Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 -71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Моніторна в районі буд.2 та 19, а також вул. Метробудівників в районі буд. 1,4,8 з малими архітектурними формами у м. Дніпро». Коригування. 1 черга. Вулиця Моніторна»)
Очікувана вартість
220 490,40 UAH
UA-2018-08-15-000831-b c172deb11fbd4171afa2f8c8262e3794
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хавило

+38009 elenampdmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МОЛОДІЖНЕ ТВОРЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ДМР
Код ЄДРПОУ: 30268758
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровськ, вул. Набережна Заводска, 53
Контактна особа: Олена Хавило
+38009
elenampdmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 -71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою вул. Моніторна в районі буд.2 та 19, а також вул. Метробудівників в районі буд. 1,4,8 з малими архітектурними формами у м. Дніпро». Коригування. 1 черга. Вулиця Моніторна»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Моніторна в районі буд.2 та19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

15 серпня 2018 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 11:44
Протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 220 490,40
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 11:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 12:43
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:32
Дод.угода 5 до Договору № 38.18 выд 15.08.2018 р..PDF зміни до договору
23 грудня 2019 13:30
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 10:44
Дод.угода № 4.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 10:43
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 12:45
Дод.угода № 2.1 до Договору № 38.18.PDF зміни до договору
18 грудня 2018 12:45
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 12:03
Дод.угода №2 до Договору №38.18.PDF зміни до договору
03 грудня 2018 12:01
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 12:33
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
16 серпня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 12:14
Договір.PDF укладений
15 серпня 2018 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні асигнування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 38/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення бюджетних асигнувань на 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 38/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №38/18 від 15.08.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості Договору у зв'язку з коригуванням кошторисної частини проекту, в частині додаткових робіт.
Номер договору про закупівлю: 38/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2/1 до Договору 38/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення вартості проведення технічного нагляду на 16 036,18 грн. у зв'язку з коригуванням кошторисної частини додаткових робіт.
Номер договору про закупівлю: 38/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно бюджетних асигнувань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 38/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода № 5 до Договору № 38/18 від 15.08.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 490,40
UAH (в тому числі ПДВ 36 748,40 UAH)