Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Очікувана вартість
36 663 919,00 UAH
UA-2018-08-13-001673-b de5ae939de39442ba1cc783f839b5ec2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2018 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2018 10:10
Початок аукціону: 17 вересня 2018 12:12
Очікувана вартість: 36 663 919,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  02 липня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Строк виконання робіт : 10%
менше 275 днів: 10%
від 275 до 365 днів:: 5%
більше 365 днів: 0%
Умови оплати (відстрочка оплати): 10%
більше 180 днів : 10%
від 90 днів до 180 днів :: 5%
менше 90 днів:: 0%

Тендерна документація

31 серпня 2018 10:23
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2018 10:21
Зміна (1).docx
13 серпня 2018 17:02
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_4.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_3.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_2.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_1.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_5.docx
13 серпня 2018 17:02
ТД Прозорий офіс.docx
31 серпня 2018 10:23
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2018 17:04
Електронний цифровий підпис
31 серпня 2018 10:21
Зміна (1).docx
13 серпня 2018 17:02
Технічне завдання Прозорий офіс. Додаток 6.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_4.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_3.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_2.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_1.docx
13 серпня 2018 17:02
Додаток_5.docx
13 серпня 2018 17:02
ТД Прозорий офіс.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:13
Запит за роз'ясненням
Запит за роз'ясненням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:12
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НОВЕ БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39365144
Дата подання: 04 вересня 2018 07:19
Запит на інформацію
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради

10014, Житомирська обл., м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2

Запит
щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8»
В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8».
Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі.
Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги.
Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування:
1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції;
2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази;
3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 вересня 2018 18:19
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2018-08-13-001673-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ", Код ЄДРПОУ:20419787
Дата подання: 08 жовтня 2018 10:21
вимога про усунення порушень
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб- порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «....У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 жовтня 2018 16:15
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

Документи

05 вересня 2018 18:12
Прозорий офіс.doc

Документи

05 вересня 2018 18:19
Прозорий офіс.doc

Документи подані скаржником

Документи

10 жовтня 2018 16:15
Розгляд вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 33 079 703,44
UAH з ПДВ
33 079 703,44
UAH з ПДВ
1.125 29 404 180.84 Документи
ТОВ Зодчество ЛТД 35 410 711,60
UAH з ПДВ
35 410 711,60
UAH з ПДВ
1.0625 33 327 728.56 Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 36 573 022,78
UAH з ПДВ
36 573 022,78
UAH з ПДВ
1 36 573 022.78 Документи

Публічні документи

17 вересня 2018 22:06
66.imd
13 вересня 2018 23:07
sign.p7s
13 вересня 2018 23:06
поточні рахунки.pdf
13 вересня 2018 23:06
Документ (5).pdf
13 вересня 2018 23:06
3989_180806142351_001.pdf
13 вересня 2018 23:06
Untitl11111ed.FR12 - 0002.jpg
13 вересня 2018 23:06
Untitled.FR12 - 0003.jpg
13 вересня 2018 23:06
Л_ценз_я.zip
13 вересня 2018 23:06
Довереность Рыжий.zip
13 вересня 2018 23:06
Гарантия_5574.zip
13 вересня 2018 23:05
66.imd
13 вересня 2018 23:05
Untitled.FR12 - 0002.jpg
13 вересня 2018 23:05
skan0250.pdf
13 вересня 2018 23:05
File0005.pdf
13 вересня 2018 23:05
1.FR12 - 0001.jpg

Публічні документи

14 вересня 2018 10:07
sign.p7s
14 вересня 2018 10:05
ПВР до ЛК_2-1-17.pdf
14 вересня 2018 01:48
sign.p7s
14 вересня 2018 01:47
Субпідрядники.pdf
14 вересня 2018 01:47
Проект договору.pdf
14 вересня 2018 01:47
Інформація_Додаток 3.pdf
14 вересня 2018 01:47
Розрахунки.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 3.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 2.pdf
14 вересня 2018 01:47
Кошторис 1.pdf
14 вересня 2018 01:47
Листи та довідки.pdf
14 вересня 2018 01:47
Стаття 17.pdf
14 вересня 2018 01:47
Аналогічні договора.pdf
14 вересня 2018 01:47
Працівники.pdf
14 вересня 2018 01:47
Обладнання.pdf
14 вересня 2018 01:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 вересня 2018 17:58
sign.p7s
13 вересня 2018 17:55
8. Довідки.pdf
13 вересня 2018 17:55
7. Документи про підпис.pdf
13 вересня 2018 17:55
6. Гарантія.rar
13 вересня 2018 17:55
5. Розрахунок в АВК.rar
13 вересня 2018 17:55
3. Установчі документи.pdf
13 вересня 2018 17:55
1. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Відхилено 33 079 703,44
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 09:56
ТОВ Зодчество ЛТД
#33643953
Відхилено 35 410 711,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:22
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 36 573 022,78
UAH з ПДВ
09 жовтня 2018 17:35

Документи

04 жовтня 2018 09:56
sign.p7s
04 жовтня 2018 09:55
Протокол розгляду.jpg
21 вересня 2018 16:58
sign.p7s
21 вересня 2018 16:57
Повідомлення.jpg
17 вересня 2018 12:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 жовтня 2018 17:22
sign.p7s

Документи

09 жовтня 2018 17:35
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2018 17:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку