Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі Господарського суду Дніпропетровської області за адресою: вул. Січеславська Набережна, 17, м. Дніпро
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2018-08-10-000410-a b2e85da7401e4fddb5c216116d024f5c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боговенко Олександр Володимирович

+380562362286 mba_alex@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський Суд Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 03499891
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1, м. Дніпро.
Контактна особа: Боговенко Олександр Володимирович
+380562362286
mba_alex@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2018 14:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2018 14:45
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі Господарського суду Дніпропетровської області за адресою: вул. Січеславська Набережна, 17, м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 14:41
план будівлі.pdf
10 серпня 2018 14:41
лист-згода.doc
10 серпня 2018 14:41
оголошення про проведення електрон.торгів - Заправка картриджів 2018.doc
10 серпня 2018 14:41
ТД Капітальний ремонт будівлі 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 14 серпня 2018 20:48
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:29
Хто є замовником експертизи і хто її оплачує?
Відповідь: Замовник делегує функцію проходження експертизи на підрядника. У зв’язку з чим експертизу оплачує підрядник, а Замовник компенсує витрати на проходження експертизи.
Термін виконання
Дата подання: 14 серпня 2018 21:00
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:39
Згідно інформації, яка розміщена на електронному майданчику термін виконання робіт до 31 груд. 2018. Згідно п. 3.4 Інформації про проведення закупівлі через систему електронних торгів: "Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 01.12.2018р." Згідно Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ЕЛЕКТРОННИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013 Виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі «Господарського суду Дніпропетровської області» за адресою: вул. Січеславська Набережна, 17, м. Дніпро: • Термін виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію будівлі 45 робочих днів, проходження будівельної експертизи згідно чинного законодавства України. Просимо привисти терміни до одного знаменника враховуючи той факт, що згідно п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель: "Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). !!!У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.!!! Також просимо включити до проекту договоруте. що термін розробки проектно-кошторисної документації розпочинається після надання Замовником всіх вихідних даних для проектування. Термін, який втрачається на узгодження проектних рішень з Замовником не вровується до загального терміну виконання проектно-коштисної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження приймаються частково. До документації будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно вашої вимоги щодо початку терміну розробки проекту після подання вихідних даних повідомляємо.
Проект договору (додаток 3) у складі документації затверджено тендерним комітетом замовника. Відповідно до основних умов договору виконання робіт розпочинається з підписанням договору, що є вимогою замовника. Також , згідно з додатком 1 учасник на підтвердження своєї кваліфікації повинен подати згоду стосовно умов проекту Договору.
Дискримінаційна вимога Надання ескізних пропозицій з дотриманням існуючих норм та ДБН з урахуванням потреб для маломобільних груп населення (МГН).
Дата подання: 14 серпня 2018 21:07
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:45
Вимога замовника, щодо надання Учасниками ескізних пропозицій з дотриманням існуючих норм та ДБН з урахуванням потреб для маломобільних груп населення (МГН) на етапі подачі пропозицій є незаконною, дискримінаційною, суперечить принципам державних закупівель і націлена на зменшення кількості учасників при цьому порушується конкуренція між учасниками, а також є велика вірогідність у неправомірному витрачанні бюджетних коштів. Учасники не повинні виконувати частину роботи до моменту підписання договору. Можливо це мається на увазі Довідка в довільній формі про те, що при наданні ескізних пропозиції будуть дотримуватися норми та ДБН з урахуванням потреб для маломобільних груп населення?. Просимо внести відповідні зміни і виключити дану неправомірну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації будуть внесені відповідні зміни.

Надати передпроектні пропозиції відповідно до існуючих будівельних норм (ДБН А.2.2-3-2014) п. 3.15
Узгодження
Дата подання: 14 серпня 2018 21:12
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:48
Які саме органи має на увазі Замовник вимагаючи наступне: • Учасник зобов’язується погодити проектно-кошторисною документацію на реконструкцію будівлі з усіма необхідними службами та контролюючими органами. ??? Проектно-кошторисна документація, у Вашому випадку повинна отримати позитивний експертний звіт комплексної експертизи і все! Посимо внести відповідні зміни та конкретно вказати які узгодження делегує замовник проектувальнику і в які терміни це буде відбуватися.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації будуть внесені відповідні зміни.

Учасник зобов’язується погодити проектно-кошторисною документацію на реконструкцію будівлі з усіма необхідними службами та організаціями, які будуть задіяні у процесі проектування.
Сертифіковані виконавці
Дата подання: 14 серпня 2018 21:29
Дата відповіді: 15 серпня 2018 14:26
Замоник вимагає від Учасників • Довідка, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* про наявність відповідних працівників для виконання робіт а також документи, що підтверджують зазначену інформацію (копії наказів або копії трудових угод, тощо). Також, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування сертифікованого працівника(ків), та надати копії діючого сертифікату(ів) та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання такого останнього із чинним законодавством) завірені печаткою* Учасника та підписом власника сертифікату. Для прозорості майбутньої оцінки, просимо вказати вимоги щодо конкретних сертифікованих виконавців. Наприклад ознайомившись з завданням на проектування, ми прийшли до висновку, що для виконання передбаченої роботи необхідно наступні сертифіковані виконавці: сертифіконаний інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань; сертифікований експерт з обстеження будівель та споруд; сертифікований архітектор, архітектурне об'ємне проектування; сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки; сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості; сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; сертифіковани інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації; сертифікований інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища. Просимо внести відповідні корективи. Чі достатньо завантаження одного сертифіката:)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації будуть внесені відповідні зміни.

Обов’язкова наявністть у учасника штатного або за трудовою угодою ( цивільно- правовим договором) надати сканкопію трудової книжки (цивільно- правового договору) персоналу необхідного для розробки проектно- кошторисної документації, а саме:
сертифікованих інженерів – проектувальників за наступними напрямками:
а. інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
b. інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 ( середні наслідки);
c. інженерно – будівельне проектування у частині кошторисної документації;
d. інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища;
e. інженерно – будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості.
Крім того Учасник повинен надати копію наказу на призначення головного інженера проекту та сканкопію кваліфікаційного сертифікату, а також – копію наказу на призначення головного архітектора проекту та сканкопію кваліфікаційного сертифікату.
Для підтвердження інформації Учасники повинні надати копії діючого сертифікату та свідоцтво про підвищення кваліфікації ( за наявності)
Експертиза 2.0
Дата подання: 14 серпня 2018 21:38
Дата відповіді: 15 серпня 2018 13:56
Згідно п. 6.4.9. Попередньо письмово повідомивши ЗАМОВНИКА забезпечити подання проектної документації на державну експертизу, здійснювати технічний супровід та усунення зауважень експертизи (за наявності зауважень). 3) Замовник не має права вимагати від Виконавця проекту проходження експертизи саме в державній експертизі. Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зі змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» http://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/perelik-ekspertnih-organizatsiy/ Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До документації будуть внесені відповідні зміни.

Господарський суд Дніпропетровської області є організацією, яка повністю фінансується з державного бюджету, тому надає перевагу державній експертизі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМ ПРОЕКТ" 1 485 000,00
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2018 11:58
Електронний підпис
20 серпня 2018 11:04
документы Сертификаты.pdf
20 серпня 2018 11:04
для сертификата.pdf
20 серпня 2018 11:04
Фінансовий звіт.pdf
20 серпня 2018 11:04
Статут СІМ ПРОЕКТ .pdf
20 серпня 2018 11:04
протокол.pdf
20 серпня 2018 11:04
Пропозиція.pdf
20 серпня 2018 11:04
Проектна пропозиція .pdf
20 серпня 2018 11:04
довідка тех.зад.pdf
20 серпня 2018 11:04
довідка ОВНС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІМ ПРОЕКТ"
#40329680
Переможець 1 485 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2018 10:49

Документи

23 серпня 2018 10:49
протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2018 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМ ПРОЕКТ"
#40329680
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2018 10:49
протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 10:56
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 червня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 11:22
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 11:00
Календарний план.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 12:40
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 12:40
договір укладений
07 вересня 2018 13:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 7-09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7-09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7-09/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-09/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML