Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В. » (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи» ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2013 )
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2018-08-15-001597-b b214af3c15b44318ac82de9dd3aad28e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2018 09:00
Очікувана вартість: 1 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В. » (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи» ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2013 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 22-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 14:46
Додаток № 6 договір проект.docx
15 серпня 2018 14:46
Тендерна документація терапія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Плани приміщення.
Дата подання: 16 серпня 2018 10:37
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:47
Доброго дня. Замовник надає проектувальнику плани приміщень терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В у форматі DWG ?
Відповідь: Для комплексних ремонтних робіт центру необхідні проектно – кошторисні розрахунки. Тому були заплановані і оголошені закупівлі на зазначені роботи з проектування. Формат DWG (від англ. Drawing - малювання, креслення) це формат файлу, в якому зберігаються двомірні і тривимірні проектні графічні дані. Говорячи нормальною мовою - це креслення, які нажаль в документації, яка є в наявності відсутні. Але Замовник надає для використання Генпідрядникам, документацію по будівлям підприємства в паперовому вигляді, яка є в наявності.
Щодо вимоги наявності провідних інженерів-проектувальників
Дата подання: 16 серпня 2018 10:45
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:49
Замовник вимагає: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше п’яти років, зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор. Вимога щодо наявності саме провідного інженера проектувальника в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму та саме провідного інженера-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості є незаконною та неправомірною. Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Отже, просимо внести зміни, а саме виключити з документації тендерних торгів слова «провідний» та «провідного»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога стосовно наявності саме провідного інженера висунута Замовником, бо дана кваліфікація вказує положення зазначеного спеціаліста в структурі проектної організації, враховуючи його досвід та професійні знання.
Відповідно Наказу № 26 від 27.01.14 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни N 8 до
розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників
Кваліфікаційні вимоги.
1. Провідний інженер-проектувальник: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера-проектувальника І категорії – не менше 2 років. Підвищення кваліфікації згідно із законодавством. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
2. Інженер-проектувальник І категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), для магістра – без вимог до стажу роботи, спеціаліста стаж роботи за професією інженера-проектувальника IІ категорії – не менше 2 років. Підвищення кваліфікації згідно із законодавством. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Щодо завіряння кваліфікаційних сертифікатів
Дата подання: 16 серпня 2018 10:50
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:49
Замовник вимагає від Учасників: • надати кваліфікаційний сертифікат інженерів-проектувальників та архітектора, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату; • надати кваліфікаційний сертифікат провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості та провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату; • надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника - кошторисника, завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату. По-перше просимо виключити слово «провідного» По-друге внести зміни, а саме «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату» замінити на словосполучення «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату та відповідальної посадової особи Учасника». Дана зміна необхідна в зв’язку з тим, що розмістивши завірені сертифікати лише власником сертифікату, недобросовісні майбутні учасники зможуть скопіювати дані сертифікати і видавати їх, як свої. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Для того щоб певні копії або витяги набули юридичної сили, вони мають бути засвідчені у встановленому порядку. Внесення змін в «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату» немає необхідності. Так як Учасник має право викласти зазначені сертифікати відповідності завірені не лише власниками сертифікату. В Тендерній документації прописано, щоб обов’язково був підпис власника сертифікату. А за недобросовісність майбутніх Учасників Замовник відповідальності не несе.
Вартість експертизи
Дата подання: 16 серпня 2018 10:52
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:50
Вартість експертизи не включена до ціни договору?
Відповідь: Відповідно Проекту договору п. 3.5. « Всі витрати з проведення експертною установою експертизи проектно-кошторисної документації покладаються на Виконавця, з подальшою компенсацією вищевказаних витрат Виконавцю Замовником. Компенсація Виконавцю відбувається на підставі Акту виконаних робіт.»
Щодо інформаційної довідки або Витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
Дата подання: 16 серпня 2018 11:10
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:51
Замовник вимагає від Переможця у терміни згідно чинного законодавства надати Інформаційну довідку або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу Учасника/ фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути виданим не раніше оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір. Інформація, яка вимагається замовником по даному пункту міститься у відкритому державному реєстрі, а саме: Відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення http://corrupt.informjust.ua/. Згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. !!!Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.!!! Згідно Листа Міністерства юстиції України № 5068/1261-26-18/8.4.4 від 12.02.2018 «Щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. На сьогодні Міністерство юстиції з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі - Реєстр). Крім того, слід зазначити, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 9 квітня 2015 року №319-VIII Міністерство юстиції з 13 липня 2015 року запустило оновлений Реєстр, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими. Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресоюhttp://corrupt.informjust.ua/.) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Кожна фізична або юридична особа має право на вільний та безоплатний доступ до відомостей зазначених реєстрів через офіційний веб-сайт центрального засвідчувального органу шляхом пошуку та перегляду відомостей. Враховуючи викладене, на сьогодні повністю забезпечено відкритий доступ до реєстрів Міністерства юстиції та надання відповідних електронних сервісів.» Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації і не порушувати Законодавство!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.17 п. 3 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник:
« 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»

Щодо завіряння копій документів.
Дата подання: 16 серпня 2018 11:16
Дата відповіді: 21 серпня 2018 08:51
Замовник вимагає 3.1.10. У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис та відбиток печатки (*). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання скан-копію оригіналу документу. Учасник має право надати скан-копію оригіналу документа, навіть в тих випадках, коли в документації передбачена можливість подання копії. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ч.2 ст. 58-1 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами та доповненнями): "Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом." Згідно ст. 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X (зі змінами та доповненнями):"Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"" Також просимо врахувати Замовника, що згідно з Законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 року № 852-IV в Україні є можливість здійснення електронного документообігу за допомогою ЕЦП. Дана функція також реалізована електронними майданчиками. Просимо не порушувати адміністративне законодавства і внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно Тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1.10, п. 3.1. 11, щодо надання Учасником «електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації», повідомляємо.
Вчинення цієї дії є правовою гарантією прав Замовника і забезпечує подальшу відповідальність Учасника за надану інформацію в Тендерній пропозиції. Засвідчення вірності копій документів і виписок з них є однією з найпоширеніших дій. Ця дія містить гарантії. Засвідчена копія документа усуває можливий сумнів щодо вірності цієї копії. Якщо ж Учасник, засвідчуючи вірність копії документа, порушить встановлений законом порядок засвідчення або допустить перекручення тексту оригіналу, то він несе передбачену законом відповідальність, а засвідчена копія документа в судовому порядку визнається недійсною. Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5):
― копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак;
Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Для того щоб певні копії або витяги набули юридичної сили, вони мають бути засвідчені у встановленому порядку.
Дефектний акт
Дата подання: 20 серпня 2018 17:45
Дата відповіді: 23 серпня 2018 12:27
Просимо надати до документації дефектний акт у вигляді додатку.
Відповідь: Л И С Т від 24.02.2005 N 7/8-134, N 4/3-260
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Щодо складу проектно-кошторисної документації на капітальний та поточний ремонт житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, затвердження проектно-
Кошторисної документації і визначення вартості ремонтів на всіх стадіях їх здійснення
Робочий проект з капітального ремонту складається з таких розділів:
а) для об'єктів житла, соціальної сфери і комунального призначення:
- загальна пояснювальна записка;
- архітектурно-будівельні рішення;
- технологічні рішення (при необхідності);
- рішення з інженерного обладнання;
- проект організації капітального ремонту;
- кошторисна документація;
б) для об'єктів благоустрою:
- загальна пояснювальна записка;
- організація ремонтно-будівельних робіт;
- оцінка впливу на довкілля;
- робоча документація;
- кошторисна документація.
Виходячи з технічної та технологічної складності капітальних та поточних ремонтів об'єктів житла, соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, за узгодженням сторін
склад і зміст розділів проектно-кошторисної документації може зменшуватись. При цьому в обов'язковому порядку розробляються документи, за якими визначаються фізичні обсяги робіт (дефектний акт із зазначенням умов виконання робіт) та кошторисна документація.


11.3. Замовник та генпроектувальник (проектувальник) можуть прийняти обґрунтоване узгоджене рішення щодо зміни кількості стадій та стадійності проектування.
