Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання спецтехніки (автовишка) для КП "Народичікомунсервіс"
Очікувана вартість
1 869 015,00 UAH
UA-2018-08-15-001932-b 661de63cbdd14371be5b9f0413c02010
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентин Чіпак

+380674109098 narkomun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "НАРОДИЧІКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33341154
Місцезнаходження: 11400, Україна , Житомирська обл., смт. Народичі, вул. 1-го Травня, 6
Контактна особа: Валентин Чіпак
+380674109098
narkomun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2018 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2018 15:21
Початок аукціону: 03 вересня 2018 14:38
Очікувана вартість: 1 869 015,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 345,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Придбання спецтехніки (автовишка) для КП "Народичікомунсервіс"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11401, Україна, Житомирська область, Народичі, 1 Травня ,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2018  —  31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 15:44
03_ТД_АП-18.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-13-000028 ● 469e6fa3bcd64afd8c1d3279556e2540
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.02.2019
№ 9

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.02.2019 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2018-08-15-001932-b від 15.08.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Арсенал-2" 1 761 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦТК" 1 677 000,00
UAH з ПДВ
1 667 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 10:02
Статут.pdf
30 серпня 2018 10:02
Сервіс.pdf
30 серпня 2018 10:02
Протокол.pdf
30 серпня 2018 10:02
Проект договору.pdf
30 серпня 2018 10:02
Приказ.pdf
30 серпня 2018 10:02
не внесення до ЄДР.pdf
30 серпня 2018 10:02
МТБ.pdf
30 серпня 2018 10:02
Додаток 7.pdf
30 серпня 2018 10:02
Додаток 5.pdf
30 серпня 2018 10:02
Додаток 4.pdf
30 серпня 2018 10:02
Довідки по 17 ст..pdf
30 серпня 2018 10:02
Гаратнійний лист.pdf
30 серпня 2018 10:02
гарантійний лист 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Арсенал-2"

ТОВ "СПЕЦТК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Арсенал-2"
#31802271
Переможець 1 650 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2018 10:52

Документи

07 вересня 2018 10:52
Електронний підпис
07 вересня 2018 10:38
002.jpg
07 вересня 2018 10:38
001.jpg
03 вересня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Арсенал-2"
#31802271
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2018 10:52
Електронний підпис
07 вересня 2018 10:38
002.jpg
07 вересня 2018 10:38
001.jpg
03 вересня 2018 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 16:13
додаткова угода.docx зміни до договору
05 жовтня 2018 16:08
Електронний підпис укладений
28 вересня 2018 17:24
Договір 61.docx укладений
28 вересня 2018 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.3 договору викласти в наступній редакції "плата за поставлений товар буде здійснюватись Замовником відповідно до підписаної сторонами видаткової накладної"
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML