Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Робоча-Банківська у м. Бориспіль Київської області (Коригування)" ДСТУ БД.1.1-1:2013
Очікувана вартість
118 050 428,00 UAH
UA-2018-08-10-000241-c 352f8491b18b475d911b368270c0af18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисник Тетяна Василівна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Мисник Тетяна Василівна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі - застосовується відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме пункту 5 ч.2 ст. 35, потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі. Підставою для обрання переговорної процедури закупівель є чинне законодавство України, а саме: ЗУ «Про публічні закупівлі», Роз’яснення щодо застосування переговорної процедури Мінеконом розвитку України №3302-06/37709-6 від 22.11.2016 р. та Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року надані організацією «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС», також: - Висновок ДП «НДПІ містобудування» №835/3/3/7-07 від 07.08.2018 р.; - Рекомендації ГО «Асоціація містобудівельників України» №0708/2 від 07.08.2018 р. - Лист Управління освіти і науки Бориспільської міської ради №03-15-1247 від 08.08.2018 р. В 2014 році проектною організацією ДП «НДПІ» було розроблено ПКД на будівництво школи (стадія П). В травні 2015 року за результатом аукціону було заключено договір з підрядною організацією ПрАТ «Агробудмеханізація» №53/04-2016 від 20.05.2016 року на будівництво школи вартістю 95 767 578.80 грн. Під час будівництва було встановлено, що в проекті не врахована значна кількість та обсяг робіт без яких неможливо завершити будівництво школи. До управління неодноразово надходили листи від підрядної організації з зауваженнями, що в процесі будівництва виникає ряд неврахованих робіт, без яких неможливо завершити будівництво школи з дотриманням вимог ДБН В.2.2-9:2009 «Громадські будинки та споруди», ДБН В.2.2-3:97 «Будинки та споруди навчальних закладів» тому, з цих підстав замовником проект було відправлено на коригування. Так, згідно зі скорегованою проектною документацією по об’єкту передбачена велика кількість змін, які були враховані в кошторисній документації з Експертним звітом від 22.06.2018 р. № 1599/е/18, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах на 18.06.2018р. складає 215 863 164,17 грн., у тому числі: будівельні роботи – 150 800 890.00 грн., устаткування – 25 973 478.22 грн., інші витрати – 39 088 795, 29 грн. Із загальної кошторисної вартості виконано станом на 06.08.2018 р. згідно з довідкою замовника 95 439 288, 80 грн. Договір виконано в повному обсязі, але у зв’язку з виникненням потреби у здійсненні закупівель після коригування для завершення всього комплексу робіт з будівництва школи є необхідність здійснити закупівлю після проведення коригування. Роботи, що передбачені у скоригованому проекті є роботами, що технологічно пов’язані з вже виконаними роботами та є невід’ємною частиною будівництва школи. Управлінням капітального будівництва було подано звернення до ДП «НДПІ містобудування», як до розробників проекту, щодо надання роз’яснення можливості продовження будівельних робіт по об’єкту генеральним підрядником згідно з коригованою ПКД та можливі наслідки зміни підрядника при виконанні робіт. Згідно з наданого висновку очевидно, що на даному етапі, враховуючи вже зведені конструкції, заміна підрядника призведе до виникнення проблем технічного характеру, а саме: - несумісності з вже розпочатими розрізненими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових будівництва (роботи з благоустрою, зведення даху, тощо) для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання від початку до завершення. Зупинки в процесі будівництва таких складових ведуть до погіршення якості технічних характеристик об’єкта в цілому; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим; - в разі недотримання новим підрядником інженерних та технологічних рішень, закладених при вже виконаних роботах, призведе до матеріальних збитків. Отже, вважається за доцільне застосувати у відповідності до п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорну процедуру закупівлі в одного учасника та в якості виконавця робіт обрати саме ПрАТ «Агробудмеханізацію» З метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, систематизації та стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду № 53/04-2016 від 20.05.2016 року та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт та робіт по інженерному обладнанню, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим. Законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт, і при зміні підрядника - внесення змін до неї. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до Дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому. Тендерним комітетом проведені переговори з ПрАТ «Агробудмеханізацією», на яких учасник надав усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також представив договірну ціну, графік для виконання робіт по об'єкту та необхідні копії документів підприємства, ліцензії та дозвільні документи. Відповідно до результатів переговорів, ПрАТ «Агробудмеханізація» погодилось виконати роботи згідно відкоригованої проектної документації за 118 050 428.00 грн. з ПДВ. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - відкоригована проектно-кошторисна документація по об’єкту ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель «Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Робоча-Банківська м. Бориспіль Київської області»(Коригування) - експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 22.06.2018. № 1599/е/18; - висновок ДП «НДПІ містобудування» про технічну можливість, доцільність та умови завершення робіт по будівництву школи, згідно відкоригованого проекту; - Рекомендації ГО «Асоціація містобудівельників України» щодо проведення додаткової закупівлі; - Лист Управління освіти і науки Бориспільської міської ради, щодо перезавантаження навчальних закладів міста Бориспіль.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2018 10:36
Оскарження наміру укласти договір: 21 серпня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 118050428UAH з ПДВ
ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Робоча-Банківська у м. Бориспіль Київської області (Коригування)" ДСТУ БД.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул. Робоча-Банківська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

10 серпня 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2018 10:18
Обгрунтування.pdf
10 серпня 2018 10:18
п-40.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Агробудмеханізація"
#13708491
Переможець 118 050 428,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 10:36

Документи

10 серпня 2018 10:36
Електронний підпис
10 серпня 2018 10:34
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2018 10:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Агробудмеханізація"
#13708491
118 050 428,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2018 10:36
Електронний підпис
10 серпня 2018 10:34
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 08:59
Договір укладений
11 вересня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 11:01
7.PDF зміни до договору
27 серпня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:09
87-6.PDF зміни до договору
21 червня 2019 11:03
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 10:48
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:19
1.PDF зміни до договору
18 березня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 15:27
87-4.PDF зміни до договору
28 лютого 2019 15:26
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:51
87-04-2018-1.PDF зміни до договору
03 січня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:17
87-04-2018.PDF зміни до договору
03 січня 2019 17:15
Електронний підпис укладений
03 вересня 2018 16:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 16:28
Електронний підпис укладений
22 серпня 2018 17:01
Договір зміни до договору
22 серпня 2018 17:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Робоча-Банківська у м. Бориспіль Київської області (Коригування)" ДСТУ БД.1.1-1:2013 1 роб 118 050 428,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із погодніми умовами неможливе виконання повного обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із продовженням строку дії договору (нова редакція календарного плану виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 87/04-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії
Номер договору про закупівлю: 87/04-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021-2015 (CPV) 45210000-2 - Будівництво будівель "Будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Робоча-Банківська у м. Бориспіль Київської області (Коригування)" ДСТУ БД.1.1-1:2013 1 роб 118 050 428,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2018 — 12 вересня 2019
Сума оплати за договором: 81 700 196,64
UAH (в тому числі ПДВ 13 616 699,44 UAH)