При капітальному ремонті об'єктів із середніми (СС2) та зі значними наслідками (СС3), а також комплексів (будов), до яких входять об'єкти із середніми (СС2) та зі значними наслідками (СС3), допускається здійснювати проектування в одну стадію -РП. При виконанні капітального ремонту, пов'язаного виключно з поліпшенням експлуатаційних показників прийнятих в експлуатацію в установленому порядку об'єктів, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. У дефектному акті окремим розділом обов'язково зазначаються обсяги робіт щодо наявності (необхідності забезпечення) елементів, передбачених будівельними нормами, стандартами і правилами стосовно створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
(пункт 11 із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.05.2013 р. N 198, від 11.10.2013 р. N 492, від 10.08.2015 р. N 190,у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 19.05.2017 р. N 125)
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-15-001597-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "БАКАЛЬЦЕВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1975408933
Дата подання: 20 серпня 2018 20:33
Дискримінаційні вимоги, а також 99% кор тендер
ВИМОГА
1) Замовник вимагає: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не менше п’яти років, зокрема інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, провідний інженер-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості, архітектор. Вимога щодо наявності саме провідного інженера проектувальника в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму та саме провідного інженера-проектувальник в частині забезпечення механічного опору та стійкості є незаконною та неправомірною. Наказом Мінрегіону від 27.01.2014 року №26 затверджено погоджену з Міністерством соціальної політики України Зміну №8 до розділу 1 “Керівники, професіонали, фахівці” (кваліфікаційні характеристики професій: “Інженер – проектувальник” – Код КП – 2142.2, “Експерт будівельний” – Код КП – 2142.2, “Інженер з технічного нагляду (будівництво) – Код КП – 2142.2, Випуску 64 “Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (далі – Зміна №8). Згідно з п.4 цього наказу з 1 січня 2016 року введено категорійність інженерів – проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. З введенням в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 27.01.2014 № 26, з 01.01.2016 при проведенні професійної атестації згідно з кваліфікаційними вимогами видаються кваліфікаційні сертифікати чотирьох категорій, які дають право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва різного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідність проходження професійної атестації для виконавців, які мають чинний кваліфікаційний сертифікат та відповідають зазначеним вимогам, жодним нормативно-правовим актом не передбачена. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акту поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Отже, просимо внести зміни, а саме виключити з документації тендерних торгів слова «провідний» та «провідного»
2) Замовник вимагає від Учасників: • надати кваліфікаційний сертифікат інженерів-проектувальників та архітектора, згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату; • надати кваліфікаційний сертифікат провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення механічного опору та стійкості та провідного інженера-проектувальника в частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату; • надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника - кошторисника, завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату. По-перше просимо виключити слово «провідного» По-друге внести зміни, а саме «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату» замінити на словосполучення «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату та відповідальної посадової особи Учасника». Дана зміна необхідна в зв’язку з тим, що розмістивши завірені сертифікати лише власником сертифікату, недобросовісні майбутні учасники зможуть скопіювати дані сертифікати і видавати їх, як свої. Просимо внести відповідні зміни.
3) Замовник вимагає від Переможця у терміни згідно чинного законодавства надати Інформаційну довідку або Витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення на службову (посадову) особу Учасника/ фізичну особу, яка є учасником, яка підписала тендерну пропозицію, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути виданим не раніше оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір. Інформація, яка вимагається замовником по даному пункту міститься у відкритому державному реєстрі, а саме: Відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення http://corrupt.informjust.ua/. Згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. !!!Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.!!! Згідно Листа Міністерства юстиції України № 5068/1261-26-18/8.4.4 від 12.02.2018 «Щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення. На сьогодні Міністерство юстиції з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 продовжує здійснювати повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі - Реєстр). Крім того, слід зазначити, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до публічної інформації у формі відкритих даних» від 9 квітня 2015 року №319-VIII Міністерство юстиції з 13 липня 2015 року запустило оновлений Реєстр, усі дані якого, крім персональних, є повністю відкритими. Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресоюhttp://corrupt.informjust.ua/.) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення. Кожна фізична або юридична особа має право на вільний та безоплатний доступ до відомостей зазначених реєстрів через офіційний веб-сайт центрального засвідчувального органу шляхом пошуку та перегляду відомостей. Враховуючи викладене, на сьогодні повністю забезпечено відкритий доступ до реєстрів Міністерства юстиції та надання відповідних електронних сервісів.» Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації і не порушувати Законодавство!
4) Замовник вимагає 3.1.10. У випадках, коли в Документації наявна вимога щодо надання копії документа, – це означає, що має бути надана скан-копія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна» та проставляється підпис та відбиток печатки (*). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання скан-копію оригіналу документу. Учасник має право надати скан-копію оригіналу документа, навіть в тих випадках, коли в документації передбачена можливість подання копії. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно ч.2 ст. 58-1 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV (зі змінами та доповненнями): "Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не вправі вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом." Згідно ст. 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 № 8073-X (зі змінами та доповненнями):"Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"" Також просимо врахувати Замовника, що згідно з Законом України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 року № 852-IV в Україні є можливість здійснення електронного документообігу за допомогою ЕЦП. Дана функція також реалізована електронними майданчиками. Просимо не порушувати адміністративне законодавства і внести відповідні зміни.
PS: Ваші наміри проглядаються за кілометр...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2018 12:25
Державна наукова установа «Центр інноваційних медичних технологій НАН України» уважно розглянувши вимогу повідомляє.
1) Вимога стосовно наявності саме провідного інженера висунута Замовником, бо дана кваліфікація вказує положення зазначеного спеціаліста в структурі проектної організації, враховуючи його досвід та професійні знання.
Також відповідно Наказу № 26 від 27.01.14 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Зміни N 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників
Кваліфікаційні вимоги.
1. Провідний інженер-проектувальник: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера-проектувальника І категорії – не менше 2 років. Підвищення кваліфікації згідно із законодавством. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
2) Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Для того щоб певні копії або витяги набули юридичної сили, вони мають бути засвідчені у встановленому порядку. Внесення змін в «завірений мокрою печаткою та підписом власника сертифікату» немає необхідності. Так як Учасник має право викласти зазначені сертифікати відповідності завірені не лише власниками сертифікату. В Тендерній документації прописано, щоб обов’язково був підпис власника сертифікату. А за недобросовісність майбутніх Учасників Замовник відповідальності не несе.
3) Відповідно до ст.17 п. 3 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник:
« 3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
4) Відповідно Тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 3.1.10, п. 3.1. 11, щодо надання Учасником «електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації», повідомляємо.
Вчинення цієї дії є правовою гарантією прав Замовника і забезпечує подальшу відповідальність Учасника за надану інформацію в Тендерній пропозиції. Засвідчення вірності копій документів і виписок з них є однією з найпоширеніших дій. Ця дія містить гарантії. Засвідчена копія документа усуває можливий сумнів щодо вірності цієї копії. Якщо ж Учасник, засвідчуючи вірність копії документа, порушить встановлений законом порядок засвідчення або допустить перекручення тексту оригіналу, то він несе передбачену законом відповідальність, а засвідчена копія документа в судовому порядку визнається недійсною. Згідно з Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5):
― копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак; Копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Для того щоб певні копії або витяги набули юридичної сили, вони мають бути засвідчені у встановленому порядку.
З зв’язку з вищевикладеним вимогу щодо внесення змін в Тендерну документацію відхилено, так як при підготовці Тендерної документації на здійснення закупівлі № UA-2018-08-15-001597-b «Роботи по виготовленню проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт терапевтичного корпусу за адресою Вознесенський узвіз, 22-В. » (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи» ДСТУ-Н Б.В.1.2-16:2013 ) , замовник керувався нормами Закону України «Про публічні закупівлі» для задоволення потреби в даній роботі. Замовник керується перш за все не інтересами бізнесу (які представляє учасник), а виконанням своїх функціональних обов’язків.
ДНУ «Центр інноваційних медичних технологій НАН України», тобто Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом на отримання якісних професійних робіт.


Голова Тендерного комітету Н. Гутовець

Документи

23 серпня 2018 12:25
відповідь на вимогу.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРГОЛОВБУДНАГЛЯД" 995 104,00
UAH з ПДВ
995 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2018 22:07
Електронний підпис
30 серпня 2018 21:59
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.PDF
30 серпня 2018 21:59
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРГОЛОВБУДНАГЛЯД"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2018 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій