Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні крісла)
Очікувана вартість
20 650,00 UAH
UA-2018-08-14-001489-b ● 4260cefb844546f38d60e3a765dc4587
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Плесо |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7 |
Контактна особа: |
Жмурко Андрій Анатолійович +380505305177 an_zh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2018 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2018 13:00 |
Очікувана вартість: | 20 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Згідно додатку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, .м.Київ, вул. Микільсько-Слобідська7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2018 15:22 |
Крісла.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2018 09:58
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:16
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або еквівалент». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або еквівалент». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРКАВ" |
20 571,00
UAH з ПДВ
|
15 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
17 626,80
UAH з ПДВ
|
16 398,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" |
20 359,00
UAH з ПДВ
|
20 359,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРКАВ" #37432229 |
Відхилено |
15 700,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2018 16:02
|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
16 398,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2018 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор 621.pdf | укладений |
30 серпня 2018 17:26
|