Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Органайзер настільний канцелярський
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2018-08-15-000680-b a08a12aa98684f9e9e27dcf1b49764d4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайло Двойнічний

+380566343184 misheld1979@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Синельниківська районна державна адміністрація Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 04052376
Вебсайт: http://www.sinel.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул. Богми, 3
Контактна особа: Михайло Двойнічний
+380566343184
misheld1979@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2018 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2018 11:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2018 11:18
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,43%

Інформація про предмет закупівлі

Органайзер настільний канцелярський в кількості 93 шт. для дітей пільгової категорії різного віку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штука
органайзер настільний канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, Садова 2Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 11:19
Технiчнi_вимоги.doc
15 серпня 2018 11:19
Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
15 серпня 2018 11:19
проект_договору.doc
15 серпня 2018 11:19
Оголошення.doc
15 серпня 2018 11:19
Форма_цiновоi_пропозицii.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2018 11:36
Дата відповіді: 16 серпня 2018 11:43
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій