Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з модернізації пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом.
Очікувана вартість
2 706 927,00 UAH
UA-2018-08-11-000041-b ● 69b0257078704d6195c2adb870b23877
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна (048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2018 20:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2018 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 706 927,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 534,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
детальніше див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з модернізації пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 вересня 2018
—
24 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2018 20:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2018 20:00 |
Проект_договору_модерніз_пристр_звязку_Одеського_рег_Ш_2.doc | |
11 серпня 2018 20:00 |
ТД_модерніз_пристр_звязку_Одеського_рег_Ш_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість каналів та види каналів
Дата подання: 13 серпня 2018 16:54
Дата відповіді: 15 серпня 2018 18:15
Розрахунок кількості каналів вести з умов 1 диспетчерське коло - 1 канал ТЧ??? Чому не вказана загальна кількість та тип каналів, як що вже існує проект та вони там вже розраховані?????
Відповідь: Диспетчерські кола організовано як по 2-х провідним фізичним лініям так і по каналам ТЧ, до одного диспетчерського кола можуть входити дільниці які організовано як по 2-х провідним фізичним лініям так і по каналам ТЧ.
У проекті „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” наведені схеми організації диспетчерськіх кіл. Ознайомитись з проектною документацією та уточнити обсяг робіт можливо за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська 19, служба сигналізації та зв’язку, тел. (048) 727-46-03, попередньо подавши письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
У проекті „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” наведені схеми організації диспетчерськіх кіл. Ознайомитись з проектною документацією та уточнити обсяг робіт можливо за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська 19, служба сигналізації та зв’язку, тел. (048) 727-46-03, попередньо подавши письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
Ознакомление с проектом
Дата подання: 13 серпня 2018 17:26
Дата відповіді: 15 серпня 2018 18:18
Как ознакомится с проектом потенциальному участнику - не резиденту Украины??????
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією згідно п.5 розділу 1 тендерної документації мають право, як вітчизняні так і іноземні учасники. Для отримання проектної документації необхідно надати письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
Кошторисна документація
Дата подання: 14 серпня 2018 09:35
Дата відповіді: 17 серпня 2018 08:26
п.5.4 ТД вимагає Кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який потрібно скласти згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», але для розробки кошториса не надаються ніякі данні: показники для кошторисного прибутку та адміністративних витрат, показники на покриття ризиків, заробітна плата для розрахунків. Також відсутні данні для показників витрат, які потрібно враховувати для розробки кошторису: клас об'єкту!!!
Якщо замість кошторису буде надано договірну ціну - це буде порушення вимог ТД та тендерна пропозиція буде відхилена???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація для складання кошторису на виконання робіт представлена у кошторисній документації до проекту стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення). Ознайомитись з проектною документацією та уточнити обсяг робіт можливо за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська 19, служба сигналізації та зв’язку, тел. (048) 727-46-03, попередньо подавши письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
Вимоги щодо кошторису викладені у п.5.4 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Вимоги щодо кошторису викладені у п.5.4 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Кількість каналів
Дата подання: 15 серпня 2018 20:58
Дата відповіді: 16 серпня 2018 18:07
Якщо існує проект, в якому вже прорахована кількість 2-х провідних фізичних ліній та каналів ТЧ, то невже важко у ТД написати: кількість 2-х провідних фізичних каналів - стільки-то, каналів ТЧ - стільки-то!! Теж саме стосується й каналів та ліній ПРЗ.
Ці це тільки один з приводів для відхилення тендерних пропозицій учасників????
Відповідь: Проект „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення) згідно затвердженого завдання на проектування складається з двох стадій: проект (П) та робоча документація (Р). На даний час розроблено проект (П) згідно п.7.4 розділу 7 „Проект (П)” ДБН А 2.2-3-2014 „До складу проектної продукції, що передається замовнику, не входять інженерно-технічні, техніко-економічні, екологічні та інші розрахунки, матеріали проектів аналогів, а також матеріали інженерних вишукувань. Ці матеріали зберігаються у проектувальника згідно з вимогами нормативних документів”, згідно п 7.2 „Розділи П необхідно подавати у чіткій і лаконічній формі, без надмірної деталізації, у складі та обсязі, достатньому для обгрунтування проектних рішень, визначення обсягів основних будівельних робіт, потреб в обладнанні, будівельних матеріалах та конструкціях, положень з організації будівництва, а також визначення кошторисної вартості будівництва”. Згідно Додатку 1 тендерної документації „Технічні вимоги та перелік документів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам”
Підрядник повинен:
- виконати пусконалагоджувальні роботи апаратури станційного зв’язку та розробку робочої документації до проекту „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” на безкоштовній основі. Робоча документація повинна бути надана у 4-х екземплярах на українській мові в паперовому вигляді та в електронному вигляді за рахунок Підрядника. У проекті (П) час не виконано розрахунок кількість 2-х провідних фізичних ліній та каналів ТЧ, вони будуть визначені при розробці робочої документації (Р). Тобто кількість 2-х провідних фізичних ліній та каналів ТЧ не може стати приводом для відхилення тендерних пропозицій учасників..
Підрядник повинен:
- виконати пусконалагоджувальні роботи апаратури станційного зв’язку та розробку робочої документації до проекту „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” на безкоштовній основі. Робоча документація повинна бути надана у 4-х екземплярах на українській мові в паперовому вигляді та в електронному вигляді за рахунок Підрядника. У проекті (П) час не виконано розрахунок кількість 2-х провідних фізичних ліній та каналів ТЧ, вони будуть визначені при розробці робочої документації (Р). Тобто кількість 2-х провідних фізичних ліній та каналів ТЧ не може стати приводом для відхилення тендерних пропозицій учасників..
Доступ до лінії поїзного диспетчера (кола)
Дата подання: 16 серпня 2018 09:59
Дата відповіді: 17 серпня 2018 12:17
Згідно до Технічних вимог (Додаток 1) ТД розділ "Керування мережею" передбачає .... забезпечення дотримання
наступних умов: перерозподілу доступу пультів керівників до ліній диспетчерського зв'язку...
Питання: Згідно яких нормативних документів, інструкцій або наказів керівники мають доступ до ліній поїзного диспетчерського зв'язку????
Відповідь: Згідно розділу 3 „Інструкції з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України” №ЦД-0058 затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 31.08.2005 №507: „Поїзний диспетчер (ДНЦ) – змінний працівник, який одноособово керує рухом поїздів на підпорядкованій йому залізничній дільниці”. В даному випадку під керівником необхідно мати на увазі саме диспетчера. А сам підпункт входить до пункту:
а) оперативне програмування передбачає перебування в пам'яті декількох варіантів роботи з можливістю місцевого й дистанційного оперативного переключення в частині:
• зміни регламенту встановлення з'єднань між рядом абонентів та черговим по станції (у залежності від режиму роботи станції у різний час доби);
• перерозподілу доступу пультів керівників до ліній диспетчерського зв'язку, до місцевих абонентів при зміні кількості задіяних пультів у різний час доби;
та стосується можливості перепрограмування обладнання при необхідності зміни меж диспетчерського кола.
а) оперативне програмування передбачає перебування в пам'яті декількох варіантів роботи з можливістю місцевого й дистанційного оперативного переключення в частині:
• зміни регламенту встановлення з'єднань між рядом абонентів та черговим по станції (у залежності від режиму роботи станції у різний час доби);
• перерозподілу доступу пультів керівників до ліній диспетчерського зв'язку, до місцевих абонентів при зміні кількості задіяних пультів у різний час доби;
та стосується можливості перепрограмування обладнання при необхідності зміни меж диспетчерського кола.
Вимоги щодо кошторису
Дата подання: 17 серпня 2018 09:43
Дата відповіді: 21 серпня 2018 19:54
Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» п.5.3.1.6 (до інвесторської кошторисної документації додається пояснювальна записка, в якій наводяться ПОКАЗНИКИ, ПРИЙНЯТІ у інвесторській кошторисній документації) ці показники не були наведені у ТД та Технічних умовах. Якщо би ці показники були наведені у ТД, то всі учасники торгів були б у рівних умовах, а так ті, хто не має можливості приїхати та подивитися кошторисну документацію та проект, не можуть правильно зробити розрахунки кошторису.
Питання: Якщо Кошторис буде виконано з показниками, які відрізняються від показників і інвесторському кошторису це може буде причиною відхилення тендерної пропозиції учасника торгів???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією згідно п.5 розділу 1 тендерної документації мають право, як вітчизняні так і іноземні учасники на рівних умовах.
Проект стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення) є інтелектуальною власністю Замовника робіт та не може бути оприлюднений.
Вимоги щодо кошторису викладені у п.5.4 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Проект стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення) є інтелектуальною власністю Замовника робіт та не може бути оприлюднений.
Вимоги щодо кошторису викладені у п.5.4 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Кошторис
Дата подання: 17 серпня 2018 09:47
Дата відповіді: 21 серпня 2018 19:56
п.5.4 ТД вимагає Кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який потрібно скласти згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Питання: Якщо замість кошториса учасником буде надано Договірну Ціну, то така тендерна пропозиція буде відхилена чи ні?????
Відповідь: Вимоги щодо кошторису викладені у п.5.4 Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме:
5. Інші документи, які повинен подати Учасник торгів:
5.4 Кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який складено згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Вся необхідна інформація для складання кошторису на виконання робіт представлена у кошторисній документації до проекту стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення). Ознайомитись з проектною документацією та уточнити обсяг робіт можливо за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська 19, служба сигналізації та зв’язку, тел. (048) 727-46-03, попередньо подавши письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
5. Інші документи, які повинен подати Учасник торгів:
5.4 Кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який складено згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Вся необхідна інформація для складання кошторису на виконання робіт представлена у кошторисній документації до проекту стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення). Ознайомитись з проектною документацією та уточнити обсяг робіт можливо за адресою: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська 19, служба сигналізації та зв’язку, тел. (048) 727-46-03, попередньо подавши письмове замовлення (на електронну адресу otdel-svyasi@ukr.net, факс (048) 727-39-37 або поштою).
Доступ до лінії поїзного диспетчера (кола)
Дата подання: 17 серпня 2018 15:44
Дата відповіді: 21 серпня 2018 19:58
Згідно технічним вимогам ТД, а саме "Апаратура станційного зв’язку призначена для створення Одеського регіонального центу управління рухом у будівлі управління регіональною філією „Одеська залізниця”, а саме організації 11 робочих місць поїзних диспетчерів та 2 енергодиспетчерів і передбачає встановлення пультів оперативно-технологічного зв’язку і пультів поїзного радіозв’язку на робочих місцях поїзних диспетчерів та пультів енергодиспетчерського зв’язку на робочих місцях енергодиспетчерів" та "....організацію перегінного зв'язку з використанням двопровідних фізичних ліній симетричного мідного кабелю із зустрічним включенням комплектів ПГЗ; організацію міжстанційного зв'язку по двопровідним фізичним лініям
симетричного мідного кабелю по системі МБ з індукторним викликом і як резерв, по цифровим каналам" є наступне запитання:
1.. Яке відношення організація зв'язків ПГЗ та МЖЗ має до організації робочого місця поїзного диспетчера, якщо вказаними видами зв'язку облаштовуються робочі місця чергових по станції (ДСП) та навіщо резервувати ці плати, якщо згідно технічним вимогам ТД не переобладнується та не організовується ні одного робочого місця чергових по станціям (ДСП)???
2, Якщо тендерною пропозицією не буде передбачене резервування плат ПГЗ чи МЖЗ чи буде це приводом до відхилення тендерної пропозиції???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до тендерної документації розроблялись на основі нормативних документів в яких зазначені загальні вимоги до апаратури станційного зв’язку.
У відповідності з Додатком 1 Тендерної документації, а саме Технічним вимогам «Технічного завдання на розробку апаратури оперативно-технологічного зв'язку для роботи в цифрових і цифро-аналогових мережах зв'язку залізничного транспорту України», в розділі 7.3. Вимоги до пульта, в пункті «з'єднання з абонентом перегінного зв'язку, вхідний виклик» зазначено наступне:
- черговий по станції має можливість ставити абонента ПГЗ на утримання для з'єднання його (за вимогою) з одним із диспетчерів, далі черговий може відключитися від створеного з'єднання або стати на контроль (на прослуховування);
- лінія перегінного зв'язку в аварійній ситуації використовується для організації зв'язку з місцем робіт і як резерв для міжстанційного зв'язку.
Крім того, в Технічних вимогах «Технічного завдання на розробку апаратури оперативно-технологічного зв'язку для роботи в цифрових і цифро-аналогових мережах зв'язку залізничного транспорту України» Алгоритми роботи ліній ОТЗ, які використовуються на залізницях України розділі 4.2. «Алгоритми функціонування перегінного зв'язку» зазначено наступне:
- Коли абонент із розмовного пункту бажає установити з'єднання з абонентом іншого виду зв'язку (наприклад, ПДЗ), то комутацію абонента ПГЗ на мережу ПДЗ здійснює черговий по станції.
- До лінії ПГЗ можуть підключитися абоненти з декількох розмовних пунктів;
- перегінний зв'язок є резервом міжстанційного зв'язку.
Якщо запропоноване обладнання має технічну можливість виконати умови викладені вище без застосування інтерфейсних плат ПГЗ та МЖЗ та має апаратне резервування, резервування плат тендерною пропозицією ПГЗ та МЖЗ непотрібне.
У відповідності з Додатком 1 Тендерної документації, а саме Технічним вимогам «Технічного завдання на розробку апаратури оперативно-технологічного зв'язку для роботи в цифрових і цифро-аналогових мережах зв'язку залізничного транспорту України», в розділі 7.3. Вимоги до пульта, в пункті «з'єднання з абонентом перегінного зв'язку, вхідний виклик» зазначено наступне:
- черговий по станції має можливість ставити абонента ПГЗ на утримання для з'єднання його (за вимогою) з одним із диспетчерів, далі черговий може відключитися від створеного з'єднання або стати на контроль (на прослуховування);
- лінія перегінного зв'язку в аварійній ситуації використовується для організації зв'язку з місцем робіт і як резерв для міжстанційного зв'язку.
Крім того, в Технічних вимогах «Технічного завдання на розробку апаратури оперативно-технологічного зв'язку для роботи в цифрових і цифро-аналогових мережах зв'язку залізничного транспорту України» Алгоритми роботи ліній ОТЗ, які використовуються на залізницях України розділі 4.2. «Алгоритми функціонування перегінного зв'язку» зазначено наступне:
- Коли абонент із розмовного пункту бажає установити з'єднання з абонентом іншого виду зв'язку (наприклад, ПДЗ), то комутацію абонента ПГЗ на мережу ПДЗ здійснює черговий по станції.
- До лінії ПГЗ можуть підключитися абоненти з декількох розмовних пунктів;
- перегінний зв'язок є резервом міжстанційного зв'язку.
Якщо запропоноване обладнання має технічну можливість виконати умови викладені вище без застосування інтерфейсних плат ПГЗ та МЖЗ та має апаратне резервування, резервування плат тендерною пропозицією ПГЗ та МЖЗ непотрібне.
Системы передач для организации транспортных колец
Дата подання: 20 серпня 2018 09:32
Дата відповіді: 21 серпня 2018 19:59
В ТД не указано на каких кругах организованы или есть возможность организации цифровых потоков Е1 и их количество, которое необходимо для организации транспортных колец, ведь проект не предусматривает установку оборудования и организацию цифровых систем передач по SDH и по существующему медному кабелю. Ведь уже имеются действующие системы передач, почему тогда не указаны точки доступа (возможности) и точки выделения цифровых потоков Е1????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Організація транспортних кіл передбачена проектом стадії (П) „Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина1. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом” (Технічне переоснащення) та включає організацію двох потоків Е1 для організації каналів оперативно – технологічного зв’язку, поїзного радіозв’язку та енергодиспетчерського зв’язку від будинку зв’язку ст. Херсон до адміністративного корпуса управління регіональної філії „Одеська залізниця” м. Одеса і будинку зв’язку ст. Одеса-Товарна з встановленням комплектів апаратури по кожному об’єкту. У 2017 році проведена закупівля робіт з модернізації пристроїв зв’язку (апаратури передачі сигналів захисту) з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом, обладнання встановлено та введено в експлуатацію.
Гарантоване електроживлення
Дата подання: 20 серпня 2018 09:46
Дата відповіді: 21 серпня 2018 20:02
Згідно технічним вимогам ТД розділ "Вимоги до обладнання електроживлення. Гарантоване електроживлення", а саме "У разі наявності технічної можливості, повинні бути максимально використані існуючі системи безперебійного електроживлення, встановлені на станціях дільниці для живлення апаратури SDH" та беручи до уваги те, що у приміщенні ЛАЗу у корпусі управління регіональної філії „Одеська залізниця” є обладнання SDH, то згідно умовам технічних вимог ТД систему гарантованого електроживлення можна не ставити, а задіяти існуючу систему гарантованого електроживлення SDH !!
Питання: Якщо у тендерної пропозиції не буде урахована система гарантованого електроживлення, а буде використана існуюча система гарантованого електроживлення SDH, то це буде приводом до відхилення тендерної пропозиції учасника чи ні?????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У приміщенні ЛАЗу НЧ у корпусі управління регіональної філії „Одеська залізниця” де згідно проекту заплановано монтаж апаратури станційного зв’язку відсутнє обладнання SDH.
Крім того потужність існуючої системи електроживлення апаратури SDH визначена з урахуванням одночасної роботи технологічного оснащення і заряду двох груп акумуляторних батарей, а також забезпечення необхідного резервування випрямляючих блоків при можливих ушкодженнях.
Наразі потужності існуючої системи електроживлення недостатньо для підключення додаткового обладнання зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом.
Крім того, при підключенні додаткового обладнання зв`язку, загальний запас ємності існуючих акумуляторних батарей не забезпечить (у випадку аварії у мережі енергопостачання змінного струму) живлення всього підключеного устаткування, ліній аварійного та евакуаційного освітлення, пристроїв пожежної сигналізації протягом часу, визначеного категорією об'єкта, але не менше 8 годин.
Якщо у тендерній пропозиції не буде урахована система гарантованого електроживлення, підключення обладнання зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом стане неможливе.
Крім того потужність існуючої системи електроживлення апаратури SDH визначена з урахуванням одночасної роботи технологічного оснащення і заряду двох груп акумуляторних батарей, а також забезпечення необхідного резервування випрямляючих блоків при можливих ушкодженнях.
Наразі потужності існуючої системи електроживлення недостатньо для підключення додаткового обладнання зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом.
Крім того, при підключенні додаткового обладнання зв`язку, загальний запас ємності існуючих акумуляторних батарей не забезпечить (у випадку аварії у мережі енергопостачання змінного струму) живлення всього підключеного устаткування, ліній аварійного та евакуаційного освітлення, пристроїв пожежної сигналізації протягом часу, визначеного категорією об'єкта, але не менше 8 годин.
Якщо у тендерній пропозиції не буде урахована система гарантованого електроживлення, підключення обладнання зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського району управління Одеського регіонального центру управління рухом стане неможливе.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2018 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн" |
2 508 704,52
UAH
|
2 399 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Науково-технічний центр Енергозв'язок" |
2 706 918,00
UAH
|
2 400 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТЕЛЕ-КОМПЛЕКС" |
2 548 459,17
UAH
|
2 433 840,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬЕНЕРГО" |
2 680 000,00
UAH
|
2 680 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бізнес Консалтинг Юкрейн" #33946368 |
Відхилено |
2 399 900,00
UAH
|
07 вересня 2018 16:17
|
ТОВ "Науково-технічний центр Енергозв'язок" #25641912 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH
|
28 вересня 2018 12:52
|
ТОВ "ТЕЛЕ-КОМПЛЕКС" #36089167 |
Переможець |
2 433 840,00
UAH
|
26 жовтня 2018 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2018 18:53
|
Договір_1100_ТОВ_ТЕЛЕ_КОМПЛЕКС.pdf | укладений |
15 листопада 2018 18:53
|