Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Очікувана вартість
36 663 919,00 UAH
UA-2018-08-13-001673-b de5ae939de39442ba1cc783f839b5ec2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 10:10
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 10:10
Початок аукціону: 17 вересня 2018 12:12
Очікувана вартість: 36 663 919,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  02 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%
31 серпня 2018 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 10:21
Зміна (1).docx
13 серпня 2018 17:02
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_4.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_3.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_2.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_1.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_5.docx
13 серпня 2018 17:02
ТД Прозорий офіс.docx
31 серпня 2018 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2018 10:21
Зміна (1).docx
13 серпня 2018 17:02
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_4.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_3.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_2.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_1.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_5.docx
13 серпня 2018 17:02
ТД Прозорий офіс.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:13
Запит за роз'ясненням
Запит за роз'ясненням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:12
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:19
Запит на інформацію
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради

10014, Житомирська обл., м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2

Запит
щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8»
В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8».
Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі.
Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги.
Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування:
1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції;
2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази;
3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:19
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 08 жовтня 2018 10:21
вимога про усунення порушень
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб- порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «....У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2018 16:15
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

Документи

05 вересня 2018 18:12
Прозорий офіс.doc

Документи

05 вересня 2018 18:19
Прозорий офіс.doc

Документи подані скаржником

Документи

10 жовтня 2018 16:15
Розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 33 079 703,44
UAH з ПДВ
33 079 703,44
UAH з ПДВ
1.125 29 404 180.84 Документи
ТОВ Зодчество ЛТД 35 410 711,60
UAH з ПДВ
35 410 711,60
UAH з ПДВ
1.0625 33 327 728.56 Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 36 573 022,78
UAH з ПДВ
36 573 022,78
UAH з ПДВ
1 36 573 022.78 Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 22:06
66.imd
13 вересня 2018 23:07
Електронний підпис
13 вересня 2018 23:06
поточні рахунки.pdf
13 вересня 2018 23:06
Документ (5).pdf
13 вересня 2018 23:06
3989_180806142351_001.pdf
13 вересня 2018 23:06
Untitl11111ed.FR12 - 0002.jpg
13 вересня 2018 23:06
Untitled.FR12 - 0003.jpg
13 вересня 2018 23:06
Л_ценз_я.zip
13 вересня 2018 23:06
Довереность Рыжий.zip
13 вересня 2018 23:06
Гарантия_5574.zip
13 вересня 2018 23:05
66.imd
13 вересня 2018 23:05
Untitled.FR12 - 0002.jpg
13 вересня 2018 23:05
skan0250.pdf
13 вересня 2018 23:05
File0005.pdf
13 вересня 2018 23:05
1.FR12 - 0001.jpg

Публічні документи

14 вересня 2018 10:07
Електронний підпис
14 вересня 2018 10:05
ПВР до ЛК_2-1-17.pdf
14 вересня 2018 01:48
Електронний підпис
14 вересня 2018 01:47
Субпідрядники.pdf
14 вересня 2018 01:47
Проект договору.pdf
14 вересня 2018 01:47
Інформація_Додаток 3.pdf
14 вересня 2018 01:47
Розрахунки.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 3.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 2.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 1.pdf
14 вересня 2018 01:47
Листи та довідки.pdf
14 вересня 2018 01:47
Стаття 17.pdf
14 вересня 2018 01:47
Аналогічні договора.pdf
14 вересня 2018 01:47
Працівники.pdf
14 вересня 2018 01:47
Обладнання.pdf
14 вересня 2018 01:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 17:58
Електронний підпис
13 вересня 2018 17:55
8. Довідки.pdf
13 вересня 2018 17:55
7. Документи про підпис.pdf
13 вересня 2018 17:55
6. Гарантія.rar
13 вересня 2018 17:55
5. Розрахунок в АВК.rar
13 вересня 2018 17:55
3. Установчі документи.pdf
13 вересня 2018 17:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"

ТОВ Зодчество ЛТД

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Відхилено 33 079 703,44
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 09:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Зодчество ЛТД
#33643953
Відхилено 35 410 711,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:22
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 36 573 022,78
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

04 жовтня 2018 09:56
Електронний підпис
04 жовтня 2018 09:55
Протокол розгляду.jpg
21 вересня 2018 16:58
Електронний підпис
21 вересня 2018 16:57
Повідомлення.jpg
17 вересня 2018 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 жовтня 2018 17:22
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2018 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі