Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт з капітального ремонту напівпідвальних приміщень будинку № 3А на вулиці Академіка Туполєва
Очікувана вартість
415 000,00 UAH
UA-2018-08-13-001784-b b848fbf010174670940462632c7ed9e9
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ККОЖФ Святошинського району"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2018 14:07
Очікувана вартість: 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ БД.1.1-1:2013 Код ДК 021:2015: 71320000-6 – Послуги з інженерного проектування (виконання проектних робіт з капітального ремонту напівпідвальних приміщень будинку № 3А на вулиці Академіка Туполєва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання проектних робіт з капітального ремонту напівпідвальних приміщень будинку № 3А на вулиці Академіка Туполєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська обл., Київ, Академіка Туполєва, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:47
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Призначення приміщень
Дата подання: 15 серпня 2018 10:01
Дата відповіді: 16 серпня 2018 17:43
Просимо вказати функціональне призначення приміщень, як визначено в п.13 Додатку 1 Технічних вимог до виконання проектних робіт" так як Збірником цін на проектні роботи (діючиим на сьогодні), що є обов'язковим для проектування за бюджетні (державні кошти), такої функції, як "напівпідвальні приміщення" не визначено
Відповідь: Приміщення адміністративно-побутового та технічного призначення для тимчасового сезонного розміщення робочого персоналу.
Уточненния стосовно п.9 "Вимог до Учасника допорогової закупівлі"
Дата подання: 15 серпня 2018 12:19
Дата відповіді: 16 серпня 2018 17:43
Просимо надати уточненния, стосовно п.9 "Вимог до Учасника допорогової закупівлі", а саме - яку кількість договорів необхідно надати і за який період?
Відповідь: Замовник в документації не висуває додаткових вимог щодо надання аналогічних договорів. Тому учасники на власний розсуд визначають, яку кількість та за який період договори, предмет яких є аналогічним предмету даної закупівлі, вони вважають необхідним надати.
Просимо надати відповідь!
Дата подання: 16 серпня 2018 11:21
Дата відповіді: 16 серпня 2018 17:44
Для можливості підготовки тендерної пропозиції, просимо вказати призначення приміщень
Відповідь: Приміщення адміністративно-побутового та технічного призначення для тимчасового сезонного розміщення робочого персоналу.
Що до документів
Дата подання: 16 серпня 2018 12:03
Дата відповіді: 16 серпня 2018 17:45
Пунктом 8 додатку 2 закупівлі UA-2018-08-13-001784-b встановлена наступна вимога замовника до учасників: "8. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених у технічному завданні. До довідки додаються (на кожного працівника, зазначеного у довідці)скан-копії з оригіналів діючих сертифікатів ГАПів та ГІПів, сертифікати профільованих фахівців, а також скан-копії з оригіналів дипломів про освіту." Просимо звернути увагу замовника, на вимогу про надання скан-копій з оригіналів дипломів про освіту, умовою отримання сертифікатів є наявність профільної вищої освіти та досвіду роботи, тому сам факт наявності сертифікату підтверджує кваліфікацію знання та досвід роботи, зазначена вимога не несе змістового навантаження, просимо внести зміни та прописати, що дипломи подаються лише на працівників, які не мають сертифікатів. Пунктом 7 додатку 3 зазначено, що ціна пропозиції подається з ПДВ, просимо зробити примітку, або коригування для учасників, які не є платниками ПДВ і ціну пропозиції будуть вказувати без ПДВ. Також просимо зазначити чи має право учасник подавати скан-копії документів з оригіналів там де зазначено копія (наприклад: замовник вимагає, копію витягу з реєстру платників єдиного податку чи можна подати скан з з оригіналу на якому є підпис та печатка органу, який видав цей документ - це спрощює підготовку пропозицій учасниками).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має право самостійно визначати документи, які підтверджують відповідність учасника торгів визначеним в документації умовам закупівлі. Вимога пункту 8 Додатку № 2 не є дискримінаційною по відношенню до жодного із учасників, оскільки сертифікати надаються за наявності профільної вищої освіти, наявність якої підтверджується відповідним дипломом.

При розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Отже, якщо тендерна пропозиція неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною та відповідатиме вимогам замовника, іі акцептування не вважатиметься дискримінацією стосовно платника ПДВ.

Будь-який документ, що має підпис та печатку органу, який його видав, та завантажений учасником для участі в процедурі закупівлі без накладення електронного цифрового підпису є копією. Тому учасники не обмежені в праві подавати скан-копії з оригіналів документів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-13-001784-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Сабі", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 28 серпня 2018 16:32
Що до діскваліфікації
Добрий день просимо надати розгорнуту аргументовану відповідь про причини дискваліфікації пропозиції ПП "Сабі" за п. 8 та 9.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2018 15:50
Доброго дня.

Пуктом 8 Додатку № 2 «Вимоги до Учасника допорогової закупівлі» визначено вимогу про надання довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених у технічному завданні. Учасник крім довідки мав надати скан-копії з оригіналів діючих сертифікатів ГАПів та ГІПів, сертифікати профільованих фахівців. Також Учасник до довідки за формою мав надати скан-копії з оригіналів дипломів про освіту.

В довідці про основний інженерно-технічний персонал, наданій ПП «Сабі», перелічено шість осіб з відповідною кваліфікацією. Кваліфікаційні сертифікати були надані на трьох осіб, в той час як відповідно до вимоги, Учасник мав надати на працівників, що зазначені у довідці, як кваліфікаційні сертифікати, так і дипломи про освіту.

Пуктом 9 Додатку № 2 «Вимоги до Учасника допорогової закупівлі» визначено вимогу про надання довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням контактних телефонів замовників. До довідки мають додаватися копія(ї) всіх зазначених у довідці договор(ів) із контрагентами згідно з предметом закупівлі. Копія(ї) договору(ів) повинна(і) містити всі сторінки договору(ів) (в тому числі – додатки, що є невід’ємними частинами договору(ів) та лист(и)-відгук(и) (лист-відгук до кожного наданого договору).

Відсутня інформація про контактних осіб замовника за зазначеним у наданій довідці Договором № 457. Крім того, сам договір не містить Додатку № 2, який є його невід'ємною частиною. Також відсутній Додаток № 1 до Договору № 38, а додатки договорів № № 37, 49 не містять посилань на самі договори.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2018 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Сабі" 278 000,00
UAH з ПДВ
275 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" 315 000,00
UAH з ПДВ
277 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БІВІАЙ ГРУП" 404 222,63
UAH з ПДВ
394 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 15:47
Електронний підпис
20 серпня 2018 15:45
лист погодження (2).PDF
20 серпня 2018 15:45
звіти до договорів.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 457.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 59.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 49.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 39.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 38.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 37.pdf
20 серпня 2018 15:45
договір 24-10.pdf
20 серпня 2018 15:45
довідка працівники.PDF
20 серпня 2018 15:45
довідка мтб.PDF
20 серпня 2018 15:45
довідка ліцензії.PDF
20 серпня 2018 15:45
довідка з банку.pdf
20 серпня 2018 15:45
довідка договори.PDF
20 серпня 2018 15:45
диплом бушняк.pdf
20 серпня 2018 15:45
гарантійний лист ціна.pdf
20 серпня 2018 15:45
відгуки.pdf
20 серпня 2018 15:45
11проект договору.pdf
20 серпня 2018 15:45
3.Статут.pdf

Публічні документи

20 серпня 2018 13:56
Скорик Диплом стр.2.jpg
20 серпня 2018 13:56
Скорик Диплом стр.1.jpg
20 серпня 2018 13:56
Лист-подяка2.pdf
20 серпня 2018 13:56
Лист-подяка.pdf
20 серпня 2018 13:56
Заніздра Д Диплом.pdf
20 серпня 2018 13:56
Жилінська Т Диплом.pdf
20 серпня 2018 13:55
Диплом Бойко.pdf
20 серпня 2018 13:55
Александров Диплом 2.jpg
20 серпня 2018 13:55
Александров Диплом 1.pdf
20 серпня 2018 13:55
8.9. Бойко Т.В. Договір.pdf
20 серпня 2018 13:55
8.7.Ящук С Договір.pdf
20 серпня 2018 13:55
8.6.Демчик О.А. Договір.pdf
20 серпня 2018 13:55
8. Довідка про персонал.pdf
20 серпня 2018 13:55
6. ліцензія ДАБІУ.pdf
20 серпня 2018 13:55
4. Банк довідка.pdf
20 серпня 2018 13:55
3.статут.pdf
20 серпня 2018 13:55
12. Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2018 13:55
11. Проект договору.pdf
20 серпня 2018 13:55
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Сабі"

ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БІВІАЙ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Сабі"
#31943632
Відхилено 275 925,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 14:08
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"
#36957016
Відхилено 277 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 11:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "БІВІАЙ ГРУП"
#38834122
Відхилено 394 222,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2018 16:47

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій