозиція(нова).PDF
14 вересня 2018 13:41
Електронний підпис
13 вересня 2018 13:06
Електронний підпис
13 вересня 2018 13:05
Кошторис_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Технічне завдання_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Пропозиція_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Проект договору_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
ДОКУМЕНТИ ПРАЦІВНИКІВ.rar
13 вересня 2018 13:05
ДОКУМЕНТИ МТБ.rar
13 вересня 2018 13:05
Документи кваліфікації.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС" 215 726,00
UAH з ПДВ
214 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" 215 402,74
UAH з ПДВ
215 402,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2018 10:06
Електронний підпис
23 жовтня 2018 10:05
Довідка з МВС.PDF
23 жовтня 2018 10:05
Довідки ст 17 Закону.PDF
16 жовтня 2018 22:22
Електронний підпис
16 жовтня 2018 22:21
Пропозиція(нова).PDF
14 вересня 2018 13:41
Електронний підпис
13 вересня 2018 13:06
Електронний підпис
13 вересня 2018 13:05
Кошторис_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Технічне завдання_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Пропозиція_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
Проект договору_597.PDF
13 вересня 2018 13:05
ДОКУМЕНТИ ПРАЦІВНИКІВ.rar
13 вересня 2018 13:05
ДОКУМЕНТИ МТБ.rar
13 вересня 2018 13:05
Документи кваліфікації.PDF

Публічні документи

13 вересня 2018 00:20
Електронний підпис
13 вересня 2018 00:08
Пропозиція_597.pdf
13 вересня 2018 00:08
Сертифікати.pdf
13 вересня 2018 00:08
Працівники.pdf
13 вересня 2018 00:08
Кваліфікаційні.pdf
13 вересня 2018 00:08
Документи.pdf
13 вересня 2018 00:08
Документи_597.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#32771803
Переможець 214 641,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС"
#32771803
214 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 20:22
Звіт про виконання договору укладений
29 грудня 2018 20:21
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 11:32
Додаткова угода 4 від 21.12.2018 до Договору 302 ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:30
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 21:18
Додаткова угода 3 від 07.12.2018 до Договору 302 ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 21:17
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 18:40
Додаткова угода 2 від 30.11.2018 до Договору 302 ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 18:39
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 18:02
Додаткова угода 1 від 07.11.2018 до Договору 302 ТОВ ЕНЕРГОСЕРВІС.PDF зміни до договору
09 листопада 2018 18:01
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 17:14
Договір укладений
09 листопада 2018 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 9.1 розділу 9 Договору Додатком 2 - Договірна ціна, що додається та є невід'ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.2 Договору та викласти його в наступній редакції: "1.2. Розрахунок вартості надання Послуг визначається у Договірній ціні (Додаток 2 до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору.". 3. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг становить 209 674 грн. 80 коп. (двісті дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири грн. 80 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 34 945 грн. 80 коп. (тридцять чотири тисячі дев'ятсот сорок п'ять грн. 80 коп.)".
Номер договору про закупівлю: № 302
Договір:
Номер додаткової угоди: № 302
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: "1.3. Строк встановлення системи пожежної сигналізації - до 07.12.2018 року".
Номер договору про закупівлю: № 302
Договір:
Номер додаткової угоди: № 302
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.3. Договору та викласти його в наступній редакції: "1.3. Строк встановлення системи пожежної сигналізації - до 17.12.2018 року".
Номер договору про закупівлю: № 302
Договір:
Номер додаткової угоди: № 302
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 91 грн. 20 коп. (дев'яносто одна гривня 20 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 15 грн. 20 коп. (п'ятнадцять гривень 20 коп.). 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "2.1. Загальна вартість послуг становить 209 583 грн. 60 коп. (двісті дев'ять тисяч п'ятсот вісімдесят три гривні 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 34 930 грн. 60 коп. (тридцять чотири тисячі дев'ятсот тридцять гривень 60 коп.)". 3. Викласти Додаток 2 "Договірна ціна" до Договору у новій редакції, що додаються.
Номер договору про закупівлю: № 302
Договір:
Номер додаткової угоди: № 302
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 209 583,60
UAH з ПДВ