Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2018-08-13-001679-b 9b687eae90214b64afc92b3700bf649a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнавський Олександр Миколайович

+380432599398 stkasbu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 20001473
Місцезнаходження: 20007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Грушевського, 27, місто Вінниця, Вінницька область, Україна, 21007
Контактна особа: Тарнавський Олександр Миколайович
+380432599398
stkasbu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 14:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 11:40
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

системні блоки (46 комплектів) згідно технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 комплекти
системні блоки (46 комплектів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:04
Проект договору.docx
13 серпня 2018 17:04
ТД Компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-13-001679-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000", Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 15 серпня 2018 14:06
щодо обов’язка участника оплати послуг консультанта торгів
Доброго дня .
Законом "Про публічні закупівлі" ніяким чином не передбачена компенсація Учасником витрат Організатора на проведення процедури публічної закупівлі. Прохання виключити п. 7. Розділу 2 Тендерної документації щодо оплати переможцем якихось грошових коштів третєй стороні як таке , що не відповідає закону та принціпам, за якими мають здійснюватися державні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2018 20:11
Доброго дня. Дана вимога ніяк не суперечить вимогам Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі по тексту – Закон), оскільки дана вимога не впливає на процедуру проведення закупівлі. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 31 ст. 1 Закону № 922 визначено поняття тендерного комітету (надалі - комітет). Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Аналіз цих двох нормативно-правових актів дає можливість встановити статус комітету. Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Як зазначено в Законі, а саме ч. 2 ст. 11, голова, секретар та інші члени тендерного комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Хоча Закон і передбачає право на проходження навчання, механізму такого проходження дотепер не розроблено. Оскільки проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Відносно питання змісту послуг то стаття 901 Цивільного кодексу України визначає, що за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) відповідно до частини 1 п. 32 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.

Документи

17 серпня 2018 20:11
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дем'яненко Віталій Олександрович 319 930,00
UAH з ПДВ
319 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козуб Руслан Олександрович 319 994,86
UAH з ПДВ
319 994,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2018 18:03
довідка до статті 17 стр№2
10 вересня 2018 18:03
довідка до статті 17
29 серпня 2018 12:39
лист згода.jpg
29 серпня 2018 12:39
тендерна пропозиція.jpg
29 серпня 2018 12:39
декларац_1669.19.pdf
29 серпня 2018 12:39
декларац_1669.18.pdf
29 серпня 2018 12:39
5008-17 1669.19.pdf
29 серпня 2018 12:39
5007-17 1669.18.pdf
29 серпня 2018 12:39
66 001.jpg
29 серпня 2018 12:39
33 001.jpg
29 серпня 2018 12:39
2 001.jpg
29 серпня 2018 12:39
1 001.jpg
29 серпня 2018 12:39
Сетевые фильтры _2016-2019.pdf
29 серпня 2018 12:39
13.JPG
29 серпня 2018 12:39
12.JPG
29 серпня 2018 12:39
11.JPG
29 серпня 2018 12:39
10.JPG
29 серпня 2018 12:39
9.JPG
29 серпня 2018 12:39
8.JPG
29 серпня 2018 12:39
7.JPG
29 серпня 2018 12:39
6.JPG
29 серпня 2018 12:39
5.JPG
29 серпня 2018 12:39
4.JPG
29 серпня 2018 12:39
3.JPG
29 серпня 2018 12:39
2.JPG
29 серпня 2018 12:39
1.JPG
29 серпня 2018 12:39
довідка сертифікація.jpg
29 серпня 2018 12:39
довідка сервіс.jpg
29 серпня 2018 12:39
договір стр3.jpg
29 серпня 2018 12:39
довідка представника.jpg
29 серпня 2018 12:39
договір стр2.jpg
29 серпня 2018 12:39
договір стр1.jpg
29 серпня 2018 12:39
витяг.jpg
29 серпня 2018 12:39
договір стр4.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт8.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт7.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт6.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт5.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт4.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт3.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт2.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт.jpg
29 серпня 2018 12:39
паспорт 1.jpg
29 серпня 2018 12:39
ІПН.jpg

Публічні документи

29 серпня 2018 11:25
Scan1.jpg
29 серпня 2018 11:25
4.jpg
29 серпня 2018 11:25
3.jpg
29 серпня 2018 11:25
2.jpg
29 серпня 2018 11:25
код.jpg
29 серпня 2018 11:25
Scan5.jpg
29 серпня 2018 11:25
Scan4.jpg
29 серпня 2018 11:25
Scan3.jpg
29 серпня 2018 11:25
Scan2.jpg
29 серпня 2018 11:25
1.jpg
29 серпня 2018 11:25
ПРОПОЗИЦІЯ.docx
29 серпня 2018 11:25
опис товару.docx
29 серпня 2018 11:25
згода.docx
29 серпня 2018 11:25
захист довкілля.docx
29 серпня 2018 11:25
Довідка про відмову.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дем'яненко Віталій Олександрович

ФОП Козуб Руслан Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дем'яненко Віталій Олександрович
#2936706399
Переможець 319 930,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2018 14:33

Документи

04 вересня 2018 14:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2018 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дем'яненко Віталій Олександрович
#2936706399
319 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2018 14:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 10:12
Електронний підпис укладений
25 вересня 2018 09:06
Дод угода 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 08:50
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 12:16
Договір укладений
18 вересня 2018 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення назви предмету закупівлі, відповідно до проведеної закупівлі
Номер договору про закупівлю: 162-018
Договір:
Номер додаткової угоди: 162-018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 319 930,00
UAH з ПДВ