Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Очікувана вартість
36 663 919,00 UAH
UA-2018-08-13-001673-b ● de5ae939de39442ba1cc783f839b5ec2
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2018 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2018 10:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2018 10:10 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2018 12:12 |
Очікувана вартість: | 36 663 919,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,27% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
02 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Строк виконання робіт : | 10% |
менше 275 днів: | 10% |
від 275 до 365 днів:: | 5% |
більше 365 днів: | 0% |
Умови оплати (відстрочка оплати): | 10% |
більше 180 днів : | 10% |
від 90 днів до 180 днів :: | 5% |
менше 90 днів:: | 0% |
31 серпня 2018 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2018 10:21 |
Зміна (1).docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_4.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_3.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_2.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_1.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_5.docx | |
13 серпня 2018 17:02 |
ТД Прозорий офіс.docx |
31 серпня 2018 10:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2018 10:21 |
Зміна (1).docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_4.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_3.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_2.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_1.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
Додаток_5.docx
|
|||
13 серпня 2018 17:02 |
ТД Прозорий офіс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:13
Запит за роз'ясненням
Запит за роз'ясненням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:12
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:19
Запит на інформацію
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради
10014, Житомирська обл., м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Запит
щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8»
В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8».
Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі.
Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги.
Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування:
1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції;
2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази;
3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Житомирської міської ради
10014, Житомирська обл., м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Запит
щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8»
В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8».
Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі.
Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги.
Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування:
1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції;
2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази;
3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:19
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 08 жовтня 2018 10:21
вимога про усунення порушень
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб- порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «....У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2018 16:15
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" |
33 079 703,44
UAH з ПДВ
|
33 079 703,44
UAH з ПДВ
|
1.125 | 29 404 180.84 | Документи |
ТОВ Зодчество ЛТД |
35 410 711,60
UAH з ПДВ
|
35 410 711,60
UAH з ПДВ
|
1.0625 | 33 327 728.56 | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
36 573 022,78
UAH з ПДВ
|
36 573 022,78
UAH з ПДВ
|
1 | 36 573 022.78 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787 |
Відхилено |
33 079 703,44
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 09:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Зодчество ЛТД #33643953 |
Відхилено |
35 410 711,60
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 17:22
|
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Відхилено |
36 573 022,78
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2018 17:35
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 жовтня 2018 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі