Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні крісла)
Очікувана вартість
20 650,00 UAH
UA-2018-08-14-001489-b 4260cefb844546f38d60e3a765dc4587
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жмурко Андрій Анатолійович

+380505305177 an_zh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua/
Місцезнаходження: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2018 13:00
Очікувана вартість: 20 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,69%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно додатку.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, .м.Київ, вул. Микільсько-Слобідська7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2018 15:22
Крісла.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 серпня 2018 09:58
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:16
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог п.6.4. Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
На виконання вищезазначеного, технічні характеристики предмету закупівлі, наведені у оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містять вираз «або еквівалент». Таким чином, учаснику дозволяється подавати пропозицію з аналогічним товаром, який містить технічні характеристики не нижче тих, які зазначені Замовником у період оголошення.
Слід зазначити про те, що еквівалентний - «рівнозначний», «рівноцінний», товар що має мати характеристики не гірше ніж у товару, що має намір закупити Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРКАВ" 20 571,00
UAH з ПДВ
15 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 17 626,80
UAH з ПДВ
16 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 20 359,00
UAH з ПДВ
20 359,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 17:36
ПАСПОРТ.pdf
17 серпня 2018 17:36
ІПН.pdf
17 серпня 2018 17:36
Витяг.pdf
17 серпня 2018 17:36
Витяг з ЄДРПОУ_03.08.2018.pdf
17 серпня 2018 17:36
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРКАВ"

ТОВ "Епіцентр К"

ФОП "ЯЦИНА СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРКАВ"
#37432229
Відхилено 15 700,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 16:02
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 16 398,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2018 16:03

Документи

22 серпня 2018 16:01
Д.pdf

Документи

22 серпня 2018 16:03
П.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2018 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
16 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2018 16:03
П.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 621.pdf укладений
30 серпня 2018 17:26