Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга (код за ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
89 623 879,52 UAH
UA-2018-08-13-000294-a cb54ed2f4e1a44eea484deff3949d410
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легачов Володимир Сергійович

+380442804721 lehachov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Легачов Володимир Сергійович
+380442804721
lehachov@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2018 13:00
Початок аукціону: 30 серпня 2018 13:20
Очікувана вартість: 89 623 879,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 448 119,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 448119.4 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга (код за ДК 021:2015-45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, Київ, вул. Павлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 17:32
3-ТД_роботи_2 черга_нова редакція_закреслена.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-ТД_роботи_2 черга_нова редакція.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-зміни ТД_роботи_2 черга.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-Додаток 4. Продовження.pdf
13 серпня 2018 14:06
Додаток 4. Продовження.pdf
13 серпня 2018 14:06
2-ТД_роботи_2 черга_.pdf
15 серпня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2018 17:32
3-ТД_роботи_2 черга_нова редакція_закреслена.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-ТД_роботи_2 черга_нова редакція.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-зміни ТД_роботи_2 черга.pdf
15 серпня 2018 17:32
3-Додаток 4. Продовження.pdf
13 серпня 2018 14:06
Додаток 4. Продовження.pdf
13 серпня 2018 14:06
2-ТД_роботи_2 черга_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД 89 622 660,19
UAH з ПДВ
89 622 660,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОМ БІЗНЕС ГРУП 89 623 876,81
UAH з ПДВ
89 623 876,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2018 01:58
37. Банківська гарантія.zip
29 серпня 2018 01:58
35. ПБГ.pdf
29 серпня 2018 01:58
35. ПБГ1.pdf
29 серпня 2018 01:58
32.Статут від 18.01.2018_ПБГ.pdf
29 серпня 2018 01:58
31.Витяг_ПДВ 08.08.2018 .jpg
29 серпня 2018 01:58
30. Документ_ЄДР_1004360781.zip
29 серпня 2018 01:58
29.Лiцензiя_стр1 06.10.2017.jpg
29 серпня 2018 01:58
28. Довідка щодо ISO.pdf
29 серпня 2018 01:57
13. Календарний графік.pdf
29 серпня 2018 01:57
7. Договір.pdf
29 серпня 2018 01:57
6. Договір.pdf
29 серпня 2018 01:57
5. Договір.pdf
29 серпня 2018 01:57
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД

ТОВ ПРОМ БІЗНЕС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД
#39428764
Переможець 89 622 660,19
UAH з ПДВ
03 вересня 2018 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД #39428764

№ рішення у справі

461-р

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

№ рішення у справі

182-р

Дата рішення у справі

13.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

03 вересня 2018 17:08
Електронний підпис
03 вересня 2018 17:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2018 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕНЗАСОЮЗБУД
#39428764
89 622 660,19
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2018 17:08
Електронний підпис
03 вересня 2018 17:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 14:54
ДУ 19.pdf зміни до договору
30 липня 2021 14:17
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 12:57
ДУ 18 Додатки ч 4.pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:52
ДУ 18 Додатки ч 3.pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:51
ДУ 18 Додатки ч 2.pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:51
ДУ 18 Додатки ч 1.pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:51
ДУ 18.pdf зміни до договору
17 червня 2021 12:51
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 13:40
ДУ 17 Додатки ч 4.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 13:38
ДУ 17 Додатки ч 3.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 13:38
ДУ 17 Додатки ч 2.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 13:38
ДУ 17 Додатки ч 1.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 13:38
ДУ 17.pdf зміни до договору
21 квітня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:12
ДУ 16.pdf зміни до договору
31 березня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:26
ДУ 15.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:08
ДУ 14.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 09:21
ДУ 13.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 10:24
ДУ 12.pdf зміни до договору
22 липня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 12:37
ДУ 11.pdf зміни до договору
19 червня 2020 12:35
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 13:34
ДУ 10.PDF зміни до договору
15 травня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 20:48
ДУ 9.pdf зміни до договору
07 травня 2020 18:04
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 16:48
ДУ 8.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 16:40
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:37
ДУ 7.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:44
ДУ 6.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 16:44
ДУ 5.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 16:42
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 12:19
ДУ 4 по вул. Павлівська.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 19:21
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 11:19
ДУ 3.pdf зміни до договору
24 липня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 13:38
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 липня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:43
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:40
Електронний підпис укладений
14 вересня 2018 11:47
договір укладений
14 вересня 2018 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 1 ст.ст. 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 5.2.8, 9.1, 10.2 Договору № 85 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися викласти п. 2.1 Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №4), в якому зазначається дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 05 липня 2019 року». 2. Сторони домовилися викласти п. 3.2 Договору у такій редакції: «3.2. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856,71 грн (двадцять п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість грн. 71 коп.). Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток 5 до Договору)». 3. Сторони домовилися викласти пункт 10.1 Договору у такій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 05 липня 2019 року а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 4. Додаток 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга», Додаток 5 «План фінансування робіт» до Договору викласти у новій редакції, що додаються. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 6. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 7. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 1 є: 7.1. Додаток 1 – Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга» до Договору. 7.2. Додаток 2 – Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 85
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ч. 1 ст.ст. 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 5.2.8, 9.1, 10.2 Договору № 85 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № № 2 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися викласти п. 2.1 Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт в якому зазначається дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому , передбачених цим Договором, але не пізніше 31 грудня 2019 року.». 2. Сторони домовилися викласти пункт 10.1 Договору у такій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 2 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 85
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 5.2.8, 9.1, 10.2 Договору № 85 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 3 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися внести зміни до: 1.1. пункту 3.2 Договору, виклавши його у такій редакції: «Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856,71 грн. (двадцять п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість грн., 71 коп.), на 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 63 968 803,48 грн. (шістдесят три мільйона дев’ятсот шістдесят вісім тисяч вісімсот три грн. 48 коп.). Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток 5 до Договору)»; 1.2. Календарного графіку виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга (Додаток № 4 до Договору), виклавши його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 3; 1.3. Плану фінансування робіт (Додаток № 5 до Договору), виклавши його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 3. 2. Ця Додаткова угода № 3 набирає чинності з дати її підписання. Сторони домовилися, що умови цієї Додаткової угоди, відповідно до положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, застосовуються до відносин між Сторонами, що склались з 18 лютого 2019 року. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 3 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 3 є: 5.1. Додаток 1 – «Додаток № 4 до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року «Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІI черга»; 5.2. Додаток 2 – «Додаток № 5 до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року «План фінансування робіт»
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись результатами експертизи проектно-кошторисної документації, проведеної на виконання умов Договору № 72 від 22.08.2019. укладеного між Державною міграційною службою України та Товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОМ БІЗНЕС ГРУП», експертного звіту на виконання експертизи проекту будівництва по Проекту «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29. у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. II черга (Когування)» № 0104-4301 -19/УЕБ/А від 06.09.2019 р.. ч. І ст.ст. 651. 652 Цивільного кодексу України та пунктами 5.2.8. 9.1. 10.2 Договору № 85 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська. 29. у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. II черга, код за ДК 021:2015-45454000-4 від 14 вересня 2018 року (далі - Договір), дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 4 про наступне: 1. Внести зміни у пункт 3.1 Договору виклавши його у такій редакції: «Ціна Договору (вартість Робіт) згідно з цим Договором, відповідно до Договірної ціни (Додаток №1 та Додаток №1.1 до Договору), є твердою та становить 89 613 538,22 грн. (вісімдесят дев'ять мільйонів шістсот тринадцять тисяч п'ятсот тридцять вісім гри.. 22 коп.) в тому числі ПДВ 20% 14 172 106,42 грн. (чотирнадцять мільйонів сто сімдесят дві тисячі сто шість грн. 42 коп.). Вартість Робіт визначається згідно з національними стандартами, будівельними нормами та правилами. Ціна Договору враховує усі витрати Підрядника на виконання Робіт, що є предметом Договору »: Внести зміни у пункт-3.2 Договору, виклавши його у такій редакції «Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856.71 грн. (двадцять п'ять мільйонів шістсот п'ятдесят три тисячі вісімсот п'ятдесят шість грн., 71 коп.), на 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 63 959 681.51 грн. (шістдесят три мільйони дев'ятсот п'ятдесят дев'ять тисяч шістсот вісімдесят одна грн.. 51 коп.). Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно Плану фінансування робіт (Додаток №5 до Договору)»; 3. Додаток №1 до Договору «Договірна ціна», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №4 ). 4. Додаток №3 до Договору «Локальні кошториси на будівельні роботи», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №4). 5. Додаток №4 до Договору ««Календарний графік виконання робіт з реконструкції  нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. II черга», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 3 до Додаткової угоди №4). 6. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 4 до Додаткової угоди № 4). 7. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов'язковими до виконання. 8. Ця Додаткова угода № 4 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один - для Підрядника. 9. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 3 є: 9.1. Додаток 1 - «Додаток № 1 «Договірна ціна» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» 9.2. Додаток 2 - «Додаток № 3 «Локальні кошториси на будівельні роботи» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» 9.3. Додаток 3 - «Додаток № 4 ««Календарний графік виконання робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. II черга» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» 9.4. Додаток 4 — «Додаток №5 до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 95 від 14 вересня 2018 року,Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 1 про наступне: 1. Внести реквізити Підрядника в такій редакції: ПІДРЯДНИК ТОВ «ТЕНЗАСОЮЗБУД» 02154, м. Київ, пр. Соборності (Возз’єднання) буд. 21, оф. 9 тел. (044) 559-47-36; Код ЄДРПОУ 39428764, ІПН 394287626530 р/р UA 333806340000026009103938001 (26009103938001) в ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК», МФО 380634 Платник податку на загальних підставах
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 6 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 26.12.2019»;. 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №6). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 6 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 6 є: 5.1. Додаток 1 – «Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року»
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 7 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 28.02.2020»;. 2. Стороніи домовилися викласти пункт 3.2 Договору у такій редакції: «Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856,71 (двадцять п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість гривень, 71 коп.). На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 40 965 829,14 грн. (сорок мільйонів дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень, 14 коп.). 3. Сторони домовилися викласти пункт 10.1. Договору у такій редакції: «Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами». 4. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №7). 5. Додаток №5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №7). 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 7. Ця Додаткова угода № 7 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 8. Невід'ємними частинами Додаткової угоди № 7 є: Додаток 1 – «Додаток № 4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» Додаток 2 – «Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року»
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтею 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 на закупівлю робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга , код за ДК 021:2015-45454000-4 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір) та у зв’язку з перенесенням фінансування робіт, дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 8 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 30.04.2020». 2. Сторони домовилися викласти пункт 3.2. Договору у такій редакції: «3.2. Річні обсяги фінансування по договору визначаються в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856,71 (двадцять шість мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість гривень, 71 коп.). На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 40 965 829,14 грн. (сорок мільйонів дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень, 14 коп.). На 2020 рік передбачено фінансування робіт в сумі 22 993 852,37 грн. (двадцять два мільйона дев’ятсот дев’яносто три тисячі вісімсот п’ятдесят дві гривні, 37 коп.)». 3. Сторони домовилися викласти пункт 3.6 Договору у такій редакції: «3.6. Оплата робіт здійснюється за КПКВК 1004010 (КЕКВ 3142) за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України на суму - 66 619 686,85 грн. та загального фонду на суму - 22 993 852,37 грн. Моментом оплати виконаних Робіт є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника, що вказаний у розділі 11 Договору.». 4. Сторони домовилися Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №8). 5. Сторони домовилися Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №8). 6. Сторони домовилися викласти реквізити Сторін, зазначені у розділі 11 «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» Договору в такій редакції: «ЗАМОВНИК Державна міграційна служба України 01001, м. Київ вул. Володимирська, 9 IBAN UA708201720343190003000078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ Код ЄДРПОУ 37508470 Тел.: 280-47-21, факс:280-40-18 Неприбуткова бюджетна установа ПІДРЯДНИК ТОВ «ТЕНЗАСОЮЗБУД» 02154, м. Київ, пр. Соборності (Возз’єднання) буд. 21, оф. 9 тел. (044) 559-47-36; Код ЄДРПОУ 39428764, ІПН 394287626530 р/р UA 333806340000026009103938001 в ПуАТ «КБ «АКОРДБАНК», МФО 380634 Платник податку на загальних підставах» 7. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 8. Ця Додаткова угода № 8 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 9. Невід’ємними частинами Додаткової угоди № 8 є: 9.1. Додаток 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2019 року»; 9.2. Додаток 2 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2019 року»;
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 651, 652 Цивільного кодексу України пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 9 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 30.07.2020». 2. Сторони домовилися Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди № 9). 3. Сторони домовилися Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №9). 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 5. Ця Додаткова угода №9 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №9 є: 6.1. Додаток 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»; 6.2. Додаток 2 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 10 про наступне: 1. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №10). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.. 3. Ця Додаткова угода №10 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 4. Невід’ємними частинами Додаткової угоди № 10 є:: 4.1. Додаток 1 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. ст. 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 11 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти реквізити Підрядника, зазначені у розділі 11 «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» Договору в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 12 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 30.10.2020». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №12). 3. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №12). 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 5. Ця Додаткова угода № 12 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №12 є: 6.1. Додаток 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»; 6.2. Додаток 2 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 13 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 14.12.2020». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №13). 3. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №13). 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 5. Ця Додаткова угода № 13 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №13 є: 6.1. Додаток 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»; 6.2. Додаток 2 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»;
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 14 про наступне: 1. Сторони домовилися викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 31.03.2021». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №14). 3. Додаток № 5 до Договору «План фінансування робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 2 до Додаткової угоди №14). 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 5. Ця Додаткова угода № 14 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода № 14 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 7. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №14 є: 7.1. Додаток 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року»; 7.2. Додаток 2 – «Додаток №5 «План фінансування робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), дійшли взаємної згоди внести зміни у Договір, уклавши цю Додаткову угоду № 15 про наступне: 1. Сторони домовилися внести до Договору такі зміни: 1.1.В пункті 1.1 слова та цифри «протягом 2018-2019 років» вилючити. 1.2. Пункт 3.2 викласти у такій редакції: «3.2. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 25 653 856,71грн (двадцять п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят шість гривень 71 коп.), на 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 40 965 829, 14 грн (сорок мільйонів дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень 14 коп.), на 2020 рік передбачено фінансування робіт в сумі 13 632 948, 98 коп. (тринадцять мільйонів шістсот тридцять дві тисячі дев’ятсот сорок вісім гривень 98 коп.). На 2021 рік передбачено фінансування робіт в сумі 9 360 903, 39 грн. (дев’ять мільйонів триста шістдесят тисяч дев’ятсот три гривні 39 коп.). 1.3. Пункт 10.1 викласти у такій редакції: «10.1. Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами». 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 15 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода № 15 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 16 до Договору (далі – Додаткова угода № 16) про наступне: 1. Сторони домовилися внести до Договору такі зміни: 1.1. Викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4 до Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об’єкту будівництва в цілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 15.06.2021». 1.2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди №16). 1.3. Додаток № 5 - «План фінансування робіт», викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 2 до Додаткової угоди №16). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 16 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода № 16 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №16 є: 5.1. Додаток № 1 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №85 від 14 вересня 2018 року». 5.2. Додаток № 2 – «Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 17 до Договору (далі – Додаткова угода № 17) про наступне: 1. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 1.1. Реквізити Замовника зазначені в розділі 11, Додатку1, Додатку 2, Додатку 4 та Додатку 5 викласти в новій редакції, що додається. 1.2. Додаток № 1 – «Договірна ціна» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди № 17). 1.3. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-11, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-12, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-14, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-15, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-16, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-17, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-18, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-19, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-21, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-122, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-23 Додатку № 3 «Локальні кошториси на будівельні роботи» до Договору викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 2 до Додаткової угоди № 17). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання.
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України, Бюджетного кодексу України, та пунктами 2.4, 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 18 до Договору (далі – Додаткова угода № 18) про наступне: 1. Сторони домовилися визнати Додаткову угоду № 17 до Договору недійсною з дати її укладання. 2. Сторони домовились внести до Договору такі зміни: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти у такій редакції: «2.1.Виконання Робіт за цим Договором здійснюється відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 4 до Договору) в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та об'єкту будівництва вцілому, передбачених цим Договором, але не пізніше 30.09.2021.». 2.2. Реквізити Замовника зазначені в розділі 11, Додатку 2, Додатку 4 та Додатку 5 викласти в новій редакції, що додається 2.3. Додаток № 1– «Договірна ціна» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди № 18). 2.4. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-11, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-12, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-14, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-15, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-16, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-17, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-18, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-19, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-21, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-22, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-23 Додатку № 3 «Локальні кошториси на будівельні роботи» до Договору викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 2 до Додаткової угоди № 18). 2.5. Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт», викласти у новій редакції, що додається (Додаток № 3 до Додаткової угоди №18). 2.6. Додаток № 5 - «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 4 до Додаткової угоди №18). 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 4. Ця Додаткова угода № 18 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода № 18 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 6. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №18 є: 6.1. Додаток № 1 - «Додаток № 1 – «Договірна ціна» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» 6.2. 5.2. Додаток № 2– «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-3, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-4, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-6, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-7, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-10, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-11, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-12, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-14, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-15, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-16, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-17, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-18, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-19, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-21, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-22, Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-23 Додатку № 3 «Локальні кошториси на будівельні роботи» до Договору». 6.3. Додаток № 3 – «Додаток №4 «Календарний графік виконання робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року» 6.4. Додаток № 4 - «Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та пунктами 9.1, 10.2 Договору № 85 від 14 вересня 2018 року (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду № 19 до Договору (далі – Додаткова угода № 19) про наступне: 1. Сторони домовилися Додаток № 5 - «План фінансування робіт» викласти в новій редакції, що додається (Додаток № 1 до Додаткової угоди №19). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 19 набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 4. Ця Додаткова угода № 19 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Підрядника. 5. Невід’ємними частинами Додаткової угоди №19 є: 5.1. Додаток № 1 – «Додаток № 5 «План фінансування робіт» до Договору № 85 від 14 вересня 2018 року».
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML