63520000-0 Послуги транспортних агентств (транспортні послуги)
Очікувана вартість
272 603,00 UAH
UA-2018-08-10-001485-c a8f3575c54bf462b9a62ba545546df5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Вебсайт замовника: http://www.rusdram.com.ua
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа замовника: Войтенко Валерія Олександрівна
380442883199
val_voit@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2018 13:00
Початок аукціону: 28 серпня 2018 15:14
Очікувана вартість: 272 603,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 363,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з перевезення обладнання, театрального реквізиту, театральних декорацій та театральних костюмів за маршрутом Київ-Тель-Авів-Київ. Опис та обсяги послуги наведено у технічному завданні (Додаток 1), що додається до цієї тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Б. Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2018  —  27 листопада 2018
ДК 021:2015: 63520000-0 — Послуги транспортних агентств

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 серпня 2018 17:38
Електронний цифровий підпис
10 серпня 2018 17:37
Тендерна Документація перевезення декорацій 10.08.2018.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2018 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФР. МЕЙЕРС ЗОН" 255 000,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІФРЕЙТ" 272 361,05
UAH з ПДВ
272 361,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПТЛ ГРУП" 272 594,22
UAH з ПДВ
272 594,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2018 12:00
справки.pdf
16 серпня 2018 10:56
Bank details.pdf
16 серпня 2018 10:56
пропозиція.pdf
16 серпня 2018 10:56
довідки.pdf
16 серпня 2018 10:56
виписка.pdf

Публічні документи

04 вересня 2018 14:43
sign.p7s
04 вересня 2018 14:41
Пропозиція Переможець.pdf
04 вересня 2018 14:41
Довідка податкова.jpg
04 вересня 2018 14:41
Довідка МВД.jpg
04 вересня 2018 14:41
Довідка корупція.jpg
23 серпня 2018 15:18
sign.p7s
23 серпня 2018 15:10
Акт 2 Алкон_ЮНІ_ТЕО_2014.pdf
23 серпня 2018 15:10
Акт 1 Алкон_ЮНІ_ТЕО_2014.pdf
23 серпня 2018 15:10
Акт Алкон_ЮНІ_МО_2018.pdf
23 серпня 2018 15:08
Гарантійний лист ПД.jpg
16 серпня 2018 15:02
sign.p7s
16 серпня 2018 15:00
Пропозиція.pdf
16 серпня 2018 15:00
Витяг ПДВ Юніфрейт.pdf

Публічні документи

23 серпня 2018 16:49
sign.p7s
23 серпня 2018 16:37
Про працівників.PDF
23 серпня 2018 16:37
Акт ПТЛ_МХ.PDF
23 серпня 2018 16:37
Договір ПТЛ_МХ.PDF
23 серпня 2018 16:37
Гарантійний лист.PDF
21 серпня 2018 17:12
sign.p7s
21 серпня 2018 16:53
Про працівників.PDF
21 серпня 2018 16:53
МТБ.PDF
21 серпня 2018 16:53
Аналогічні договори.PDF
21 серпня 2018 16:53
Пропозиція.PDF
21 серпня 2018 16:53
Щодо ліцензування.PDF
21 серпня 2018 16:53
Протокол 3.PDF
21 серпня 2018 16:53
Проект договору.PDF
21 серпня 2018 16:53
Наказ.PDF
21 серпня 2018 16:53
Відсутність підстав.PDF
21 серпня 2018 16:53
Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2018 16:53
витяг МБ.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФР. МЕЙЕРС ЗОН"
#41143807
Відхилено 255 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 12:54
ТОВ "ЮНІФРЕЙТ"
#30383186
Переможець 272 361,05
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 16:08

Документи

30 серпня 2018 12:51
sign.p7s
30 серпня 2018 12:37
Протокол 64.pdf

Документи

31 серпня 2018 16:00
sign.p7s
31 серпня 2018 15:59
Протокол 65.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2018 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІФРЕЙТ"
#30383186
272 361,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2018 16:00
sign.p7s
31 серпня 2018 15:59
Протокол 65.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 вересня 2018 16:38
Договір № 250127_90.pdf укладений
14 вересня 2018 16:34
sign.p7s укладений
28 грудня 2018 20:18
sign.p7s зміни до договору
17 грудня 2018 17:23
ПОВІДОМЛЕННЯ №3- внесення змін до договору.doc зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
Допугода №3.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2018 17:17
Допугода №2 (перевезення декорацій).jpg зміни до договору
05 грудня 2018 17:16
ПОВІДОМЛЕННЯ №2- внесення змін до договору.doc зміни до договору
05 грудня 2018 17:15
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2018 17:53
ПОВІДОМЛЕННЯ №1- внесення змін до договору.doc зміни до договору
28 листопада 2018 17:52
Допугода(перевезення).jpg зміни до договору
28 листопада 2018 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони,у зв’язку з затримкою вантажу через складний маршрут перевезення та несприятливі погодні умови під час транспортування, дійшли згоди, щодо збільшення строку виконання послуги та керуючись п.4 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" і п.7.3.3. Договору №250127/90 від 13 вересня 2018 року, погодились внести наступні зміни до Договору: 2. Викласти п.1.4. розділу «Предмет договору» в новій редакції, а саме: «1.4. Строк виконання Договору (строк надання послуг): з 29.09.2018 року по 05.12.2018 року.» 3. Внести відповідні зміни до Додатку №1 (Технічне завдання) до Договору та змінити дату прибуття контейнера до Києва на строк до 05.12.2018р. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода №1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони, у зв’язку зі зміною курсу іноземної валюти та керуючись п.7 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.4.3. і п.7.3.6. Договору №250127/90 від 13 вересня 2018 року, дійшли згоди та погодились внести наступні зміни до Договору: 2. Викласти п.4.1. розділу «Ціна договору та порядок здійснення платежів» в новій редакції, а саме: «4.1. Загальна вартість всіх послуг за даним Договором складає 283 525,91 грн. (двісті вісімдесят три тисячі п’ятсот двадцять п’ять грн. 91 коп.), у тому числі ПДВ - 20066,39 грн. (з урахуванням вимог законодавства з питань оподаткування такого виду послуги). З них: • 272 361,05 грн. (двісті сімдесят дві тисячі триста шістдесят одна) грн. 05 коп. з ПДВ за рахунок коштів державного бюджету; • 11 164,86 (одинадцять тисяч сто шістдесят чотири) грн. 86 коп. з ПДВ за рахунок власних коштів.» 3. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода № 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. З метою приведення у відповідність до Виконавчого кошторису, який наданий до Міністерства культури України, Сторони, дійшли згоди та погодились внести наступні зміни до Договору: 2. Викласти п.4.1.розділу «Ціна договору та порядок здійснення платежів» в новій редакції, а саме: «4.1. Загальна вартість всіх послуг за даним Договором складає 283525,91 грн. (двісті вісімдесят три тисячі п’ятсот двадцять п’ять грн. 91 коп.), у тому числі ПДВ - 20066,39 грн.(з урахуванням вимог законодавства з питань оподаткування такого виду послуги). З них: • 272 359,95 грн. (двісті сімдесят дві тисячі триста п’ятдесят дев’ять) грн. 95 коп. з ПДВ за рахунок коштів державного бюджету; • 11 165,96 (одинадцять тисяч сто шістдесят п’ять) грн. 96 коп. з ПДВ за рахунок власних коштів.» 3. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: Додаткова угода №3
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 25 грудня 2018
Сума оплати за договором: 283 525,91
UAH

Актуальні тендери

До пошуку